Προς το περιεχόμενο

nicksoti

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    771
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.470 προβολές προφίλ

nicksoti's Achievements

  1. nicksoti

    Nvidia T600

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 01/03/2024 12:07 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Nvidia Quadro T600 της Leadtek. Εϊναι η πλήρης έκδοση με τους 4 αντάπτορες mini dp για 4 DP monitors. Την δούλεψα για 6 μήνες και από πέρσυ την έχω αποθηκευμένη στην συσκευασία της γιατί χρειάστηκα περισσότερα GB μνήμης. Σε άριστη κατάσταση. Τιμή 150€, παραλαβή από Καισαριανή - Ιλίσσια - Παγκράτι - Caravel - Hilton μόνο. Δϊνεται δώρο και αντάπτορας mini dp -> HDMI

    150 €

  2. Το 56% μοιάζει συνταρακτικό, όμως αν το σκεφτείς τί άλλο είναι πιθανόν να πάει στραβά με τα καύσιμα. Άντε και να μην εχουν αποθηκευτεί σωστά και να έχουν νερό ή κατάλοιπα μέσα. Διαρροή φωτιά υπάγονται και αυτά στην κατηγορία άραγε;
  3. H μητέρα μου έχει ηλεκτρική σκούπα Bosch 45-50 ετών που λειτουργεί άψογα. Το μόνο που χάλασε πρόσφατα είναι το αυτόματο μάζεμα του καλωδίου ρεύματος μέσω πλήκτρου με το οποίο θυμάμαι που παίζαμε μικροί με την αδελφή μου... Στο θέμα μας, αυτό που θεώρησα επίφοβο όταν ακινητοποιήθηκαν τα max είναι η διαδικασία επαναλειτουργίας τους. Τα αεροσκάφη έχουν σχεδιαστεί να λειτουργούν ασταμάτητα. Διάβαζα για τους κινδύνους στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, βακτήρια στο καύσιμο κ.α. Μιλάμε για εκατοντάδες αεροσκάφη που έπρεπε να ξαναπετάξουν μετά από μήνες, από εταιρίες που ήδη είχαν χασούρα και πολλά έξοδα στάθμευσης των αεροσκαφών. Όσον αφορά τη σύγκριση Boeing vs Airbus, όσο τηρούνται οι κανονισμοί και οι διαδικασίες πιστεύω είναι αντίστοιχα ασφαλή. Εξάλλου και η κουλτούρα της αεροπλοίας αυτή είναι. Ποτέ δεν θα δείτε κατασκευαστή να δυσφημεί αεροσκάφη αντιπάλλου ως αναφαλή. Αυτό που μετρά είναι ο κόσμος να μην φοβάται να πετά.
  4. Εγώ κοιτάζω μύτη αεροσκάφους (Boeing μυτερή) και κινητήρες (πιο μπροστά και flat από κάτω στα "επικίνδυνα")
  5. Αυτό που μετρά πολύ σε παρόμοιες έρευνες είναι η ανάλυση των αποτελεσμάτων. Παράδειγμα, ποιος είναι ο μέσος όρος ιπποδύναμης των εταιριών που έχουν καλό ρεκόρ; Στο διαδίκτυο βλέπουμε όλο βιντεάκια με 0-100, τις επιδόσεις σε επιτάχυνση προβάλλει πολύ και η ίδια η Tesla. Και ελάχιστες συγκρίσεις σε απαιτητικές συνθήκες, όπως η πίστα. Τα φρένα και η ανάρτηση ακολουθούν; Στο παρελθόν τέτοιες ιπποδυνάμεις είχαμε σε ειδικές εκδόσεις αυτοκινήτων με αναβαθμισμένες αναρτήσεις και φρένα για σπορ οδήγηση. Τα Tesla έχουν 300-1000 "εύκολα" άλογα (απλά πατάς ένα πεντάλ με 1 ταχύτητα) και αρκετό βάρος για καλή αυτονομία. Με την απουσία και του θορύβου ενός κινητήρα πιάνεις ταχύτητες δίχως να το καταλαβαίνεις.
