Vagk_03
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
10 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πρόσφατες Επισκέψεις
161 προβολές προφίλ
Vagk_03's Achievements
-
Παιδιά και σε μένα μπήκαν τα χρήματα (eurobank χρεωστική). Θα πρέπει να κάνουμε ακύρωση της αμφισβήτησης;;
-
Χαίρετε, ποια φόρμα πρέπει να συμπληρώσω στην ΕΚΠΟΙΖΩ;; Όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει.
-
Ευχαριστω πολυ!
-
Παιδιά θα παω τωρα στην τράπεζα για την αμφισβήτηση συναλλαγής. Πρεπει να εχω μαζι μου εκτυπωμένα και ολα τα μειλς που εχουν σταλεί μεταξύ μου και της mobilepoint ;; Όποιος εχει κανει αμφισβήτηση απο κατάστημα τραπεζης ας μου απαντήσει.
-
Κι εγω ενδιαφέρομαι, οποιος γνωρίζει...
-
Εστειλα το ίδιο μειλ αρκετές φορές σημερα το πρωι κ εβαλα στο θέμα «ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» μηπως και το προσέξουν
-
Μαλιστα... Μόλις μου έστειλαν το αποδεικτικό επιστροφής. Τα χρήματα ακόμη δεν εχουν πιστωθεί βεβαια
-
Η απάντηση που έλαβα εγω ηταν αυτή: Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει. Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την τελικη επιστροφη. Ευχαριστουμε, Mobilepoint Οχι και τοσο «περιποιημένη» απάντηση όσο οι δικές σας 😂 Αναμένουμε, λοιπόν, για την επιστροφή και το μειλ με το αποδεικτικό...
-
Απανωτά καλούσα και οποτε κατάφερνα να πιάσω γραμμή μου το έκλειναν... σημερα τιποτα και στα δυο τηλέφωνα επικοινωνίας... Μολις μού απάντησαν με μειλ ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου, αφότου τους εστειλα το ίδιο μειλ για ακύρωση πολλές φορές... Δε θα επρεπε να στείλουν κάποιο αποδεικτικό επιστροφής της συναλλαγής;; Ακόμη τιποτα... θελει λεει «1-3 εργάσιμες για να επεξεργαστεί και να επιστραφεί το ποσο».
-
Καλημέρα παιδιά, παρηγγειλα κι εγω πριν 10 μερες ενα κινητό απο τη mobilepoint. Πέρα απο το στάνταρ μειλ με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν εχω καταφέρει να ερθω σε αλλη επικοινωνία... απο την πεμπτη παίρνω τηλ, στελνω μειλς, τιποτα... έλεγα να περιμένω αλλα τελικα θελω να ακυρώσω την παραγγελία, με αυτα που διαβαζω... απο τις 9 η γραμμή ειναι απασχολημένη..