Προς το περιεχόμενο

tasos30

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    39
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

916 προβολές προφίλ

tasos30's Achievements

  1. Παίζει RX 6600 στα 190 από eshop αυτη την περίοδο. Βάζεις εναν 5600 αντί του 5700g και στην ουσια είναι +140 ευρώ. Το λέω ξεκάθαρα επειδή λες ότι το σκέφτεσαι για το μέλλον.
  2. Τι προτείνετε για γκαρσονιέρα - 1άτομο. Κατανάλωση δε μπορώ να υπολογίσω, είναι η πρώτη φορά μετά απο χρόνια σε "μικρό" σπίτι και μόνος μου. Βέβαια η θέρμανση είναι με AC, και δουλεύω από το σπίτι. Απ' ότι βλέπω η "default" επιλογή είναι το Γ1?
  3. Δυστυχώς το C3 Aircross στα μάτια μου ειναι πολύ άσχημο, αλλιώς όντως θα ήταν πολύ καλή επιλογή με την προσφορά. Άποψη για το Fabia? Φαίνεται καλός συμβιβασμός, ως B με μεγάλου όμως χώρους. Γύρω στα 21 βγαίνει σε πλούσια έκδοση, χειροκίνητο. Το i30 δεδομένων των παραπάνω θεωρείτε ότι ξεφεύγει σε μέγεθος?(6 πόντους μακρύτερο απ'το Kamiq αν θυμάμαι καλά).
  4. Καλησπέρα στην ομάδα! Βρίσκομαι στην αναζήτηση αυτοκινήτου (μια προσπάθεια που είχε αρχίσει αναγνωριστικά πριν 3 χρόνια περίπου αλλά επειδή δεν υπήρχε ουσιαστική ανάγκη έμεινε στον πάγο). Το budget κυμαίνεται γύρω στα 20k , άντε 22 σε περίπτωση που μια τέτοια υπέρβαση θα έχει ουσιαστική διαφορά. Είμαι νέος οδηγός, και το αυτοκίνητο θα κινείται Θεσσαλονίκη. Δε χρειάζεται καθημερινό commute, εργάζομαι απ'το σπίτι, αλλά ήρθε ο καιρός να αγοραστεί αυτοκίνητο, αφού ηλικιακά πλέον (29 γαρ) νιώθω πολύ περιορισμένος με το να εξαρτώμαι απο τρίτους για οποιαδήποτε μετακίνηση. Με τιμές προ 3ετίας θα έπαιρνα ενα full speced Clio LPG που αν θυμάμαι καλά έβγαινε τότε κάπου στα 16,5-17k. Με τις τωρινές τιμές όμως έχει θολώσει πολύ το τοπίο και "μπλέκονται οι γραμμές" των κατηγοριών, και εξηγούμαι: Θεωρώ πως για την περίπτωση μου καλή επιλογή θα ήταν ένα από τα ευρύχωρα B hatches ή B-SUV, όμως ακόμα και για αυτά, για οποιαδήποτε έκδοση που έχει έστω αυτόματο κλιματισμό ρε παιδί μου που λέει ο λόγος, ακουμπάς άνετα τα 21-22κ. Και εκεί αρχίζοπυν και μου μπαίνουν τα διαόλια ("είναι δυνατόν να δώσεις τόσα λεφτά για ένα clio/fabia/208/2008/moka, όταν με τα ίδια λεφτά παίρνεις τον άσσο στη βασική, ή μια τίμια έκδοση του i30" κτλ). Οπότε απότι καταλαβαίνετε, όλο αυτό το διάστημα όχι μόνο δεν εχω καταλήξει κάπου, αλλά οι ανατιμήσεις κάνουν ακόμη πιο δύσκολη την επιλογή όχι μόνο αυτοκινήτου, αλλά και κατηγορίας γενικότερα. Αυτά που "παίζουν" με το πως το σκέφτομαι τώρα είναι τα: corsa/208 ( που απ'όσο ξέρω είναι αρκετά μικρά πίσω και δε νομίζω να "βολέψουν" σε βάθος χρόνου), clio, fabia & i20. kamiq, 2008 (αν παίζει κάποια λογική ξεπουλήματος απ'ότι υποψιάζομαι από αυτά που βλέπω στο car.gr), moka i30 (προσωπικά μου φαίνεται πολύ όμορφο αλλά ξεφεύγουμε ίσως σε μέγεθος, για την εμπειρία μου ως οδηγός σε συνάρτηση με τους δρόμους της Θεσσαλονίκης). Συγγνώμη για το σεντονάκι, άλλα απ'ότι κατάλαβα ο tsofras δε θα πάρει αμάξι, οπότε ας υπάρχει ψωμάκι εδώ😅
