Προς το περιεχόμενο

definitio

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    947
  • ΜΕΛΟΣ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

definitio's Achievements

  1. 1) Αποτυγχάνεις να επιχειρηματολογήσεις γι αυτό που λες και να δικαιολογήσεις την εξ.θερμοκρασία και τον πίνακα που παρουσίασες ως κανονιστικό κριτήριο.... ...με βάσει όσα είπες το τόσο το 0-20 όσο και το 5-30 θα έπρεπε να ήταν απαγορευτικό ή επικίνδυνο για τη χώρα μας... ...και συνεχίζεις να το τεντώνεις προσπαθώντας να δικαιολογήσεις μια γενική θέση με προκείμενες που δεν τη στηρίζουν. Το κρατάμε. 2) Όταν λειτουργεί η μηχανή σε πολύ υψηλό φορτίο - ψηλά rpm, αύξηση τριβών κτλ - η λειτουργική θερμοκρασία λαδιού μπορεί να υπερβεί τη βέλτιστη ~100C και να φτάσει/υπερβεί τους 115C. Τότε το 5-30 ή το 10-40 δεν θα λειτουργεί ως 30-40 αλλα θα είναι πιο λεπτόρρευστο, κι αν το αυτοκίνητο ζητάει πιο παχύ λάδι (πχ αμάξια με συστήματα VANOS-VVT) τότε θέλει υψηλότερο ιξώδες στο άνω άκρο... Αν ίσχυε ό,τι λες εσύ, τότε και χωρίς φόρτο, με υψηλή εξ.θερμοκρασία, θα έπρεπε να μπαίνει 10-60... Κόλλησες όμως στο 10-60, γιατί νομίζεις ότι σε ευνοεί, λόγω μεγαλύτερου νούμερου... Αλλά, ειδικά με τα νεα εξελιγμένα λιπαντικά δεν χρειάζεται να ανέβει τόσο υψηλά κανείς, ακόμα και σε track-day... ..επιπλέον το λιπαντικό με υψηλότερο ιξώδες σε ζεσταμένο κινητήρα, θα αργήσει περισσότερο να πιάσει την ενδεδειγμένη θερμοκρασία (δλδ γύρω στους 100βαθμούς) και θα αργήσει περισσότερο να ρίξει θερμοκρασία αν υπερβεί τους 115C/240F, που επίσης δεν είναι καλό. Παρακολούθησε αυτό το βίντεο, όπου ένας τεχνικός λιπαντικών εξηγεί κάποια απ' αυτά (όπου αναφέρει ότι ανάλογα με το αμάξι και το 5-30 μπορεί να είναι αρκετό για race-track)
  2. O,τι περιγράφεις αφορά τον φόρτο εργασίας του κινητήρα, όχι τις εξωτερικές θερμοκρασίες καθαυτές...οι "περιστάσεις" που αναφέρθηκα εγώ είναι η παρατεταμένη πίεση του μοτέρ στη πίστα, είτε η εξ.θερμοκρασία είναι 0βαθμοί είτε είναι 35βαθμοί κελσίου. ...και το 5w30 με τη λογική που εξέθεσες σε προηγούμενα μηνύματά σου και με τον πίνακα που παρέθεσες θα ήταν πολύ λίγο, πολύ ρευστό για να ανταπεξέλθει στους καύσωνες που περνάει συχνά η χώρα και χωρίς πίεση "track day" στο αυτοκίνητο... Οπότε ας ερθουμε ξανά στο συμπέρασμα: πρώτιστο και συντριπτικά καθοριστικότερο κριτήριο για την επιλογή του ιξώδους είναι ο κινητήρας, οι προδιαγραφές του και η λειτουργία του καθώς και η ίδια η τεχνολογία των λιπαντικών... ...εγκλωβίστηκες μάλλον στην υπεράσπιση μιας γενικής παρατήρησης (πχ αν ζεις στον βόρειο Καναδά θα χρειαστείς διαφορετικό ιξώδες απ' αυτό που θα χρησιμοποιούσες αν έμενες στο Ντουμπάι) προσπαθώντας να τής αποδώσεις πολύ υψηλότερη σημασία/βαρύτητα απ' όση έχει, πχ στη μετάβαση από 0-20 σε 5-30.