  6. Φίλε μου να σε βοηθήσω λίγο τί και πώς κοιτάς σε μεταχειρισμένο, με τη σειρά που πρέπει: Ζητάς τελευταίο KTEO και αν υπάρχουν και παλαιότερα. Κοιτάς προσεκτικά στις παρατηρήσεις. Βλέπεις ημερομηνία κατασκευής ελαστικών (πέρ από οπτικό έλεγχο) Κοιτάς τους δίσκους για βαθύ "αυλάκι" και τα τακάκια αν έχουν πάχος. Παρατηρείς το αμάξωμα για σοβαρές ατέλειες, μεγάλα κενά στις πόρτες, φτερά, φανάρια κλπ. Ανοίγεις καπώ, πορτ παγκάζ (σηκώνεις μοκέτα), πλαινές πόρτες και κοιτάς για επισκευές σασί. Συγκρίνεις δεξιά αριστερά κλπ. Παρατήρησε τα σημεία όπου βιδώνουν τα φανάρια αν είναι σπασμένες οι βάσεις. Έχεις μαζί μια σύριγγα με ένα λαστιχάκι (απο αντλία ενυδρείου σε οποιοδήποτε pet shop me 50 σεντς ταιριάζει ακριβώς) και τραβάς παραφλού από το δοχείο. Πρέπει να είναι διαυγές και ροζουλί/πράσινο κλπ ανάλογα τι παίρνει το κάθε αμάξι. Παρατηρείς και το δοχείο, εάν είναι πολύ χάλια καφέ σημαίνει ότι κάποια στιγμή τουλάχιστο δούλεψε με σκέτο νεράκι και έβγαλε σκουριές, ή/και μπλέχτηκε λάδι με νερό. Βάζεις μπροστά. Βάζεις τον πωλητή να γκαζώνει λίγο και πάς πίσω στην εξάτμιση αν βγάζει λευκούς ή μπλε καπνούς. Επίσης η εξάτμιση να μην κάνει θόρυβο. Μετά πας μπροστά στη μηχανή, παρατηρείς εάν δουλεύει ομαλά. Πχ αν τρέμει αρκετά ρελαντί κάτι δεν πάει καλά. Άκου για θορύβους επαναλαμβανόμενους και λίγο "χάρχαλους" (χρ χρ χρ) κυρίως στην αριστερή πλευρά της μηχανής. Σημαίνει κάποιο ρουλεμάν τεντωτήρας κλπ είναι για αλλαγή. Ανάλογα το αμάξι μπορεί να κοστίζει αρκετά. Μπαίνεις μέσα και κοιτάς για αναμένα λαμπάκια πορτοκαλί στο ταμπλώ (σφάλματα). Ελέγχεις τα πάντα, φώτα όλες τις σκάλες, AC, ράδιο, παράθυρα, κλειδαριές, πλήκτρα λεβιέδες πως ανοιγοκλείνουν οι πόρτες. Κάνε μια λίστα σε χαρτί. Κατόπιν πάτε μαζί σε ευθυγράμιση (έχεις συνεννοηθεί από πριν). Αν γίνεται να οδηγήσεις εσύ προς τα εκεί ακόμα καλύτερα. Με κλειστά παράθυρα και δίχως μουσική για να ακούς θορυβους. Στην ευθυγράμιση θα δει τζόγους στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης στο πι και φι. Όπως είναι σηκωμένο κοιτάτε και προσεκτικά από κάτω. Αν έχει πλύνει και μηχανή ο πωλητής οποιαδήποτε μικροδιαρροή με την βόλτα προς τα εκεί θα κάνει μπαμ. Αν χάνουν λάδια τα αμορτισέρ, η κρεμαγιέρα, το κάρτερ. Αν σου βρουν κανα ζαμφοράκι ή ακρόμπαρο γενικώς είναι φτηνά και εύκολα στην αλλαγή. Στα αλλάζει και η ευθυγράμμιση. Ευκαιρία, αφού είσαι σε κλειστό χώρο, να ανάψεις φώτα και να δείτε αν στοχεύουν σωστά (το αριστερό χαμηλότερα από το δεξί, στο σωστό ύψος). Μαγάλη απόκλιση σημαίνει κακή επισκευή από τρακάρισμα. Μια μέτρηση συμπίεσης σε συνεργείο θα ήταν το ιδανικό. Δεν είναι ακριβή δουλειά. Αν όμως δεν βγάζει καπνό και ακούγεται καλά η μηχανή γίνεται να το αποφύγεις. Υ.Γ είμαι υπέρ του Punto, τα ανταλακτικά είναι όντως φθηνά.
  7. Τα έγραφα καιρό πριν. Δεν είναι τυχαίο πως στις φωτογραφικές μηχανές για παράδειγμα, όσο ακριβότερο το μοντέλο τόσο περισσότερα φυσικά πλήκτρα. Στο κάτω-κάτω θα μπορούσε να υπάρχει πρόσβαση και από οθόνη και από κουμπιά και ο καθένας θα χρησιμοποιούσε ανάλογα, χώρια που θα υπάρχει και backup σε περίπτωση δυσλειτουργίας.
  8. nicksoti

