Xarakeys
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
40 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Τύπος περιεχομένου
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Gallery
Αγγελίες
Gadgets
Οτιδήποτε δημοσιεύεται από Xarakeys
-
Πότε είχες κάνει ακύρωση;;
-
Αβάσιμα ειναι τα σχόλια τα δικά μας;που αναφέρουμε τι έχει συμβεί σε εμάς;δε γραφουμε καμία ανακρίβεια,ούτε ξυπνήσαμε ένα ωραίο πρωί και επειδή δεν είχαμε τι να κάνουμε αποφασίσαμε να δυσφημήσουμε το κατάστημα,απλα αναφέρουμε την εμπειρία μας, όπως ακριβώς θα έκανα μία θετική και αν ήταν αξιοπρεπείς η συναλλαγή μου!Δεν πιστευω ότι κανένας μας θέλει κάτι διαφορετικό,από το να μη χάσει τα χρήματα που έδωσε!Συμφωνω πως θα μπορούσε να ήταν λανθασμένη διαχείριση,όμως οι παραγγελίες ειναι παρά μα παρά πολλές,κάτι που ενδεικνύει πως αν όντως ήθελε να ειναι συνεπής,απλα θα σταματούσε να δεχόταν άλλες ή θα είχε χειριστεί το θέμα, έστω και τώρα με μεγαλύτερη διαφάνεια!Αν λοιπόν δεν υπήρχε απάτη,αυτός θα επρεπε να μας κυνηγάει για μια επικοινωνία και όχι εμείς με απανωτά μειλ και τηλεφωνήματα!
-
Τώρα εμφανίζει μόνο 15 και μόνο όσες έγιναν λίγες ημέρες πριν!ενω υπάρχει ένα άκυρο με 5 αστέρια!καθολου σπαμ!😅😅
-
Εντωμεταξύ μια άκυρη παρατήρηση που μου κίνησε τη περιέργεια, ήταν πως ενώ οι αξιολογήσεις στο κατάστημα μέσω γκουγκλ ήταν 47, ξαφνικά έχουν μειωθεί στις 26 και λείπουν ατόμων που είχαν σχολιάσει χθες προχθές και έγραφαν για καταγγελία και απάτη κλπ.
-
Εγώ την ταυτότητα και τη κάρτα μου είχα!!τιποτα παραπάνω!
-
Δεν ειναι δύσκολο, θα πας στη τράπεζα και θα συμπληρώσεις το έντυπο που σου δίνουν , και καταχωρείται η αίτησή σου!
-
Δε μου είπαν για κάποιο χρονικό περιορισμό!με ρώτησαν ημερομηνία, που για μένα ήταν η 9/4, και συμπλήρωσα τα έντυπα!
-
Εμένα παντως στην eurobank με διαβεβαίωσε πως θα επιστραφούν μέσα σε ένα μήνα με 40 ημέρες, και μάλιστα πως ειναι βοηθητικό το γεγονός ότι υφίστανται και άλλοι παθόντες, καθώς θα κινηθεί πιο γρήγορα η διαδικασία!
-
Επειδή δε γνωρίζω καθόλου πως έχει η διαδιακασία, ήθελα να σε ρωτήσω αν σου επιστρέφουν όλο το ποσό ή κάποια αποζημίωση;; Σε ποιά τράπεζα;;
-
Είχες κάποια ενημέρωση για το αν ήταν valid το tx id μήπως;;
-
Τι να σου πω...εμένα δε μου το είπαν..και μίλησα με το συγκεκριμένο τμήμα, το τμήμα καρτών, θα ξαναπροσπαθήσω.
-
Μίλησα προ ολίγου με το ίδιο τμήμα και αρνήθηκαν κάθε εξυπηρέτηση για αυτό το αποδεικτικό.
-
Μολις τηλεφώνησα και δεν ήξεραν τίποτα,ούτε λέει μοορει να το επιβεβαιώσουν!
