Προς το περιεχόμενο

ΑΠΟΛΛΩΝ83

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    105
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.511 προβολές προφίλ

ΑΠΟΛΛΩΝ83's Achievements

  1. Σε ευχαριστώ και πάλι. Συγγνώμη που θα επιμείνω αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς εγινε αυτο. Τί εννοώ; Αφ`ου βάλεις τους κωδικους ταξις στο https://vouchers.gov.gr/tourism4all-2024, εμφανιζονται τα προσωπικά στοιχεία του αιτουντος (εν προκειμένω της συζύγου), αν πατήσεις "συνέχεια", στελνει αυτομάτως μηνυμα στο κινητο (με ένα κωδικό) που ειναι δηλωμένο στο μητρωο επικοινωνίας στο όνομα του αιτούντος- της συζύγου ώστε να προχωρησει η αιτηση (αφ`ου καταχωρήσεις τον αποσταλέντα κωδικό). Εσυ δεν έκανες αυτην την διαδικασία; Σε ευχαριστώ! Y: Το μόνο που "στέκει" είναι να έχει σταλεί ο κωδικός κανονικά στο κινητο της συζύγου και σε δεύτερη φάση να έβαλες εκει που ζηταει επιβεβαιωση κινητού και e-mail τα δικά σου. Αλλά αυτό είναι κάτι διαφορετικό από το θέμα μας εδώ. Είναι εύκολο να το αναλύσεις λίγο αυτό; Πώς δηλ θα γίνει η "μεταπήδηση" της ψηφιακής κάρτας σε άλλη συσκευή; Σε ευχαριστώ!
  2. Καλησπέρα. Ο δικός σου αριθμος τηλεφώνου είναι δηλωμένος στο όνομα σου ή στης συζύγου στο Μητρώο Επικοινωνίας; Ευχαριστώ!
  3. Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Για να γίνει η αίτηση χρειάζεται κινητό που να είναι ταυτοποιημένο στο όνομα του αιτούντος, σωστά; Αν λοιπόν κάποιος δεν έχει κινητό (ούτε και ενδιαφέρεται να αποκτήσει), μπορεί να χρησιμοποιηθεί κινητό άλλου ώστε να γίνει η αίτηση;
  4. Καλησπέρα σε όλους! Για ηλικιωμένο που δεν έχει κινητό, μπορώ να βάλω κάποιου άλλου; Στο ΕΜεπ αναφέρει " Επιβεβαιώστε την κατοχή του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου μέσω χρηματοπιστωτικού ιδρύματος ή παρόχου υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας". Τί εννοεί μέσω παρόχου υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας; Πώς γίνεται δηλ η διαδικασία; Σημειωτέον δεν μπορεί να γίνει επίσκεψη σε Κεπ. Ευχαριστώ! Υ: Την προηγουμενη φορά δεν έβαζες όποιο κινητό ήθελες και προχωρούσε μια χαρά η διαδικασία της αιτήσεως;
  5. Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την γενικότερη συνεισφορά σου στο νήμα. Θες να αναλύσεις λίγο το ανωτέρω; Εγώ με τα λίγα που καταλαβαίνω μου φαίνεται ότι οι τιμές θα είναι ίδιες ή λίγο καλύτερα το κίτρινο, σε κάθε περίπτωση μάλλον ασήμαντες διαφορές. Πάντα με δεδομένο την "φυσιολογική πορεία των πραγμάτων". Ευχαριστώ
  6. Από τα καλύτερα που έχουν γραφτεί! Το κρίσιμο είναι τί θα γίνει με το 5Χ20 σε τέτοια περίπτωση. Θα σε περιμένει στην επιστροφή σου; Ξέρει κανείς; Επί τη ευκαιρία, τί κι αν το έχω ξαναγράψει 2-3 φορές, να ξαναευχαριστήσω τα ιερά τέρατα του ενεργειακού τουρισμού, Korakio, doomnx και ekrepali για όσα έχουν προσφέρει στο νήμα. Παίδες να είσθε πάντα κάλα! Ως προς τους φίλους που αρέσκονται να ζητάνε τα πιστωτικά σε καταθέση, εφ`όσον σας είναι δύσκολο να καταλάβετε ότι παίζετε με την φωτιά (εις βάρος όλων μας) σκεφτείτε απλώς τις παραινέσεις-παρακλήσεις των προαναφερθέντων χάρις στους οποίους μπήκατε σε όλη αυτην την διαδικασία και έχετε επωφεληθεί τα μάλα. Ως ελάχιστο ευχαριστώ προς αυτούς. Και αν δεν έχετε σκοπό να επιστρέψετε, όπως ισχυρίζεσθε και αρα αναγκαστικά ζητάτε κατάθεση, φροντίστε να φεύγετε σε φάση που το δώρο θα έχει εξαντληθεί.
