Προς το περιεχόμενο

kvaism

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    15
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

kvaism's Achievements

  1. Εγώ καταλαβαίνω πως δεν έχει σημασία αυτό. Αν το ρίξεις σε τοίχο δεν φταις εσύ; Η απαλλαγή όπως λέει και ο stratos_21 είναι για να μην γίνεται κακόβουλη χρήση της κάλυψης.
  2. Μάλλον κάνω λάθος εγώ εδώ απλά σε κάθε προσφορά είχε και αυτήν την κάλυψη μέσα όποτε νόμιζα ότι το δίνουν μαζί. Υποθέτω πως όχι αλλά κανείς δεν ξέρει μέχρι να πάω και να μου πουν.
  3. Δεν ξέρω γιατί κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις και δεν ξέρω για ποιο λόγο σου απαντάω ακόμα όταν σου έχω πει ότι πήρα έγκριση να κλείσουμε ραντεβού με πραγματογνώμονα. Όχι η αλήθεια είναι πως πάνε πακέτο πάντα απλά για τις κακόβουλες υποθέτω πως θέλει και κάποια μήνυση/χαρτί από αστυνομία για να προχωρήσει;
  4. Την ασφαλιστική δεν την νοιάζει. Δηλώνω μια ζημιά και αφού δεν έχω τον άλλον που φταίει θεωρεί "πως την προκάλεσα εγώ" και με καλύπτει με τους όρους της μικτής Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Εννοείται στην αντιπροσωπεία και από ότι μίλησα μαζί τους θα πιέσουν όσο μπορούν για αντικατάσταση των εξαρτημάτων αλλά ο τελικός λόγος είναι στον πραγματογνώμονα. Απλά με βλέπω να μπαίνω σε ιστορίες αν θελήσει να πάμε για επισκευή σε κάποια κομμάτια σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που θα έχουν ως αποτέλεσμα να μειώσουν την μεταπωλητική του αξία.
  5. Και εγώ σου επισυνάπτω τους όρους του ασφαλιστηρίου μου. Και μου απαντάς με 2 link που λένε το ίδιο ακριβώς.
  6. Διάβασες εσύ το συμβόλαιο μου; Η πήρες την έγκριση εσύ σήμερα για κάλυψη των ζημιών;
  7. Πραγματικά δεν έχεις ιδέα τι λες και υποθέτεις άσχετα πράγματα. Όπως και οι περισσότερες "έξυπνες" απαντήσεις σου. Όπως διευκρίνισα θέλω κυρίως να ακούσω παρόμοιες περιπτώσεις και τι εμπειρία είχαν όσο περιμένω να ανοίξει ο φάκελος και να οριστεί πραγματογνώμονας. 'Έγιναν καλές δουλειές; Τους κάλυψε σωστά η ασφαλιστική τους; Να ξέρω τι να περιμένω. Θα μου πει ο ασφαλιστής "Α να ξέρεις θα έχεις μάλλον θέμα εκεί πρόσεξε" που δουλεύει για την ασφαλιστική; Ας σου απαντήσω λοιπόν να σε βγάλω από την ασχετοσύνη σου. Η μικτή ασφάλιση είναι η ασφάλιση ΙΔΙΩΝ ΖΗΜΙΩΝ. Όπως και να έχουν γίνει είτε σε τρακάρισμα με άλλον είτε το έριξα σε έναν τοίχο μόνος μου εφόσον δεν υπάρχει δόλος/ήμουν πιωμένος . Αφού δεν υπάρχει το άλλο όχημα η κάλυψη πάει με αυτόν τον τρόπο. Το ότι δεν έχω ξανακάνει τη διαδικασία ώστε να αποζημιωθώ για αυτό δεν ξέρω πως προκύπτει ότι δεν ξέρω και τι είναι. Όπως και η επιλογή συνεργείου είναι στο χέρι μου το μόνο που αλλάζει είναι εάν απευθείας θα πληρώσει η ασφαλιστική ή εγώ και θα πάρω χρήματα με τις αποδείξεις.
