Προς το περιεχόμενο

kapades

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    6
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

kapades's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (3/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. kapades

    Mobilepoint.gr

    Δόξα τον Θεό κ μετά από.συνεννοηση με τον κύριο γεωργο πηρα το 14d αντί 15d στα ίδια λεφτά οπότε μπορώ να πω ότι βγήκα κ κερδισμενος
  2. kapades

    Κινητα απο skroutz

    Κάνεμε add στο messenger σου έστειλα inbox σε παρακαλώ
  3. kapades

    Κινητα απο skroutz

    Κάνε τη καλή θα καθησυχάσει πολύ κόσμο από ότι βλεπεις να ξέρουμε αν έχουμε τουλάχιστον ελπίδες ή όχι
  4. kapades

    Κινητα απο skroutz

    Irkaso σε ευχαριστώ για την βοήθεια .μίλησα με κάποιον κύριο Αλεξόπουλο σε αυτό το τηλέφωνο που όπως τον ρώτησα και μου ειπε είναι εργαζόμενος της εταιρίας mobilepoint ρωτώντας για την πορεία της παραγγελίας μου και για το τι ακριβός γίνεται με τα ακυρωτικα mail που έχω στείλει.δεν είχε δει τπτ τουλάχιστον για την περίπτωση μου λέγοντας μου να του στειλω mail με στοιχεία iban αριθμό παραγγελίας κτλπ τΑ οποία του είπα ότι τα έχω στείλε ουκ ολίγες φορες.αφου έψαξε λίγο τα βρήκε κ ο ίδιος λέγοντας μου ότι δεν είναι απατεωνες και ότι έχουν προβλήματα με τους προμηθευτές τους ανάλογα με τα προιοντα. Τον ρώτησα για το από λογαριασμό εθνική σε λογαρισμοα εθνική τράπεζα που είναι και η πληρωμή εφόσον έχουν τα στοιχεία μου πληρως αν έχει βαλερ η επιστροφή λέγοντας μου ότι θα είναι σε μια εως δύο μέρες ολοκληρομενη η επιστροφή των χρημάτων.μενει να δω τωρα.mail δεν έχω λάβει ακομα.και κάτι ακόμα που μου φάνηκε κάπως ώστε να το πω σε να το ξέρετε ισως κάποιους βοηθήσει είναι το ότι με ρώτησε τι προϊόν έχω παραγγείλει λέγοντας του ένα laptop huaweii μου λέει ααααα ένταξη πάει για επιστροφή σαν.να.εχει γίνει κατι με κάποια συγκεκριμένα προιοντα.περιμενω νεοτερα να σας πω,ελπίζω καλά 🙏
  5. kapades

    Κινητα απο skroutz

    Παιδιά καλημέρα σε όλους επειδή βλέπω το θέμα όλο.και να φουσκώνει και να περιπλέκεται με τον καθένα να δηλώνει διαφορετικά πράγματα και επειδή εγώ είμαι παθών έχοντας στείλει επανειλημμένα πόσα mail για ακύρωση χωρίς να λάβω το παραμικρό πίσω θα πρότεινα όσοι έχουν εστω κ μια θετική εξέλιξη ή αν υπάρχει μια ομάδα στο facebook για εμάς που δεν έχουμε facebook να μπορούμε να έχουμε κ εμείς εδώ μια εικόνα.τα κινητά τηλέφωνα πχ που ανέβηκαν σε προηγούμενο ποστ πως προέκυψαν?? Ή ότι μίλησαν κάποιοι με τον υπεύθυνο που το διαβάσατε γιατί εγώ δεν το εντόπισα καπου?? Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους σας... Πάμε να βγάλουμε μια ακρη σε αυτόοο το χαλί που λένε mobilepoint δεν μπορούν να μας δουλεύουν έτσι ενώ έχουμε μαζευτεί τόσοι εδώ μέσα Μίλησες με την ιδιοκτήτρια ??? πως ???
  • Δημιουργία νέου...