  7. Χαιρετώ την παρέα! Δόθηκε κατ`εκτιμησιν ένδειξη για αλλαγή παροχου (χωρίς φωτό δηλ) λόγω αδυναμίας έγκαιρης προσβάσεως στον μετρητη, Λίγες μέρες αργότερα αποδείχθηκε ότι ήταν λανθασμενη η εκτίμηση, συγκεκριμένα δηλώθηκαν περίπου 60-70 κιλοβατωρες λιγότερες. Μπορεί να προκύψει κάποιο πρόβλημα; Αν ναι, σωζεται τώρα; Σημειωτέον ότι η μηνιαία καταναλωση παίζει να είναι 150-200 το πολύ. Επισης επίκειται άμεσα καταμέτρηση του δεδδηε (19 μέρες μετά την λανθασμενη ένδειξη). Ευχαριστώ πολύ!
  8. Καλησπέρα και ευχαριστούμε για την ενημέρωση! Για πόσες παροχές μιλάς?
  9. Χαιρετώ την ομάδα! Στην ελπεντισον λανσάρουν δωρεάν το ομαδικο ασφαλιστήριο eurolife μαζί με τα υπόλοιπα δώρα. Πρέπει να δοθεί προσοχή σε κάτι; Ευχαριστώ! Να ενημερώσω ότι ισχύει και σήμερα το 35ευρω σε κατάστημα.
  10. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Ήσουν πελάτης και παλαιότερα και τώρα επέστρεψες; Αν ναι, πότε είχες φύγει περίπου; Ήταν τερματισμένη η παροχή σου; Εμένα αρνηθηκαν να μου τα ΄δωσουν γιατί δεν μπορουν να ελεγξουν πριν την Τρίτη αν ειναι ενεργή η παροχή μου (ενω εχω εκπροσωπηση απο ηρωνα απο 20/12). Ευχαριστώ!
  11. Ναι, σκορποχώρι είναι. Δεν ζητησα να μου στείλουν τίποτα, εστίασα μόνο στο 5χ20 και αν μπορώ να τα πάρω ως παλιος πελάτης και κολλησε εκεί. Έχω κοντινό καταστημα ελπεντισον (ουτε εκει φυσικα δινουν κάτι παραπάνω) οπότε προτιμώ να πάω εκεί για την διαδικασία. Εσύ τώρα πώς εξασφαλίζεις τα 100; Μέσω της αποσταλείσης προσφοράς με μέιλ;
  12. Έχω εκπροσωπηση από τον Ηρωνα, δεν τους αρκούσε. Δεν μου στελνει προσφορ'α, αν δεν κανει ελεγχο λεει το αρμοδιο τμημα κι αυτο θα γινει 2/1🙃 Άρα μάλλον συνθηκολογηση με τα αρχικά 100. Εύχομαι να τα πάρεις εσύ 🙂
  13. Επειδή πραγματικά φαίνεται είναι πού θα πέσεις η όλη φάση, να ενημερώσω ότι εμένα, με άλλη υπάλληλο που μιλησα, μου είπαν ότι προϋπόθεση για το 5χ20 ειναι η υπαρξη τερματισμένης παροχης (κοράκιε σου θυμιζει κάτι;). Μάλιστα μου είπε ότι αυτο θα το ξέρουν στις 2/1! Ναι αλλά, της λέω, τότε δεν θα ισχυει η προσφορα των 100 ευρώ! "όχι, μην φοβάσθε" μου λέει. Άντε βγαλε ακρη😀
  14. Χαιρετώ!! Δεν τους κάνει παλαιοτερος λογαριασμός; Από Ελπε δεν έχεις κάτι; Και ας μην ειναι οριστικός. Ήθελα να σε ρωτήσω, για το 5χ20, πήρες στο 218-1818128 και μίλησες με το τμημα πωλήσεων; Ή πηρες καπου αλλού; Εμένα μου ειπαν ότι καλούν από "ειδικο τμήμα" ειδικώς πελάτες που έχουν φύγει και τους κάνουν τετοια προσφορά ( 100 + 5χ20), αλλοιώς δεν γινεται. Μάλλον @@@ μου είπε, ε; Το κακο είναι ότι η αναμονή είναι πολυωρη και δισταζω να ξαναπάρω μηπως πεετύχω άλλον υπάλληλο. Παρεμπιπτόντως, ξερεις κάνεις αν έχει χρεωση το 218-1818128; Ευχαριστώ!
  • Δημιουργία νέου...