αmike12
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
3 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
αmike12's Achievements
-
Οκ ευχαριστω. Θα κανω καθημερινα περιπου 50 χιλιομετρα εντος πολης + οτιδηποτε αλλες διαδρομες κανω για εκδρομες κτλ που εκει θα βγαινω και εθνικη για καποιο χρονικο διαστημα. Συνολο δηλαδη περιπου υπολογιζω κοντα στα 15χιλ χιλιομετρα το χρονο
-
Οκ φιλε ευχαριστω. Μαλλον θα παω να το δω το αμαξι σε λιγες μερες
-
Χαίρεται και πάλι. Μετά απο έρευνα βρήκα ένα seat ibiza 1.6 tdi 2011 105hp με 125000χιλ με 5500 ευρω. Θα ήθελα τη γνώμη σας για αυτό το αυτοκίνητο όσο αφορά κατανάλωση, αξιοπιστία και κόστος συντήρησης. Επίσης γενικά αυτές οι μηχανές καίνε λάδι ή θεωρούνται αξιόπιστες; Ευχαριαστώ.
-
πως λεγεται αυτο(υποδοχη που μπαινει αναπτηρακι/φορτιστης στο αυτοκινητο)
αmike12 απάντησε σε θέμα του rudigarcia222 στο Auto & Moto
Φίλε πριν ψάξεις να το αλλάξεις έλεγξε πρώτα την ασφάλειά του γιατί μάλλον αυτή προκαλεί το πρόβλημα. Λογικά κάηκε η ασφάλεια και πρέπει να την αλλάξεις. Κόστος λιγότερο από 1 ευρώ -
Οκ, η αληθεια το swift το ειχα ως 2η επιλογη μιας και ειναι πιο παλιο και τα περισσοτερα εχουν πολλα χιλιομετρα. Περισσοτερο σκεφτομουν το fiesta η και καποιο focus 1.6 125hp του 2011. Τωρα για toyota βρισκω κυριως καποια auris αλλα σε αυτες τις τιμες εχουν πολλα χιλιομετρα. Για το φιεστα που αναφερα πιο πανω ξερει κανεις κατι; Το εχει ή το εχει οδηγησει; Γενικα τι λέει; Αλλη μια επιλογη ειναι mazda 2 sport και καλα με 105hp 1600cc αλλα δεν ειμαι σιγουρος ακομη. Επισης ειδα seat leon 1600 κοντα στο 07-08 Το αυτοκινητο θα το κρατησω 4 χρονια σιγουρα μεχρι να τελιωσω τις σπουδες
-
Εντάξει ρ φίλε νομίζω υπερβάλλεις. Δεν θα πάρω και κανένα gtr 1000 άλογα. Απλώς επειδή θα αγοράσω που θα αγοράσω άλλο θέλω κάτι λίγο πιο δυνατό Εντάξει φίλε, θα ψάξω να δω αν υπάρχουν διαθέσιμα στην περιοχή μου και σε τι τιμές
-
Η αλήθεια αυτό είναι το ιδανικό που θα ήθελα αλλά αν και ξέχασα να το αναφέρω χρειάζομαι και τα πίσω καθίσματα μιας και θα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που θα έχω. Δηλαδή δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι βολικό το mx5.
-
5000 είναι χωρίς μετατροπές. Αυτές θα γίνουν αργότερα όταν και αν μαζέψω χρήματα. Η αγορά του αυτοκινήτου θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι. Οι μετατροπές αργότερα και σιγά σιγά όταν θα έχω χρήματα να ξοδέψω
-
Φίλε, το θέμα είναι ότι πρέπει να αγοράσω άλλο αυτοκίνητο γιατί αυτό δεν αρκεί ένα αυτοκίνητο για όλη την οικογένεια.
