Προς το περιεχόμενο

gordonas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    160
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.073 προβολές προφίλ

gordonas's Achievements

  1. Δεν το ήξερα. Ι stand corrected. Τότε είναι μέσα στο παιχνίδι και το υδρογόνο. Διάβασα ότι υπάρχουν και περιπτώσεις που το υδρογόνο τροφοδοτεί κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά από την στιγμή που μπορούν να δημιουργήσουν και ηλεκτρική ενέργεια μου αρκεί. Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι όλοι κολλάνε μόνο στο θέμα της ρύπανσης. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει μεγάλα μειονεκτήματα τον θόρυβο, τους κραδασμούς, το σασμάν, την ροπή, το κόστος λειτουργίας. Πως τα ξεπερνάμε αυτά και μιλάμε μόνο για την ρύπανση; Αν κάποιος οδηγήσει είτε αποκλειστικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε υβριδικό σε ηλεκτρική λειτουργία, θα καταλάβει αμέσως ότι είναι το μέλλον και ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης το παρελθόν.
  2. Απλά τα πράγματα. Είμαστε σε φάση μετάβασης. Κάθε έτος που περνάει ο ηλεκτρισμός με πηγή ΑΠΕ, θα κερδίζει μερίδιο. Η τεχνολογία στις ΑΠΕ θα βελτιώνεται, το ίδιο και στις μπαταρίες. Αντίθετα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει σταματήσει η έρευνα και λογικό είναι. Μα δεν βλέπετε το προφανές. Όλα τα ερευνητικά κέντρα ασχολούνται με μπαταρίες και ΑΠΕ όσο αφορά την ενέργεια. Με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ΚΑΝΕΙΣ. Προδιαγεγραμμένο το μέλλον. Επίσης είναι σαφές ότι η συντριπτική πλειοψηφία υπερασπίζεται την πραγματικότητά της. Στην κουβέντα εδώ, μάλλον κανείς δεν έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Θα σου πουν όλα τα μειονεκτήματα και δεν θα αναφέρουν κανένα πλεονέκτημα. Το υδρογόνο δεν βλέπω πως είναι το μέλλον από την στιγμή που οδηγεί σε κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μα δεν βλέπετε τα μεγάλα μειονεκτήματα των κινητήρων εσωτερικής καύσης ακόμα και με μηδενικούς ρύπους; Θόρυβος, κραδασμοί, περιορισμοί στην απόδοση. Να το περιγράψω απλά: Κινητήρες εσωτερικής καύσης Πατάς το κουμπί εκκίνησης. Δίνεται εντολή να ανάψει φωτιά στο "καζάνι", ανάβει το καζάνι, μεταφέρει κίνηση. Σε κάθε αυξομείωση το ίδιο πράγμα. Κραδασμοί, θόρυβος, χαμηλή απόδοση. Κινητήρες με ηλεκτρισμό Δεν χρειάζεται να περιγράψω κάτι. Πηγαίνετε σε ένα διακόπτη που ανάβει το φως και πατήστε τον. Σε πόση ώρα άναψε; Το ίδιο και στο αυτοκίνητο. Κανένας κραδασμός, κανένας θόρυβος, εξωφρενική απόδοση, πολύ χαμηλό κόστος κίνησης. Όσο αφορά το κόστος κτήσης, ήδη είναι σε επίπεδα που μπορούν να το αγοράσουν τα μεσαία προς υψηλά οικονομικά στρώματα. Σε 5-10 χρόνια οι τιμές θα είναι για όλους. Τώρα είμαστε στο άχαρο στάδιο που κάποιοι δεν μπορούν να τα αποκτήσουν και έχει και κάποιους περιορισμούς τεχνολογικά. Σε κάθε μετάβαση έτσι γίνεται. Ποιοι μπορούσαν να αγοράσουν στην αρχή αυτοκίνητα; Ελάχιστοι. Οι μπαταρίες έχουν φτάσει στα 300-500χλμ (πραγματικά). Όταν αυτό γίνει 700-900 δεν θα υπάρχει λόγος συζήτησης. 2-5 χρόνια ιστορία. Μέχρι τότε μπορούμε να τσακωνόμαστε. Ο κύριος που μιλάει δικαιολογεί τον μισθό του και καλά κάνει. Από την μεριά του και την μεριά των παραγωγών πετρελαίου καλά τα λέει. Αλλά δεν τα λέει για το καλό μας. Φτάνει με τις σόμπες που κυκλοφορούν σε όλο τον πλανήτη. Γιατί για σόμπες πρόκειται, μην σας ξεγελάει το περιτύλιγμα. Αν δεν το πιστεύετε, δείτε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου σας το φουγάρο/α. Αρκετά, καιρός να πάμε παρακάτω.
