Προς το περιεχόμενο

teodoreh

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    488
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

teodoreh's Achievements

  1. Θεωρητικά θα έπρεπε να αυξήσει την τιμή του νομίσματος από την άποψη πως μειώνεται η προσφορά. Από την άλλη, το Ether έκανε ολόκληρη μετάβαση από PoW σε PoS και η τιμή ίδια έμεινε (εκεί που πραγματικά "καίει" νόμισμα με κάθε συναλλαγή - άρα θα υπήρχε αποπληθωρισμός). Bottom line, αναμενόμενο ήταν, τίποτα δεν θα αλλάξει μάλλον.
  2. Ο Σαριμπάλ είναι ο πρώτος που ευνοήθηκε αποδεδειγμένα από όλη αυτή την ιστορία. Ως ο "αποκλειστικό" σε συνομιλία με τον Πανόπουλο, κέρδιζε δεκάδες χιλιάδες κλικς στα βίντεο του. Η απόδειξη της συνέργειας τους είναι (αν θυμάσαι) στην παρουσίαση του Chaos, όπου έγραφε πως βλέπουμε το αληθινό αμάξι και όταν όλο το σύμπαν γελούσε με το CGI, άλλαξε ολόκληρο το post στο site. Ας γελάσουμε λίγο ξανά με το τί γράφονταν πριν 2,5 χρόνια: https://web.archive.org/web/20211101203044/https:/www.newsauto.gr/news/chaos-apokalifthike-to-elliniko-hypercar-ton-12-5-ekat-evro-ke-ton-3-000-ippon/ Από εκεί και πέρα, ο Σαριμπάλ συνέχισε το... μαχητικό ρεπορτάζ με τον... Κένταυρο και φαντάζομαι πως - στην καλύτερη περίπτωση - ήξερε πως όλοι αυτοί οι γραφικοί πουλούσαν σανό, αλλά ταυτόχρονα προσέφεραν κλικς στο site. Ίσως την είδε Χαρδαβέλλας, να ψάχνει υπερφυσικά και δράκους. Εγώ ποντάρω στην χειρότερη περίπτωση πάντως. Προχτές μια εταιρεία τεχνολογίας πωλήθηκε στην Intel για 1 δισ. αν θυμάμαι καλά. Μία άλλη εταιρεία φτιάχνει μετρητές ρεύματος, μία άλλη κάτι άλλο. Ως μανιακοί Έλληνες προσκολλημένοι σε μια αόριστη μπερδεμένη παρελθοντική υπερηφάνεια, πρέπει να.. ταπώσουμε με το καλημέρα τους... βάρβαρους με hypercars και ιστορίες με δράκους. Στην πραγματικότητα, μικρές ή μεγαλύτερες προσπάθειες είναι αυτό που χρειαζόμαστε.
  3. Το χάος στο μυαλό του Πανόπουλου το παρακολουθούσα πολύ πριν γίνει ευρέως γνωστό. Όταν βγήκε πολύ προς τα έξω να πουλάει σανό με το Chaos, τον διαφήμισαν το σύνολο των ΜΜΕ. Κανένα site, μικρό ή μεγάλο, επίσημο ή μη δεν έκανε κριτική, κανένα δεν διατύπωσε μια σοβαρή σκέψη, κανένα δεν έκανε μια δημοσιογραφική έρευνα. Τον έβγαλαν στο Open. Σε αγώνα της F1 οι παρουσιαστές μιλούσαν με.. πίστη για το Chaos. Δημοσιογράφοι που μίλησα, έκαναν τις πάπιες. Ξέρεις ποιο ήταν το μοναδικό μέρος που δεν παπαγάλησε και διατύπωσε μια δική του αυθεντική σκέψη; Το insomnia. Με άλλα λόγια, έχει μαζευτεί τόσο υλικό σε αυτό το thread που όποιος βαριέται να ψάχνει χρόνια ψεμμάτων και ανακριβειών, θα τα βρει εδώ μαζεμένα. Και τα παλιά και όσα νέα έρθουν...
  4. Γιατί να κλειδώσει το θέμα; Από τη στιγμή που το εν λόγω αστείο συνεχίζεται από την πλευρά του παραμυθατζή, γιατί να μην σχολιάζουμε τα νεότερα; Δεν καταλαβαίνω το νόημα του να ζητάς να κλειδώσει κάτι. Αν δεν σου αρέσει, μην συμμετέχεις.
  5. Το πρόβλημα δεν είναι η απόδοση του εκάστοτε Gaudi της Intel ή MI της AMD. Το πρόβλημα είναι πως ο κώδικας που γράφεται αυτή τη στιγμή για NVidia ΑΙ είναι σε CUDA και είναι propientary, οπότε αν κάποιος θέλει να μεταπηδήσει σε άλλη πλατφόρμα, πρέπει να κάνει άλλη τόση δουλειά. Αυτός είναι και ο λόγος που οι της intel όπου σταθούν και όπου βρεθούν κράζουν το CUDA και ζητάνε να υιοθετηθούν ανοιχτά πρότυπα.
  6. Δεν καταργούν και την "νορμάλ" ταχύτητα να τελειώνουμε;
  7. Bugatti Bolide Ειλικρινά απορώ πώς ο Σπύρος δεν βγήκε ακόμη να πει πως του αντέγραψαν το σχέδιο!
