Προς το περιεχόμενο

Pikoutsi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    9
  • ΜΕΛΟΣ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Pikoutsi's Achievements

  1. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Συσχέτιση δεν σημαίνει αιτιότητα. Βασική στατιστική.
  2. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Να που οι μαντικές σας ικανότητες χωλαίνουν. Από που κι ως που βγήκε το συμπέρασμα ότι είμαι -ος; Επίσης δεν είμαι μόνο εγώ που ισχυρίστηκε ότι πήρε λεφτά πίσω. Καταλαβαίνω την καχυποψία αλλά ας χαλαρώσουμε λίγο. Δεν χρειάζεται να γίνονται αναίτιες επιθέσεις. Πας να ενημερώσεις τον κόσμο που βρίσκεται στην ίδια θέση με εσένα και πέφτουν να σε φάνε. Άλλο σκέφτομαι κριτικά, άλλο είμαι επιθετικός. Αλλά όπως είπε και ένας χρήστης πιο πάνω, εγώ τα πήρα τα λεφτά μου, και προχώρησα και στην παραγγελία του προϊόντος που θέλω, από αλλού. Ο καθένας ας κάνει ο, τι νομίζει. Και ελπίζω να αρχίσει ο κόσμος να βλέπει τα λεφτά του πίσω.
  3. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Εσείς πότε στείλατε εντολή ακύρωσης; Αν βοηθάει, εμένα ο κωδικός παραγγελίας μου ήταν 16300.
  4. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Ναι, είναι πολύ πιθανό.. Και εγώ έτσι την πάτησα, παρ' όλο που κάνω ηλεκτρονικές αγορές εδώ και πολλά χρόνια. Πρώτη φορά μου συνέβη αυτό και έγινε πολύ καλό μάθημα. Απλά θεώρησα ότι είναι θετικό το γεγονός ότι μου επέστρεψαν τόσα πολλά λεφτά (σε λογαριασμό κιόλας, όχι κάρτα) και θέλω να πιστεύω πως θα γίνει σε όλους η επιστροφή των χρημάτων, ή τουλάχιστον ότι θα πάρει ο κόσμος τα προϊόντα που έχει παραγγείλει. Γενικώς, ήταν αρκετά ψυχοφθόρες αυτές οι μέρες και ελπίζω να ησυχάσετε σύντομα και όλοι οι υπόλοιποι που είστε σε αναμονή.
  5. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Εγώ είχα στείλει ακύρωση της παραγγελίας (είχα συμπεριλάβει όλα τα στοιχεία, καθώς είχα βασιστεί σε σχόλια από κάποιους χρήστες για το τι χρειάζεται να στείλεις ακριβώς) την Δευτέρα το μεσημέρι (με πολλαπλά e-mails). Την Δευτέρα στις 21:00 μου έστειλαν το κλασικό μήνυμα ακύρωσης, αλλά χωρίς κάποιο αποδεικτικό έγγραφο ακύρωσης. Χθες δεν είχα κανένα νέο (ήδη είχα ενημερώσει σχετικά και την τράπεζα) και σήμερα το πρωί τα λεφτά είχα επιστραφεί.
  6. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Γιατί τους είχα καταθέσει ένα αρκετά μεγάλο ποσό και θεώρησα πως αν ήθελαν να "φάνε" λεφτά, εμείς που είχαμε δώσει τα πιο πολλά, και μέσω τραπεζικής κατάθεσης κιόλας, σίγουρα δεν θα τα βλέπαμε ποτέ. Παρ' όλα αυτά, μέσα σε δύο μέρες από την ακύρωση, το ποσό επιστράφηκε στον λογαριασμό ολόκληρο. Οπότε όλο αυτό το χάος μπορεί και να δημιουργήθηκε εξαιτίας της κάκιστης επικοινωνίας και διαχείρισης του φόρτου εργασίας από την πλευρά τους, και όχι επειδή είναι απατεώνες.
  7. Pikoutsi

    Mobilepoint.gr

    Καλησπέρα σε όλους. Από την Δευτέρα παρακολουθώ το thread με μεγάλο άγχος γιατί είχα κάνει και εγώ ηλεκτρονική παραγγελία ενός (πολύ ακριβού) laptop από το συγκεκρίμενο κατάστημα (και αφού είχα δει ότι είχε πολλές και καλές κριτικές) στις 01/04. Δύο βδομάδες πριν περάσουν 30 μέρες είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω e-mail αλλά δεν απάντησαν. Μόλις έκλεισε ο μήνας άρχισα να παίρνω τηλέφωνα και μετά από αρκετές προσπάθειες βρήκα κάποιον υπάλληλο και μου είπε πως περίμενε την Παρασκευή (σ.σ. 08/05) να παραλάβει. Ό, τι είχε πει δηλαδή στους περισσότερους από εμάς. Ξεκίνησα τα τηλ εκείνη την Παρασκευή αλλά δεν μπορούσα να τους βρω. Όπως επίσης έγινε και τη Δευτέρα που ακολούθησε. Ψάχνοντας στο internet για καινούργιες πληροφορίες σχετικά με το μαγαζί βρήκα αυτό το thread και έτσι είδα πως πολλοί από εσάς ήσασταν σε παρόμοια κατάσταση, γεγονός που με άγχωσε ακόμα περισσότερο. Προχώρησα απευθείας σε καταγγελία στον ΣΤΚ και άρχισα να στέλνω απανωτά e-mail για ακύρωση της παραγγελίας. Την Δευτέρα το βράδυ μου έστειλαν e-mail ότι η παραγγελία ακυρώθηκε και θα δω τα χρήματα μου μέσα στις επόμενες 1-3 μέρες. Την Τρίτη το πρωί είδα πως κάποιος από εδώ ανέβασε δύο κινητά τηλέφωνα και δοκίμασα να πάρω στο "693", στο οποίο απάντησε ένας κύριος και μου είπε πως εφ' όσον είχα δηλώσει στοιχεια ΙΒΑΝ κλπ. στο e-mail, δεν χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο. Σήμερα το πρωί με μεγάλη ανακούφιση πληροφορήθηκα από τον κάτοχο του λογαριαμού που είχε πραγματοποιήσει την πληρωμή πως επεστράφην ολόκληρο το ποσό και προχώρησα στην ακύρωση της καταγγελίας μου στον ΣΤΚ. Τώρα, για αυτούς που αρέσκονται στο να το παίζουν έξυπνοι, να βλέπουν παντού φαντάσματα και να ασκούν κριτικές χωρίς να προσφέρουν τίποτα άλλο, θα ήθελα να τους πληροφορήσω πως υπάρχουμε και εμείς που δεν κάνουμε λογαριασμούς σε forum από εδώ και από εκεί. Όλως περιέργως, υπάρχει κόσμος που κάνει λογαριασμό αποκλειστικά για να πληροφορήσει την εξέλιξη της δικιά του περίπτωσης στα άτομα που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση και είναι αγχωμένα. Θα σας πρότεινα, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, εφ' όσον απολαμβάνεται να τονώνεται το "εγώ" σας, να συμμετάσχετε σε ανάλογα forum και να μην το παίζετε έξυπνοι σε ανθρώπους που έχουν το άγχος τους και προσπαθούν να βρουν λύσεις στο πρόβλημα τους. Δεν προσφέρετε τίποτα απολύτως. Στους ομοιοπαθείς, εύχομαι να παραλάβετε γρήγορα τα χρήματα/προϊόντα σας.
  • Δημιουργία νέου...