Προς το περιεχόμενο

loukasgr2

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    64
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με loukasgr2

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.653 προβολές προφίλ

loukasgr2's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13/04/2024 09:11 πμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Ότι λέει ο τίτλος παιδιά. Eizo EV2480 24 ιντσών Full HD με υπόλοιπο εγγύησης 4 χρόνια και 9 μήνες. Αγορασμένη από Cosmodata. Απολύτως άριστη. Για όσους δε γνωρίζουν, οι οθόνες EIZO είναι οι καλύτερες του πλανήτη και κατασκευάζονται στην Ιαπωνία. Είναι οι μοναδικές οθόνες με 5 χρόνια εγγύηση.

    190 €

  2. Από ότι διαβάζω στις κριτικές, σπάει το κουμπί on/off για πλάκα.
  3. loukasgr2

    SHG3060 WiFi 6 - Vodafone Station

    Ξέρει κανείς αν παω σε ένα κατάστημα Vodafone και τους το ζητήσω αν δίνουν το Wifi 6 router; Γιατί αυτή τη στιγμή έχω το ZTE και θα ήθελα wifi 6 συνδεσιμότητα.
  4. Φαίνεται από τον ισχυρισμό σας ότι υιοθετείτε ότι υπάρχουν και άλλα σύμπαντα. Αν και είναι ένα controversial θέμα, εν τούτοις είναι κάτι που είναι συνεπές με τις θεωρίες της κβαντικής μηχανικής. Ωστόσο, τα παράλληλα σύμπαντα προϋποθέτουν και παράλληλες πραγματικότητες, πράγμα που σημαίνει ότι σε κάποια από τα (πάρα πολλά) παράλληλα σύμπαντα το Xiaomi 13T είναι καλύτερο του Pixel. 😉
  5. Για εμένα που πίνω καφέ μόνο σε κηδείες και μνημόσυνα για να πω θεός σχωρέστον και ζωή σε εσάς, έχετε κάποια πρόταση; :)
  6. Ξέρεις αν η MC1 μπορεί να χωρέσει σε λάπτοπ;
  7. Αφήνω αυτό εδώ για όσους έχουν αμφιβολίες για την ταχύτητά του.
  8. Έχω το MI 10T Pro. Νομίζω ότι σε κάμερα δεν υπάρχει καμία επαφή μεταξύ των 2 κινητών. Ο μόνος λόγος να πας σε F3 από 10Τ Pro, νομίζω είναι η Amoled και κανείς άλλος.
  9. Το έκανα και εγώ αυτό αλλά χρεώθηκε και η πάγια κανονικά και έτσι πλήρωσα τον λογαριασμό 2 φορές.
  10. Στο C-HR η θερμική συνιστώσα του κινητήρα αποδίδει 99 ίππους. Αυτοκίνητα με 100 ίππους έχουν μια τελική γύρω στα 195-200 χιλιόμετρα αναλόγως αεροδυναμικής. Το βάρος έχει μικρή επίδραση στην τελική ταχύτητα ενός οχήματος.
  11. Η μείωση της τελικής ακόμα και σε θερμικά οχήματα δεν γίνεται μόνο για λόγους ασφαλείας, αλλά και για λόγως συγκράτησης των εκπομπών ρύπων. Τα θερμικά αυτοκίνητα στα επόμενα χρόνια, για να ικανοποιούν τις όλο και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων θα διαθέτουν εγκέφαλο ο οποίος θα μετράει τους ρύπους σε πραγματικό χρόνο κατά την κίνηση του αυτοκίνητου και αυτά τα δεδομένα θα αποστέλλονται στον κατασκευαστή. Σε ότι αφορά την μειωμένη τελική ταχύτητα των ηλεκτρικών, ισχύει αυτό που λες, ωστόσο υπάρχουν τεχνικές λύσεις για να αντιμετωπιστεί αυτό. Με την τοποθέτηση ενός διβάθμιου μειωτήρα (όπως στην Porsche Taycan) μπορούμε να έχουμε μια αρκετά μακριά σχέση μετάδοσης ώστε να μειώνουμε τις στροφές του ηλεκτροκινητήρα στις υψηλές ταχύτητες και έτσι να βελτιστοποιούμε την αυτονομία του οχήματος. Ωστόσο αυτή η λύση είναι πολύ δύσκολη τεχνικά. Μέχρι στιγμής μόνο η Porsche το έχει καταφέρει. Ας ελπίσουμε να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές.
  12. Η επιμονή της Mazda στους Wankel δεν έχει καμία μηχανολογική εξήγηση. Ο κινητήρας είναι ακατάλληλος για αρκέτους λόγους. Η κατηγορία των σειριακών υβριδικών, δηλαδή εκείνων που ο θερμικός κινητήρας χρησιμοποιείται ως γεννήτρια, δεν προοριζόταν ποτέ να γίνει mainstream αλλά μια μεταβατική κατάσταση μέχρι να ωριμάσουν οι μπαταρίες υψηλής τάσης. Η μόνη περίπτωση θερμικού κινητήρα σε τέτοιου είδους εφαρμογή, θα ήταν ένας υψηλής γεωμετρικής συμπίεσης τύπου Miller ή Atkinson αν προτιμάτε τους φυσικής αναπνοής κινητήρες, με φυσικό αέριο. Αν μάλιστα το φυσικό αέριο παράγεται και με ανανεώσιμο τρόπο, όπως το e-gas για παράδειγμα, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα μπορεί να είναι και ευθέως συγκρίσιμο με αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Και πάλι όμως η πολυπλοκότητα του οχήματος θα είναι υψηλή αφού μιλάμε για ένα υβριδικό όχημα.
  • Δημιουργία νέου...