-
Σε ποια τράπεζα τηλεφώνησες και στο είπαν αυτό;γιατί Εγω μετά από επανειλλημένα τηλεφωνήματα στη δίκη μου, απλα μου είπαν δεν μπορούν να δουν.
-
Από ότι καταλαβαίνεις κάποιος πίνει στην υγειά των κορόιδων!
-
Εγω έστειλα την Παρασκευή 8/5!δεν νομίζω ότι έχει σημασία ο αριθμός παραγγελίας, αλλα η ημερομηνία ακύρωσης!δυστυχως το χρονικό όριο που θα επρεπε να εχω τα χρήματά μου παρήλθε!
-
Κγω 18843 αλλα ουδεμία εξέλιξη! Έχουν δει στις κάρτες τους;;
-
Συγχαρητηρια!πρεπει να είσαι από τους πολυ τυχερούς!γιατι οι υπόλοιποι μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει καμία κίνηση!
-
Με κατάθεση είχες πληρώσει ή μέσω καρτας;
-
Ήμουν σίγουρη ότι δε θα επιστρέφονταν,αλλα από απορία και μόνο ρωταω!κγω όταν έδειξα το αποδεικτικό δεν μου είπαν με σιγουριά αλλα κάπως του είδα μαγκωμένους!εχεις κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής;;
-
Συμφωνώ σε όσα είπες, Εγω προσωπικά εχω κάνει καταγγελίες και ύστερα από παρότρυνση δικηγόρου, θα μαζέψω όλα τα αποδεικτικά και τα μειλ και θα πάω στην αστυνομία για μήνυση!Ελπίζω και οι υπόλοιποι παθόντες να έχουν δραστηριοποιηθεί κάπως!
-
Παιδιά έχουν επιστραφεί σε κανέναν μέχρι τώρα χρήματα με πληρωμή μέσω καρτας;;
-
Νομίζω πως στη προκειμένη φάση δεν έχει κανένα απολύτως νόημα το ποιος προσπαθεί να μας καθησυχάσει και ποιος όχι.Ο καθένας από εμάς ξέρει τι πρέπει να κάνει και πως να προστατεύσει τον εαυτό του, άλλωστε και τα περιθώρια στενεύουν, καθώς σε 1-2 μέρες θα έχει διαφανεί η αλήθεια. Πολλοί από εμάς έχουν ηδη προβεί σε καταγγελίες, έχουν συνομιλήσει με τράπεζες και αναμένουν.
-
Πάρε τηλέφωνο στο 1520 ή ακόμα και ηλεκτρονικά μπορείς μέσω του σάιτ!εχει αναλυτικά τα βήματα που κανείς, για να μη στα γράψω τώρα ένα ένα, οποτε και μέσω μειλ μπορείς!
-
Για να σου απαντήσω για τη δίκη μου παραγγελία, αρχικά επέλεξα το κατάστημα καθώς είχα δει 174 σχόλια, τα οποία ανέφεραν θετικές εντυπώσεις και με καλη αξιολόγηση, λάθη όσον αφορά στο προϊόν που ήθελα δεν εντόπισα να αναγράφονται, και η αλήθεια είναι πως για το προϊόν που ζητούσα η διαθεσιμότητα στα περισσότερα καταστήματα ήταν έως 30 ημέρες, οπότε δε μου φάνηκε τόσο παράταιρο! Την έλλειψη αντικαταβολής ωστόσο,την παρέβλεψα για πρώτη φορά και να λοιπόν που βρέθηκα σε αυτή τη κατάσταση!Επίσης, δεν τους είχα αποστείλει κάποιο μέιλ για να παρατηρήσω αντιεπαγγελματική σύνταξη, μη πω καλύτερα σύνταξη και ορθογραφία νηπιαγωγείου,καθώς είχα έρθει σε επαφή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, κατά την οποία μου απάντησαν αμέσως!