Προς το περιεχόμενο

Vasilisxd

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.972
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Σχετικά με Vasilisxd

  • Ημερομηνία γέννησης 01/01/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα - Χαλκίδα

Πρόσφατες Επισκέψεις

23.838 προβολές προφίλ

Vasilisxd's Achievements

  1. Γενικά λύσεις υπάρχουν. Υβριδικά για εντός πόλης, πετρέλαιο για ταξίδια και ακόμα καλύτερα αέριο και για τις 2 περιπτώσεις. Τα ηλεκτρικά όμως δεν τα φτάνει κανένα όταν μιλάμε για φόρτιση στο σπίτι από θέμα κατανάλωσης/απόδοσης. Και συνήθως είναι θεριά άνω των 200 ίππων, καλή ώρα το Xiaomi με 300 άλογα με κατανάλωση που θα ζήλευε και παπάκι.
  2. Ταξίδι Βουλγαρία, Φιλιππούπολη από Χαλκιδα με την μικρή 60άρα μπαταρία έκανα 1:40 λεπτά παραπάνω. Δεδομένου ότι θα έκανα τουλάχιστον 30 λεπτά διάλειμμα και με το θερμικό, μου πήρε μια ώρα παραπάνω. Βουνό πάω κάθε καλοκαίρι τα ΣουΚου. Εκεί που πηγαίνω έχει πάντα έστω και απλή πρίζα σούκο. Επειδή κάνω κάθε χρόνο πάνω από 20.000χλμ εξοικονομώ πάνω από 2.500€ με το ηλεκτρικό. Αυτό και μόνο είναι λόγος να περιμένω 1 και 2 ώρες στον δρόμο. << Πέρσι πήγα σύνολο 8 φορές στο βουνό/χωριό (600χλμ πήγαινε-έλα). Με το παλιό αμάξι ήθελα 800€ καύσιμο και με το νέο 130€. * Όταν λέω παλιό, μιλάω για ένα μεσαίο τύπου Peugeot 307 και νέο ένα υπέρ τεράστιο SUV 200 αλόγων >>
  3. ΔΕΝ παίρνεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο εάν δεν μπορείς να το φορτίσεις με οικιακό ρεύμα. Αυτό είναι νόμος. Εάν έχεις οικιακό ρεύμα και είναι στο μπάτζετ σου, είσαι κορόιδο εάν δεν πάρεις ηλεκτρικό. Και τώρα που λέμε για μπατζετ, ένα Yaris Cross έχει περί τα 25.000€ και ένα Volvo EX30 με την επιδότηση έχει 28.000€. Ε ρε φίλε, θα είσαι κορόιδο εάν πάρεις το Yaris. Όσο και να μην καίει, ένα 8€ / 100χλμ το έχεις. Με το Volvo θα είσαι στα 2€ / 100χλμ.
  4. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, το diesel σου γεμίζει με 80 ευρώ και το Xiaomi με 8 ευρώ. Εντωμεταξύ, κάνετε λες και είσαστε Αυστραλία που θέλει Σίδνεϊ - Πέρθ 3.900 χιλιόμετρα. Μια Θεσσαλονίκη θα πάτε βρε κακομοίρηδες και θα κάνετε στάση 20 λεπτά για φόρτιση.
  5. Άγνωστο είναι, το π.χ Skoda Enyaq ζυγίζει 1965 kg και το αντίστοιχο θερμικό, το kodiaq 1774 kg. Δε νομίζω να τα χαλάσουμε για 190 κιλά.
  6. Vasilisxd

    Toyota C-HR II (2024)

    35 χιλιάρικα βγαίνει λόγω Κιν.Ηλεκ.3 αλλά σωστά, η κανονική του αξία είναι πολύ παραπάνω. Προσωπικά έχω και δωρεάν φόρτιση και η απόφαση αγοράς ήταν εύκολη υπέρ του ηλεκτρικού, αλλά γενικά έχει πέσει το ρεύμα - και σπίτι να το βάλω φουλάρει με 8 ευρώ. Φέτος έχω να πάω το πρώτο μεγάλο ταξίδι, κάπου 1.000χλμ και όσο νάναι 🥴 τα υπολόγισα και θέλω περίπου 2 ώρες σε σχέση με ένα θερμικό. (Εχω το 60άρι, μικρή μπαταρία).
  7. Vasilisxd