  3. Όταν ο εργοδότης δεν έχει το δικαίωμα της απόλυσης ή επιβολής σοβαρής συνέπειες πάνω στον εργαζόμενο για χαμηλή απόδοση, δεν υπάρχει κάτι να συζητήσουμε. Η Ελληνική κοινωνία ΔΕΝ δέχεται την (πραγματική) αξιολόγηση στον δημόσιο τομέα. Επομένως εδώ ταιριάζει η γνωστή φράση "αυτοί είμαστε". Φανταστείτε μια ποδοσφαιρική ομάδα που οι παίχτες έχουν μονιμότητα και δεν γίνεται κανένας αλλαγή. Αυτό είναι το Ελληνικό δημόσιο. Με το ψηφιακό κράτος γίνεται σε ένα σημαντικό βαθμό bypass αυτού του προβλήματος. Οι υπάλληλοι όμως που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους είναι εκεί, τους πληρώνουμε και περιμένουμε να πάρουν σύνταξη και να έρθει το φυσικό τέλος ώστε να σταματήσουν να είναι βάρος στον Έλληνα φορολογούμενο. Πόσο αποτελεσματικό είναι αυτό;
  4. Με την εκκλησία έχω μεγάλη απόσταση, αλλά αυτό που λες για τον "τύπο με την γενειάδα" είναι άκυρο. Απόδειξη ότι όλοι ασχολούνται με το πουλάκι τους και δεν τους απασχολεί κανένας τύπος με γενειάδα. Η Δύση και ο χριστιανισμός τα έχουν ξεπεράσει αυτά. Το πρόβλημα το έχουν τώρα οι μουσουλμάνοι. Σε 100-200 χρόνια θα το ξεπεράσουν και αυτοί. Από την άλλη, οι (βλακώδεις) θεωρίες για τους δίδυμους πύργους, τις εκλογές στις ΗΠΑ, τους Εβραίους, την οπλοκατοχή κτλ. έχουν μια ΜΟΝΙΜΗ κατάληξη. Στην υποκίνηση βίας. Και την έχουμε δει αυτή την βία στην ΠΡΑΞΗ. Έκαναν ντου στο Καπιτώλιο των ΗΠΑ, πήγαν να καταλύσουν την εκεί δημοκρατία. Λένε ηλιθιότητες για τα όπλα, για την κλιματική αλλαγή, για τα ορυκτά καύσιμα, για ότι μπορείς να φανταστείς. Συγγνώμη, είναι ελεύθερος ο ηλίθιος και ο αμόρφωτος να λένε την γνώμη τους αλλά δεν θα του δώσουμε και έδρα στο Πανεπιστήμιο. Στην δουλειά, τον ηλίθιο της παρέας τον ακούμε ή τον γειώνουμε; Το δεύτερο, προφανώς. Ο ορθολογισμός απειλείται από την παρακμή της Δύσης. Τύποι σαν τον Τραμπ και αυτούς τους ανεκδιήγητους είναι ο ορισμός της παρακμής. Ξέρεις τι έγραψε ο τύπος; Ότι τα θύματα και ο θύτης σε μια μαζική δολοφονία σε σχολείο, 6 δασκάλων και 20 παιδιών ήταν ΗΘΟΠΟΙΟΙ!!! Για ποιον λόγο ήταν ηθοποιοί; Για να άρουν την οπλοκατοχή!!! Γιατί ήταν δίκη παρωδία; Αν εσύ γράψεις ότι το ατύχημα στα Τέμπη ήταν ψέμα και ότι οι νεκροί ήταν ηθοποιοί, τι περιμένεις να γίνει; Δεν θα σου κάνουν μήνυση οι συγγενείς των νεκρών; Δεν θα επιδικαστούν κολοσσιαίες αποζημιώσεις; Έχουμε χάσει το μέτρο τελείως; Με τον διαδίκτυο η μπαρούφα έχει εκτοξευτεί στην στρατόσφαιρα. Έχει βρει βήμα ο κάθε βλάκας και