  3. O korakios έχει περισσότερο δίκιο. Οι προδιαγραφές βγαίνουν για τις μηχανές εσωτερικής καύσης βάσει δοκιμών σε multi-grade/διαβαθμισμένου-πολύβαθμου λαδιού σε θερμοκρασίες 100 - 150C / -10 - -40. ...κύριο μέλημα είναι οι προδιαγραφές του κινητήρα (διάκενα κτλ) και η μέγιστη απόδοση σε συνδυασμό με την αξιοπιστία... Αν ο παραπάνω πίνακας θερμοκρασιών-λαδιού είχε κανονιστική ισχύ, δεν θα πρότειναν λάδια 0-20 για χρήση στην Ελλάδα....πρώτιστο μέλημα είναι η εσωτερική λειτουργία του κινητήρα σε κρύα εκκίνηση και σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας... ...γι αυτό και σε περιπτώσεις παρατεταμένης καταπόνησης του κινητήρα (πχ σε πίστα) προτείνουν οι κατασκευαστές τη χρήση πιο παχύρρευστου λαδιού...πχ στη δική μου Αλφα 156, με βασικό ιξώδες 10w-40, προτείνεται η χρήση 10w-60 όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί σε τέτοιες συνθήκες... Προφανώς η εξωτερική θερμοκρασία λαμβάνεται υπόψη ακριβώς γιατί επηρεάζει αυτές τις συνθήκες λειτουργίας στο όριο και σε σχέση με το διάστημα αλλαγής λαδιών/χρόνο χρήσης του ίδιου λαδιού Επίσης, η ίδια η τεχνολογία στην παρασκευή λαδιού κινητήρα επιτρέπει τη μείωση της διαφοράς μεταξυ προτεινόμενου ιξώδους κρύας εκκίνησης και σταθεροποιημένης θερμοκρασίας λειτουργίας του κινητήρα... ...με τη χρήση πλήρως συνθετικών και ανώτερης ποιότητας βασικού λαδιού το ιξώδες υποβάλλεται σε μικρότερες μεταβολές με την αλλαγή θερμοκρασίας (viscosity index: όσο πιο υψηλό τόσο μικρότερη μεταβολή, όσο πιο χαμηλό, τόσο μεγαλύτερη η μεταβολή), μικρότερο ποσοστό του λαδιού εξατμίζεται (noack volatility), δημιουργούνται λιγότερες εναποθέσεις στον κινητήρα καθώς δεν χρησιμοποιούνται τόσα πρόσθετα χημικά για τη μεταβολή του ιξώδους κοκ... Επιπλέον η αλλαγή διαφορετικών τεχνολογιών στους κινητήρες (πχ τούρμπο) επηρεάζει και την επιλογή του ιξώδους. Συνεπώς τα κριτήρια των τεχνολογιών/προδιαγραφών κατασκευής και λειτουργίας του κινητήρα και της τεχνολογίας παρασκευής του λαδιού κανονίζουν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό την επιλογή του ιξώδους έναντι των εξωτερικών θερμοκρασιών
  4. definitio