    Toyota C-HR II (2024)

    Skoda Enyaq και λόγω ηλεκτρικού, έχει ακόμα περισσότερο χώρο για τους επιβάτες, δεν έχω μπει σε πιο θηρίο αμάξι, αλλά εάν δεν ήμουν επαρχία, θα το σκεφτόμουν 2 φορές να πάρω τόσο μεγάλο αμάξι.
  8. Skoda Enyaq 60kWh, κάπου στα 36Κ με την επιδότηση.
  9. Ρεεεε μεγάλε 10 χρόνια είναι μόνο η εγγύηση που σου δίνει η αντιπροσωπεία.
  10. 1) Ναι πιστεύω θα αυξηθούν πάρα πολύ. Κάνω τον χρόνο πάνω από 20.000χλμ και γλυτώνω κάπου 2.000€ από καύσιμα. Εάν πάρεις ένα π.χ Yaris Cross των 24.000€ και βάλεις δόση 300€ τον μήνα, υπολόγισε ακόμα και 150€ σε καύσιμο. Γιατί να μην βάλεις δόση 400€ τον μήνα και 50€ σε καύσιμο, θα σου βγει το ίδιο και θα έχεις πάρει ένα πολύ καλύτερο αμάξι. 2) Eχει γεμίσει ο τόπος μεγάλα SUV των 30.000€
  11. Οσο υπάρχουν οι επιδοτήσεις μια χαρά προσιτά είναι. Το θέμα ήταν πάντα να έχεις δικό σου μέρος φόρτισης. Δηλαδή, με το "Κιν.Ηλ.3" ένα ξερωγώ Volvo Ex30 κοστίζει 28.000€ και ο "ανταγωνιστής", του ένα Yaris Cross κάπου στα 24.000€. Απο την μια έχεις ένα εντελώς σύγχρονο αμάξι 270 αλόγων χωρίς σέρβις και από την άλλη ένα μέτριο hybrid. Το ένα φουλάρει με 6€ και θα σου βγάλει 350χλμ και το άλλο θα σου βγάλει τα ίδια με 30€. Είναι θέμα χρόνου να βγεις κερδισμένος οικονομικά με το ηλεκτρικό. * Αντίστοιχο παράδειγμα, ένα Peugeot 3008/Huyndai Tucson κλπ πάνε 30.000€ ενώ ένα ηλεκτρικό SUV π.χ Model Y πάει 36.000€. * Ενα MG4 πάει 24.000€. Ξέρεις πολλά αμάξια σε αυτή την τιμή με 170 άλογα ? 1) Γιατί είναι θέμα οι μπαταρίες ? Δεν σου φτάνουν 20 χρόνια ζωής/500.000χλμ απόστασης ? 2) Είναι πιο απλά γιατί δεν έχουν τίποτα μέσα. Δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων, ψυγείο, κινητήρας, σύστημα εξάτμισης, δεν υπάρχει τίποτα για να του κάνεις σέρβις.
  12. Vasilisxd

    Toyota C-HR II (2024)

    Μπα και το Corrola Cross έχει πολύ λίγο χώρο, κάπου 430 λίτρα. Και εγώ πριν με ένα Toyota Corrola 2004 ήμουν με 350 λίτρα, τώρα έχω ένα με 600 λίτρα και με παίρνει να ξεχνάω μέσα κάνα παιδικό ποδήλατο, καρότσι και απλά να υπάρχουν εκεί, παράλληλα με την καθημερνή χρήση, π.χ ψώνια κλπ, χωρίς να ενοχλούν.
  13. Vasilisxd

    Toyota C-HR II (2024)

    Μήπως έχει πολύ μικρό χώρο αποσκευών για οικογένεια - και ειδικά για ταξίδια που όσο να ναι, κουβαλάς παραπάνω πράγματα ? Δηλαδή ακόμα και το Yaris Cross έχει περισσότερο χώρο.
  14. 8 Αυγούστου αλλά ποιανού έτους. Εάν κρίνω απο το ιστορικό τους, μιλάμε για 2030.
  • Δημιουργία νέου...