-
Χαίρεται. Μετά από μισό περίπου χρόνο που έχω δίπλωμα οδήγησης, ήρθε η στιγμή να πάρω ένα νέο αυτοκίνητο(μέχρι τώρα οδηγώ ένα Ford Focus Mk2 2006 1.4 βενζίνη manual). Τα κριτήριά μου είναι τα εξής: -Μέχρι 5000 ευρώ -Ωραία sport εμφάνιση -Σχετικά γρήγορο(όχι κάτι τρελό αλλά για παράδειγμα το 1.4 που έχω τώρα είναι πολύ αδύνατο.Σκέφτομαι κάτι σε 1.6) αλλά να μην είναι τελείως κουβάς, να μπορει να στριψει λίγο αν χρειαστεί -Χειροκίνητο κιβώτιο -Όχι πολύ παλιό για λόγους ασφάλειας, ζημιών, οικονομίας κτλ(δηλαδή όχι πριν το 2006 για παράδειγμα) -Σχετικά οικονομικό Επίσης είμαι Κύπρο άρα κάποια αυτοκίνητα που παίζουν στο car.gr μπορεί να μην τα βρίσκω εδώ. Επίσης λογικά θα του κάνω κάποιες μικρές μετατροπές(φίλτρο,πρόγραμμα,εξάτμιση), ζάντες κτλ. Μέχρι τώρα σκέφτομαι για: Ford Fiesta 1.6 Zetec S 2010 - https://www.automobile-catalog.com/car/2010/979955/ford_fiesta_1_6_ti-vct_zetec-s.html Suzuki Swift Sport 1.6 2007 - https://www.auto-data.net/gr/suzuki-swift-ii-1.6-i-16v-125hp-sport-16526 Ποια η άποψή σας. Τι άλλο έχεται να προτείνεται;
-
Καλησπέρα. Αγόρασα καινούργιο φίλτρο και έβαλα ξανά πίσω το εργοστασιακό. Παρατήρησα ότι η μηχανή μου καίει λίγο λάδι. Υπάρχει περίπτωση να έγινε κάποια ζημιά λόγω του ότι δεν "έφευγαν" οι αναθυμιάσεις και να πέρασε λάδι μέσα από τα ελατήρια των πιστονιών λόγω της πίεσης που δημιουργήθηκε; Σε περίπτωση που έγινε κάτι τέτοιο θα φτιάξει ή μπορεί να δημιουργήθηκε μόνιμη βλάβη;
-
Λογικά αυτό θα κάνω. Θα πάω να αγοράσω ένα φίλτρο να βάλω πίσω το μαμά. Όύτε εξάτμιση ούτε τίποτα. Δεν είναι ότι θέλω βαβούρα ή κάτι.
-
Ναι εννοείται ότι ξέρω πως δεν είναι το μαμά φιλτροκούτι. Η αλήθεια το φίλτρο το άλλαξα απλά έτσι για δοκιμή(η μόνη διαφορά είναι στον ήχο όταν αρχίζει να ανεβάζει στροφές το μοτέρ που ακούγεται πιο ωραία) Έχω και το μαμά και σκέφτομαι να το επαναφέρω. Ίσως βάλω ένα K&N στο εργοστασακό φιλτροκούτι. Άρα πιστεύεις ότι λογικά η υποπίεση παράγεται σωστά μόνο με το μαμά φιλτροκούτι και έτσι όπως είναι τώρα στην ουσία δεν δουλεύει σωστά;
-
Χαίρεται. Έχω μια απορία σχετικά με τις αναθυμιάσεις σε ένα Ford Focus 2006 1.4 Βενζίνη. Απ' ότι θα δείτε και στις φώτο, το σωληνάκι των αναθυμιάσεων δεν καταλήγει πίσω στο σωλήνα εισαγωγής, αλλά πάνω στο φιλτροκούτι(κάτω/πριν από το φίλτρο). Επίσης εκεί έχει κάτι σαν φίλτρο(ένα σφουγγαράκι τύπου φίλτρο). Γνωρίζει κανείς γιατί γίνεται αυτό? Έτσι δεν καταλήγουν οι αναθυμιάσεις στο περιβάλλον αντί πίσω στο χώρο καύσης; Υπάρχει στο σημείο αρκετή υποπίεση για να "τραβήξει" έξω τις αναθυμιάσεις; Ευχαριστώ.
-
Σεβαστές οι απόψεις σας και σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αυτά που είπατε. Τελικά απάντησε ο πωλητής και μου έδωσε κάποια βήματα να ακολουθήσω για ρύθμιση του controller για να δουλέει σωστά. Όταν το δοκιμάσω αν δουλέψει θα σας ενημερώσω.