Προς το περιεχόμενο

black_orchid

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    4
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

black_orchid's Achievements

  1. black_orchid

    Iris Instant payment

    Εγώ που μεταφέρω από Εθνική σε Πειραιώς, δεν υπάρχει καμία προμήθεια μέχρι και σήμερα.
  2. Από 10/21 έως 10/23 είναι δύο χρόνια πάντως, εκτός αν έκανες τυπογραφικό.
  3. Καλημέρα, συγνώμη αν έχει ειπωθεί ξανά, αλλά εσείς βλέπετε επιλογή για την πάγια εντολή (αλλαγή κάρτας) στο ebill; Μετά την αναβάθμιση του συστήματος δεν φαίνεται κάπου ούτε η κάρτα που έχω καταχωρίσει ούτε η επιλογή για αλλαγή της, εκτός αν κάτι δεν βλέπω σωστά.
  4. σου τα έχουν στείλει στην προηγούμενη σελίδα
  5. Καλημέρα! Προσπαθώ εδώ και 1 μήνα να βρω άκρη με τη ΡΑΕ, σχετικά με το θέμα της επιστροφής της εγγύησης μετά από ένταξη σε Online. Έχω λάβει 2 απαντήσεις, οι οποίες θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι αυτοματοποιημένες, δεν εξηγείται αλλιώς η έλλειψη συνεννόησης. Το ζουμί: "Στους όρους του προγράμματος αναφέρεται ότι για νέους πελάτες που υπογράφουν σύμβαση από 14.07.2021 και έπειτα υφίσταται επιστροφή της εγγύησης." Μήπως μπορείτε εσείς να μου πείτε που αναφέρεται κάτι τέτοιο γιατί εγώ δεν το βλέπω πουθενά;
  6. Ναι, δες στο παρακάτω comment! https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/page/365/?tab=comments#comment-58948822
  7. Καλησπέρα! Μήπως έχει κρατήσει κάποιος τους ειδικούς όρους του παλιού Online και θα μπορούσε να τους ανεβάσει; Ο τίτλος του κειμένου θα πρέπει να είναι: ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΗ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ edit: Ευχαριστώ, το βρήκα!
  8. Ίσως (αν και αμφιβάλλω), αλλά δεν το γνωρίζω. Ναι, αλλά - ακόμα καλύτερα - αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας γενικά κι αόριστα. Εγώ τους έστειλα την συγκεκριμένη σελίδα στο παρακάτω αρχείο. dei_epistrofi_eggiisis.pdf
  9. Αν είσαι υφιστάμενος πελάτης και έχεις ήδη καταβάλλει εγγύηση δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον. Σύμφωνα με το customer care, δεν ισχύει η επιστροφή για πελάτες της ΔΕΗ που υπέγραψαν (οποιαδήποτε) σύμβαση πριν τις 14/07. Έχω υποβάλλει καταγγελία στη ΡΑΕ σχετικά με αυτό και αναμένω.
  10. Ναι το έχω δει αυτό, απλά στο σαιτ αναφέρεται ότι με το που ενεργοποιείς την πάγια εντολή ανεξαρτήτως προγράμματος (δηλαδή και στο Γ1 να είσαι, δεν το προσδιορίζει) επιστρέφεται η εγγύηση, πράγμα που είναι και το λογικό. Εγώ έβαλα πρώτη φορά ρεύμα (Γ1) στο όνομά μου τον Μάιο και μπήκα στο online τον Δεκέμβρη. Τώρα μου απάντησαν ότι ισχύει "για νέα συμβόλαια που υπογράφονται από τις 14.07.2021". Το θέμα είναι ότι δεσμεύεται ένα σημαντικό ποσό χωρίς λόγο, και αν το γνώριζα ίσως να επέλεγα το Enter.
  11. Ναι έτσι θα έπρεπε να είναι. Εγώ έλαβα τελικά την εξής απάντηση στο γιατί δεν πιστώθηκε η εγγύηση: "Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως η μηδενική εγγύηση (ή επιστροφή) ισχύει για νέους πελάτες ΔΕΗ κι όχι για ήδη συμβεβλημένους." Αυτό το έβγαλαν από το μυαλό τους, δεν αναγράφεται πουθενά. Άσε που δεν υπάρχει καμία λογική στο "νέος" πελάτης. Περιμένω άλλη μια απάντηση και μετά θα δω πως θα κινηθώ γιατί ή μας κοροϊδεύουν ή είναι εντελώς ανίδεοι όλοι τους.
  12. https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/egguisi/poio-einai-to-poso-tis-egguisis-pou-prepei-na-kata
  13. Ήρθε επιτέλους λογαριασμός μετά από 2 μήνες (με μετάβαση από Γ1 σε Online την 1/12), αλλά δεν έχει γίνει η επιστροφή της εγγύησης και η πρώτη υπάλληλος που μίλησα δεν καταλάβαινε καν τι της έλεγα. Περιμένω να μιλήσω με κάποιον άλλον μήπως και... Έχει επιστραφεί σε κάποιον έως τώρα;
  14. Καλημέρα! Νοικιάζουμε σπίτι 60 τ.μ. περίπου ψηλοτάβανο, στα Δυτικά προάστια της Αττικής, και η υγρασία στους 3 χώρους που παρακολουθώ είναι από 70 έως 75%, ενώ στο υπνοδωμάτιο που υπάρχει πλέον πρόβλημα και με μούχλα είναι σταθερά 80-90% το βράδυ, και πέφτει γύρω στο 75% αν το αερίσω για πολλές ώρες το πρωί. Η θερμοκρασία μεταβάλλεται αφού δεν υπάρχει θέρμανση (εκτός από 1 αιρκοντίσιον στο σαλόνι) και φτάνει μέχρι και τους 14 (προς το παρόν). Σίγουρα θα χρειάζεται να μετακινείται γιατί είναι περίεργη η διαρρύθμιση. Έχω απορρίψει τους αφυγραντήρες με ζεόλιθο λόγω κατανάλωσης, οπότε χρειαζόμαστε μια λύση αρχικά για τη μούχλα και γενικά την ποιότητα του ύπνου μας γιατί είναι δυσάρεστη η κατάσταση. O EVA Ion Pro 20lt αξίζει σαν αγορά στην περίπτωσή μας; Δεν έχουμε καμία εμπειρία από αφυγραντήρες...
  15. Κάτι λίγο άσχετο (όσο περιμένουμε τον πολυπόθητο λογαριασμό) αλλά θα το πω λόγω ψυχαναγκασμού. Εσείς που ανεβάζετε λογαριασμούς και κρύβετε αριθμό παροχής, Α/Α λογαριασμού κ.λπ. στην πρώτη σελίδα, να τα σβήνετε και από τη δεύτερη που αναγράφονται στο πλάι αριστερά αν θέλετε γιατί φαίνονται ξεκάθαρα. Δεν μπορώ να φανταστώ για ποιο λόγο να κρυφτούν τα συγκεκριμένα, αλλά σίγουρα υπάρχει κάποιος...
  • Δημιουργία νέου...