σχιζοφρενής και νομίζουν κάποιοι ότι έχουμε το δικαίωμα να λέμε ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ, χωρίς ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ! Έχεις το δικαίωμα να λες ότι θέλεις, αλλά έχει συνέπειες όταν αυτό προκαλεί βλάβη στον συμπολίτη σου. Θα έχουν σκοτώσει κάποιον συγγενή μου και εσύ θα λες ότι ήταν ηθοποιός και μέρος συνωμοσίας και εγώ θα σε κοιτάω χωρίς να σου κάνω μήνυση; Αν τα έλεγαν για δικό σου συγγενή εσύ δεν θα έλεγες τίποτα; Θα έλεγες τα ίδια για δίκη παρωδία;
  5. Έγραψα ότι έχω το αυτοκίνητο στην πυλωτή και κολλήσαμε εκεί. Σε μια 5ετία το πιο πιθανό είναι να έχουμε λύσεις για σταθμούς φόρτισης ακόμα και σε πεζοδρόμια. Αυτά λύνονται. Όχι για το 100%. Αλλά και το 20-30-40-50% είναι συγκλονιστική αλλαγή. Για την χρηματο-οικονομική ανάλυση θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές. Τα τελευταία δύο καλοκαίρια οδήγησα στην κεντρική Ευρώπη περίπου 10.000 χλμ. Με την εικόνα που είχα από τους αυτοκινητόδρομους σε Γαλλία, Ιταλία, μόλις γύρισα Ελλάδα με έπιασε μελαγχολία. Το 80% των αυτοκινήτων που βλέπεις στην Ελλάδα, ΔΕΝ κυκλοφορεί σε αυτές τις χώρες. Η διαφορά σε ηλικία στόλων είναι συγκλονιστική. Ημέρα με νύχτα. Αυτή η διαφορά όμως υπάρχει είτε μιλάμε για θερμικούς κινητήρες, είτε για ηλεκτρικά. Όσο για τις προβλέψεις για το μέλλον; Θυμηθείτε πριν 5 χρόνια, πόσα ηλεκτρικά υπήρχαν τότε. Πόσα μοντέλα; Πόσοι σταθμοί φόρτισης; Δείτε το σήμερα. Κάντε προβολή σε 5 χρόνια. Το μέλλον είναι εδώ. Οδηγείστε ένα ηλεκτρικό πρώτα. Θα με θυμηθείτε. Ναι είναι αρκετά ακριβά. Ήδη όμως έχουν μπει στο φάσμα τιμών που ένας μικρομεσαίος στο πάνω κομμάτι εισοδημάτων, μπορεί να το αποκτήσει. Σε 5 χρόνια θα μπορούν όλοι να πάρουν έστω ένα φθηνό μοντέλο. Το υβριδικό Formentor που έχω κάνει 43.000€. Είναι πολλά λεφτά. Σε 5 χρόνια θα κάνει 32-35.000€, θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία (αν δεν είναι μόνο ηλεκτρικό) και οι σταθμοί φόρτισης θα είναι πολλαπλάσιοι. Οδηγήστε ένα ηλεκτρικό (πρίζας, όχι CH-R). Πατήστε το γκάζι βαθιά. Όσο αθόρυβο και να είναι ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα σήμερα, παράγει θόρυβο, καυσαέριο, κραδασμό από την μηχανή και το κιβώτιο. Το ηλεκτρικό είναι μηδέν σε όλα. Με τα ίδια λεφτά, πριν 5 χρόνια δεν μπορούσα να πάρω ένα αυτοκίνητο σαν αυτό που πήρα σήμερα. Ούτε καν. Η πρόοδος που έχει γίνει είναι πολύ μεγάλη. Τα χρήματα που πέφτουν