ΒουρΝ
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
95 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
ΒουρΝ's Achievements
-
-
Καλησπερα τα 1000w νομιζω ειναι πολυ λιγα εχω σκουτερακι με 2000w και οι επιδοσεις του ειναι σαν 50αρι (αυτο που δηλωνεται δηλαδη)επισης με 40ah βγαζω κοντα 50 χιλιομετρα(μεγαλες ανηφορες μεσα)πριν πεσει η αποδοση.Ωραιο το δευτερο απλα δεν ξερω τι παιζει με ποιοτητα κτλ.Γενικα τα περισσοτερα να ξερεις ειναι απλα απο κινα και βαφτιζονται ως πχ daytona , κατι που εγω προσωπικα εμαθα αφου αγορασα το σκουτερ μου...Οποτε να χεις το νου σου σε αυτο το θεμα ,τουλαχιστον πηγαινε με πιο γνωστη εταιρεια οπως η daytona
-
18/07/2023 η αιτηση για την επιδοτηση για το σκουτερακι ειμαι ακομα σε "Η κατάσταση της αίτησης άλλαξε σε Αίτηση προς πληρωμή" παμε για το 8μηνο.Αληθεια γιατι αργουνε τοσο πολυ το χω απορια
-
Παπακι vs scooter η δοιαφορα στο κοστος συντηρησης ειναι αμελητεα
ΒουρΝ απάντησε σε θέμα του ΒουρΝ στο Auto & Moto
Ειναι λεπτα τα λαστιχα στα παπια δεν χρειαζεται να αναλυσουμε κατι σε αυτο ,και τα σκουτερ θελουν προσοχη αλλα αμα δεν το παιξεις Rossi στις στροφες δεν θα εχεις θεμα. cbr125,ninja 250r για 2 χρονια και τωρα σκουτερ με 10αρα ζαντα , το δοκιμασε φιλος με παπι το σκουτερακι και δεν ενιωθε τους κραδασμους τοσο οσο στο παπι, το ιδιο καταλαβα και εγω μολις το πηρα για εχω πιο χοντρα λαστιχα απο ενα παπι Πεστα ρε φιλε -
Παπακι vs scooter η δοιαφορα στο κοστος συντηρησης ειναι αμελητεα
ΒουρΝ απάντησε σε θέμα του ΒουρΝ στο Auto & Moto
Μα και εγώ απάντησα η διαφορά στην κατανάλωση είναι 1000 ευρώ κέρδος στα 45.000 χιλιόμετρα + αλλά 1000 ευρώ τα πιο ακριβά σέρβις σε ένα σκουτερ = 2000 ευρώ κέρδος για κάποιον που 45.000 χιλιόμετρα μπορεί να τα κάνει και σε 10 χρόνια .Για εμενα το κέρδος είναι αμελητέο -
Παπακι vs scooter η δοιαφορα στο κοστος συντηρησης ειναι αμελητεα
ΒουρΝ απάντησε σε θέμα του ΒουρΝ στο Auto & Moto
Όχι αλλά είναι ανά 12.000 χιλιόμετρα πάει να πει 70 ευρώ κάθε χρόνο οκ για αυτό το λόγω δεν θα πάρεις σκούτερ? Ότι τι θα γλυτώσεις 200 ευρώ κάθε χρόνο για να εισαι πιο άνετος ?Αν θες να κάνεις τέτοια οικονομία τύπου 200 ευρώ πάω πάσο -
Παπακι vs scooter η δοιαφορα στο κοστος συντηρησης ειναι αμελητεα
ΒουρΝ απάντησε σε θέμα του ΒουρΝ στο Auto & Moto
Σιγα την ασφαλεια των τροχων απο τα παπακια που ειναι σαν ποδηλατο λεπτα ,νταξει στις στροφες οκ λογω μεγαλυτερης ζαντας στριβουν καλυτερα αλλα τρως ολους τους κραδασμους στην μεση(ειχα cbr 125 και τωρα σκουτερακι με τετοια λαστιχα) Πιο φτηνη συντηρηση οκ αλλα πες μου τα νουμερα για ετσι που τα υπολογιζω εγω η δοιαφορα ειναι αμελητεα Παπακια απο το 1980?Ξερεις απο Βεσπα? Ελεγχεις καλυτερα την δυναμη που ασκεις στα φρενα μπρος πισω πραγμα σημαντικο στο σταματημα Μιλαω για μικρα σκουτερ 125 μιας και τα συγκρινουμε με 125 κυβικα παπακια,ιμαντα να πηγαινει τοσο δεν εχω ξανακουσει συνηθως 120-150 διαβαζω ανα 12.000 χιλιομετρα ξερω εγω Ναι ειναι πιο ακριβα στην αγορα αλλα ενα sprinter κανει 1900 ξερω και ενα fidle κανει 2600 το symphony της Sym στα 2400... για αυτα που παιρνεις αξιζει με τα χιλια,και μια χαρα κυκλοφορουν χρονια τωρα με καλες κριτικες ...