Προς το περιεχόμενο

fwthsg

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    6
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

169 προβολές προφίλ

fwthsg's Achievements

  1. Είμαι από τους τυχερούς που έχω παραλάβει παραγγελία. Παρακολουθώ το νήμα τους τελευταίους μήνες και έχω διαβάσει όλα τα σχόλια, το μόνο που μπορώ να πω σε όσους περιμένουν ακόμα είναι κουράγιο. Έχω ήδη αναλύσει την εμπειρία μου στην κριτική στο BestPrice, επειδή είναι λίγο εκτενής παραθέτω το λινκ για όποιον θέλει να τη διαβάσει. https://www.bestprice.gr/m/9906/perishop/reviews?id=145754&userId=444158 Και φυσικά μετά την παραλαβή έλαβα κι εγώ ένα από τα περιβόητα κουπόνια και επέλεξα ξανά να πραγματοποιήσω παραγγελία (Στην αρχή το κουπόνι δεν λειτουργούσε, το έφτιαξαν αλλά μετά από κάποιο διάστημα πάλι δεν λειτουργούσε και μου έλεγαν ότι το είχα εξαργυρώσει παραγγέλνοντας ένα iPad, κάτι που δεν είχα κάνει). Αυτή τη φορά επέλεξα αντικαταβολή (κάτι που ποτέ δεν κάνω) και αναρωτιόμουν αν θα χειριζόταν ακόμα χειρότερα την κατάσταση τώρα που δεν τον είχα πληρώσει. Η δεύτερη παραγγελία έγινε στις 21/12 και μετά από πολλά πέρα δώθε και πολλά ψέματα σταμάτησαν να απαντούν τελείως. Η αντίστοιχη κριτική στο Google Maps: https://maps.app.goo.gl/fdGKG3u1Xt9R6yTe9 Μέχρι που στις 26/2, και μετά από ένα copy paste email που τους έστελνα σχεδόν κάθε μέρα, λαμβάνω στις 22:20 την εξής απάντηση: Την επόμενη μέρα το πρωί απέστειλαν την παραγγελία. Έχει μεσολαβήσει και καταγγελία στο Υπουργείο Ανάπτυξης στις 20/2. Και έρχομαι να ρωτήσω τώρα εγώ μέσα σε όλα τα υπόλοιπα, η απόδειξη δεν είναι λάθος? (Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να τη χαρακτηρίσω και παράνομη?) Δεν θα έπρεπε να αναγράφεται η αρχική αξία του προϊόντος και οι εκπτώσεις αναλυτικά?
  2. Επίσης, για όσους είχαν εγκατεστημένο το apk και "εξαφανίστηκε", η αλήθεια είναι πως είναι ακόμα εγκατεστημένο. Μπορεί να μην εμφανίζεται στη συσκευή αλλά ούτε και σε αναζητήσεις στο play store αλλά αν το ανοίξετε μέσα από απευθείας λινκ (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.walletnfcrel) φαίνεται ακόμα εγκατεστημένο, απλά απενεργοποιημένο (ενεργοποιείται και λειτουργεί όπως πριν αλλά πιθανότατα θα ξαναεξαφανιστεί)
  3. Μπαίνοντας στο app της Εθνικής (NBG) σου εμφανίζει σύνοψη των στοιχείων σου. Πατώντας πάνω στην κάρτα που θέλεις, σου εμφανίζει στοιχεία και ρυθμίσεις για τη συγκεκριμένη κάρτα. Εκεί υπάρχει μια καρτέλα "Management" στην οποία εμφανίζονται μεταξύ άλλων και οι παρακάτω ρυθμίσεις. Αν κάποια από αυτές είναι απενεργοποιημένη (π.χ. 1, 5) μπορεί να μην επιτρέπει στην Curve να επικοινωνήσει με την κάρτα σου.
  4. Έχεις σίγουρα ενεργοποιημένες όλων των ειδών τις συναλλαγές για την κάρτα σου;
  5. Η Curve μόλις περάστηκε κανονικά στο GPay μέσα από το app της Curve. Φαίνεται να ξεμπλόκαρε το πρόβλημα που είχε τις τελευταίες μέρες.
  6. fwthsg

    Smart Home

    Καλησπέρα, Γνωρίζει κανείς γιατί το Marshall Stanmore II Voice υπάρχει στην Ελλάδα μόνο στην έκδοση με Alexa και όχι με Google Assistant?
  • Δημιουργία νέου...