Προς το περιεχόμενο

stiv67

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    0
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

361 προβολές προφίλ

stiv67's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (3/15)

  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Το ότι δεν έχουν προσωπικό αυτό δεν είναι δικαιολογία ! θα μπορούσαν να πάρουν !!! Όταν πληρώναμε το fixed και δίναμε παραπάνω χρήματα στο πάγιο τότε όλα καλά και ίσχυε η σύμβαση γιατί απλά κέρδιζαν !!! Αν έμενα χωρίς δουλειά θα μου έκαναν κάποια έκπτωσή αυτοί ??όχι βέβαια !!!θα μπορούσα να αλλάξω την σύμβαση ? όχι βέβαια!!! θα σου έλεγαν οτι έχεις υπογράψει ! τώρα όμως που χάνουν , άλλαξαν την σύμβαση χωρίς να υπάρχει κάποια ποινή για αυτούς ! Οι παροχοι δεν είναι χαζοί απλά χαζοί ήμαστε εμείς που ζούμε σε αυτή την χώρα και πληρώνουμε φόρος κτλ για ένα κράτος που δεν υπάρχει για τον πολίτη Επικοινωνείς με ΡΑΕ ,Συνήγορο του καταναλωτή κτλ και δεν σου απαντάνε ,δεν υπάρχουν πουθενά ! τι να το κάνω αν θα δικαιωθώ μετά απο 2 χρόνια ! τώρα πως θα πληρώσω τα 1000 € που έστειλαν λογαριασμό Ένα μεγάλο μπράβο - ευχαριστώ σε αυτούς που ασχολήθηκαν με το θέμα αυτό και μας βοήθησαν και εμάς που δεν γνωρίζουμε από όλα αυτά (προγράμματα , αποχώρηση ,κτλ) ώστε τι βήματα να κάνουμε για να απαλλαγούμε από αυτές τις εταιρίες. Καλημέρα... Καλημέρα σε όλους διάβασα το παρακάτω και δεν ξέρω αν ισχύει " Όποιος ανήκει στο κοινωνικό τιμολόγιο δεν επιβαρύνετε με Ρήτρα Αναπροσαρμογής " γνωρίζει κάποιος κάτι γι ' αυτό ? https://www.ertnews.gr/eidiseis/oikonomia/elladaoikonomia/ritra-anaprosarmogis-ti-einai-kai-pos-syndeetai-me-toys-ayximenoys-logariasmoys-ilektrikoy-reymatos/
  2. Έχεις δίκιο , δεν υπάρχει ΡΑΕ ! Βασικά δεν υπάρχει κράτος να σε προστατεύει το μόνο που κάνουν είναι να σου ζητάνε λεφτά
  3. Καλημέρα σε όλους ! Μήπως γνωρίζει κανείς σε ποιο σημείο του λογαριασμού (ΗΡΩΝ) βλέπω τις παρακάτω χρεώσεις "χρεώσεις χρήσης συστήματος και χρεώσεις χρήσης δικτύου " Ευχαριστώ,
  4. Καλημέρα ! Την καταγγελία σύμβασης αυτοί μου την πρότειναν όταν τους ρώτησα τι πρέπει να κάνω ώστε να αλλάξω πάροχο γιατί άλλαξαν τους όρους σύμβασης (flex ) . Οπότε δεν στέλνω κάτι σε αυτούς και συνεχίζω την διαδικασία με τον νέο πάροχο (χαρτιά κτλ). Σωστά ? Σ' ευχαριστώ που απάντησες εσένα και τον korakio
  5. Καλησπέρα ! Έστειλα στην NRG e-mail ( 15/1 ) για αποχώρηση και μου απάντησαν ότι πρέπει να συμπληρώσω το παρακάτω χαρτί και να το στείλω (https://www.nrg.gr/sites/default/files/2021-10/nrg_katagelia_sumvasis_promitheias_marousi_.pdf) και το έκανα. Σήμερα μετά από 4 ημέρες μου στείλανε νέο e-mail και γράφουν το εξής (Καλησπέρα σας, Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η διαδικασία οικειοθελούς διακοπής έχει ανανεωθεί. Συνημμένα θα βρείτε τη σχετική διαδικασία. Επιπρόσθετα για κάθε παροχή χρειάζεται να συμπληρωθεί νέο έντυπο και να αναγραφεί το ΑΦΜ ,η παροχή και επιθυμητή ημερομηνία διακοπής.) Το έντυπο αυτό που έστειλαν λέει για διακοπή ηλεκτροδότησης και όχι καταγγελία σύμβασης ! Έχουν στείλει και σε κάποιον κάτι αντίστοιχο ? εγώ καταγγελία σύμβασης ζήτησα και αποχώρηση , αυτοί έστειλαν έντυπο διακοπής ηλεκτροδότησης . Όποιος μπορεί ας διαβάσει το 2 έντυπο . Μήπως είναι καμία καινούργια μ@λ@κί@ της NRG ? Εξουσιοδότηση διακοπής ηλεκτροδότησης_1.7.2021.pdf