    Κινητό μέχρι 350 ευρώ

    Αφού δεν έχει απαιτήσεις σε φωτογραφία, στα ίδια χρήματα μπορεί να πάρει το Α34 8/256 ή να γλιτώσει κάποια χρήματα με 6/128 . Ο dimensity 1080 είναι ταχύτατος σε καθημερινή χρήση. Oi 2 Α78 χρονισμένοι ψηλά σε συνδιασμό κάποιου τρικ που έχει το ufs 2.2 για γρήγορο άνοιγμα εφαρμογών κάνουν δουλίτσα. Το έχω "φορτωμένο" με διάφορα πραγματάκια, όπως σενάρια της Samsung, plugins για one handed χρήση. Δοκιμή δίπλα σε iphone 13, gmail, telegram, viber, χάρτες, chrome, youtube και ότι άλλο δοκίμασα τα άνοιγε ταχύτερα, έστω και οριακά κάποιες φορες! Μόνο στο FB κέρδιζε το iphone. Το θεωρητικά παρόμοιων επιδόσεων POCO F1 στην ίδια δοκιμή έχανε καθαρά. Iphone 11, ΧR που υπάρχουν στην οικογένεια τα έχει επίσης πολύ άνετα στην ίδια δοκιμή. Τα biometrics του όμως θέλουν δουλίτσα... Όπως και ο ήχος στο speakerphone, για κάποιο λόγο έχει χαμηλότερη ένταση από όταν πχ παίζει βίντεο/μουσική, οριακά ακούς όταν οδηγείς στο αυτοκίνητο.
  9. Καλό μήνα. Όλα για τα κέρδη γίνονται, τελεία. Ανακατεύουν διαρκώς την τράπουλα. Έχω 1000άκι euro5 800 κιλά σε άριστη κατάσταση, κάτω από 120γρ ρύπους, και δακτύλιο δεν μπαίνει. SUV euro6 που ζυγίνει/πιανει χώρο τα διπλά και 140γρ ρύπους μπαίνει. Ηλεκτρικά τανκ που ζυγίνουν τα 3πλά και κόβουν ορατότητα, μπαίνουν. Ένα καλό ηλεκτρικό ποδήλατο με ταυτόχρονη χρήση μετρό είναι μια καλή λύση, απλά θέλει όλοι μας να προσέχουμε σαν κόρη οφθαλμού τους ποδηλάτες. Επειδή δεν δαθέτω χώρο στάθμευσης και μένω σε πυκνοκατοικημένη και ανηφορική περιοχή, για μεγάλο διάστημα είχα ακολουθήσει την τακτική του μικρού σπαστού ηλεκτρικού στο πορτ-παγκάζ (όχι στο 1000άρι), που πέραν της εξυπηρέτησης μέσα στην ημέρα, στην επιστροφή το βράδυ με πήγαινε και από το αυτοκίνητο στο σπίτι. Τέρμα οι κύκλοι για εύρεση θέσης, και 1 χιλιόμετρο μακριά πάρκαρα δίχως σκέψη. Απλά έχει πάθει μια ζημιά, του έβγαλα την ψυχή γιατί είμαι 110 κιλά, θα φτιαχτεί ενισχυμένο... Ένα ηλεκτρικό πατίνι εννοείται μπορεί άριστα να έχει αυτό τον ρόλο.
  10. Ο φίλος μάλλον μιλά για το 8/256, επειδή το πήρα πρόσφατα τόσο έπαιζε στις γνωστές αλυσίδες, μην πω και παραπάνω. Μόνο η Cosmodata το είχε σε τιμή Skroutz, κάπου στα 330 αν θυμάμαι καλά.
  11. Εγώ θα επέλεγα κινητό Onelpus ή Samsung. Η 1η έχει όμορφο και καθαρό UI και άριστη ποιότητα κατασκευής, αν και κάποια bugs. Το Nord N100 που είχα το είχε πατήσει αυτοκίνητο (θήκη σιλικόνης και τζαμάκι Nilkin), και δεν έπαθε ΤΙΠΟΤΑ. Η 2η έχει πιο πλήρες software και μεγαλύτερη υποστήριξη. Γενικά σαν εταιρίες δίνουν ισσοροποιημένα χαρακτηριστικά στα κινητά των 200-400€. Δηλ δεν είναι κορυφή πουθενά αλλά δενυστερούν και σημαντικά κάπου.
  12. Πρόσφατα αγόρασα το Α34 8/256 και δίνει αυτά που γράφεις αν και δεν είναι ναυαρχίδα. Εγώ πάντως χρησιμοποιώ τα πάντα από google, και cloud και βασικές εφαρμογές (phone, contacts, messaging κλπ) ώστε να έχω παρόμοια εμπειρία όταν αλλάζω συσκευή. Η μετάβαση στο Α34 από one plus, όσον αφορά το software, ήταν εύκολη μέσω εφαρμογής της Samsung. Βέβαια έπρεπε να ξανακάνω login σε όλες.
  13. Κάποια από αυτά που αναφέρουν ως world's first τα έχουν ήδη τα Samsung. Πχ ο έξυπνος τηλεφωνητής, η αναγνώριση τρακαρίσματος
  14. nicksoti

    Samsung A 34

    Μπορείς να καλέσεις την τεχνική υποστήριξη της Samsung. Κάνουν απομακρυσμένο έλεγχο στο κινητό και ίσως κάτι βρουν.
  • Δημιουργία νέου...