    Τουρισμός για όλους

    Χθες το απόγευμα είχα μπει στη πλατφόρμα κι έδειχνε ότι η δήλωση είχε υποβληθεί επιτυχώς...τώρα βγάζει σφάλμα ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
  5. Αντιθέτως, εφόσον η απάντηση είναι ενός υπευθύνου του τμήματος διελεύσεως, σαφώς δεν μπορούν να διαψεύσουν συνάδελφο (ειδικά αν είναι στο ίδιο τελωνείο). Οι παπαρολογίες είναι όταν ζητάς πληροφορίες και είσαι άσχετος, για να εκφοβίσουν/αποθαρρύνουν...όταν έχεις γραπτή και υπογεγραμμένη απάντηση στα χέρια σου, δεν χρειάζεται αμυντική στάση (ούτε επιθετική). Καλό είναι να κρατάει κανείς και την απόδειξη πληρωμής, ως τεκμήριο - απόδοσης φόρων κτλ - αγοράς καυσίμου "ελεύθερης διακίνησης" (free circulation), δηλαδή από πρατήριο/πηγή προσβάσιμη στον καθένα (είναι όρος που θέτουν τα γερμανικά τελωνεία στις πιο λεπτομερείς οδηγίες τους, δες εδώ .de/EN/Private-individuals/Travel/Travel-within-the-EU/Taxation/use-of-motor-fuels/use-of-motor-fuels_node.html ) Το "θα σας το εξηγήσουμε από κοντα" εξάλλου είναι τρόπος αντιμετώπισης του θέματος ανά περίπτωση, γιατί μια γενική διατύπωση θα μπορούσε να εκληφθεί ως παρότρυνση μεταφοράς καυσίμου απ' τον καθένα και μάλλον δέχονται ήδη παράπονα από τοπικούς πρατηριούχους (κλείνουν πρατήρια, 80% κάτω ο τζίρος, σε ρεπορτάζ μόλις της περασμένης Δευτέρας ή Τρίτης)
  6. Αφού πρώτα τηλεφώνησα στα Τελωνεία Ευζώνων και Δοϊράνης (γραμματείες), όπου προφανώς έχοντας πάρει προφορικές οδηγίες για αποθάρρυνση μεταφοράς καυσίμων - αφενός απέφευγαν να πουν αν επιτρέπεται ("θέλεις να σου κάνω εγώ ερμηνεία του νόμου;"..."τύπωσε την ευρ.οδηγία κι έλα" ο ένας, "ελάτε να σας εξηγήσουμε από κοντά" η άλλη) - αφετέρου τελείως γελοία και θεατρικά επικαλούνταν κίνδυνο ασφαλείας (ειδικά η γραμματέας στη Δοϊράνη: "αν θέλετε εσείς να σκοτωθείτε κάντε το, γιατί να βάλετε σε κίνδυνο τους άλλους;") χωρίς να πουν "απαγορεύεται" ή "με τους Χ όρους η Χ ποσότητα" (η δεύτερη με τα πολλά είπε "ναι σε ειδικό δοχείο...αλλά εσείς δεν έρχεστε από ξένη χώρα, μπορείτε να μπειτε-βγειτε όσες φορές θέλετε, δεν θα σας πει κανείς κάτι, γιατί να μεταφέρετε;" ) Ο πρώτος μάλιστα μου το έκλεισε λέγοντας "αφού το ξέρουμε, θέλετε το καύσιμο για το σκάφος σας ή τη μηχανή του κήπου σας, αφήστε με τώρα, έχω δουλειά"! Οπότε αναγκάστηκα να αναζητήσω τρόπους πιο επίσημης απάντησης (έστειλα το ίδιο ερώτημα χωριστά σε 8 τελωνεία, συνοριακά και πιο κεντρικά κατά μήκος των συνόρων), χωρίς υπεκφυγές κι έλαβα την ανωτέρω απάντηση από το Τελωνείο Ευζώνων.
  7. definitio

    Αγορά Μεταχειρισμένου

    Θεσσαλονίκη έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για Παπαδημητρίου & AutoAlpha, αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία... Τα αυτοκίνητα που παρέθεσες είναι σε Αθήνα-Μαρουσι και Ηράκλειο Κρήτης αντίστοιχα...γράφει τη τοποθεσία λίγο πιο κάτω στη περιγραφή...
  8. Σε γραπτή μου ερώτηση, έλαβα και τη σχετική επιβεβαίωση της ανωτέρω πρόβλεψης από τα Τελωνεία Ευζώνων: με την παρούσα επιβεβαιώνεται το όριο των 10 λιτρων σε ειδικό κάνιστρο μεταφοράς υγρών καυσίμων. Οφείλεται όμως να γνωρίζετε ότι για τυχόν μη τήρηση των προυποθέσεων τόσο του τρόπου μεταφοράς όσο και της ποσότητας, θα συνεξεταστούν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 155 του Ν. 2960/01 παραμένουμε στη διάθεσή σας για τυχόν διευκρινήσεις Πασχάλης Α. Ντιγκμπασάνης Τμήμα Διελέυσεων Τελωνείο Ευζώνων Η ερώτησή μου αφορούσε τόσο την είσοδο στην Ελλάδα από χώρα εκτός ΕΕ (Αλβανία, Β.Μακεδονία) όσο και εντός ΕΕ (Βουλγαρία, επειδή πχ η Γερμανία για εντός ΕΕ επιτρέπει <20λίτρα). Η απάντηση με το παραπάνω μάλλον σημαίνει ότι το όριο των 10 λίτρων είναι κοινό και για τις δύο περιπτώσεις.
  9. definitio