σήμερα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πολλαπλάσια. Σε 5 χρόνια η πρόοδος θα είναι πολύ μεγαλύτερη, πιθανότατα τεράστια. Συνεχίζεις να σκέφτεσαι και είναι απόλυτα λογικό (το ίδιο έκανα και εγώ πριν το βιώσω) με όρους πρατήριου καυσίμων. Μα μπορεί να είναι "πρατήριο" το σπίτι σου!!! Το βράδυ που κοιμάσαι. Το απόγευμα, το μεσημέρι, για 1 ώρα, για 2 ώρες, οποτεδήποτε. Το πριζώνεις και φορτίζει. Λίγο-πολύ, όσο προλάβει. Πανεύκολο είναι. "Πρατήριο" είναι ήδη αρκετοί χώροι στάθμευσης σε εταιρείες, σε εμπορικά κέντρα, σε σούπερ-μάρκετ. Αυτό θα πολλαπλασιαστεί. Για κύκλο πόλης και ταξίδια πήγαινε-έλα 200-300Km, υπάρχουν λύσεις ΣΗΜΕΡΑ. Όχι σε 5 χρόνια. Σήμερα. Λες για τα μεταχειρισμένα και γιατί χάνουν αξία. Μα τα προφανή θα λέμε; Τώρα ανακαλύπτεται-εξελίσσεται αυτή η αγορά. Το ηλεκτρικό που κάνει σήμερα 40.000 και σου βγάζει 50(υβριδικό)-300Km(αμιγώς ηλεκτρικό), σε 3-5 χρόνια θα υπάρχει μοντέλο που με τα ίδια λεφτά θα έχει διπλάσια αυτονομία. Δεν θα χάσει αξία; Πως θα την κρατήσει; Αυτό τι σημαίνει; Ότι δεν αξίζει; Για την μάζα πιθανότατα όχι, σήμερα. Η μάζα θα ξεκινήσει να πηγαίνει σε ηλεκτρικό σε μια 5ετία. Έχει δρομολογηθεί όμως. Δεν γράφω εδώ όχι για να σας πω "πάρτε όλοι ηλεκτρικό" ΣΗΜΕΡΑ, αλλά σαν κάποιος που "είδε το όνειρο" οδηγώντας ένα. Δεν έχουν όλοι 40.000€+ για αυτοκίνητο, ΟΚ. Δεν έχουν όλοι πυλωτή, ΟΚ. Χάνει αξία μεταπώλησης γρήγορα, ΟΚ. Οδηγήστε όμως ένα και θα καταλάβετε γιατί είναι το μέλλον και λίγο από το παρόν. Υποθέτω ότι την ίδια συζήτηση έκαναν και για τα πρώτα αυτοκίνητα. Ότι κάνουν θόρυβο, ότι δεν πάνε αρκετά γρήγορα, ότι χαλάνε εύκολα, ότι δεν υπάρχουν αρκετά πρατήρια. Παιδιά, όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκεί πάνε. Βγάζουν το ένα μοντέλο πίσω από το άλλο. Και το κάνουν για κάποιον λόγο. Γιατί υπάρχει πολύ θετική ανταπόκριση από τους χρήστες. Αθόρυβο, γρήγορο, τεράστια ροπή σε όλο το φάσμα ταχυτήτων, μηδενικοί ρύποι, οικονομικότερο στην χρήση, απαλλαγή από τα πρατήρια καυσίμων. Κάντε ένα test drive. Πραγματικά γέλασα όταν το διάβασα, ωραίος. Με Seat Ibiza SXI (100Hp) ξεκίνησα, μαζί σου είμαι. Αλλά, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Θα έχεις τουλάχιστον απίθανες επιταχύνσεις και απίθανες ροπές. Βέβαια για να το χαλάσω, έχω δει και ένα άλλο όνειρο. Ότι η επόμενη γενιά δεν θα μπορεί να ρίχνει γκάζια πουθενά. Με το ίντερνετ να μπαίνει μόνιμα σε όλα τα αυτοκίνητα, ο έλεγχος θα είναι πανεύκολος στα όρια ταχυτήτων.
