Προς το περιεχόμενο

Stavrialena

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    37
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Stavrialena

  • Ημερομηνία γέννησης 27/03/1998

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://www.facebook.com/stavrialena.gontzou/

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Γυναίκα
  • Τοποθεσία
    Πειραιάς

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Πειραιάς
  • Απασχόληση
    Head of Marketing & Content Design at Butler

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.103 προβολές προφίλ

Stavrialena's Achievements

  1. Τελικά το πήγα iSystem μετά από παρότρυνση ενός φίλου μέσω τηλεφωνικού Apple Support. Το πήγα την προηγούμενη Δευτέρα και ενώ υπολόγιζα να κάνει καμιά βδομάδα (λαμβάνοντας υπόψη παλαιότερη εμπειρία μου με Apple Service - Document και επειδή πρόκειται για ενα MacBook που καλά καλά δεν ήρθε ούτε στα χέρια μου στην ώρα του). Παρόλ'αυτά, παιδιά μέσα σε μιαμιση εργάσιμη ήταν έτοιμο 🫢. Σοκ και δέος! Δεν ξέρω τι φάση με το ανταλλακτικό και ήρθε τόσο νωρίς αλλά ήταν εξαιρετικό σαν γεγονός. Από εκεί και πέρα, βλέποντας το κόστος το κανονικό της αντικατάστασης της οθόνης - εκτός εγγύησης - μαααααλλον θα με κάνει να αγοράσω Apple Care ή γενικά ρε παιδί μου να επεκτείνω την εγγύησή του... 👀
  2. Φίλες και φίλοι καλησπέρα σας. Ελπίζω να είστε καλά και να απολαμβάνετε (ή και όχι) τον έξτρα καυτο Ιούλιο. Λοιπόν, 6 μήνες που έχω το 16αρι μου Μ1 Max και είμαι στην δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω ότι έβγαλε πρόβλημα στην οθόνη. Καμένα πίξελ ή κολλημένα απ' όσο φαίνεται. Έτρεξα βιντεάκια κλασικά για να ξεκολλήσουν τα πίξελ ατελείωτες ώρες χωρίς κάποιο αποτέλεσμα. Πήγα στην iStorm, το είδαν κομπλέ, αναγνώρισαν απευθείας το πρόβλημα και χωρίς πολλά πολλά πάνε να μου το πάρουν για επισκευή. Τους λέω πόσο χρόνο θα χρειαστεί για την όλη διαδικασία γιατί δεν έχω άλλο μηχάνημα να δουλέψω. Μου λέει, δεν παίρνει πολύ χρόνο, γύρω στις 8-10 εργάσιμες (!!). Του εξηγώ του φίλου οτι 10 εργάσιμες είναι 2 εβδομαδούλες χαλαρές και είναι δύσκολο όταν δεν θα μπορείς να δουλέψεις. Εγώ ανησυχώ με τους χρόνους που παίρνει η Apple στην Ελλάδα να φέρει πράγματα, πόσο καιρό μάλιστα θα κάνει να φέρει ένα ανταλλακτικό που προφανώς είναι πολύ καινούριο και δεν υπάρχει locally αυτη τη στιγμή. Μελλοντικά θα το πάω όσο κρατάει η εγγύηση. Just for your interest.
  3. @stavrosv1 ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ. Καλορίζικο καλό μου, ελπίζω πραγματικά να άξιζε την υπομονή αλλά και την ταλαιπωρία (βασικα αμφιβάλλω για το 2ο αλλά πες τέλος πάντων). Άντε να δούμε πώς θα κινηθεί η όλη φάση με τα προϊόντα της Apple γενικα μόλις και τα αποθέματα σε hardware επανέλθουν στα νορμάλ τους επίπεδα. Επόμενη στάση: Παράπονα για παραλαβές iPhone 14 👀
  4. Είμαι ένας σιωπηλός παρατηρητής των όσων γράφετε όλο αυτό το διάστημα και πραγματικά θα πω πως είναι απλά τραγικό το κομμάτι της ελληνικής αντιπροσωπείας για άλλη μια φορά (no shit sherlock). Από την άλλη σκρουτζομάγαζα δεν νομίζω να έπαιρναν τόσο μεγάλο ρίσκο με τέτοια μηχανήματα. Για εμένα παιδιά, αν τα έχετε τα λεφτά βουρ. 1 μήνα και κάτι μετά από την αγορά και το μηχάνημα τα σπάει.
  5. Μπορούν και καλύτερα. Εν τω μεταξύ αυτό το λαχανοειδές, θυμίζει τα παλιά περίεργα themes από κάποια χρόνια πριν. Με την κακή έννοια 👀
