Προς το περιεχόμενο

sotirisHD

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    96
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

527 προβολές προφίλ

sotirisHD's Achievements

  1. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Στείλε email στο μαγαζί και ρώτα τους.
  2. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Έτσι όπως το περιγράφεις δεν βγάζει και πολύ νόημα. Όπως και να χει η τράπεζα πρέπει να σου πει τι έγινε.
  3. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Εξήγηση για το πως εξαφανίστηκαν τα χρήματα από το λογαριασμό σου, σου έδωσαν από την τράπεζα;
  4. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Εγώ θα έλεγα ότι όλοι όσοι επιλέξαμε το συγκεκριμένο κατάστημα νιώθουμε το ίδιο. Δεν έχει νόημα να κάνουμε υποθετικά σενάρια για το τι έγινε με το κατάστημα αλλά δεν γίνεται να παραβλέπουμε και τα πραγματικά περιστατικά και εν τέλει να παραπληροφορούμε και να αποτρέπουμε τον κόσμο από το να κάνει όλα όσα είναι αναγκαία προκειμένου να πάρει τα χρήματα του πίσω. Αν εξ αρχής αποδεχόμασταν τις ανακρίβειες κάποιων τότε οι περισσότεροι από εμάς ακόμα θα κλαίγαμε τα λεφτά μας.
  5. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Οι επιστροφές σε αυτούς που είχαν πληρώσει με κάρτα αλλά δεν είχαν κάνει αμφισβήτηση, από ποιον έγιναν;
  6. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Όσοι είχατε πληρώσει με κατάθεση και δεν έχετε πάρει τα χρήματα, τρέξτε το λίγο περισσότερο.
  7. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Η Πειραιώς εγκρίνει τις κινήσεις των καρτών ξημερώματα.
  8. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Το είχα δει που το έγραψες. Οι αμφισβητήσεις όμως έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να λάβει η τράπεζα την απόφαση να εκτελέσει τις επιστροφές. Το γιατί, έχει αναφερθεί από κάποιον πριν από μερικές μέρες.
  9. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Δεν είναι από την αμφισβήτηση. Ο @dimitriskarakoulakis δεν είχε κάνει αμφισβήτηση. Η Alpha εκτελεί τις επιστροφές που είχε κάνει το κατάστημα.
  10. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Εάν υπάρξει μαζική εκτέλεση επιστροφών όπως αναφέρει ο άνθρωπος είναι προφανέστατο ότι γίνεται από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεται το κατάστημα και όχι από την τράπεζα του καθενός. Στο βαθμό που η παραπάνω πληροφορία επιβεβαιωθεί υποθέτω ότι όλοι πια καταλαβαίνουμε τι πραγματικά έχει συμβεί.
  11. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/καταγγελίες/προϊόνταυπηρεσίες/υπαναχώρηση-αγορά-από-απόσταση
  12. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Νομίζω ότι αυτό που κυρίως αναδείχθηκε μέσα από αυτό το θέμα είναι η ανάγκη να διεκδικούμε τα νόμιμα δικαιώματα μας σθεναρά και να μην επιτρέπουμε σε κανέναν να μας εμπαίζει. ----- Βρίσκομαι σε προετοιμασία καταγγελίας για άσχετη περίπτωση από αυτή που συζητάμε εδώ και θέλω ν αφήσω αυτό εδώ προς ενημέρωση. 1.4 Ποιος πρέπει να αποδείξει την ελαττωματικότητα του προϊόντος και εντός ποιού χρονικού διαστήματος; Είναι ευθύνη του πωλητή για τους έξι πρώτους μήνες, μετά την αγορά, να αποδείξει ότι δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν. Μετά την περίοδο αυτή και ως το τέλος της εγγύησης, είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να αποδείξει την ελαττωματικότητα. Πηγή: Γενική Γραμματεία προστασίας καταναλωτή\Συχνές ερωτήσεις\προϊόντα\πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών (εγγυήσεις, service, οδηγίες χρήσεως Κλπ) ----- Επίσης η ΤτΕ ως εποπτεύουσα αρχή των πιστωτικών ιδρυμάτων έχει θεσπίσει κανόνες διαχείρισης των παραπόνων που υποβάλλουν οι πελάτες τους. Αυτοί είναι: 1. Κατά την παραλαβή κάθε παραπόνου το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο βεβαίωση παραλαβής. 2. Κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, το Ίδρυμα παρέχει ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του. 3. Το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο γραπτή απάντηση εντός σαράντα πέντε (45) ημερολογιακών ημερών, κατ’ ανώτατο όριο, από την υποβολή του παραπόνου. Όταν, για σημαντικό λόγο, δεν είναι δυνατή η παροχή απάντησης εντός του ως άνω οριζόμενου χρονικού διαστήματος, το Ίδρυμα οφείλει να ενημερώνει με δική του πρωτοβουλία τον παραπονούμενο για την αιτία της καθυστέρησης και να αναφέρει το χρονικό διάστημα εντός του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διερεύνηση του παραπόνου και να του παρασχεθεί γραπτή απάντηση. Στη διάρκεια του χρονικού διαστήματος αυτού, το Ίδρυμα παρέχει, κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του. 4. Σε περίπτωση που η τελική απάντηση που δίδεται σύμφωνα με την προηγούμενη υποπαράγραφο 3 δεν ικανοποιεί πλήρως τον παραπονούμενο, το Ίδρυμα περιλαμβάνει στην απάντηση εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση και ρητή αναφορά στη δυνατότητα του παραπονούμενου να απευθυνθεί σε μηχανισμό εναλλακτικής/εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ή/και στην, κατά περίπτωση, αρμόδια Αρχή, εφόσον εμμένει στο παράπονο του. ΠΕΕ_157-1_02.04.2019.pdf
  13. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Δεν είπα εγώ κάτι τέτοιο. Καταρχήν όμως, σε περίπτωση μη επιστροφής των χρημάτων υπάρχει παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεων της επιχείρησης προς τους καταναλωτές. Σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής καταγγέλλει το γεγονός της μη επιστροφής των χρημάτων στις αρχές και αυτές δρουν στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.
  14. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Η mobilepoint είναι υπαρκτή εμπορική επιχείρηση. Αρα δεν υπάρχει εν γνώσει παράσταση ψευδών γεγονότων σαν αληθινών. Εμείς συνάψαμε με την επιχείρηση μια εξ αποστάσεως σύμβαση. Ο νόμος που διέπει τις εξ αποστάσεως συμβάσεις είναι ο 2251/94.
  15. sotirisHD