  6. Διαβάζω τα θαψίματα για τα ηλεκτρικά και μου θυμίζουν εμένα πριν πάρω ...υβριδικό. Αφού το πήρα (Formentor) και το οδήγησα εντός πόλης (αλλά και εκτός) με τα ταπεινά 50km που σου δίνει η μπαταρία, κατάλαβα ότι δεν υπάρχει γυρισμός. Οι θερμικοί κινητήρες σε 5 χρόνια θα είναι στο 50-50 με τάση να εξαφανιστούν στην 10ετία. Δεν ξαναγυρίζω ποτέ σε καθαρό θερμικό και είμαι βέβαιος ότι σε 5 χρόνια (καλά να είμαστε), θα πάρω αμιγώς ηλεκτρικό. Η απόλυτη έλλειψη κραδασμών σε οποιαδήποτε στιγμή κύλισης. Είτε συγκρίνω με θερμικό κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι η μέρα με την νύχτα. Δεν ακούγεται τίποτα. Δεν υπάρχει κανένας κραδασμός. ΚΑΝΕΝΑΣ. Κανένα κούμπωμα ταχύτητας, είτε το κάνεις με το χέρι, είτε είναι αυτόματο. Έχει άφθονη μόνιμη ροπή, ΠΑΝΤΟΥ, σε όλο το φάσμα. Και αυτό με την εμπειρία ενός ηλεκτρικού μοτέρ των 85kW. Ήδη για αμάξι πόλης είναι λύση. Έτυχε και έχω πρίζα στην πυλωτή, οπότε είναι όλα λυμένα. Σαφώς όμως αυτό δεν το έχουν πάρα πολλοί και εκεί υπάρχει θέμα. Μέσα στην 5ετία θα έχει δρομολογηθεί και εκεί η λύση. Στις μπαταρίες συνέχεια διαβάζουμε τεχνολογικές εξελίξεις. Όποιος δεν βλέπει ότι σε 5 χρόνια θα μιλάμε για καθαρά 600χλμ και για πολύ χαμηλότερους χρόνους φόρτισης εθελοτυφλεί. Εκτός από την αυτονομία, σε όλα, ΜΑ ΟΛΑ τα υπόλοιπα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπερτερούν. Επαναλαμβάνω. Οδηγείστε τα πρώτα. Νιώστε την ησυχία. Νιώστε την απόλυτη έλλειψη κραδασμού από την μηχανή. Στα 50 είμαι. Λέτε να μην μου αρέσει ο ήχος του θερμικού; Μου αρέσει. Αλλά θα προτιμήσω τον ήχο από την μουσική μου, την απόλυτη ησυχία από το καπό, τους μηδενικούς κραδασμούς από την μηχανή και θα αποχαιρετήσω και το βενζινάδικο. Η ενέργεια είναι σπίτι μου. Φορτίζεις το βράδυ και είσαι κομπλέ για την πόλη. Όποτε σταματήσεις σπίτι, το βάζεις στην πρίζα και φορτίζει. Υπάρχουν πολλά διαλλείματα με το αυτοκίνητο παρκαρισμένο. Επαναλαμβάνω. Όλα έχουν πάρει τον δρόμο τους. Χωρητικότητα μπαταριών, μέγεθος μπαταριών, σταθμοί φόρτισης. Ήδη για αμάξι πόλης είναι έτοιμα, για όσους έχουν λύση φόρτισης στο σπίτι ή στην δουλειά. Σήμερα, όχι σε 5 χρόνια. Για ταξίδια σε 5 χρόνια. Το έχουν δει το όνειρο και οι Άραβες. Για αυτό κάνουν και τα κουμάντα τους με τις πωλήσεις του πετρελαίου σε κλάσματα των σημερινών.