Τα ανταλακτικα φθηνα μου φαινονται παντως στα κινεζικα σκουτερ. Η συντηρηση δεν μου φαινεται για διπλασια αλλα εστω οτι ειναι ας τα πουμε με νουμερα ,εγω τα 2000 ευρω τα υπολογισα με βαση την μεγαλυτερη καταναλωση που στα 45000 χιλιομετρα θα ειναι 1000 ευρω και εβαλα μεσα και αλλα 1000 ευρω(και θεωρω οτι μπορει να ειναι και λιγοτερα) το εξτρα κοστος των σερβις σε ενα σκουτερ απο ενα παπι Γιατι πολυ απλα τι ειναι πιο ανετο να σφιγγεις κατι με τα δυο χερια ταυτοχρονα η να σφιγγεις με το ενα και να πατας με το δεξι ποδι? Καλα δεν θα κανουμε εντουρο ρε αδερφε Εγω θα ελεγα ανετο εχω καταβολευτει με το σκουτερακι ,σιγα την αισθηση που θα σου δωσει το παπι αν μιλαμε για μηχανες τοτε οκ να δικαιολογησουμε τον συμπλεκτη αλλα τωρα για πηγαινελα δουλεια τι να την κανει τις ταχυτητες μονο κουραζουν Παρε κανα τεστ ride να δεις την γλυκα -
Παπακι vs scooter η δοιαφορα στο κοστος συντηρησης ειναι αμελητεα
ΒουρΝ δημοσίευσε θέμα στο Auto & Moto
Οταν θα το χρησιμοποιεις για καθημερινες αποστασεις μεχρι 15 χιλιομετρων ,ναι τα σκουτερ εχουν πιο ακριβη συντηρηση και καταναλωση αλλα η δοιαφορα της ταξεως των <2000 ευρω πχ θα φανει σε 10 χρονια αμα κανεις 15 χιλιομετρα κατα μεσο ορο την ημερα!Μεσα σε αυτα τα 10 χρονια θα εισαι προστατευμενος απο νερα και αερα στα ποδια θα μπορεις να βαλεις πραγματα κατω απο την σελα ,πιο ανετο καθισμα και για εσενα και για συνεπιβατη,καλυτερη απορροφηση κραδασμων απο τα πιο χοντρα λαστιχα,και ενα απο τα πιο σημαντικα αυτοματο και τα φρενα στα χερια .Για εμενα απορω πως συνεχιζουν να χρησιμοποιουνται τα παπια ,συμφωνειτε? -
Μάγκες γενικά μιλάω για έξοδα ότι έχει να κάνει με έξοδα εκτός από λαστιχα τακάκια φρενα λαδια φρενων ας μην αναλύουμε μελέτες κτλ
-
Τόσο φθηνή είναι η αλλαγή ιμάντα? Δεν έχει άλλα service ρυθμισμα βαλβίδων κτλ ?
-
Εχεις σκουτερ?
-
Γενικα οτι εχει ο καθενας
-
Καλησπερα θα μπορουσατε να μου αναφερετε τα εξοδα συντηρησης(αλλαγη λαδιων,ιμαντας κτλ) ενος σκουτερ 125 (εκτος απο τακακια,φρενα,λαστιχα) ανα 10-15.000 (Η βασικα οσο θελετε μεχρι 50.000).Ευχαριστω πολυ ψαχνω και δεν μπορω να βρω αναλυτικα κατι.Γενικα πιο πολυ ενδιαφερομαι για κινεζικες εταιρειες SYM,Daytona αλλα θα ηθελα να ξερω και για Honda ,Piagio κτλ
-
Και πες ότι δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον (λέμε τώρα γιατί δεν νομίζω να ισχύουν ολα αυτα που γραφτηκαν στο ποστ) Νομίζετε ότι δεν συμφέρει μια χώρα η οποία αγοράζει πετρέλαιο να μειώσει τα έξοδα της αγοράς πετρελαίου και να το αντικατάστησει με φορτίσεις μπαταριών? Ο καταναλωτης δεν βγαίνει κερδισμένος από την έλλειψη βενζίνης λαδιων και δυσκολίας επισκευών σε έναν βενζίνοκινητηρα vs έναν ηλεκτροκινητηρα?Το μέλλον είναι η ηλεκτροκινηση και είναι για το καλύτερο
-
Τους βλεπω και εγω συνεχιζουν να μπαινουν στις λεωφορειολωριδες ,θα γελασουμε με τα προστιμα που θα τρωνε μερικοι 😂.