Προς το περιεχόμενο

kaynd

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    17
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Ζωγράφου

kaynd's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. kaynd

    Live For Speed

    Α πραγματι εσυ θελεις "Upgrade from P or Q to LFS version U" (20 Mb) http://www.liveforspeed.net/?page=downloads και μετα οποιαδηποτε αναβαθμηση απο το U και μετα που ειναι μικρες.
  2. kaynd

    Live For Speed

    Εμένα δε μου μοιάζουν αυτά για προβλήματα. Αυτό που βλέπεις είναι το force feedback απλά επειδή μεταφράζεται σε λίγες μοίρες φαίνονται πολύ έντονες οι αντιδράσεις του. Αυτες είναι οι δυνάμεις που περνάνε από τους τροχούς στο τιμόνι. Ανάλογα με την ανωμαλία την κλίση και την τάση του αυτοκινήτου να στρίψει βλέπεις και αντίστοιχες δυνάμεις απλά αν δεν κρατάς το τιμόνι αυτές οι δυνάμεις μετατρέπονται σε κίνηση… που είναι το παράλογο? Πχ Το “ανάποδο” που λες πρέπει να το παρατηρείς μέσα στη στροφή… Δηλαδή τι περίμενες να στριβείς , να αφήσεις το τιμόνι και αυτό να μείνει εκεί που το άφησες? Την επαναφορά σε κανονικό αυτοκίνητο δεν την έχεις παρατηρήσει? Και σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο θα τα παρατηρούσες αυτά απλά το προφίλ των ελαστικών οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων και το σύστημα διεύθυνσης (που τώρα πια έχει πάντα υδραυλική υποβοήθηση) είναι προσανατολισμένα στην άνεση και όχι στην αίσθηση. Όσο για τις μοίρες του τιμονιού λογικά θα πρέπει να είναι γύρω στις 240 όπως στο momo. Δοκίμασε κι εσύ να βάλεις κάπου εκεί τις μοίρες και επίσης παίξε λίγο με το wheel turn compensation Όσο η τιμή είναι στο 0 η κίνηση του τιμονιού σου είναι ευθέως ανάλογη με την κίνηση του τιμονιού του παιχνιδιού. Όσο η τιμή πλησιάζει το 1 στο κέντρο της περιστροφής του τιμονιού αχείς μεγαλύτερη ακρίβεια με την ιδία κίνηση από ότι στο τέρμα του. Αυτή η ρύθμιση είναι καθαρά θέμα συνηθείας και προσωπικής προτίμησης. Το τελευταίο patch πάντως αν δε το έχεις κατεβάσει καλό θα ήταν να το κατεβάσεις. Να και το link από το lfs forum για το τι διορθώνει. http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=9869&highlight=U30
  3. kaynd

    Live For Speed

    Συγχαρητήρια έμαθες τι γίνεται αν με το φρενάρισμα κλειδώσουν οι μπροστινοί τροχοί. Το ότι τρέμει στην ευθεία έχει να κάνει με το έδαφος που πατάς. Μη ξεχνάς ότι τα default setup δεν είναι και για πολλά πολλά. Δες εδώ για καλοφτιαγμένα setup http://setupfield.teaminferno.hu/
  4. H dfp είναι τόσο θορυβώδης όσο μια οποιαδήποτε τιμονιέρα του είδους… Απλά επειδή παίρνει 4,5 φορες παραπάνω μοιρες περιστροφης από μια συνηθισμένη τιμονιέρα για να κανείς αντιστοίχους ελιγμούς πρέπει να τη γυρίζεις αρκετά γρήγορα και αυτό την κάνει να ακούγεται αρκετά στα videos που συνήθως τη σκίζουν… Αν οδηγείς κανονικά και δεν είσαι fan της μπάντας και του ανάποδου η τιμονιέρα είναι αρκετά αθόρυβη. Αν της δίνεις και καταλαβαίνει θα πρέπει να σιγουρευτείς ότι δε κοιμάται κάποιος στο διπλανό δωμάτιο αν έχει απόλυτη ησυχία… Σε καμία περίπτωση όμως δε πρόκειται να ενοχλεί εσένα καθώς ότι ήχος ακούγεται είναι αποτέλεσμα των κινήσεων σου και το συνηθίζεις από την πρώτη στιγμή. Η g25 είναι λίγο πιο αθόρυβη. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει άλλη τιμονιέρα σε νορμάλ τιμή και με 900 μοίρες περιστροφή…
  5. Δοκίμασε να κρατήσεις το FFB στο παιχνίδι υψηλό και να το ρήξεις στον driver Όσο για τις τιμές των developers είναι μια καλή αρχή να ξεκινήσεις κυρίως στο weel turn compensation. Στην ισχύ των effects δεν είναι ανάγκη να τις ακολουθείς γιατί από τιμονιέρα σε τιμονιέρα διαφέρει κι επίσης είναι καθαρά θέμα προτίμησης του κάθε ενός. Επίσης δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το centering spring… αν και το lfs το κάνει από μόνο του.
  6. kaynd

