Προς το περιεχόμενο

nk9

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    612
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Εάν κρίνω από την άδεια που έχει δώσει ο Δήμος στην δικιά μας πολυκατοικία, αλλά και από διάφορες πινακίδες που βλέπω, αποκλείεται να έχει απαγορεύσει την στάθμευση 1,5 μέτρο πριν το γκαράζ. Επιμένω, όμως, πως δεν έχει πάρει καμία άδεια. Κι εμείς έχουμε μόνιμες θέσεις στάθμευσης αλλά πήραμε άδεια από τον Δήμο κανονικά. Ο τύπος εκεί δεν έχει πάρει, διαφορετικά θα έβαζε τις πινακίδες. Για του λόγου το αληθές, δες την φωτό. Οικοδομή δεκαετίας, με νόμιμες θέσεις στάθμευσης. Κανονικοτατα έκανε αίτηση στον Δήμο. ΥΓ: Εκεί που λες ότι παρκάρεις, είσαι ο μισος μπροστα από είσοδο πεζοδρόμου, άρα παράνομος...
  2. nk9

    ΕΠΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΝΕΟΥ ΟΔΗΓΟΥ

    Σε αυτό μια χαρά τα λέει. Μη δήλωση νέου/άπειρου οδηγού=>ποινή έως 30% στην αστική ευθύνη και ουδεμία αποζημίωση στις λοιπές καλύψεις (πχ μικτή)
  3. Ο Δήμος δίνει άδεια, ασχέτως εάν προβλέπεται νόμιμη θέση στάθμευσης. Η άδεια αυτή είναι για να επιτρεπεται στους χρήστες των νόμιμων θέσεων στάθμευσης να εισέλθουν στον χώρο στάθμευσης και ουσιαστικά τους δίνει δικαίωμα να κινούνται και επί του πεζοδρομίου, ενώ ταυτόχρονα απαγορευει την στάθμευση έμπροσθεν της εισόδου. Ενδεικτικά: https://www.korinthos.gr/8980/ Εάν δεν έχει βάλει πινακιδες με αριθμό απόφασης Δ.Σ., σημαίνει πως δεν έχει κάνει αίτημα για άδεια εισόδου-εξοδου. Εάν δεν έχει κάνει αίτημα, δεν έχει οριοθετηθει επακριβώς ο αριθμός των μέτρων της πρόσοψης επί της οποίας απαγορεύεται η στάθμευση και ουσιαστικά πας με τον γενικό (υποκειμενικό) κανόνα του να μην εμποδίζεις την εξοδο των οχημάτων.
  4. nk9

    ΕΠΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΝΕΟΥ ΟΔΗΓΟΥ

    Από τους όρους της HD: "Σε περίπτωση που δε δηλωθεί ένας τέτοιος οδηγός και άρα δε συμπεριληφθεί στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και προκαλέσει ζημιά, η HD Insurance Ltd διατηρεί το δικαίωμα για τα παρακάτω: • εφόσον πρόκειται για ζημιά Αστικής Ευθύνης, μπορεί να ζητηθεί η καταβολή «ποινής» έναντι της εταιρίας, ίσης με το 30% του ποσού (συμπεριλαμβανομένων του κεφαλαίου, των τόκων και των δικαστικών εξόδων) που θα υποχρεωθούμε να καταβάλουμε στον τρίτο ζημιωθέντα είτε δια δικαστικής απόφασης είτε εξωδίκως, και • εφόσον πρόκειται για ζημιά προαιρετικών κινδύνων, δε θα επωφεληθείς της ασφάλισής σου"
  5. Έχει βάλει πινακίδες για την απαγόρευση της στάθμευσης; Εάν ναι, αναφέρουν απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου;
  6. Το νόημα του post μου είναι πως η διαφορά στις τιμές που δίνουν οι εν λόγω εταιρείες εν μέρει δικαιολογείται από τις διαφορές στις καλύψεις και στα όρια. Πχ η Anytime στο φουλ πακέτο έχει μέσα και οδική, ενώ στην HD μπαίνει έξτρα. Άρα, για να έχουμε δικαιη σύγκριση, πρεπει να μπει και αυτό. Επίσης, στα φυσικά φαινόμενα η HD έχει 300€ απαλλαγη, ενώ η άλλη όχι. Στην κάλυψη τρομοκρατικών ενεργειών και αναταραχων η HD καλύπτει μόνο πυρκαγιά και οχι υλικές ζημιές. Άρα, εάν φας την μολότωφ είσαι κομπλέ, αλλά αν στο σπάσουν με πέτρες και καδρονια χαιρετίσματα. Προφανώς και η HD είναι σε κάθε περίπτωση φθηνότερα και με τον κωδικό του praktiker αρκετά μαλιστα. Απλά θέλει ψάξιμο στα ψιλά γράμματα, διότι τα πχ 60 και 80 ευρώ τον χρόνο διαφορα μπορεί υπο συνθήκες να μην αξίζουν.
  7. Δεν το λέω για αυτό, αλλά για τις επιμέρους καλύψεις. Πχ η Anytime έχει 0€ απαλλαγή στο χαλάζι και μέγιστο ποσό κάλυψης όσο η αξία του αυτοκινήτου, ενώ η HD έχει 300€ απαλλαγή και μέγιστο ποσό 2000€. Ή στα φυσικά φαινόμενα η HD δεν καλύπτει τις πτώσεις δένδρων. Και άλλα τέτοια...
  8. Η σύγκριση με τις τιμές της Anytime δεν είναι ιδιαίτερα δίκαιη, διότι οι προϋποθέσεις κάλυψης της HD είναι χειρότερες.
  9. Όλα τα λεφτά η τελευταία οδηγία. Μα γιατί να συμπληρώσεις... Άστο μέχρι να αδειάσει και να το πάρεις στο χέρι!!! Μιλάμε δεν παίζονται!
  10. Κι εγώ έχω αυτοκίνητο στην Anytime με μόνο την βασική κάλυψη και η τιμή έχει αυξηθεί μέσα στην τελευταία 6ετία περίπου 3%.
  11. Εάν είχες βάλει εκπτωτικό κουπόνι στην αρχή (-15%), αυτό δεν ισχύει στις επόμενες ανανεώσεις. Άρα τότε παίζεις με την τιμή προ έκπτωσης, με μοναδική δυνατότητα την λήψη νέου κωδικού και την εφαρμογή του για έκπτωση μόνο 5% (και και όχι αυτόματα αλλά όπως έγραψα με την λήψη και καταχώρηση κωδικού).
  12. nk9