  5. Σε αυτη την κατηγορια διαστάσεων πάντως, εγώ σε Clio θα πήγαινα. Μεγάλο θέμα το LPG, και για μένα είναι πανέμορφο, αν και αυτο είναι υποκειμενικό. Edit: Αν "ψήνεσαι" για b-suv μεριά δες και Kia Stonic
  6. Αφού φαίνεται να είναι σημαντικός παράγοντας το μέγεθος, δες και το Clio. Έχει ανέβει πολύ η τιμή του, αλλά πιστεύω με 18.000 όλο και σε κάποια έκδοση θα υπάρχει με LPG μάλιστα, έστω στη βασική. Υπήρχε πολύ στοκ νομίζω
  7. Aν το μέγεθος δεν είναι τόσο απαγορευτικό θα πήγαινα στο i30 και μάλιστα θα εδινα ακομα 1κ για την distinctive που εχει αρκετη διαφορά σαν έκδοση. Θα μου πεις πλησιάζεις επικίνδυνα τα 20 και μετά ανοίγουν και άλλες πόρτες, αλλά πλέον με 20 δεν ανοίγει σχεδόν καμία άλλη
  8. Προσοχή μόνο στα απο πάνω: Εάν θες να φορολογείσαι σα μισθωτός μόνο οι εισφορές εκπίπτουν σαν έξοδα, καμία άλλη δαπάνη.
  9. Θα σου παραθέσω ένα παράδειγμα, για περίπτωση που κόβεις τιμολόγιο σε ελληνική εταιρεία: Έστω ότι η μηνιαία αμοιβή σου είναι 2.000€ + ΦΠΑ (480€). Από αυτά, παρακρατείται φόρος 20% επί της καθαρής = 400€. Το ΦΠΑ φυσικά το αποδίδεις, κάνεις τριμηνιαίες δηλώσεις. Αν ανοίγεις πρώτη φορά βιβλία στην εφορεία, για τα 5 πρώτα χρόνια οι εισφορές σου είναι 126€ (αν έχει ςξανα-ανοίξει στο παρελθόν ή μετα την πάροδο των 5 πρώτων ετών οι εισφορές είναι 210€ - επιλέγεις κατηγορία, όλοι επιλέγουν τη μικρότερη). Συνοπτικά: από τα 2.000+480 που κόβεις τιμολόγιο το μήνα, σου μένουν στην τσέπη 2.000-126-400= 1.474€, και έχεις δημιουργήσει μια "μπάνκα" προκαταβλητέου φόρου 400*12 = 4.800€. Όταν έρθει η ώρα της δήλωσης, θα υπολογιστεί ο φόρος, και εάν είναι μικρότερος (που για τα ποσά που μιλάμε στο παράδειγμα θα είναι) θα σου επιστραφεί η διαφορά 4.800 - πραγματικός φόρος. Η αμοιβή του λογιστή εντάξει δεν είναι στάνταρ, αλλά οι μπλοκάκηδες είναι η πιο απλή περίπτωση για τους λογιστές, κυριολεκτικά ένα τιμολόγιο το μήνα κόβεις όλο και όλο, εγώ π.χ. έδινα 50€ το τρίμηνο. Όσον αφορά άδειες κτλ τυπικά δεν έχεις, δεν είσαι μισθωτός για να "εργάζεσαι" και κατ' επέκταση να παίρνεις "άδεια", όμως επειδή είναι τόσο διαδεδομένος ο θεσμός του "μπλοκάκια", συνήθως υπάρχει άτυπη συμφωνία με τον εργοδότη να "δικαιούσαι" πάνω κάτω ό,τι δικαιούται και ο μισθωτός συνάδερφός σου. Αυτά εν τάχει και χονδρικά.
  10. Ψάξε για κάποιο bootcamp προγραμματισμού όταν τελειώσεις. Ούτε ΕΑΠ ούτε ιστορίες που θα σου φάνε χρόνια ολόκληρα.
  11. tasos30

