Προς το περιεχόμενο

ekrepali

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    8.313
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από ekrepali

  1. Εμένα πάντως η καρτέλα αερίου είναι ενεργή και φαίνεται η πρόσφατα τερματισμένη παροχή. Καλά σας είπε η κοπέλα να μπείτε από firefox... έχω και win7. 😛
  2. Απ'ότι καταλαβαίνω, πλέον κάνουν ότι και η volton. Δηλαδή περίμένουν να ολοκληρωθεί η αλλαγή στον άλλο πάροχο, λαμβάνουν τις ενδείξεις του ΔΕΔΔΗΕ, τερματίζεται η παροχή και στα καπάκια υποβάλλουν αίτημα εκπροσώπησης με τις ίδιες ενδείξεις.
  3. ekrepali

    Formula 1 2024

    Φοβερό shootout... ειδικά το Q3. Φαντάζομαι μερικοί συμφορουμήτες δεν το βρήκαν θεαματικό καθώς κινδύνεψαν οι οδηγοί. 😆 papp0ysgate 😄 Έχουμε κάνα radio από Hamilton; Φανταστείτε να του είπανε P1 και να χαλάρωσε... 😄 Αν και δε νομίζω... αν ήταν θα παρατούσε τη προσπάθεια και θα έμπαινε στα pit.
  4. Λέμε σε περίπτωση που έχει λήξει. Πάνε και συνδέουν δηλαδή νέο μετρητή εις γνώσιν τους σε μη ασφαλή εγκατάσταση; Όλα ανάποδα...
  5. έκανα edit πάνω μάλλον δεν το είδες.. edit: @panosena Tωρα που το ξανασκέφτηκα... τέτοιου είδους συμβάσεις δε θέλουν υπογραφές. Δηλαδή αν είπες 'στειλτε τους όρους και θα το σκεφτώ', οκ δε θα γίνει τράμπα. Αλλά αν έκανες τηλεφωνική αποδοχή, προχωράει έτσι το πράγμα. Τώρα που το ξανακοίταξα... το 35.91 δεν είναι κόστος χονδρικής... είναι σύνολο των παραπάνω: 29,5 ημερήσιο +4,45 νυχτερινό +1,96 πάγιο = 35.91 Άρα οι τιμές κιλοβατώρας που βλέπεις, είναι τελικές... κάτω δεξιά έχει και την ανάλυση με τις ακριβείς περιόδους. Η τιμή Μαρτίου 0.1137 συμβαδίζει με τον τιμοκατάλογο. Η τιμή Φεβρουαρίου δε συμβαδίζει με τον τιμοκατάλογο γιατί η κατανάλωση σου είναι μόνο στο 2ο μισό του μήνα. Μπορεί τότε η ΤΕΑ να είχε ανοδική πορεία ή να υπήρχαν μεγάλες απώλειες δικτύου κλπ. Πάντως απ'τη στιγμή που μπήκαν στο κόπο να το αναλύσουν (σε αντίθεση με κάτι προτέργιες), τότε εντάξει είναι.
  6. Κάνε δήλωση βλάβης για τον μετρητή του νυχτερινού. Για το ΥΔΕ κάνε έλεγχο εδώ. Αν είναι να σου βάλουν νέο μετρητή, μπορεί και να σου ζητήσουν καινούργιο ΥΔΕ αν έχει λήξει. Περισσότερες πληροφορίες εδώ
  7. Η επιστροφή έναντι -5.70 σωστή είναι... τόσο αφορά τις χρεώσεις ρεύματος του έναντι. Το υπόλοιπο ποσό του έναντι ήταν δημοτικά τέλη. Στις χρεώσεις τιμολογούν με μέσο όρο (αριστερά) και κάτω δεξιά γίνεται ανάλυση ανά μήνα ημερήσιο και νυχτερινό. Κανονικά έπρεπε να υπάρχει αντίστοιχη ανάλυση και για τη Χρέωση Προμήθειας Ενέργειας 35.91 (δηλαδή τη χονδρική).
