Προς το περιεχόμενο

Gary_Kokkin

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.339
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens
  • Ενδιαφέροντα
    Sat TV ,Home elecronics ,Information Tech. ,Travel

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Gary_Kokkin's Achievements

  1. Σε όλους του πομπούς γίνονται αυξομειώσεις σήματος .Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και το καλώδιο της κεραίας.
  2. Κλειδί έχει το κάθε μηχάνημα δικό του.Και να ξελειδώσεις τους χάρτες ,μπορεί να μην τους αναγνωρίσει.
  3. Σε ότι διαλέξεις κοίτα στις σελίδες τους αν έχουν πρόσφατες ενημερώσεις firmware .Και να ψάξεις να βρείς καλά δισκάκια.
  4. Υπόψη επισκευές σε φωτογραφικές μηχανές Sony ελάχιστοι κάνουν .
  5. Σε όλα τα προιόντα υπάρχουν ποιότητες και β' διαλογής .
  6. Προσοχή στις απομιμήσεις και β' διαλογής προιόντα. Σε κατάστημα σε εκπτωτικό mall ,έγραφε πάνω το παπούτσι ελάχιστες πληροφορίες.
  7. Η καλή υποστήριξη αφορά τι συμφέρει κάθε εταιρία ανά περίπτωση ,όπως και οι όροι των εγγυήσεων που τις ακυρώνουν.Δεν σημαίνουν καλύτερη ποιότητα .Ειδικά στα φασόν προιόντα κριτήριο τους είναι μόνο το κόστος κάθε φορά .Αν τύχει κάτι χαλά συχνά και στο φτιάχνουν, δεν έχει νόημα αυτό σε κανένα προιόν.Δεν ευχαριστιέσαι την αγορά σου .Τα παράπονα του καθένας τι φέρνουν και πουλάνε κάθε φορά στους εισαγωγείς.Οποιος έχει αμφιβολίες για οτιδήποτε καλύτερα μην αγοράσει.
  8. Η πολεοδομία τα τελευταία χρόνια απαγορεύει την τοποθέτιση κλιματιστικών εκτός δαπέδου. Δεν τηρείται ,αλλά αν υπάρξει καταγγελία για κάποιο λόγο ,ο κάτοχος έχει πρόστιμο ,και υποχρέωση να το βγάλει.
  9. Αυτοί που πλασάρουν την Inventor για δικούς τους λόγους ,είτε δεν μπορούν να πιστέψουν ότι πουλά φασόν προιόντα,και όπως όλα τα φασόν προιόντα, έχουν μόνο κριτήριο το κόστος κάθε φορά ,είτε κερδίζουν με τις πωλήσεις. Το ίδιο προιόν μπορεί να έχει διαφορές,όπως τους συμφέρει Για τις εγγύησεις που αναφέρονται συχνά, όλες οι εταιρίες παντού έχουν όρους, εξαιρέσεις ,και δεν είναι κριτήριο αγοράς .Αφορά εμπορική πολιτική για κέρδος.Αν θέλουν να μην σε εξυπηρετήσουν θα επικαλεστούν οτιδήποτε αναφέρουν τους συμφέρει. Δεν σημαίνει μια μεγάλη εγγύηση καλύτερο προιόν. Οσο αφορά την Delonghi που αναφέρθηκε παραπάνω ,είναι πολυεθνική,όπως και μερικές άλλες που έχουν αναφερθεί. Τα ίδια προιόντα κυκλοφορούν σε πολλές αγορές ,και όχι μόνο σε αγορές όπως η Ελλάδα .Ενδεικτικά : http://www.delonghi.com/el-gr/proionta/thermansi-kai-air-treatment/siskeves-air-treatment/afigrantires?utm_source=Google&utm_medium=Banner&utm_campaign=Dehumidifiers http://www.delonghi.com/de-de/produkte/klima-comfort/luftbehandlung/luftentfeuchter http://www.delonghi.com/nl-be/producten/comfort/luchtbehandeling/luchtontvochtigers http://www.delonghi.com/es-es/productos/confort/tratamiento-de-aire/deshumificadores Οι εισαγωγείς ανάλογα την πολιτική τους επιλέγουν τι θα πουλήσουν.Οπουδήποτε μπορεί να διαφημίζεται ενα προιόν .Και στο κάθε skroutz που καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει ,και τυχαία σε πολλά προιόντα δεν υπάρχουν απόψεις ,σαν να μην υπάρχουν .Τέλος κάθε κατάστημα ,όχι μόνο οι μεγάλες αλυσίδες,μπορεί να σας βοηθήσει αν υπάρχει πρόβλημα με κάποιο μηχάνημα,ακόμα και με αλλαγή .Ανάλογα τι συνεργασία έχουν.Διαβάστε και τους όρους συναλλαγής.