  8. Oh well προφανώς, αλλά θέλω να δω παρόμοιες εμπειρίες και τι θέμα μπορεί να είχαν
  9. Καλημέρα σε όλους, χθες βρήκα το αυτοκίνητο μου ( 8 μηνών ) με κατεβασμένο προφυλακτήρα,στραβωμένο φτερό και βαθουλώματα στο καπό. Ο άλλος οδηγός άφαντος, ούτε χαρτί δεν άφησε . Έχω μικτή ασφάλιση και κάλεσα αμέσως να καταγραφεί το συμβάν. Ξέρει κανείς τη διαδικασία από εδώ και πέρα; Τα πληρώνω εγώ στο συνεργείο και τα παίρνω μετά από την ασφαλιστική; Πληρώνω μόνο την απαλλαγή; Σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν θέλω στόκους και μισές δουλειές θέλω να ήταν όπως πριν ειδικά όταν πληρώνω πανάκριβα τη μικτή. P.S: Σκατά σε όσους κάνουν ατύχημα και εξαφανίζονται
  10. Το ίδιο έλεγε και σε μένα και είχε γυρίσει πίσω. Βάλτο σε κάποια tracking εφαρμογή σαν το 17track.
  11. Εγώ που έκανα έτσι παραγγελία έφυγε με DHL Paket πήγε μέχρι Γερμανία και γύρισε πίσω. Ήταν αρκετά ογκώδες και η DHL έχει θέμα αυτή την περίοδο με αυτά. Αν και εσένα είναι μεγάλο άστο καλύτερα γιατί θα τρέχεις με dispute.
  12. Το ξέρω απλά αυτό που έδωσε ο seller από την Cainiao γράφει απλά delivered όχι που, αν το δεις. Μη μου πουν για αυτό κάτι. Anyway ευχαριστώ για την απάντησή σου!
  13. Ακόμα και αν το tracking code γράφει delivered; Διάβαζα, δεν ξέρω αν ισχύει, ότι κάποιες τρίτες υπηρεσίες τις θεωρούν περιστασιακά στοιχεία και δεν τις λαμβάνουν υπόψιν παρά μόνο την υπηρεσία που έχει δώσει ο πωλητής.
  14. Γεια σε όλους, έκανα μια παραγγελία έναν εκτυπωτή Ender 3 από το επίσημο κατάστημα της Creality. Όλα καλά μέχρι εκεί και ο πωλητής ενημέρωσε την παραγγελία μετά από μια μέρα με έναν αριθμό παρακολούθησης από την Πολωνία προς Ελλάδα. Όσο οι μέρες περνούσαν, ο αριθμός παρακολούθησης έδειξε ότι το πακέτο πήγε από την Πολωνία στη Γερμανία και στη συνέχεια επέστρεψε στην Πολωνία και ενημερώθηκε σαν να έχει παραδοθεί μετά από 5 ημέρες. Το τσέκαρα από πολλές υπηρεσίες παρακολούθησης. Επικοινώνησα αμέσως με το AliExpress και ο agent μου είπε να ανοίξω ένα dispute παρόλο που οι 10 ημέρες δεν έχουν περάσει. Έχω πιθανότητες να κερδίσω το dispute; Έχει κανείς εμπειρία από παρόμοια κατάσταση; Τα tracking services https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=23151593582&spm=a3708.7860688.0.d01&lang=en& http://track.4px.com/#/result/0/23151593582 https://www.dhl.com/gr-en/home/tracking/tracking-parcel.html?submit=1&tracking-id=23151593582
  15. Μόνο στην εθνική το REVOGB21XXX και πρέπει να αποδεχτώ ένα κουτάκι ότι μπορεί η συναλλαγή να μην προχωρήσει.
  • Δημιουργία νέου...