Προς το περιεχόμενο

CrazycowOreal

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από CrazycowOreal

  1. Καλησπέρα φίλες και φίλοι. Έχω το παρακάτω πρόβλημα: Τετάρτη 14/4/2021 1 – Κάρτα γραφικών ‘Χ’ στο σκρουτζ έγραφε πως είναι σε πρόσφορα από την εταιρία ‘Α’ και άμεσα διαθέσιμη. 2 – Στην ιστοσελίδα της εταιρίας Α, βρίσκω την κάρτα διαθέσιμη και προχωράω σε παραγγελία με αντικαταβολή. 3 – Ώρα 13:29 λαμβάνω email από την Α που γραφεί ότι έλαβαν την παραγγελία μου 4 – Ώρα 15:08 μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι δεν υπάρχει κάρτα και ότι είναι κάποιο ‘λάθος’, λόγο προμηθευτή, refresh rate του site, skroutz και διάφορα άλλα. 5 – Ώρα 15:23 περίπου έχοντας διαφωνήσει για ένα τέταρτο κλείνω το τηλέφωνο. 6 – Ώρα 16:00 Ξαπαεπισκεπτομαι το σκρουτζ, και βρίσκω την κάρτα ‘Χ’ σε ακόμα καλλίτερη τιμή από την εταιρία ‘Β’ 7 – Πάω στην ιστοσελίδα της εταιρίας Β, η κάρτα είναι διαθέσιμη και γράφει παραλαβή 1-3 μέρες. 8 – Ώρα 16:07, αγοράζω την κάρτα πληρώνοντας με χρεωστική το ποσό της κάρτας. 9 – Ώρα 16:07, έρχεται ένα email από την τράπεζα και ένα από την εταιρία 10 – Ώρα 16:09, τηλεφωνώ στην εταιρία Β για να μάθω το πότε θα είναι διαθέσιμη η κάρτα για να την παραλάβω από το κατάστημα, μου λένε πως την Παρασκευή ή το Σάββατο μπορώ να παραλάβω. 11 – Ώρα 16:31 λαμβάνω δεύτερο email το οποίο λέει τα παρακάτω: «Η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί … Μόλις ξεκινήσαμε την ολοκλήρωση της αγοράς σου στο B.gr Η παραγγελία σου με αριθμό Ψ μόλις καταχωρήθηκε και το εκτιμώμενο χρονικό διάστημα παράδοσής της είναι μεταξύ 1-3 εργασίμων ημερών.» --- Στο email η κάρτα εμφανίζετε ως ακόμα διαθέσιμη. 12 – Πιστεύω πως πλέον έχω κάρτα γραφικών και σταματάω να ψάχνω. Πέμπτη 15/4/2021 13 – Ώρα 18:28 μου τηλεφωνούν από την εταιρία Β για να με ενημερώσουν ότι η κάρτα γραφικών δεν υπάρχει…………… Είδα στα στικιες εδώ ότι αυτό είναι παράνομο, αλλά δεν με ενδιαφέρει να πάρω τα χρήματα μου πίσω, με ενδιαφέρει να πάρω το προϊόν το οποίο ουσιαστικά έχω ήδη αγοράσει Σκοπεύω να: Πάρω τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή για συμβουλή Πάρω τηλέφωνο στο 1520 για καταγγελία Αποστείλω γραπτό παράπονο στην Σκρουτζ καθώς και οι δυο εταιρίες είπαν ότι φταίει το site της Αποστείλω την παραπάνω ιστορία στα ΜΜΕ Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο;
  2. Να ρωτήσω; ποια η διαφορά μεταξύ 7100 και 7450;;;; Ειναι διαφορετικα πανελ ή απλα η μια εχει το DTS X ενω η αλλη οχι;
  3. Καλημέρα! Θέλω την βοήθεια σας για να διαλέξω την επόμενη μου ΤΙΒΙ. Το ζητούμενο είναι να ολοκληρώσω το home cinema αφού έχω ήδη το 5.1 hifi και το xbox one S για media/4k player και για games. Με απασχολεί κυρίως η ποιότητα της εικόνας. Αρχικά έλεγα να πάρω έναν προτζεκτορα αλλά είναι πολύ μπέρδεμα με βάσεις πανιά κτλπ και δεν είμαι σίγουρος ότι ταιριάζει αφού έχω απόσταση μόνο 2.5 μέτρα τοίχο με τοίχο. Μετα σκεφτικα να παρω μια F&U με 300 ευρώ αλλά ίσως να είναι καλύτερα να δώσω 100 παραπάνω και να πάρω μια καλύτερης μάρκας. Τι λέτε; Έτσι είμαι ανάμεσα σε αυτές τις επιλογές LG 55 UM 7100 PLB https://www.lg.com/gr/tileoraseis/lg-55UM7100PLB SAMSUNG UE 55 RU 7092 UXXH https://www.samsung.com/gr/tvs/uhd-ru7092/UE55RU7092UXXH/ LG 55 UM 7450 PLA https://www.lg.com/gr/tileoraseis/lg-55UM7450PLA F&U FL2D 5507 UH https://www.mediamarkt.gr/el/product/_f-u-fl2d-5507-uh-1229587.html Έχω μπερδευτεί με τις proprietary τεχνολογίες των LG/Samsung, ποια είναι καλύτερη; τι προτείνετε;
  • Δημιουργία νέου...