Προς το περιεχόμενο

doctorkostis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    825
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με doctorkostis

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    all-around player
  • Απασχόληση
    MD

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

doctorkostis's Achievements

  1. doctorkostis

    Bmw m3 e46

    Πιστεύω πως όχι γιατί το 90% (αν όχι 99%) αυτών που ψάχνουν αντίστοιχα αυτοκίνητα, θέλουν να βγάζουν γούστα σε δημόσιους δρόμους.
  2. Εδώ https://bihsoc.org/bp-monitors/for-home-use/ είναι τα πιεσόμετρα που είναι εγκεκριμένα για χρήση στο σπίτι από τη βρετανική εταιρεία υπέρτασης. Έχει πολλά omron αλλά και διάφορες άλλες εταιρείες. Προσωπικά δε θα αγόραζα κάποιο εκτός λίστας.
  3. doctorkostis

    EΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ

    Τι σχέση έχει το τέλος ταξινόμησης και τα πρόστιμα της ΕΕ με το ΦΠΑ; Ως αγοραστής λιανικής στην Ευρώπη, θα πληρώσεις ΦΠΑ, όπως όλοι.
  4. doctorkostis

    BYD ηλεκτρικά οχήματα

    Around the corner είναι τα Renault 5, Citroen e-C3. Λογικά θα έρθει Ευρώπη και το BYD seagull που αν δεν το τσακίσουν στους δασμούς και έρθει ως αυτοκίνητο πόλης κάτω από τα 18Κ (Κίνα έχει 12Κ) θα ζορίσει πολύ τον ανταγωνισμό.
  5. Δεν ξέρω ποια είναι εκεί η κατάσταση, Σουηδία κάνεις σέρβις σε Volvo πάντως.
  6. Αν κατάλαβα καλά είσαι Γερμανία. Αν δεν κάνω λάθος έχει λανσαριστεί εκεί το Lynk&Co 01 που είναι θυγατρική της Geely, πρακτικά ένα full extra Volvo XC40 PHEV από κάτω. Το πλεονέκτημα του πέρα από το ηλεκτρικό range που προσεγγίζει τα 75-80 χλμ ανάλογα με τον καιρό είναι ότι μπορείς να το πάρεις με τη μέθοδο του subscription, πρακτικά ένα Leasing που μπορείς να το κρατήσεις 1-2 μήνες (ή όσο θέλεις) και να το επιστρέψεις χωρίς επιπλέον κόστος πέραν του μηνιαίου μισθώματος. Έτσι μπορείς να δεις αν σου ταιριάζει σε real life συνθήκες. Στη Σουηδία που ζω έχω δει αρκετά να κυκλοφορούν.
  7. Η χρήση που κάνεις ακούγεται ιδανική για plug in hybrid πάντως. Κάτω από 30Km καθημερινά, δυνατότητα για wallbox στο χώρο στάθμευσης. Πάρε ένα από τα καινούρια PHEV με range 50+ Km και η καθημερινότητα σου θα είναι ηλεκτρική αρκεί να μην ξεχνάς να το φορτίζεις.
  8. Στις περισσοτερες περιπτωσεις (αν δεν υπαρχει αποδεδειγμενη ελλειψη βιταμινης δηλαδη) το αποτελεσμα αυτων των σκευασματων πολυβιταμινων ειναι πολυ ακριβα ούρα. Φυσικα και το placebo effect που κινει ουσιαστικα τη βιομηχανια των συμπληρωματων.
  9. MG Cyberster, η μικρή έκδοση με 64άρα μπαταρία, 300 άλογα και πίσω κίνηση. 41.000€ στην Κίνα. Αν έρθει Ευρώπη με 50Κ και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά ψήνομαι.
  10. Σουηδία χωρίς προηγούμενη αναγνώριση πτυχίου από επίσημο φορέα στη χώρα, μόνο με αγγλικά και χωρίς personnummer είσαι πρακτικά τουρίστας ανειδίκευτος με ανταγωνισμό ορδές απελπισμένων μεταναστών. Και πάλι δε θα ασχοληθεί κανείς.
  11. Η γνωμη μου ως εργαζομενος στο εξωτερικο ειναι να μην πας χυμα χωρις να εχεις δουλεια ή υποσχεση προσληψης. Να κανεις τις ενεργειες που χρειαζονται απο εδω ωστε να προετοιμασεις το εδαφος. Αρκετοι ελληνες πανε στο εξωτερικο απροετοιμαστοι, καθονται 1-2 μηνες χωρις να βρουν εργασια και γυρνουν πισω απρακτοι εχοντας στο μεταξυ χαλασει 4-5 χιλιαρικα. Δεν ειμαι αρνητικος στη μεταναστευση γενικα, αλλα ειμαι κατα του να πας με 2 βαλιτσες και κλεισμενο χοστελ για 15 ημερες. Για Σουηδια πχ που ξερω 5 πραγματα παραπανω, το να βρεις δουλεια χωρις να γνωριζεις τη γλωσσα ειναι αρκετα δυσκολο (εκτος αν εισαι ΙΤ ή μηχανικος). Δυσκολο να βγαλεις προσωπικο αριθμο (ή εστω προσωρινο) χωρις δουλεια, εισαι τουριστρια. Χωρις προσωπικο αριθμο κανεις εργοδοτης δε θα ασχοληθει μαζι σου. Επισης τα οικονομικα των Σουηδων ειναι χειροτερα σε σχεση με 5 χρονια πριν, δεν ξερω ποσο ευκολα ζητουν κοσμο για δουλεια, οι δεικτες ανεργιας εχουν ανεβει.
  12. doctorkostis