    Scythe Kotetsu Mark II (12cm/24,9dB/Μαύρο)

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 03/04/2024 12:19 μμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    Πωλείται καινούρια ψύκτρα επεξεργαστή Scythe Kotetsu Mark II (SCKTT-2000) Είχε αγορασθεί το 2019 πριν τη πανδημία, λόγω καθυστέρησης παράδοσης αγοράστηκε εν τω μεταξύ μια Scythe Mugen κι αυτή έμεινε αχρησιμοποίητη. Τη κρατούσα μήπως στηθεί κάποιο δεύτερο μικρότερο σύστημα σε μικρότερο κουτί, αλλά δεν προέκυψε. https://www.skroutz.gr/s/13763014/Scythe-Kotetsu-Mark-II-PSyktra-Epexergasti-Diplou-Anemistira-gia-Socket-AM4-AM5-115x.html Specifications Διάμετρος ανεμιστήρα: 12 cm Επίπεδο θορύβου ( υψηλής ταχύτητας): 24,9 dB Μέγιστη ροή αέρα: 51,17 cfm Ταχύτητα περιστροφής (μεγ): 1200 RPM Υποστηριζόμενες υποδοχές επεξεργαστών: LGA 1150 (Υποδοχή H3), LGA 1151 (Υποδοχή H4), LGA 1155 (Socket H2), LGA 1156 (Socket H), LGA 1366 (Socket B), LGA 2011 (Socket R), LGA 2011-v3 (Socket R), LGA 2066, LGA 775 (Socket T), Socket AM2, Socket AM2+, Socket AM3, Socket AM3+, Υποδοχή AM4, Socket FM1, Socket FM2, Socket FM2+ Επεξεργαστής: AMD A, Intel Celeron®, Intel Pentium®

    25 €

  10. definitio

    E-pass διοδίων

    Μπορεί να μην έχεις ασχοληθεί πολύ με τους ορισμούς και τη θεωρία, αλλά δεν είναι το κατάλληλο νήμα γι αυτό. Στη περίπτωση που αναφέρεις τώρα πρέπει να διακρίνουμε - τη προβλεπόμενη χρήση ενός πομποδέκτη από τον ίδιο χρήστη σε διαφορετικά οχήματα (δεν διευκρινίζει αν ο χρήστης πρέπει να είναι και κάτοχος/ιδιοκτήτης κάθε οχήματος ή ο χρήστης μπορεί να είναι εκπρόσωπος νομικού προσώπου ή νομικό πρόσωπο, δεν το έχω ψάξει) - τη συγκεκριμένη χρήση από διαφορετικά άτομα, σε διαφορετικά οχήματα κ διαφορετικών κατηγοριών ώστε να ικανοποιείται ένα κριτήριο διελεύσεων για παροχή έκπτωσης - το δικό σου συμπέρασμα ότι ακριβώς η συγκεκριμένη χρήση είναι συμβατή με τη προβλεπόμενη, επειδή δεν έχει επιβληθεί καποια ποινή ή δεν έχει ζητηθεί η χρήση κι άλλων πομποδεκτών μέχρι στιγμής ή η παυση της πρακτικής. ...αυτά είναι διακριτά... ...μπορεί το μέτρο να ήταν και προσπάθεια περιορισμού της όποιας δαπάνης εκ μέρους της εταιρείας στη παροχή πομποδεκτών / διατήρηση αρχείων γενικά ή απάντηση σε μια περίοδο έλλειψης. ...δεν ξέρω κι αν υπάρχει και σε τί βαθμό όφελος από κάθε εταιρεία να χρησιμοποιούνται οι δικοί της πομποδέκτες για διέλευση σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο κι αυτό να γίνεται κίνητρο για χαλαρή εφαρμογή της όποιας πρόβλεψης... ...εξάλλου τα εκπτωτικά προγράμματα παρέχονται στους συνδρομητές φαινομενικά χωρίς διάκριση, η τόπος διαμονής δεν φαίνεται να παίζει ρόλο ως κριτήριο (δεν είναι κ διαγωνισμός του ΑΣΕΠ / προκήρυξη θέσης με κριτήριο εντοπιότητας) Ωστόσο είναι σαφές και γεγονός ότι σε - Εγνατία (Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό οχημάτων. Το μόνο που χρειάζεται είναι να δηλώσετε κατά την εγγραφή σας, ή οποτεδήποτε επιθυμείτε, τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων που διαθέτετε, και θα σας δοθεί ο ανάλογος αριθμός ηλεκτρονικών πομποδεκτών – ένας για κάθε όχημα. - Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου - Νεα-Κεντρική Οδό προβλέπεται χρήση ενός πομποδέκτη για κάθε όχημα ...μπορώ να υποθέσω αυτό ζητείται για να μην υπάρχει κατάχρηση των προβλέψεων για εκπτώσεις βάσει διελεύσεων ή/και για ενδεχομένως άλλους νομικούς λόγους, που μπορεί να μην αφορούν τόσο την ίδια την εταιρεία Σε τί βαθμό εφαρμόζεται η πρόβλεψη δεν το γνωρίζω, αλλά κριτήριο δεν είναι αν σε "μένα" δεν έχει προκύψει πρόβλημα από μη προβλεπόμενες πρακτικές.
  11. definitio