  8. Η Apple αυτό έκανε παλαιότερα. Απλά της γύρισε μπούμεραγκ για άλλους λόγους. Υιοθετώντας λ.χ. την x86/x64 αρχιτεκτονική μετά το τέλος της αρχιτεκτονικής PowerPC, ουσιαστικά μετέτρεψε τους υπολογιστές της σε overpriced PCs. Επιπρόσθετα, δεν μπορούσε να βγάλει εύκολα το κέρδος/αέρα κοπανιστό, όταν τα specs ήταν ίδια με ενός PC. Οπότε τί έκανε; Χρησιμοποίησε μεν ARM τεχνολογία, αλλά την μαγείρεψε μόνη της σε κάτι εντελώς proprietary, και εκτός από τα ωφέλη σε απόδοση, μπορεί να χρεώνει (όπως πάντα) ότι της κατέβει. Για να καταλάβεις την αστειότητα, δεν θέλουν - φυσικά - να αναπτύξουν μια νέα τεχνολογία διάυλων για τους δίσκους, αλλά δεν θέλουν να αγοράζει ο άλλος NVMe των 40€ για αναβάθμιση, οπότε αλλάξανε 1-2 pins και δεν μπορείς να βάλεις ένα κοινό NVMe στο μηχανάκι σου. Τέσπα μεγάλη συζήτηση και ξεφεύγει. Την Boeing την κατέστρεψε η γελοία απόπειρα να κοπούν τα κόστη, με το να δίνουν σε υπερκατασκευαστές δουλειά που έπρεπε να κάνουν αυτοί (ωχ intel μου θυμίζει αυτό). Όπως θα έχεις δει σε κάθε ρεπορτάζ, ουσιαστικά ο κάθε υποκατασκευαστής είχε δικούς του προμηθευτές ή υποκατασκευαστές και γινότανε μύλος. Δεν είναι δυνατόν σε εταιρεία που κατασκευάζει αεροσκάφη να μην ελέγχει αυστηρά την εφοδιαστική αλυσσίδα. Για όσους δε πουν πως αυτό δεν μπορεί να συμβεί στη σύγχρονη οικονομία, να θυμίσω πως πριν κάποιους μήνες, εντοπίστηκαν αστεία subparts σε F-35 που δεν είχαν κατασκευαστεί στις ΗΠΑ (όπου η USAF είναι για δύο κύριους λόγους παρανοική στο θέμα και καλά κάνει), και σταμάτησε όλη η γραμμή παραγωγής της LM μέχρι να λυθεί το ζήτημα. Επιμένω, πως ότι βλέπουμε, είναι στην πράξη απόνερα του νεοκαπιταλισμού. Πριν κάτι χρόνια, ο Sally (που είχε προσγειώσει το σκάφος στον ποταμό Hudson) συμμετείχε σε ένα hearing κάπου στο κονγκρέσσο αν θυμάμαι καλά και έλεγε πως οι μισθοί των πιλότων έχουν πέσει σε ένα τραγικό ποσοστό σε σχέση με πριν 15-20-30 χρόνια. Σε αυτό τον κόσμο ζούμε. Και έχουμε να δούμε πολλά τέτοια - όχι μόνο από την Boeing. Θα σου πρότεινα να δεις το The Big Short αν δεν το έχεις κάνει ήδη. ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια τρελά πράγματα στον έλεγχο τραπεζών και στο τέλος παρά την απίστευτη κρίση που δημιουργήθηκε, δεν άλλαξε και τίποτα. Μόνο κάποια τρις. φορολογουμένων που άλλαξαν τσέπες. Α και ένα κορόιδο στη Σουηδία (?) που μπήκε φυλακή.
  9. Το ότι η ποιότητα κατασκευής καταρρακώθηκε, είναι ένα γενικό σύμπτωμα του σύγχρονου (εταιρικού) καπιταλισμού. Η τιμή της μετοχής είναι τα πάντα, το προϊόν είναι απλά ένα βαρίδι. Στην πληροφορική, οι εταιρείες απλά παρατάνε κάθε κατασκευαστικό βαρίδι και τα ξεπουλάνε όλα ή τα δίνουν outsource σε Κινέζους. Sony, Toshiba, IBM, Fujitsu-Siemens to name but a few. Ξεπουλάνε όλο το division σε τρίτους και ψάχνουν να βγάλουν λεφτά από τον αέρα σαν τις τράπεζες, πουλώντας υπηρεσίες, που είναι πιο ασφαλείς και κερδοφόρες. Και όσο για τους... άτυχους όπως η Boeing που πρέπει να έχουν ένα προϊόν; Μειώνουμε τα κόστη εξέλιξης, τα κάνουμε λίγο άρπα-κόλλα γιατί θα βγάλουμε πιο πολλά κι ας σκοτωθούν και 400 άνθρωποι στο ενδιάμεσο. Κάτι σαν τη ασφαλιστική δουλειά που έκανε ο Tayler Durden στο Fight Club (που κατά διαβολική σύμπτωση ονειρευόταν να συμβεί μια εκρηκτική αποσυμπίεση στην καμπίνα).
  10. ...από την εταιρεία που της κάνεις διπλά report σε 50 διαφημίσεις με deepfake και σου απαντάνε "θα συνεχίσουμε να δείχνουμε την διαφήμιση"...
  11. κενό αέρος και μαγνητικά πεδία που διατηρούν το πλάσμα μακριά από τα τοιχώματα υποψιάζομαι.
  12. Εκείνο το Πανεπιστήμιο στην Μινεσότα το 2021, που εισήγατε επίτηδες bugs στον πυρηνα το θυμάται κανείς;
  13. Θα τον κλείσουν σε κανένα luxury ράντζο-φυλακή που κατά βάση είναι ένα ok μέρος να περάσεις κάποια χρονάκια, και όλα καλά.
  • Δημιουργία νέου...