    Vectra B αυθεντικά πατάκια

    Συγγνώμη που παρεμβαινω, αλλά είναι εντελώς αστείο να παραγγέλνει κάποιος μαρκέ πατακια για ένα τόσο διαδεδομένο μοντέλο και να απαντάει το κατάστημα πως θέλει να τους στείλεις το πατρόν για να σου στείλει τα σωστά!!! Εντελώς κουκουρούκου απάντηση! Εάν, πάντως, δεν βρεις άκρη, δες εδώ: https://dragonshop.gr/patakia-aftokinitou-opel-vectra-b Έχω αγοράσει 2-3 σετ και είναι εξαιρετικά.
  13. Μήπως την πρώτη χρονιά ειχες βάλει εκπτωτικό κωδικό από το praktiker;
  14. Αυτό, πάντως, δεν είναι τεχνολογία του 1993: Επίσης, το διαφορετικο συνιστώμενο ιξωδες ίσως να εξηγειται από το παρακάτω... 2 types of recommendations stand out: 1) viscosity grading as a given value, typical for some European manufacturers - the average climates characteristics of an entire continent are taken into account here, without extreme values, such as North Europe and regions with a Mediterranean climate (in some cases, an alternative viscosity grading is recommended for very low temperatures, rarely for very high ones); 2) the aforementioned viscosity grading which comes as a primary recommendation, with a table containing recommended viscosity grading for different temperature ranges - this is typical for Japanese manufacturers, even for those which have their production lines located in Europe. It is important to know that one shouldn’t use the few extreme days of the year as a standard - they should go by the common minimum and maximum temperatures. So, modern cars usually have 1 (primary) viscosity grading which is most often recommended for a temperature range between - 30 and + 40 °C, which covers practically entire Europe’s territory. https://totalenergies.rs/en/advice-proposals/ehow/engine-oils-our-climate-zone
  15. Ambient temperature = θερμοκρασία περιβάλλοντος. 50 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος εννοεί. Όχι θερμοκρασία λαδιού. Μπερδεύεσαι. Ας δούμε και κάτι ακόμα: "In the case of the new generation of engines, the use of more viscous engine oils can be counterproductive, seeing it as lubricating bearings with 5W-40 can already be significantly poorer. This is why one should not overestimate summer heat and a few days with the temperature going over +35 °C, as these are not the reasons for switching to a more viscous engine oil. The exception comes in the form of you living or residing for lengthy periods of time in a littoral region, for example in Monte Negro, when potential switching from 5W-30 to 5W-40 of the same quality is justified." Και: "When it comes to modern engines, the tolerance is small, meaning 5W-30 is enough for a temperature of +40 °C in the shade, seeing it as 5W-40 covers climate zones with temperatures ranging from -25 to +45 °C in the case of most engines, even those with slightly older construction." https://totalenergies.rs/en/advice-proposals/ehow/engine-oils-our-climate-zone Μια χαρά έχει να κάνει η δεύτερη ένδειξη με την θερμοκρασία περιβάλλοντος
  • Δημιουργία νέου...