  8. Αυτό το plot twist δεν το περίμενα... τζάμπα ο συναγερμός @korakios 😂
  9. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, δε σας έκοψαν το αέριο ακόμα. Άσε που το αέριο το κόβουν Χριστούγεννα όχι Πάσχα. 😛 @HERTHAN
  10. Από σήμερα (ίσως και από χτες) είσαι πελάτης ΗΡΩΝ. Απο Δευτέρα ή Τρίτη (ανάλογα πότε θα στείλει η elpe το αίτημα στο ΔΕΔΔΗΕ) ξαναγυρνάς elpedison σε νέα παροχή. Θα λάβεις τελικό από ΗΡΩΝ για 3-4 μέρες με το 50αρι πίστωση. Τουλάχιστον μη το ζητήσεις σε iban... Πέρα ότι θα τσινισουν να στο βάλουν, υπάρχει κίνδυνος να κοπούν τα δώρα εντελώς. Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα άστο μέσα σε περίπτωση που γυρίσεις, να γίνει συμψηφισμός με κατανάλωση.
  11. Έεε δεν είναι καμία ειδική προσφορά αυτό. Είναι easter promo μέχρι 5/5. Ο άλλος παραπάνω πήρε και πετσέτες και μπουρνούζια... Κανονικά εσένα για παραμονή έπρεπε να σου δώσουν σάουναζ τζακουζι κλπ.. Κοίτα μη ζητήσεις το 50αρι σε Ήρων να πιστωθεί σε IBAN... Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τα κόψουν εντελώς μετά. Άστο κάβα για συμψηφισμό σε μελλοντική παροχή. Έτσι όπως τα 'κανε, τουλάχιστον μη γίνουν χειρότερα. Μ'αυτούς τους ρυθμούς δε θα αργησουν να βάλουν περιορισμό στο generous όπως στο yellow.
  12. Δε θέλω, γιατί θα ξεχαστεί μπλοκαρισμένο. Μπορεί στο μαγαζί να κάνω ένα πέρασμα για 50αρι το καλοκαίρι και να με.παρουν τηλέφωνο να μου δωσουν κι άλλο.
  13. Εγώ ρώτησα το πατέρα και δε θυμάται καν αν υπήρξε μηχανικός που να ανέλαβε κάποια μελέτη. Απ'τη στιγμή που όμως η ΕΔΑ έδωσε αέριο στα σημεία παράδοσης, δε σημαίνει πως όλα είχαν γίνει με νόμιμο τρόπο και πέρασαν από έλεγχο; Τι ζητάει τώρα η Aeneon απ'τους καταναλωτές να βρούνε στα χρονοντούλαπα; edit: Τώρα βλέπω ότι αυτό το Φύλλο Αρχικής Έναυσης ισχύει με νόμο από το 2011 και μετά; https://www.elinyae.gr/ethniki-nomothesia/ya-arith-prot-oik-1895332011-fek-2654b-9112011 Πιο πριν δεν υπήρχε;
  14. Θέλει μεγάλη προσπάθεια να πιάσεις δουλειά στη google και να φύγεις με απόλυση αντί με συστατική.
