Προς το περιεχόμενο

haruni

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    9
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

haruni's Achievements

  1. Ξέρει κάποιος κάποιο μαγαζί που μπορεί να γίνει αυτή η επισκευή στην Αθήνα, κατά προτίμηση κοντά στο κέντρο?
  2. Χρεώθηκα το τετραπλάσιο του νομικά επιτρεπτού που είναι 0,19+ΦΠΑ, είχα και λεπτά προς όλους. Επίσης όσον αφορά την περιαγωγή ή διεθνή κλήση: Η περιαγωγή είναι η υπηρεσία που σας παρέχεται όταν χρησιμοποιείτε το κινητό σας τηλέφωνο ταξιδεύοντας σε άλλη χώρα. Από τις 15 Ιουνίου του 2017, οι πολίτες της ΕΕ μπορούν να έχουν περιαγωγή σε εγχώριες τιμές όταν ταξιδεύουν εντός της ΕΕ. Οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα στο εξωτερικό εντός της ΕΕ χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Αυτή η αρχή της περιαγωγής σαν στο σπίτι σας ισχύει για κάθε κλήση, για αποστολή SMS, καθώς και για χρήση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας: τα τιμολόγια που ισχύουν είναι τα ίδια με αυτά που θα εφαρμόζονταν αν το πρόσωπο βρισκόταν στη χώρα του. Τα 0,19 που αναφέρω ξανά και ξανά, είναι το ΜΑΞΙΜΟΥΜ που μπορεί να χρεωθεί, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αυτή η τιμή ήταν και η σωστή τιμή στην δικά μου περίπτωση, γιατί κάλεσα κινητό Whats Up από Whats Up, και η χρέωση έπρεπε να ήταν ανάλογη. Επίσης έπειτα από σημερινή επικοινωνία, μου έχει πιστωθεί ολόκληρο το ποσό της χρέωσης.
  3. Έχω λάβει την ανάλυση κλήσεων/χρέωσης: έγινε υπερβολική χρέωση περί της τάξεως του 400% άνω του μέγιστου επιτρεπτού. Οπότε είναι καλύτερα να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή ή σε κάποια άλλη αρχή όπως π.χ. ΕΕΤΤ;
  4. Καλησπέρα σας, χρεώθηκα 22 ευρώ για 10 λεπτά κλήση, από την Γερμανία στην Ελλάδα, από WhatsUp σε WhatsUp. Μια μέρα πριν την χρέωση είχε ενεργοποιηθεί φοιτητική ιδιότητα του καρτοκινητού, για το οποίο είχα κάνει αίτηση 3 ΜΗΝΕΣ πριν. Δεν ενεργοποιήθηκε στην Ελλάδα, αλλά στη Γερμανία (το αναφέρω μήπως είναι σχετικό). Γνωρίζοντας πολύ καλά ότι εντός ΕΕ δεν μπορώ να χρεωθώ παραπάνω απότι θα χρεωνόμουν στην Ελλάδα για την ίδια κλήση, προσπάθησα αρχικά να επικοινωνήσω με την Cosmote. Και εδώ ξεκινάνε τα κακά: Από το τσατ μου λένε ότι έπρεπε να είχα αγοράσει πακέτο κλήσεων/δεδομένων ειδικό για το εξωτερικό (που προφανώς ήταν κείμενο αντιγραφή επικόλληση) και ότι δεν ισχύουν τα λεπτά ομιλίας στο εξωτερικό που είναι ΛΑΘΟΣ. Αναφέροντας αυτό στην κυρία στο τσατ, μου λέει πως θα ειδοποιηθώ για την εξέλιξη του θέματος στο κινητό. Με παίρνει τηλέφωνο μετά πάλι μια κυρία, ισχυρίζεται ότι αυτός ο νόμος ισχύει μόνο για καρτοσυμβόλαια, ότι δεν ισχύει για κλήσεις κλπ. Τόνισα ότι παρόμοιο πρόβλημα δεν είχα με Vodafone ή Wind και η απάντησή της ήταν ότι πρόκειται για πολυεθνικές εταιρείες. (Της Cosmote μεγαλομέτοχος είναι η Deutsche Telekom, που η κυρία όφειλε να ξέρει). Επίσης έγιναν αναφορές από την κυρία σε κλήσεις σε συγκεκριμένα νούμερα χωρίς να τις έχω αναφέρει. (απόρρητο;) Έχω στείλει στις 3 Μαρτίου αίτηση για ανάλυση κλήσεων και χρέωσης και ακόμη περιμένω απάντηση, παρόλο που έχει επιβεβαιωθεί η λήψη του από εκπρόσωπο της εταιρείας. Τι άλλο μπορώ να κάνω; Οι σχετικοί νόμοι εδώ για όποιον ενδιαφέρεται ή αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα ''Από τις 15 Μαΐου 2019, για τις τηλεφωνικές κλήσεις μέσω σταθερού και κινητού τηλεφώνου και για την αποστολή SMS από μία χώρα της ΕΕ σε άλλη θα ισχύουν ανώτατα όρια 19 λεπτών του ευρώ ανά λεπτό κλήσης (+ ΦΠΑ) και 6 λεπτών ανά SMS (+ ΦΠΑ). Στην τιμή αυτή δεν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ, ο οποίος εξαρτάται από το κράτος μέλος του φορέα εκμετάλλευσης του καλούντος (οι συντελεστές ΦΠΑ των κρατών μελών της ΕΕ κυμαίνονται από 17 % έως 27 %). Βλ. συντελεστές ΦΠΑ σε όλες τις χώρες της ΕΕ.'' https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/MEMO_19_2430 https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/index_el.htm#
  • Δημιουργία νέου...