  10. Aπο τα σχόλια που παρέθεσες ,υπάρχει πιθανότητα να εχει πρόβλημα το υγρόμετρο. " Έχεις για παράδειγμα 60% υγρασία, τον ρυθμίζεις στο 50%, φτάνει σε αυτό το επίπεδο και λίγο πιο κάτω και σταματάει. Το θέμα είναι ότι μέσα σε 2-3 λεπτά το υγρόμετρό του ξαναπάει στο 50% και ξενικάει πάλι. Έχει δηλαδή συνεχόμενα παύση κι έναρξη πάλι, που αποκλείεται να ανταποκρίνεται στην πραγματική υγρασία του χώρου.Προσωπικά δεν με ενοχλεί και τόσο, καθώς τον έχω κυρίως σε συνεχόμενη λειτουργία και συμβουλεύομαι το ξεχωριστό υγρόμετρο που έχω. " Σε φασόν μηχανήματα,όπως είναι τα περισσότερα ,μην περιμένεις πολλά πράγματα .Ειναι όπως σου βγεί το μηχάνημα .Οταν βρωμίσει το φίλτρο,μπορει να πάρει και όλο το μηχάνημα μια μυρωδιά εσωτερικά ,και να στην βγάζει συνέχεια μετά.Και συνήθως δεν καλύπτεται από την εγγύηση ότι αφορά σχετικά με φίλτρα κλπ .Μετά μόνο καθαρισμός απο ψυκτικό,με κόστος όπως σε ένα κλιματιστικό.Το ίδιο κόστος υπάρχει αν χρειαστούν ψυκτικό υγρό αυτά με συμπιεστή.
  11. Tα heavy αφορούν επαγγελματικές καταστάσεις .Συνήθως εχουν άλλη κατασκευή ,καλύτερη απο τα electric και σε αίσθηση ψύξης θέρμανσης.Μπαίνουν ψηλότερα σε χώρους,καθώς τα περισσότερα έχουν δυνατότερο ανεμιστήρα και ρυθμίσεις.Το συγκεκριμένο ειναι νέο μοντέλο αδοκίμαστο,σε σχέση με το πρώτο που έχει αναφερθεί και εδώ μέσα.Μπορεις να πας σε κατάστημα κλιματισμου να στα δείξουν κάπου,να δουν τον χώρο σου τι ταιριαζει,και αποφασίζεις . Για άλλη αντίστοιχη πρόταση ,πρέπει να κοιτάξεις τι σε συμφέρει, απο τις τις μεγάλες φίρμες του κλαδου .Η Μitsubishi είναι στις πιο επώνυμες εταιρίες μαζι με Daikin, Toshiba, Panasonic, Hitachi .Εχουν αναφερθεί σε προηγούμενα αρκετά μοντέλα τους,κατα επανάληψη .Σε αυτές τις φίρμες πρώτα πληρώνεις ότι το μηχάνημα δεν θα χαλάσει εύκολα ,και μετά ευκολίες και όλα τα υπόλοιπα .Γι'αυτό έχουν ακριβότερα ανταλλακτικά ,γιατί τα πουλάνε σπάνια και δεν βγάζουν εύκολα κέρδος . Σε τυχόν υπόλοιπες απορίες ,ισχύει πάντα οτι συμφέρει τους εισαγωγείς κάθε φορά σε ενα προιόν ,διάφορες παρτίδες για πιο φθηνά, αλλά και διάφορες υπηρεσίες όπως είναι η εγγύηση. Πάντα υπάρχουν και όροι να επικαλεστούν αν δεν θέλουν να σε εξυπηρετήσουν.Οι εγγυήσεις δεν σημαίνουν καλύτερο προιόν ,το ίδιο και ότι διαφημίζει καθένας να πουλήσει .
  12. Γενικα ναι ,αλλα σε ένα,δυο καινουρια Τoshiba που έχω δει δείχνει επίσης αδύναμος ο ανεμιστήρας .Το γιατι στον εισαγωγεα, η κάτι λάθος εκει στον χώρο . Δεν σημαινει όμως ότι κάτι νέο είναι πάντα και καλύτερο συνολικα.
  13. Από τιμές ανάλογα τι θα βρεί κανεις κάθε περιόδο σε κάθε κατάστημα ανά περιοχή. Σαν δοκιμασμένο προσιτό μηχάνημα παραμένει το Suzumi plus .Όλα τα νεωτερα Τoshiba κυρίως με R32 από πέρσι και φέτος,κυκλοφορούν ελάχιστα για εντυπώσεις .Το εξωτερικό τους μέρος πάντως δείχνει ψευτικο.Παρτίδες για πιο φθηνα ίσως.
  14. Το Gree lomo καθώς είναι επώνυμο , με παρομοια πλεον εγγύηση με Inventor αν σε ενδιαφέρει, και τα παραπάνω για τις εγγυήσεις.Η εταιρία ακολουθεί πλέον εμπορική πολιτικη να μπορείς να τα βρείς σε πολλα μικρά καταστήματα κλιματισμού ,οπότε πιο πιθανό να μπορέσεις να στο δείξουν κάπου σε εγκατάσταση τους να κρίνεις καλύτερα ότι θες . Τα υπόλοιπα θα τα βρεις με πιο ψαξιμο να τα δεις ,σε όποιο κατάστημα συνεργάζονται. Αν έχεις αμφιβολιες για όλα τα παραπάνω ,κοιτάς κάτι άλλο.Οτι υπάρχει σε καλή τιμή στην περιοχή σου . EDIT :Παράδειγμα καλη τιμή σε απλο μηχάνημα που δεν θα χαλάσει εύκολα https://www.skroutz.gr/sα6305605/Daikin-FTXB50C-RXB50C.html
  15. Για ακόμα μια φορά ,η εγγύηση δεν σημαίνει καλύτερη ποιότητα ,ειδικα όταν όλες οι εταιρίες έχουν πλεον όρους που μπορούν και να την ακυρώσουν αν κρίνουν τους συμφέρει ανά περίπτωση ,για να πληρώσεις. Επίσης δεν έχει νόημα αν χαλά συχνά ένα προιόν,να το φτιάχνεις και συνέχεια ,και ναχεις αβεβαιότητα τι θα γίνει όταν χρειαστείς να το δουλεψεις.
  • Δημιουργία νέου...