Geo283
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
6 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Geo283's Achievements
-
Ο Geo283 ξεκίνησε να ακολουθεί τον Συμβουλές για στρώματα/ανωστρώματα/επιστρώματα
-
Συμβουλές για στρώματα/ανωστρώματα/επιστρώματα
Geo283 απάντησε σε θέμα του tripialosgr στο Μπλα Μπλα
Καλημέρα Είμαι σε αναζήτηση ενός στρώματος 1.60 *2.00. Έχω δοκιμάσει στην elite τα στρώματα sealy majestic και stellar για τα οποία έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια εδώ στο forum. Μου άρεσαν και τα δύο, ήταν αρκετά κοντά, περισσότερο όμως μάλλον το majestic το οποίο μου φάνηκε λίγο περισσότερο αναπαυτικό λόγω της μεγαλύτερης ποσότητας αφρού μνήμης. Ήθελα να δοκιμάσω και τo divine για το οποίο επίσης διάβασα καλά σχόλια αλλά δεν το είχε.. Ήθελα την γνώμη κάποιου μέλους που το έχει στην κατοχή του ή το έχει δοκιμάσει, σε σχέση με τα άλλα δύο, είναι πολύ μαλακό σε σχέση με αυτά, προσφέρει καλή στήριξη; Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση εκ των προτέρων.. -
https://www.protothema.gr/economy/article/1050356/ston-eisaggelea-i-upothesi-tou-e-shop-pou-epairne-ta-lefta-horis-na-paradidei-proioda/
-
Καλημέρα Ήθελα να σε ρωτήσω πότε ήταν η τελευταία φορά που κατάφερες να έρθεις σε επικοινωνία με τον συγκεκριμένο, κ Αλεξόπουλο ; Όπως μας ενημερώνεις η κατάθεση χρημάτων έγινε μέσα στον Ιούλιο μόνο με τηλεφωνική επικοινωνία χωρίς αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα..Στον λογαριασμό τους στην eurobank πάντως δεν υπάρχει οποιαδήποτε κίνηση από αρχές Ιουνίου και μετά..Το τηλέφωνο που όπως γράφεις είχες επικοινωνία είναι το κινητό που τελειώνει σε ......7400;
-
Το ρίσκο αγοράς χωρίς την δυνατότητα αντικαταβολής νομίζω ότι είναι εύκολα κατανοητό από τους περισσότερους.. Ακόμη και έτσι όμως υπάρχει κίνδυνος, εφόσον πληρώνεις χωρίς να μπορείς να ελέγξεις από πρίν το προϊόν που αγόρασες.. Σίγουρα μειώνεις κατά πολύ τις πιθανότητες να πέσεις θύμα απάτης αλλά δεν τις μηδενιζεις.. Το θέμα όμως είναι και εκεί που νομίζω ότι πρέπει να επικεντρωθεί η συζήτηση τι γίνεται από εδώ και πέρα με την συγκεκριμένη εταιρεία; Υπάρχει κάποια ομαδική αγωγή εναντίων τους; Σίγουρα οι τράπεζες θα τούς κυνηγήσουν.. Δεν νομίζω ότι είναι και ηθικά σωστό τα πολλά θύματα των συγκεκριμένων, μοιρολατρικά σκεπτόμενοι, να πρέπει να δεχτούν την συγκεκριμένη κατάσταση χωρίς περαιτέρω ενέργειες..
-
Πρόστιμο 250 χιλιάδων ευρώ όταν η συγκεκριμένη κυρία μπορεί και να έχει μαζέψει πολύ μεγαλύτερο ποσό από όλους τους εξαπατημένους πελάτες της. Αυτό μπορεί να υποθέσει κανείς βλέποντας και τον αριθμό παραγγελίας, η δικιά μου ήταν λίγο πάνω από το 29000, όταν τα πρώτα θύματα της εταιρείας είχαν αριθμό παραγγελίας πολύ κάτω από το 20000.. Ανεξάρτητα από αυτό η απάντηση από την Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή πέρα από το πρόστιμο δεν κάνει καμία αναφορά για υποχρέωση επιστροφής χρημάτων στους εξαπατημένους πελάτες της εταιρείας Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι μέσα στον μήνα Μάιο τουλάχιστον για τον λογαριασμό της κ Μαρσέλου στην Eurobank , υπήρχαν καταθέσεις ποσών και αντιλογισμοι παραγγελιών.Απο τον Ιούνιο και μετά όμως σταμάτησε οποιαδήποτε κίνηση. Μάλλον όσοι πήρανε πίσω τα χρήματα τους πήρανε, οι υπόλοιποι μόνο δικαστικά μια που η Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή περιορίζεται στην επιβολή προστίμου.. Ήθελα να ρωτήσω τέλος ,αν γνωρίζει κάποιος εδώ στο forum, αν έχει ξεκινήσει κάποια ομαδική αγωγή εναντίων τους καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του δικηγόρου που τυχόν έχει αναλάβει την υπόθεση.. Ευχαριστώ
-
Καλημέρα Από τους τελευταίους εξαπατημένους από το συγκεκριμένο Κατάστημα. Παραγγελία laptop στις 11/05/2020, ημέρα δημιουργίας του συγκεκριμένου topic όπως βλέπω. Το προϊόν ήταν κατόπιν παραγγελίας, φυσικά δεν το παρέλαβα ποτέ, δυστυχώς η πληρωμή έγινε με κατάθεση στο λογαριασμό τούς eurobank. Επικοινωνία αδύνατη είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email. Ενώ το πρόβλημα υπήρχε από Απρίλιο όπως διάβασα μόλις πριν λίγες μέρες έκλεισε η ιστοσελίδα τους, σίγουρα κατόπιν παρέμβασης από τις αρχές. Ενδιαφέρομαι αν γίνει κάποια ομαδική αγωγή όπως διάβασα παραπάνω, αλλιώς ο καθένας πράττει ότι νομίζει μόνος του.