Προς το περιεχόμενο

Tsopermon

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Tsopermon's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (3/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. Ξέρω πολύ καλά ότι φταίω και εγώ, λέω κιόλας ότι δεν σκέφτηκα καθαρά και στο τέλος γράφω και πως νιώθω μετά απ' όλο αυτό. Αλλά μερικά πράγματα δεν μου βγάζουν λογική.... εμένα..... προσωπικά. Ευχαριστώ
  2. Απευθύνεται στον εαυτό μου, αλλά απευθύνεται και σε κανένα άλλο άτομο που ίσως το σκέφτεται. Όλοι έχουμε κάνει χαζομάρες και μερικοί επιλέγουν να τις πουν για να μην την πατήσουν αυτά τα 2-3 άτομα που πηγαίνουν να κάνουν το ίδιο. Συμφωνώ πολύ, βέβαια δεν έχουμε όλοι το ίδιο μυαλό και δεν συνειδητοποιούμε το ίδιο. Η ενεργοποίηση του συμβολαίου ήταν μια πάρα πολύ εύκολη διαδικασία για να σε δεσμεύει με τέτοιον τρόπο και η φάση που χρειάζονται 30 μέρες για να μου αλλάξουν την κατάσταση της κάρτας ενώ χρειάστηκε μόλις 5 λεπτά για να ενεργοποιήσω το συμβόλαιο εμένα με πειράζει. Παρόλα αυτά συμφωνώ με την απάντηση σου και βεβαίως ξέρω πως έχω κάνει χαζομάρα και ότι φταίω κ εγώ, αλλά μερικά πράγματα δεν μου στέκονται καλά
  3. Είμαι φοιτητής 22 ετών. Μία μέρα με παίρνει στο κινητό ένας πωλητής της Vodafone για να μου παρουσιάσει ένα νέο καρτοπρόγραμμα το οποίο (και καλά) απευθύνεται σε φοιτητές και μου είχε πει ότι με την ενεργοποίηση του καρτοπρογράμματος θα έχω 20GB για να τα ξοδέψω όποτε γουστάρω και ότι πακέτα θέλω να ενεργοποιήσω θα έχω εξτρα λεπτά ομιλίας και data κλπ. Όλα αυτά έναντι ενός ποσού των 13.55€ που θα έπρεπε να πληρώσω μέσα στον μήνα για την "οριστικοποίηση" της ενεργοποίησης του καρτοπρογράμματος και μετά ΔΕΝ θα ξανα-χρειαστεί να ξαναβάλω λεφτά ποτέ μου. Εντωμεταξυ μόλις είχα ξυπνήσει όταν με πήρε τηλέφωνο οπότε όλα αυτά μου ακουγόντουσαν τέλεια επειδή δεν σκεφτόμουν καθαρά. Ολα καλά και ωραία του είπα να προχωρήσουμε στην διαδικασία ενεργοποίησης του καρτοπρογράμματος. Θέλω να επισημάνω ότι η διαδικασία αυτή έγινε κατευθείαν, δηλαδή μετά από 5 λεπτά είχα κανονικά καρτοπρόγραμμα. Τέλος πάντων, περνάει ο μήνας, είχα πληρώσει και το οφειλούμενο των 13.55€ και μετά από λίγο μου ξανάρχεται ειδοποίηση να πληρώσω 13.55€ για τον επόμενο μήνα. Οπότε συνειδητοποίησα ότι όταν μου έλεγε ο πωλητής ότι δεν θα ξαναχρειαστεί να πληρώσω εννοούσε ότι δεν θα χρειαστεί να ξαναβάλω κάρτα αλλά για το συμβόλαιο πρέπει να πληρώνω τον μήνα 13.55€ το οποίο παρέλειψε να μου πει. Οκ λέω, τότε θα κάνω ακύρωση του συμβολαίου γιατί δεν με συμφέρει οικονομικά και θα βολευομαι από δω και πέρα μόνο με τις φοιτητικές προσφορές της cu. Πήγα σε ένα κατάστημα της Vodafone, τους λέω το και το, και μου λένε ότι θα με πάρουν τηλέφωνο σε 2 μέρες για να ξεκινήσει η διαδικασία απεγγραφης από το συμβόλαιο. Μετά από 2 μέρες με παίρνει μία κοπέλα από την vodafone τηλέφωνο και μου λέει ότι για την απεγγραφη από το συμβόλαιο πρέπει να πληρώσω το οφειλούμενο πόσο για αυτόν τον μήνα, την εναλλαγή της κατάστασης του νούμερου από καρτοπρόγραμμα σε απλό καρτοκινητο, και το "μικρό" πρόστιμο λόγο ακύρωσης του συμβολαίου πριν την ολοκλήρωση του. 13.55€ + 24κατι€ + 20€ συνολικά 57κατι€. Ο πωλητής πριν 2 μήνες δεν με είχε ενημερώσει για τίποτα από αυτά και της το είπα της κοπέλας και μου απάντησε ότι όλα αυτά θεωρούνται δεδομένα. Ναι και της κάνω ότι κανονικά ο πωλητής πρέπει να ενημερώνει τον πελάτη για όλους τους σημαντικούς όρους και προϋποθέσεις του συμβολαίου και ότι όλα αυτά είναι δεδομένα για κάποιον ο οποίος έχει εμπειρία με τα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας. Επίσης την ρώτησα ότι όλο αυτό πόσο θα διαρκέσει και μου λέει σε 30 μέρες (ενώ η ενεργοποίηση είχε γίνει κατευθείαν) και την ξαναρωτάω εγώ άμα θα χρειαστεί να πληρώσω πάγιο για αυτές τις 30 μέρες και μου λέει ναι κανονικά γιατί το καρτοπρόγραμμα όλο αυτό το καιρό θα το χρησιμοποιείτε. Δηλαδή αλλά 13.55€, οπότε συνολικά θα μου έβγαινε 70€. Άμα δεν την είχα ρωτήσει δεν θα το μάθαινα ποτέ. Τέλος πάντων για να κλείσω εδώ, θέλω να πω ότι νιώθω μεγάλος βλάκας επειδή πιάστηκα κορόιδο από τους απατεώνες στην Vodafone και θέλω να προειδοποιήσω όσους θέλουν να κάνουν καρτοπρόγραμμα στην Vodafone, να ζητατε όλες τις πληροφορίες και τους όρους του συμβολαίου γιατί οι πωλητές τα πλασαρουν έτσι με δόλο.
  • Δημιουργία νέου...