    E-pass διοδίων

    Σωστό για το παράδειγμά σου, δεν έχω οχήματα διαφορετικών κατηγοριών, δεν ξέρω...απάτη ίσως θα μπορουσε να θεωρηθεί η χρήση πομποδέκτη για όχημα που εντάσσεται σε κάποιο πρόγραμμα βάσει διελεύσεων-εντοπιότητας, από έτερο όχημα ή κι άλλου ιδιοκτήτη... το ζήτημα ωστόσο δεν είναι θεωρητικό...σε κάποιους αυτοκινητοδρόμους ζητούν/παρέχουν χωριστό πομποδέκτη για κάθε όχημα (κατηγορία, πινακίδα κοκ) με την επίκληση τη διασφάλιση της ορθής λειτουργίας και προβλέπεται κάποια ποινή... Το "δεν μου έχει συμβεί" δεν καθιστά το ζήτημα θεωρητικό και δεν είναι απόλυτο κριτήριο... Κι εγώ δεν έχω λάβει ποτέ ποινή για υπέρβαση ορίου ταχύτητας ...σε τί ποσοστό παραβάσεων, σε κάθε περίπτωση, αντιστοιχεί εφαρμογή της προβλεπόμενης ποινής, δεν το γνωρίζω.
  12. definitio

    E-pass διοδίων

    Δεν μίλησα θεωρητικά....παρέθεσα τί ισχύει για Νέα/Κεντρική Οδό (και για Αιγαίου ομοίως), ότι δηλαδή ζητείται χωριστός πομποδέκτης για κάθε όχημα και υπάρχει νόμος για σχετικές παραβιάσεις... ...δεν είπα ότι θα φας προστιμο οπωσδήποτε αν χρησιμοποιείς τον ίδιο πομποδέκτη για διαφορα οχήματα... Παρομοίως τα όρια ταχύτητας είναι κατοχυρωμένα... ...το αν επιτηρείται επαρκώς η τήρησή τους κι αν επιβάλλονται πρόστιμα είναι άλλο θέμα... Κανένα από τα δύο δεν αφορά θεωρία...
  13. definitio

    E-pass διοδίων

    Κι εγώ πρακτικά δεν έχω λάβει πρόστιμο από τροχαία παρόλο που μπορεί να παραβιάζω συχνά το όριο ταχύτητας... ...το να χρησιμοποιείται σε άλλο αυτοκίνητο ίδιας κατηγορίας μπορεί να είναι θέμα βαρεμάρας του ιδιοκτήτη, να προμηθευτεί πρόσθετο πομποδέκτη για τα αυτοκίνητα της οικογένειας...αν χρησιμοποιείται με αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας, μπορεί να θεωρηθεί και απάτη, εφόσον η χρέωση είναι διαφορετική ...όπως είπαμε και πριν, η ζωντανή διασταύρωση στοιχείων ή η δειγματοληπτική σε δεύτερο χρόνο - αν τέτοιος έλεγχος διενεργείται συστηματικά - και η επιβολή των όποιων προστίμων, μπορεί να μην είναι τόσο πιθανή.
  14. definitio