    Suv πετρελαίου ως 1800cc

    Renault-Dacia, Fiat, Citroen-Peugeot-DS βγαζουν ολες 1500/1600 κυβικα diesel. To ιδιο ισχυει και εκτος Ευρωπης, KIA-Hyundai εχουν SUV με 1.6 diesel. H BMW εχει 1500αρια diesel στις σειρες 1-2, οχι σε SUV. H Mercedes τη Β180d στα 1500 κυβικα , δεν εχει SUV. Πρακτικα το group VAG δεν εχει τιποτα, ολοι οι αλλοι εχουν επιλογες σε ντιζελ κατω απο τα 2 λιτρα εστω και λιγοτερες σε σχεση με το παρελθον.
  13. https://www.euroncap.com/en/results/nissan/leaf/10939 To site του euroNCAP λεει οτι εχει στα πισω καθισματα, στο tab "safety equipment".
  14. Εριξα μια ματια στο Car.gr και ειδα κατι ενδιαφερον. Στο μπατζετ σου ειναι το Nissan Leaf του 2012 με την 22Kwh μπαταρια. Οκ, ελαχιστη αυτονομια σε σχεση με τα σημερινα EVs, αλλα το δινουν σε παρομοια τιμη με ενα καινουριο Citroen Ami. Νομιζω οτι 80χλμ αυτονομια θα εχει, υπεραρκετα για το σεναριο που αναφερεις. Ισως ειναι κατι που να αξιζει να το δεις λιγο πιο σοβαρα. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/336073509-nissan-leaf Εχει και ενα του 2015 με λιγα χιλιομετρα. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/339702153-nissan-leaf
  15. Το ιδανικο σε αυτες τις συνθηκες θα ηταν ενα ηλεκτρικο, θα ειχες ελαχιστο κοστος χρησης, μηδενικα τελη κλπ. Με το μπατζετ που αναφερεις αυτο μαλλον δε γινεται. Προφανως αποφευγεις τα ντιζελ. Δε θα επαιρνα ενα σουπερμινι για το λογο που θες (παθητικη ασφαλεια), θα πηγαινα σε C-segment εστω και αν ηταν λιγο παλιοτερο (μετα το 2010 παντως).
  • Δημιουργία νέου...