  15. Το πιστοποιητικό σωληνώσεων είναι σίγουρα 4ετία... εμένα το βγάζει μηχανολόγος μηχανικός, δε ξέρω τι άλλες ειδικότητες μπορούν να πάρουν άδεια γι'αυτό. Δηλαδή κάποιος που έβαλε αέριο πχ το 2006 και δεν έχει κρατήσει στο αρχείο του αυτό το αρχικό φύλλο έναυσης, τι θα κάνει; Δε τη νοιάζει δηλαδή την Αenaon αν λειτουργεί καλά τώρα ο λέβητας και τη νοιάζει αν λειτουργούσε καλά όταν έγινε η εγκατάσταση;
  16. Είτε βάλεις, είτε δε βάλεις όρο για έξωση... πάλι στο δικαστήριο θα καταλήξεις. Η αστυνομία προχωρά σε έξωση αν πάρει εντολή απ'τον εισαγγελέα, δε παίρνεις εσύ τηλέφωνο το 100 να ζητήσεις να πετάξουν έξω τον ενοικιαστή βάσει των όσων λέει η σύμβαση. Αν θες να έχεις περιθώριο χρόνου για να κινήσεις διαδικασίες, θα πρέπει να ζητήσεις εγγύηση τουλάχιστον 2-3 ενοίκια συν τον τρέχον... δηλαδή 3-4 ενοίκια προκαταβολικά. Αλλά κλασικά οι ενοικιαστές με την οικονομική κατάσταση που επικρατεί είναι διαθεθημένοι να πληρώσουν 1 ενοίκιο + 1 μήνα εγγύηση. Άμα θες μπορείς να βάλεις και όρο να πληρώνονται οι λογαριασμοί ΔΕΚΟ εμπρόθεσμα και να σου προσκομίζονται αντίγραφα λογαριασμών & πληρωμών, καθώς εσύ θα έχεις πρόβλημα πχ με τα δημοτικά τέλη αν πέσει φέσι στο ρεύμα. Ή αν πέσει φέσι στο νερό δε θα μπορείς να ξαναπάρεις το υδρόμετρο στο όνομα σου αν δε ξοφλήσεις... και θα τρέχεις και γι'αυτά μετά δικαστικώς. Για κατανάλωση ρεύματος (πλην δημοτικών τελών) η χρέωση πάει στο ΑΦΜ του ενοικιαστή και μπορείς μετά να ξαναπάρεις εσύ τη παροχή στο ΑΦΜ σου. Για αέριο δε ξέρω. Όσο για τις φωτογραφίες... δε γίνεται αυτό που λες. Μπορεί ο ενοικιαστής να υποστηρίξει ότι τις τράβηξες πχ το 2020, κι ότι αυτός το 2024 παρέλαβε το σπίτι με τα προβλήματα που στο παρέδωσε όταν το ξενοίκιασε. Για να γίνει αυτό με τις φωτογραφίες θα πρέπει α) να υπάρχει μάρτυρας και β) να πάτε εσύ, ο ενοικιαστής και ο μάρτυρας σε συμβολαιογράφο και να βάλετε υπογραφές - σφραγίδες πάνω στις φωτογραφίες, να υπογράψετε ιδιωτικό συμφωνητικό και να βγάλετε διπλότυπα. Υπολόγισε 200 ευρώ το λιγότερο.
  17. Εξαρτάται και τον πάροχο... η mellon δεν έχει θέματα. Αλλά ingenico-epay με ταμειακή incotex... έχω δει 2 περιπτώσεις με απανωτά σφάλματα, κόντευαν οι υπάλληλοι να πάθουν εγκεφαλικό.
  18. Τη 5η φορά συνδέθηκα με εκπρόσωπο ευτυχώς... το έληξα με συνοπτικες διαδικασίες γιατί με πέτυχε πάνω στο φαϊ. Άντε γιατί σκεφτόμουνα να τους απειλήσω πως αν με ξαναπάρουν, δε θα ξαναγυρίσω για να μου δώσουν τζάμπα 50άρικα.
  19. Το αστείο είναι ότι το topic το ξεκίνησα λόγω dx8000... αυτά ήθελαν να πασάρουν τον Φεβρουάριο του 2023 με παραπληροφόρηση ότι θα είναι συμβατα, ότι θα λήξει η διορία των voucher και δε θα δωθεί επέκταση, κι ότι τα Ingenico μάλλον δε θα ήταν συμβατά με ταμειακές μηχανές. Και καταλήξαμε να κρατήσουμε τα ingenico, και να τα φυλάμε τώρα σαν θησαυρό.
  20. Eμένα ο καυστηριατζής κάθε χρόνο με την ετήσια συντήρηση, μου δίνει φύλλο ελέγχου καυσαερίων... με αριθμό απόδειξης, ημερομηνία, υπογραφή, σφραγίδα και ασημένια ταινία γνησιότητας.
  21. Άνοιξα νέο topic εδώ... για να μη βγούμε off topic.
  22. Επειδή άρχισαν να σκάνε βροχή τα ραβασάκια στην Αττική για κατάθεση πιστοποιητικών και για να μη σπαμάρουμε το topic του αερίου... ας ανοίξουμε νέο topic συζήτησης.