    Coding Bootcamp

    Έχοντας συμπληρώσει πλέον 3 μήνες στο Coding Factory του ΟΠΑ, αυτό που έχω να πω είναι ότι το συστήνω ανεπιφύλακτα σε οποιονδήποτε θέλει να κάνει μια τέτοια κίνηση. Εξαιρετικοί καθηγητές, ειδικά ο επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος, ο οποίος δεν είναι ακαδημαϊκός δεινόσαυρος αλλά άνθρωπος με αγάπη και γνώσεις για τον προγραμματισμό, με γνώσεις της αγοράς εργασίας, και διασυνδέσεις. Ήδη από τα μισά του προγράμματος έχει φέρει κάποιους από εμάς σε επικοινωνία με εταιρείες. Το πρόγραμμα είναι αρκετά απαιτητικό, εγώ που το συνδυάζω με full-time δουλειά μου χει φύγει ο πάτος, αλλά αξίζει. Στέλνω εργασία 11 το βράδυ και 12 παρά έχω feedback.
  12. Εγώ σαν μηχανικός άλλης ειδικότητας, αυτό που έχω να σου πω είναι ότι "αυτή είναι η δουλειά" για τους περισσότερους μηχανικούς. Συνεχώς έχεις μπροστά σου νομικές διαδικασίες και στην ουσία είσαι ένας δικηγόρος των φτωχών, επί συγκεκριμένων αντικειμένων. Δηλαδή στο παράδειγμά σου για τα φωτοβολταϊκά σε ταράτσα, όλη η δουλειά η νομική διαδικασία είναι, η μελέτη σα μελέτη δεν είναι κάτι.
  13. Αφού βρήκες καθηγητή για διδακτορικό λοιπόν που είναι το πρόβλημα δε καταλαβαίνω, αυτός ήταν ο απώτερος σκοπός, τον πέτυχες.
  14. Όλα αυτά δε τα ήξερες όταν έκανες αίτηση σε αυτό το μεταπτυχιακό; Γιατί βλέπω να λες "διαπίστωσα", σαν να στο κρύβανε πριν μπεις. Τι συμβουλή να σου δώσουμε, κάποιος που θέλει να κάνει διδακτορικό ψάχνει μεταπτυχιακά στοχευμένα, δε στέλνει παντού και όπου τον πάρουν. Αν είναι πολύ ελαφρύ τελείωσέ το αφού δεν έχει και δίδακτρα (δουλεύοντας παράλληλα) αλλιώς διαγράψου.
  15. Για λογαριασμό φίλου λογιστή, ψάχνουμε κάτι γύρω στα 1.200, αγορά με τιμολόγιο. Η χρήση του θα είναι dockαρισμένος σταθερός στην ουσία, τρέχει τα κλασικά λογιστικά προγράμματα κτλ. Η λογική της επιλογής laptop έναντι σταθερού έχει να κάνει κυρίως με το αρ. 39 περί ΦΠΑ, ίσως πάλι καλύτερα να είναι να αγοραστεί σταθερός, παρά το ΦΠΑ που γλιτώνει στο laptop. Μόνο από Ελλάδα, για να είναι εύκολη η συνεννόηση με το κατάστημα για τη σύνταξη των απαραίτητων για το επιδοτούμενο πρόγραμμα βεβαιώσεων περί καινούριου-αμεταχείριστου κτλ.
  • Δημιουργία νέου...