Προς το περιεχόμενο

SPIROS1010

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

SPIROS1010's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (3/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Είχα την ατυχια να αγοράσω ένα ταμπλετ της συγκεκριμένης εταιρείας από την πρώτη στιγμή παρουσίαζε μια θαμπαδα στην οθόνη λόγω δυσκολίας μετακίνησης μου μετά από ατύχημα δεν το επέστρεψα ούτε καν το ανέφερα .μετά από 7 μήνες από δικη μου υπαιτιότητα έσπασε η οθόνη το πήγα στην ΜΛΣ για επισκευή και ταυτόχρονα Αγόρασα ένα άλλο ταμπλετ το οποίο από την πρώτη στιγμη δεν λειτουργούσε σωστά .σε άμεση τηλ επαφή που είχα με την εταιρεία μου υποδείχθηκε να τους το πάω να το επισκευασουν και οτι δεν γίνεται επιστροφη χρημάτων ούτε αντί κατάσταση με άλλο νέο .μετά από ένα δεκαήμερο έλαβα την ενημέρωση ότι το παλιό είχε επισκευαστεί οποτε τους πήγα και το καινούργιο να το δουν και να μου το αντικαταστήσουν.δυστυχώς όμως το παλιό ειχε επιστραφεί χωρίς να έχουν λύσει το πρόβλημα οποτε τους επιστράφηκε μαζί με το νέο μου έδωσαν μάλιστα και ένα δικό τους να εξυπηρετηθω το οποίο περιτο να αναφέρω οτι ηταν σε άθλια εξωτερική εμφάνιση κσι παρουσιαζε ένα σωρο προβλήματα με αποκορύφωμα να μην φορτίζεται τους το επεστρεψα και μου ζήτησΑν αποζημίωση γιατι ειχα χαλάσει τη θύρα φόρτισης ενώ αυτη ηταν σε αθλια κατασταση και μου ειχε καταστρεψει και το φορτιστη τους ζήτησα να μου πουν πότε το ταμπλετ της εξυπηρέτησης τους ειχε περάσει από έλεγχο και πιστοποιήθηκε ότι λειτουργε σωστά .φυσικά καμία απάντηση .Επειδή είναι πολύς ο κόσμος με παράπονα για την συγκεκριμένη εταιρεια μηπως θα έπρεπε να επέμβει κάποιος εισαγγελέας ;
  • Δημιουργία νέου...