Προς το περιεχόμενο

kzw8

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    4
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

kzw8's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (3/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. kzw8

    Κινητα απο skroutz

    Έστειλες μέιλ για ακύρωση; Προσωπικά μόνο μέσω μέιλ μπόρεσα να επικοινωνήσω γιατί τα τηλέφωνα ήταν μονίμως κατειλημμένα. Θεωρώ ότι εφόσον επιστρέφουν χρήματα από αγορές μέσω κάρτας λογικά θα επιστρέψουν και από κατάθεση. Ελπίζω να έχει αίσιο τέλος για όλους τους παθόντες αυτή η ιστορία.
  2. kzw8

    Κινητα απο skroutz

    Είναι πιθανό, τσέκαρε και τις κινήσεις της κάρτας γιατί εγώ από το Σάββατο το συνειδητοποίησα σήμερα επειδή κοιτούσα τα χρήματα και τις κινήσεις του λογαριασμού.
  3. kzw8

    Κινητα απο skroutz

    Και σε μένα ένα ίδιο έστειλαν με όνομα αρχείου τον αριθμό της παραγγελίας μου στο site τους και op date με την ημερομηνία και ώρα που μου έστειλαν και το μέιλ με διαφορά 1 λεπτού και όπως έγραψα και πιο πάνω φάνηκε η συναλλαγή ξημερώματα Σαββάτου στο ibank.
  4. kzw8

    Κινητα απο skroutz

    Καλησπέρα κι από εμένα, παρακολουθώ μέρες το θέμα καθώς κι εγώ είχα παραγγείλει από το συγκεκριμένο κατάστημα, προϊόν με διαθεσιμότητα 4-10 μέρες, μέσω χρεωστικής κάρτας της Εθνικής. Την Τρίτη 05/05 ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας στέλνοντας μέιλ και μετά από 2 μέρες μου απάντησαν ότι έχει ακυρωθεί και τα χρήματα θα επιστραφούν σε 1-3 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την τράπεζα, επισυνάπτοντας κι ένα αποδεικτικό με λεπτομέρειες της συναλλαγής σε αρχείο word (το οποίο βέβαια θεωρώ ότι θα μπορούσε να ήταν φτιαχτό και στο σύνολό του). Ωστόσο ενώ περίμενα να φανούν τα χρήματα στον λογαριασμό μέχρι και αύριο (3η εργάσιμη) συνειδητοποίησα πριν λίγο ότι στις κινήσεις της κάρτας υπάρχει εισερχόμενη συναλλαγή με το πλήρες ποσό που έδωσα κατά την αγορά και ημερομηνία εκτέλεσης ξημερώματα Σαββάτου 09/05 και ώρα περίπου 3 το βράδυ (!?) με την αιτιολογία "ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ". Το ποσό και η συναλλαγή βέβαια στο ibank δεν φαίνεται στις κινήσεις του λογαριασμού με τον οποίο συνδέεται η κάρτα αλλά μόνο σε αυτές της κάρτας. Δεν γνωρίζω αν έτσι γίνεται σε παρόμοιες περιπτώσεις, καθώς είναι η πρώτη φορά που ακυρώνω παραγγελία που έχω πληρώσει μέσω χρεωστικής, αλλά μου φαίνεται λογικό διότι από το κατάστημα δεν είχαν στοιχεία του λογαριασμού που χρεώθηκε για να μπουν τα χρήματα κατευθείαν εκεί. Ίσως μεταφερθούν στη συνέχεια στον λογαριασμό, γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό; Έχω σκοπό να πάρω αύριο να ρωτήσω και στην Εθνική για επιβεβαίωση αλλά το τηλεφωνικό τους κέντρο είναι ελαφρώς καλύτερο από του mobilepoint 😝
  • Δημιουργία νέου...