Carvelis
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
60 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πρόσφατες Επισκέψεις
655 προβολές προφίλ
Carvelis's Achievements
-
Φιλε τελικα πήρες κάποια από τα τρία; Εντυπώσεις; Σκέφτομαι ακριβώς αυτά κι εγω για τρέξιμο κ γυμναστική και δεν ξερω ποια να προτιμήσω...
-
Η Mobilepoint δεν θα αποπληρώσει κανέναν "θιγόμενο". Οι επιστροφές των χρημάτων, σε όσους είχαν πληρώσει με κάρτα, έγιναν από τις εταιρείες των καρτών (Visa, Mastercard,American Express κτλ) επειδή οι αμφισβητήσεις επιλύθηκαν -προφανώς- υπέρ των καταναλωτών και όχι από την Mobilepoint!!
-
Το πιο τραγικό είναι ότι πολλοί εδώ μέσα πιστεύουν ΑΚΟΜΑ ότι δεν είναι απάτη και οτι θέλει να επιστρέψει τα λεφτά αλλά είναι οι τράπεζες που φταίνε και δεν τα επιστρέφουν, γιατί τους "απαντάει στο βάιμπερ" κ "αν ήταν απατεώνας δεν θα απανταγε καθόλου"!!! Άσε που έστειλε και μια τηλεόραση σε εναν!
-
Κ όλοι νέα μέλη! Απίστευτο!!
-
Για ποιους όρους χρήσης μιλάτε;; Μιλάμε για ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΑΤΗ. Αποδεχτείτε το, μιλήστε ΑΜΕΣΑ με την τράπεζα σας και ναι, να το προχωρήσετε κι εσείς παραπάνω όπως εχουμε κάνει δεκάδες άλλοι εξαπατημένοι καταναλωτές τόσες ημέρες τώρα.
-
Μιλήστε άμεσα με την τράπεζά σας!!!
-
κλαίω!! Εδώ σε όλα τα μέιλ που έχει στειλει έχει βάλει επιστροφή στις 9/5 κ οι υποτιθέμενες ακυρώσεις έγιναν μέρες μετά και αυτοί ακόμα λένε ότι δεν είναι απάτη, κάντε υπομονή θα επιστρέψει τα χρήματα!!
-
Παιδιά δείξτε λίγο κοινή λογική. Και απο την Βραζιλία έμβασμα να μας είχε κάνει ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΑΝΕΙ!!
-
Καταλαβαίνω ότι όλοι μας θέλουμε να ελπίζουμε ότι δεν είναι τόσο μεγάλη απάτη και ότι δεν είμαστε τόσο θύματα, αλλά είναι. Μας έχει από την προηγούμενη εβδομάδα και μας λέει σε 3 μέρες θα παραλάβετε (για παραγγελίες που έπρεπε να παραδοθούν τον Απρίλιο) μετά λέει σε 3 ημέρες θα επιστραφούν τα χρήματα, μετά σε άλλες 3 θα τα δείτε στο λογαριασμό σας κι εμείς ακόμα ελπίζουμε και περιμένουμε.
-
Δεν υπάρχει περίπτωση να πιστωθούν από το μαγαζί σε κανέναν μας. Ό,τι διαφορετικό ακούγεται όλες αυτές τις ημέρες μόνο για αποπροσανατολισμό είναι. Καλά κάνατε και προβήκατε σε αμφισβήτηση, είναι η μόνη περίπτωση να πάρουμε τα λεφτά μας. Όσοι δεν έχουν κάνει, να κάνουν. Κάντε και μια καταγγελία στην Προστασία του Καταναλωτή. Για την ομαδική συνομιλία στο messenger όποιος θέλει να μπει, ας μου στείλει μήνυμα με το όνομα του στο fb να τον προσθέσω (αν και δεν βοηθάει καθόλου).
-
Οι χαρακτηρισμοί ειναι αυτοί που ανταποκρίνονται -τουλάχιστον μέχρι στιγμής- στην πραγματικότητα και επίτρεψέ μου να γνωρίζω καλύτερα. Σιγά μη μας ζητήσει και αποζημίωση για ηθική βλάβη η Μαρσέλου. Για την ευθύνη του κράτους και των ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών δεν διαφωνώ ούτε εγώ. Σε αυτό που σίγουρα διαφωνώ είναι στην εξαγνισμό των "επιχειρήσεων" που επιχειρείς, με το σκεπτικό "σκοπος τους ειναι να μαζέψουν χρήματα". Φίλε μου, σκοπός της επιχείρησης είναι το νόμιμο κέρδος. Το παράνομο περιουσιακό όφελος, εξαπατώντας τον καταναλωτή, ΔΕΝ είναι σκοπός της επιχείρησης και διώκεται ποινικά, ακόμα και σε βαθμό κακουργήματος! Ας έχουμε λοιπόν καθαρό μυαλό και ας πράξει ο καθένας ό,τι νομίζει και πρέπει για την διασφάλιση και αποκατάστασή του. Οι νουθεσίες και κριτικές περιττεύουν.
-
Το θέμα είναι ότι η Μαρσέλου και οι απατεώνες του Mobilepoint έχουν υπεξαιρέσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και εμείς καθομαστε και τσακωνόμαστε αν φταίμε οι καταναλωτές που δεν υποψιαστήκαμε την απάτη ή το καθε Σκρουτζ που δε μας προστάτεψε.
-
Τέλεια νέα, εγώ ειμαι η παραγγελία 23677, θα πληρωθω σε λιγο άρα!!
-
Tα οποία μεχρι σημερα δεν εχουν επιστραφεί σε κανεναν!!