    Mobilepoint.gr

    Προφανώς και δεν ζητάω να μου παραθέσεις απαντήσεις. Επειδή το έχω παρακολουθήσει, προσωπικά δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο. Αυτό που έχω διαπιστώσει είναι σενάρια τέρατα (κάποια από αυτά έχουν εξαφανιστεί και καλά έκαναν θα πω εγώ) τα οποία όμως στην πράξη δεν επαληθεύονται (γνωρίζω ότι εσύ είσαι πολύ επιφυλακτικός σε αυτό, το ότι δεν επαληθεύονται δηλαδή, αυτοί όμως που πήραν τα χρήματά τους δεν είναι) και έτσι μπορεί να υπάρχει σε κάποιους η αίσθηση ότι οι άνθρωποι έχουν την τάση στην οποία αναφέρεσαι στην πραγματικότητα όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Πολύ απλοϊκά, δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος εδώ μέσα που είπε ή σκέφτεται να προτιμήσει ξανά το εν λόγο κατάστημα για τις αγορές του ύστερα από την ταλαιπωρία που τράβηξε. Εκτός από το σύνδρομο της Στοκχόλμης, υπάρχει και η υπακοή/υποταγή στην αυθεντία για όποιον ενδιαφέρεται να το ψάξει. Χωρίς καμία προσωπική αιχμή. Γενικά μιλάω για πράγματα που είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε όλοι.
  • Δημιουργία νέου...