  7. Η εμπειρία μου με ένα Macbook Pro πριν καμιά 10αριά χρόνια ήταν η εξής: Η κόρη μου, ενός έτους τότε, ήθελε να δοκιμάσει αν το laptop είναι αδιάβροχο. Οπότε ρίχνει ένα ποτήρι νερό στο πληκτρολόγιο. Προφανώς το laptop άρχισε να τα παίζει, χειρίστηκα λάθος και εγώ το θέμα (έπρεπε να το κλείσω αμέσως, να το αφήσω μέρες να στεγνώσει στον ήλιο κτλ.) αν και πιστεύω ότι πάλι θα είχε πρόβλημα. Για να μην πολυλογώ το keyboard σταμάτησε να δουλεύει, όμως δούλευε το power button. Άνοιγε το laptop κανονικά αλλά το πληκτρολόγιο νεκρό. Για πολύ καιρό το άφησα έτσι και μάλιστα το χρησιμοποίησα σε καθημερινή βάση στο γραφείο με εξωτερικό πληκτρολόγιο σαν desktop. Κάποια στιγμή άρχισε να υπάρχει δυσκολία και στο να ανάψει. Αγόρασα νέο πληκτρολόγιο από το ebay, το άλλαξα μόνος μου, ψιλο-δούλευε, μετά τα έπαιξε κτλ. κτλ. Τελικά η πιο ευχάριστη ημέρα μου μαζί του, μετά το ατύχημα με το νερό, ήταν όταν το ΠΕΤΑΞΑ. Ήταν ένα ακριβό laptop, δούλεψε καλά μέχρι να γίνει η στραβή, από την στιγμή που χύθηκε το νερό, έπρεπε να το είχα πετάξει απευθείας. Έχασα τρελό χρόνο μαζί του. Επιλογές που έχεις: 1. Αν σου δουλεύει με εξωτερικό πληκτρολόγιο, δούλεψε το σαν σταθερό υπολογιστή. 2. Αν θέλεις οπωσδήποτε laptop, αγόρασε άλλο. 3. Αν σου εγγυηθούν ότι με τα 900€ θα παίζει ΑΨΟΓΑ, δώσε τα. Με λίγα λόγια, η ζημιά έχει γίνει. Πάρε απόφαση ότι είτε θα πληρώσεις και άλλα χρήματα, είτε θα αλλάξει η χρήση του.
  8. Για την νέα γενιά, μπορεί να φαίνεται φυσιολογικά να γίνονται όλα μέσα από το κινητό. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό. Το κινητό είναι μια ευπαθής συσκευή. Αν δεν έχεις μπαταρία, τέλος. Αν σου πέσει και σπάσει, τέλος. Αν πέσει σε νερό (και δεν είναι αδιάβροχο), τέλος. Αν δεν έχεις ίντερνετ, το 80% των υπηρεσιών τέλος. Ένα απλό κλειδί υπερέχει σε όλες τις περιπτώσεις. Δεν είναι η απάντηση σε όλα τα πράγματα το κινητό. Ωραία τα Tesla, θα ήθελα να έχω ένα, την υγεία μου να έχω, στο μέλλον θα πάρω ένα ή κάποιο άλλο παρόμοιο. Το χαρακτηριστικό κλειδί για να δω τα ηλεκτροκίνητα σαν μια πραγματική εναλλακτική είναι η αυτονομία και ο χρόνος/χώρος φόρτισης. Όταν η αυτονομία γίνει 600-700Km και όταν μπορώ να επαναφορτίσω γρήγορα και εύκολα, πάω για ηλεκτρικό. Το προσδιορίζω σε 3-4 χρόνια.