    Live For Speed

    Α μάλιστα. Πάντως πριν αγοράσεις οτιδήποτε δες πως σου κάθεται στα χεριά.. είναι σημαντικότατο! Ότι και να λένε τα review. Για 39 ε παραπάνω (απο πλαισιο) θα πήγαινα στην dfp… αλλά φυσικά το λέω γιατί την έχω ήδη
  7. Επειδή το κλείδωμα των μοιρών γίνεται από το ίδιο το force feedback.. μήπως το έχεις τόσο ισχυρό που δε καταλαβαίνεις τη διαφορά στο σημείο που κλειδώνει? Αν και στην dfp μου θέλει σχετικά αρκετή δύναμη για να τερματίσει το τιμόνι πέρα από το σημείο κλειδώματος… οπότε λίγο δύσκολο να μη το παρατηρήσεις… Σε παιχνίδι που αξιοποιεί πραγματικά τις πολλές μοίρες όπως στο lfs, για να έχεις ρεαλιστική αίσθηση στο τιμονιού δε χρειάζεται να έχεις το force feedback στο 100% Εγώ στο lfs έχω το FF στο 75% και από τον driver της Logitech στο 35% Με περισσότερο ff είναι πολύ κουραστικό να οδηγήσεις αυτοκίνητο με 720μοιρες… Στο cart και τη formula το ανεβάζω. Πάντως επειδή βαριέμαι να αλλάζω το κλείδωμα των μοιρών στον driver του τιμονιού, κάθε φορά που αλλάζω αυτοκίνητο… το έχω αφήσει στις 720 μοίρες και κίνηση 1 προς ένα με το τιμόνι του κάθε αυτοκινήτου… είναι θέμα συνηθείας να ξέρεις ποτέ θα σταματήσεις να γυρνάς το τιμόνι… και τις περισσότερες φορές στους αγώνες δε χρειάζεται ούτε να πλησιάσεις το τέρμα του.
  8. kaynd

    Live For Speed

    Αν βρεις τέτοιο τιμόνι με κανονικό force feedback και όχι vibration feedback κι επίσης σου κάθεται καλά στα χεριά θα κανεις μια χαρά τη δουλειά σου. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει… είχα δει στο πλαίσιο μια από τις τρελές προσφορές που κάνει κατά διαστήματα… μια Saitek R440 Force Feedback στα … 40e … φυσικά η τιμονιέρα έχει εξαφανιστεί… Αυτή τη τιμονιέρα http://www.saitek.com/uk/prod/r440.htm και ενα review http://www.guru3d.com/article/content/123/1/ Εδώ υπάρχει και η γνώμη κάποιου που τη πηρέ http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=457922#post457922 Επίσης είσαι άτυχος γιατί το πλαίσιο ανέβασε την τιμή της driving force pro κατά 10ε http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=2&category=1041&product=611433&tab=extendedSpecs Την έχω και μπροστά της όλες οι άλλες τιμονιέρες σε λίγο χαμηλότερη τιμή μοιάζουν με νάιλον παιχνίδακια… Είναι ένα βήμα πριν την G25 που κάνει 300ε Αν δεν έχει force feedback… πεταμένα λεφτά… καλυτέρα με ποντίκι…
  9. kaynd

    Live For Speed

    Το εξομοιωτής από μονός του δεν έχει τίποτα το καταπληκτικό. Μόνο εναντίων άλλον παικτών αποκτά νόημα. Επίσης προσπάθησε να έχεις υπ όψη σου με πόσα km/h μπαίνεις σε μια στροφή.. μια γρήγορη ματιά πριν την είσοδο της αρκεί… Έχεις δοκιμάσει με τέτοιες ταχύτητες να μπεις σε ανάλογες στροφές με πραγματικό αυτοκίνητο και ήταν ευκολότερο? Ελπίζω να μη το δοκιμάσεις ποτέ στο δρόμο.
  • Δημιουργία νέου...