  6. Καλημέρα!!! και εγώ βρίσκομαι στην αλλαγή παρόχου το παρακάτω πρόγραμμα απο nrg https://www.nrg.gr/el/nrgfixed4U το έχετε δει ? συμφέρει κάποιον ο οποίος χρειάζεται γύρω στις 400-500 κιλοβατώρες το μήνα Καλημέρα ! έχεις κάποιο σύνδεσμο απο το πρόγραμμα αυτό ?
  7. Βλέπεις το τυρί πρώτα και όχι την φάκα που είναι απο πίσω
  8. Καλημέρα ! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!! Επειδή άρχισα να ψάχνω για νέο πάροχο , θα ήθελα την γνώμη σας για το ZERO της watt !
  9. Παιδιά καλησπέρα! Στο λογαριασμό που εκδόθηκε 27/11 είχε το γνωστό μήνυμα και σε εμένα Σύμφωνα με τις προβλέψεις των άρθρων 18 και 30 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β’ 832/2013) σας ενημερώνουμε ότι από 15.02.2022 καταργείται η συνδρομή σας σταθερού τιμολογίου «nrg Fixed». Ως εκ τούτου, από 15.02.2022 οι καταναλώσεις σας θα υπόκεινται σε χρέωση αναπροσαρμογής, σύμφωνα με τον όρο 6.4 των Γενικών Όρων της σύμβασής σας. Υπενθυμίζουμε το δικαίωμά σας εκ του άρθρου 21 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας. Επειδή έχω μπερδευτεί θα ήθελα λίγο τα φώτα σας ! Σύμφωνα με το παραπάνω μήνυμα , μέχρι πότε θα πρέπει να έχω υπογράψει με κάποια άλλη εταιρεία ώστε να μην έχω χρέωση αναπροσαρμογής ? 2) Όταν ενεργοποιείς το Fixed δεν λέει η αίτηση ότι είναι για ένα 6μηνο . Άρα πως αυτοί το ορίζουν στους 6 μήνες ? αν δεν κάνω λάθος έλεγε για όσο χρονικό διάστημα θέλει ο χρήστης 3) Αν μπορούν αυτοί να αλλάξουν το συμβόλαιο τόσο εύκολα γιατί φτιάχνουμε συμβόλαιο ? ποιος ο λόγος ύπαρξης! Αν έφευγα εγώ νωρίτερα από την λήξη του συμβολαίου μου θα πλήρωνα ρήτρα , ενώ τώρα που αλλάζουν αυτοί τούς όρους του συμβολαίου δεν πληρώνουν κάτι ? Δεν θα έπρεπε να υπάρχει η αντίστοιχη ρήτρα και για αυτούς ? 4) Αν κάνω καταγγελία της σύμβασης τι έχω να κερδίσω εγώ από αυτό ?και τι θα χάσουν αυτοί ? δηλ. ποια θα είναι η ποινή τους? θα τους μαλώσει η ΡΑΕ 5) Και το σημαντικότερο έχει κάποιος να προτείνει κάποια εταιρεία σοβαρή ,να έχει μείνει έστω ευχαριστημένος από την συνεργασία τους.Ώστε να γλυτώσουμε από όλα αυτά ? δεν μπορούμε να ασχολούμαστε ώρες ώστε να διαβάζουμε τα ψιλά γράμματα από τα συμβόλαια και μετά να μην ισχύουν , να κοιτάμε τον λογαριασμό με μεγεθυντικό φακό μήπως και γράψανε κάτι κ.τ.λ Ευχαριστώ,
  10. Καλημέρα ! Επειδή αντιμετωπίζω και εγώ τα ίδια προβλήματα με την NRG , καθώς και με την επιλογή fixed. Έχω μιλήσει μαζί τους (chat & e-mail) και απαντάνε ότι θέλουν δεν μπορώ να βγάλω κάποια άκρη . Μήπως έχει βρει κάποιον κάποια εταιρεία με σταθερή κιλοβατώρα ? και να μπορείς να συνεννοηθείς για τα αυτονόητα
  • Δημιουργία νέου...