  6. Δυστυχώς δεν θυμάμαι κωδικό, ωστόσο μπορώ να σου δώσω το link του MG Manager όταν ήταν διαθέσιμο. https://www.mgmanager.gr/laptops/107746-apple-macbook-pro-m1-max162-retina32gb1tb-ssdwebcammac-os-silver-us-2021.html#/κάρτα_γραφικών-apple_integrated Σου στέλνω και ένα Screenshot που είχαμε βάλει κάποιο καιρό πριν. (Μην σε μπερδέψει η φωτογραφία, είναι silver μοντέλο.)
  7. Γενικά στο site αναφέρεται ότι έχουμε 2 χρόνια εγγύηση. Ωστόσο, κρατάμε κάποια πισινή, στο σαιτ αναγράφεται αυτό.
  8. Χαχαχα μόνο μην το ακούσει ο συνάδελφος xD. Είχε φέρει και στο παρελθόν αλλά δεν είχαμε κάνει κάποια προσπάθεια να παραλάβουμε. Γιατί είπαμε σιγά μην κάνει η InfoQuest επιστροφή χρημάτων άμεσα καθώς επίσης υπολογίζαμε ότι στο προσεχές μέλλον θα ερχότανχαχααχαχαχα. Οπότε για εμένα μπορείς να πας εκεί. Επειδή τα κάνουν εισαγωγή από εξωτερικό, ίσως τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα. Πάρε ένα τηλέφωνο για παραπάνω πληροφορίες. Ένα fun fact, παιδιά το μηχάνημα είναι πύραυλος. Είναι τόσο γρήγορο που δεν προλαβαίνεις να σκεφτείς τί θέλεις να κάνεις μετά. 🚀
  9. Είχα απευθυνθεί στην Document τον Δεκέμβρη του 18' για αλλαγή μπαταρία στο "παλιό" μου MacBook και γενικά δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα με την συμπεριφορά ή την εξυπηρέτηση. Μου είχαν πει ότι υπήρχε διαθέσιμο ανταλλακτικό αλλά μετά από λίγες ημέρες μου είπαν ότι θα καθυστερούσε για 10 μέρες. Και τους είχα τονίσει ότι δεν είχα άλλο μηχάνημα να δουλέψω. Τέλος πάντων όλα καλα. Απλά είχα πετύχει και σκηνικά όσο περίμενα στο μαγαζί να παραλάβω με περίεργες συμπεριφορές της υπεύθυνης σε πελάτισσα και μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση. Εύχομαι πραγματικά να πάνε όλα καλά.
  10. Καλησπέρα ομάδα! Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πώς ακυρώσαμε παραγγελία από infoQuest ύστερα από κοντά 3 μήνες (25/10 παραγγελία και ακύρωση στις 12/1)! Είδαμε ότι το MGManager έτυχε να έχει σε απόθεμα 2 M1 Max 16άρια (US Πληκτρολόγιο) και τα παραλάβαμε εχτές! Εντυπωσιακό να πω πώς η infoQuest έκανε επιστροφή χρημάτων μέσα σε μία ημέρα. Επίσης ένα άλλο fun fact, η iStorm ολοκληρώνει κανονικά παραγγελίες M1 Max - είδα σε στόρυ από άτομο που ακολουθώ ότι το παρέλαβε. (Space Grey 16" M1 Max.) οπότε και προφανώς γνωρίζουν τι παίζει απλά εξυπηρετούν τους δικούς τους διανομείς για δικό του συμφέρον προφανώς. Οπότε δεν ξέρω ποια θα μπορούσαν να είναι τα επόμενά σας βήματα. Αν θέλετε πολύ το ελληνικό πληκτρολόγιο δεν έχετε από το να περιμένετε να παραλάβετε, διαφορετικά ρίχνετε και καμιά ματιά σε Skroutzομάγαζα τα οποία ωσόστο είναι αξιόπιστα (το βλέπετε από κριτικές n stuff).
  11. Περιττό να σου πω ότι γέλασα με τα χάλια τους, όχι με την ταλαιπωρία σου προφανώς... Έστειλε εχτές ο συνάδελφος email για να τροποποιήσουμε την παραγγελία μπας και τα φέρουν ένα - ένα, μην περιμένουμε όταν τα μαζέψουν και τα 2 (ποτέ) να τα στείλουν. Και λάβαμε την εξής απάντηση: Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία! 😊
  12. Κάλεσα εχτές πάλι, έτσι ένα εορταστικό τηλέφωνο την InfoQuest, και ακόμα είναι άγνωστη η ημερομηνία παραλαβής... Καλό 22 λοιπόν!
  13. Αν γίνει κανένα θαύμα μέσα στην εβδομάδα, διαφορετικά καλό Γενάρη, άντε και Φλεβάρη (ανάλογα το priority ανά προμηθευτή-κατάστημα)
  • Δημιουργία νέου...