  23. Άλλη μια ωραία εμπειρία απ'το 'αθάνατο ελληνικό χάος'΄. Κι εγώ κι ο πατέρας μου έχουμε λογαριασμούς στη πειραιώς... με επικαιροποιημένα τα στοιχεία μας. Στην υπηρεσία yellows του πατέρα μου (που ενεργοποιήθηκε πριν 10 χρόνια; ) είχα βάλει το δικό μου κινητό, γιατί τότε ο πατέρας μου δεν είχε κινητό. Τώρα που έκανε ο πατέρας μου επικαιροποίηση, όμως δεν επικαιροποιήθηκε το κινητό του στο yellows. Πάω λοιπόν χτες να κάνω εγώ εγγραφή στο yellows, μου βγάζει σφάλμα ότι το κινητό χρησιμοποιείται σε άλλο λογαριασμό (του πατέρα μου). Δεν υπάρχει επιλογή πουθενά στο πρόγραμμα yellows να γίνει αλλαγή κινητού, ή διαγραφή και επανεγγραφή στο πρόγραμμα. Μόνο σε κατάστημα γίνεται κάτι τέτοιο. Κλείνω ραντεβού σε κατάστημα, έχω πάρει μαζί μου κι εξουσιοδότηση απ'τον πατέρα μου να περαστεί το κινητό του στο yellows, ώστε να απελευθερωθεί το δικό μου. Στο κατάστημα όταν δίνεις εξουσιοδότηση, πρέπει να σταλεί στα κεντρικά και να δώσουν εκείνοι έγκριση γνησιότητας... μια διαδικασία που απ'ότι μου είπανε μπορεί να κρατήσει από 5 λεπτα ως και 3 ώρες. Ξανάκλεισα ραντεβού να ολοκληρώσω τη διαδικασία. Η απόλυτη παράνοια όμως... αφού τα στοιχεία μας είναι επικαιροποιημένα, κι αφού πήγα ξανά βεβαιώσεις κινητής τηλεφωνίας... η εξουσιοδότηση για ποιο λόγο χρειάζεται; Το δικό μου κινητό είναι καταχωρημένο στο yellows άλλου πελάτη. Δικό μου είναι το κινητό, γιατί δε ξυλώσουν άμεσα απ'τον άλλο πελάτη. Αν δηλαδή εγώ σήμερα κάνω εγγραφή στο yellows με το κινητό Χ... και μετά από 1-2 χρόνια καταργησω τον αριθμό και τον πάρει τυχαία άλλος συνδρομητής κάπου στην Ελλάδα και θέλει εκείνος να γραφτεί στα yellows, δε θα μπορεί να το πράξει αν δε δώσω εγώ το ΟΚ; Τι ζούμε ρε φίλε... 🤬
  24. Aν ρωτήσεις στην εξυπηρέτηση, θα σου πούνε ότι μετά τη 3η συνεχόμενη πληρωμή με μετρητά, θα σε πετάξει. Συμφορουμήτης που πλήρωνε 2 χρόνια με μετρητά, δεν το πέταξε. Αν εσένα σε πετάξει και χάσεις το πρόγραμμα, τι θα πεις στη ΔΕΗ... ότι σου είπα εγώ ότι τον άλλο συμφορουμήτη δεν τον πέταξε; Σου είπα πώς έχουν τα γράμματα, κάνε ό,τι νομίζεις. Πάγια εντολή είναι αυτό που κάνουμε στη τράπεζα. Αυτό που κάνουμε στο ebill λέγεται πάγια κάρτα. Παράγραφος 6 των όρων: Η εξόφληση γίνεται αποκλειστικά μέσω πάγιας εντολής ή πάγιας κάρτας. Αναλύσαμε και το "παραθυράκι" με τα μετρητά, με το ανάλογο ρίσκο. Αν η ΔΕΗ θεωρήσει ότι δεν τηρείς τους ειδικούς όρους του προγράμματος, έχει το δικαίωμα να κάνει μονομερώς καταγγελία του προγράμματος (εφόσον οι ειδικοί όροι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της σύμβασης, από κοινού με τους γενικούς όρους). Αν λοιπόν η ΔΕΗ καταγγείλει το online, πας αυτόματα στο βασικό τιμολόγιο (γ1 πράσινο).
  • Δημιουργία νέου...