    E-pass διοδίων

    Όχι, Eway και Nεα/Κεντρική Οδός απαιτούν χωριστό πομποδέκτη για κάθε όχημα, πχ https://www.kentrikipass.gr/index.php/leptomeriesxrisis/ ΠΡΟΣΟΧΗ! Κάθε ηλεκτρονικός πομποδέκτης αντιστοιχεί σε ένα και μόνο όχημα και είναι συνδεδεμένος με τα στοιχεία αυτού, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας. Σας υπενθυμίζουμε ότι οι διελεύσεις των οχημάτων ελέγχονται βάσει του νόμου Ν2472/79 από ηλεκτρονικά μέσα καταγραφής (κάμερες, συστήματα αυτόματης κατηγοριοποίησης των οχημάτων κλπ). Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα εφόσον διαπιστωθεί παράβαση των όρων χρήσης του πομποδέκτη να προβεί σε απενεργοποίηση της συσκευής και διακοπή του συνδρομητικού λογαριασμού. Το συζητούσαμε πρόσφατα το θέμα της Εγνατίας σε άλλο νήμα, σχετικά με βενζινάδικα στη Βουλγαρία...εκεί με ~45€ κυκλοφορείς όλο το έτος, χωρίς όριο διελεύσεων...με <7€ μια βδομάδα απεριόριστες μετακινήσεις κοκ... ...στη δημοκρατία της ΤΕΡΝΑ κ λοιπών, όμως, θες ~70€ για ένα ταξίδι Θεσσαλονίκη > Αθήνα > Θεσσαλονίκη... Όταν πήγα προ 3 εβδομάδων Σόφια, πλήρωσα 6,7€ για διόδια στη Βουλγαρία (ηλεκτρονικά μερες πριν την αναχώρηση) με ισχύ 7 μέρες - χωρίς chokepoints για τον έλεγχο, μόνο κάμερες - κι από Θεσσαλονίκη μέχρι σύνορα-Κουλάτα πλήρωσα άλλα 6,28€ για το πήγαινε-έλα (πριν την αύξηση τιμών κι ίσως με μια έκπτωση λόγω προγράμματος egnatia-pass) Και με τη "μέτριας ποιότητας" βενζίνη της Lukoil έκαψε το αυτοκίνητο 6,79λ / 100χλμ, ενώ εδώ πλέον χαίρομαι αν βλέπω 9λ/100χλμ... Δρόμοι και βενζίνα από τα ζωντανά μνημεία της διαφθοράς στην Ελλάδα.
  15. definitio

    E-pass διοδίων

    Οι πομποδέκτες σαφέστατα είναι συνδεδεμένοι με πινακίδα-όχημα...στον ηλεκτρονικό λογαριασμό της εκάστοτε εταιρείας φαίνονται τα στοιχεία του αυτοκινήτου και του ιδιοκτήτη.. ...υπάρχει και ειδική διαδικασία για να αλλάξουν αυτά τα στοιχεία... Τώρα το ότι επιτρέπεται η διέλευση και με άλλη πινακίδα μοιάζει με "κενό" στη λειτουργία...το αντίθετο θα απαιτούσε σε ζωντανό χρόνο αντιστοίχιση πομποδέκτη και βίντεο του αυτοκινήτου.... ...προφανώς πολλά ζητάμε εδώ...αλλά κανονικά δεν επιτρέπεται... Το θέμα μου είναι τώρα ότι ο πατέρας μου είναι Χανιά κι εγώ είμαι Θεσσαλονίκη... Το ιδανικό για μένα θα ήταν είτε να μού επέστρεφαν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό (από δικό μου έκανα τη κατάθεση) είτε να μεταφέρονταν ψηφιακά το πιστωτικό στον πομποδέκτη της Εγνατίας... ...οι λογαριασμοί είναι στο δικό μου όνομα εξάλλου, αλλά με τις πινακίδες του οικογενειακού για άξονα Αιγαίου / Νέα-Κεντρική Οδό... Μπορεί να τους στείλει, βεβαίως, αλλά, όπως είπα έψαξα, ρώτησα για τη "τεμπέλικη" λύση, αν γνωρίζει κανείς τίποτα.. ...ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου - τώρα το θυμήθηκα - σου στέλνει δωρεάν πομποδέκτη για κάθε όχημα...για τη Νέα Οδό δεν είμαι σίγουρος.
  • Δημιουργία νέου...