  9. Είχα πάρει πριν πολλά χρόνια ένα Arcteryx Sidewinder για χρήση στο σκι. Απίστευτο κέλυφος. Αδιάβροχο, αντιανεμικό, διαπνέον. Μετά από 11-12 χρόνια χρήσης (!!!), μου έβγαλε μια κουφή ζημιά στην τσέπη. Ενώ το είχα αποθηκευμένο στην ντουλάπα φέτος, πήγα να το τσεκάρω εν όψη νέας σαιζόν και είχε ξεκολλήσει το φερμουάρ στην μια τσέπη!! Μπήκα στην διαδικασία να πάρω καινούριο, Arcteryx πάλι. Είχα καταλήξει στο Arcteryx Sabre AR Jacket. Βλέποντας όμως το διάγραμμα της τιμής, πρόσεξα ότι το καλοκαίρι, ειδικά Ιούνιο-Ιούλιο οι τιμές τους πέφτουν εξωφρενικά πολύ. Οπότε θα κάνω μια προσπάθεια να επιδιορθώσω το Sidewinder και θα κάνω αγορά ρούχων του χρόνου το καλοκαίρι. Η διαφορά τιμής είναι τεράστια. Τώρα, το Arcteryx Sabre κάνει 600€ και το καλοκαίρι το βρίσκεις 325€!!! Δεν αξίζει να το πάρω τώρα. Κάποιος που να γνωρίζει πως να επιδιορθώσω ένα gore-tex μπουφάν σαν το Sidewinder; Επίσης να δίνετε μεγάλη σημασία στο μέγεθος. Το Sidewinder που έχω πάρει είναι large. Είμαι 1,82 και 85Kg. Θα μου ήταν σαφώς καλύτερο το medium. Στα χειμερινά ρούχα όταν σου είναι ένα μέγεθος παραπάνω σημαίνει ότι θα έχεις απώλεια θερμότητας.
  10. Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση. Θα προχωρήσω στην αγορά μέσα στον Σεπτέμβριο. Κάτι που είδα όσο αφορά την φόρτιση του laptop. Αν έχω δει σωστά, έχει θύρα USB-C για να φορτίζει. Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να χρησιμοποιήσου και power bank για την φόρτισή του; Αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε είναι τεράστιο ατού για ένα laptop. Με ένα καλό powerbank αποκτάς τεράστια αυτονομία.
  11. Καλησπέρα σε όλους. Έχω βοηθηθεί από το φόρουμ και ειδικά τον zacharis για την αγορά τουλάχιστον 3 laptop και ήρθε η σειρά για άλλο ένα. Οι απαιτήσεις-περιορισμοί είναι οι παρακάτω: 1. Μέχρι 1.200-1.300€ 2. Χρήση office και δευτερευόντως τηλεδιασκέψεις. 3. Αγορά από Ελλάδα. 4. 15άρα οθόνη. 5. Κατά προτίμηση Dell αλλά δεν υπάρχει κόλλημα εδώ. Προφανώς επειδή τα λεφτά είναι αρκετά για τόσο απλή χρήση, βαρύτητα πέφτει σε ποιότητα-αξιοπιστία, εμφάνιση. Όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη.
  12. Έχω μεγαλώσει σε αλάνες. Έχω ζήσει την εξέλιξη της τεχνολογίας από τον Spectrum ZX που είχα και τις BBS. Έχω δύο παιδιά τώρα στο δημοτικό. Τα ίδια με εσένα θα έγραφα αν ήμουν μέχρι 30 και δεν είχα κάνει παιδιά. Μια προειδοποίηση για εσένα και το μέλλον σου. Όταν με το καλό γίνεις πατέρας, θα δεις το τεράστιο πρόβλημα που είναι η διαχείριση χρόνου και δυνάμεων. Μέχρι τα 30 και πριν γίνεις γονιός έχεις χρόνο να σκοτώσεις. Μετά τα 30 και όταν γίνεις γονιός, ο διαθέσιμος χρόνος και η ενέργεια σου έχουν πάρα πολύ περιορισμένα όρια. Δίνω καθημερινό αγώνα για να περιορίσω τις οθόνες από τα παιδιά. Όμως. Η αλάνα έχει τελειώσει κατά 80-90%. Για να μην είναι στην οθόνη τα παιδιά, από την στιγμή που υπάρχει αυτή η επιλογή σήμερα, χρειάζεται τεράστια προσπάθεια. Δεν έχουν όλοι τις δυνάμεις και την δυνατότητα για να δώσουν τον καλό αγώνα. Προσπάθεια πάντως γίνεται από την πλειοψηφία των γονιών.
  13. Γνωστός θέλει να τοποθετήσει κλιματιστικό σε μονοκατοικία με τα παρακάτω χαρατκηριστικά: Εμβαδό: 50μ2 Μόνωση: Κακή. Παλιά μονοκατοικία με ταράτσα επάνω... Τοποθεσία: Τρίπολη. 650μ υψόμετρο με πολύ ισχύρες αναστροφές τις βραδινές ώρες μέχρι νωρίς το πρωί. Τον ενδιαφέρει η θέρμανση. Η πρόταση μου είναι για σόμπα pellet που πιστεύω ότι με μια ισχυρή και ποιοτική σόμπα μπορεί να γίνει φούρνος. Αυτός όμως δεν θέλει να ακούει για σόμπα, για κάποιον λόγο. Επιμένει για κλιματιστικό. Εγώ θα έβαζα δύο 18άρια. Αυτός θέλει ένα 24άρι. Αυτός πληρώνει, οπότε ζητάω βοήθεια για ποιοτικό 24άρι με έμφαση στην θέρμανση. Από τις top εταιρείες. Μέχρι 1.400€
  14. Δεν είναι έτσι. Σε θέματα που αφορούν την δημόσια υγεία ή π.χ. το πολιτεύμα, δεν μπορεί ο κάθε "Μπάμπης" να λέει ότι του κατέβει. Αν φτιάξει κάποιος μια σελίδα που να λέει "κάψτε την Βουλή" ή "κυνηγήστε τους όπου τους βρείτε" δεν μπορεί να έχει κανένα βήμα. Είναι αδίκημα. Όταν κάποιος γράφει "ότι με το εμβόλιο πεθαίνεις" δεν μπορεί να έχει βήμα έκφρασης σε κοινωνικό δίκτυο. Είναι διασπορά ψευδούς είδησης. Είναι αδίκημα. Η επιστήμη από την φύση της αυτοαναιρείται. Βασίζεται όμως σε στοιχεία κάθε φορά. Λέει την άποψη της με όνομα και επώνυμο και θέση ευθύνης. Κάτι τελευταίο για το κέρδος. Το κέρδος είναι θεμιτό. Δουλεύεις και δουλεύω για να έχουμε κάποιο κέρδος. Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε κάτι παράνομο; Όχι βεβαία. Το κέρδος είναι ο κινητήριος μοχλός που έφτασε τον πολιτισμό μας εδώ που είναι σήμερα. Όσο και αν είναι "πληρωμένη" μια έρευνα, αν λέει μπαρούφες, δεν μπορεί να σταθεί.
  • Δημιουργία νέου...