Προς το περιεχόμενο

theopan

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.739
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.047 προβολές προφίλ

theopan's Achievements

  1. Κι εμένα το skroutz με κάλυψε (πλήρη επιστροφή χρημάτων από το ίδιο) προ 2ετίας για ελαττωματικό smartwatch και μάλιστα στις 100 μέρες από την αγορά περίπου. Το έστειλα στο service -μέσω skroutz πάντα καθώς είχα ευτυχώς αγοράσει με "fullfilled by skroutz"- γνωστού τότε κινητάδικου το οποίο κατέρρευσε λίγους μήνες μετά από όσο θυμάμαι και σε παράπονό μου για μη ανταπόκριση του service για 20κάτι μέρες από την παραλαβή του μου πίστωσε όλο το ποσό αγοράς χωρίς κουβέντα.
  2. Η εξαγορά με καλούς όρους είναι λεφτά που επιστρέφουν στην τσέπη σου πρακτικά. Αυτό σου λέω. Εξαγοράζοντας το αυτοκίνητο μπορείς -δεν σε αναγκάζει κανείς να το κρατήσεις- να το πουλήσεις αμέσως και να σου επιστραφεί έμμεσα μεγάλο μέρος των μισθωμάτων που πλήρωσες κατά τη διάρκεια της μίσθωσης. Ε τώρα αν εσύ είσαι τόσο "large" που δεν σε απασχολεί αυτό απλά μάλλον δεν έχεις ανάγκη και το leasing! Αγόρασέ το εξαρχής το αυτοκίνητο και πούλα το όταν θέλεις και πάρε καινούργιο. Και κανονική αγορά γίνεται με τιμολόγιο για να το περάσεις στα έξοδα. Όχι βέβαια -τυπικά- στο σύνολο του ποσού αν το όχημα δεν μπορείς να αποδείξεις ότι χρησιμοποιείται αποκλειστικά για το επάγγελμά σου. Το ίδιο ακριβώς όμως συμβαίνει και με το leasing. Άσχετα με το τι τελικά κάνουμε.
  3. Μεταξύ του "άσπρου" και του "μαύρου" υπάρχουν πάρα πολλές διαβαθμίσεις του "γκρι". Πιθανότατα αυτό σου είπε. Και περίπου αυτό λέω κι εγώ στο κατεβατό που έγραψα. Δεν γίνεται να υπάρχει μόνο μια και εξοντωτική ποινή την οποία μάλιστα μερικοί θα θέλατε αν είναι δυνατόν να την επιβάλλει και το όργανο που διαπιστώνει την παράβαση επιτόπου. Να καταργήσουμε και τη Δικαστική εξουσία δηλαδή αν είναι δυνατόν και να ...εκτελούμε τους παραβάτες; Δεν πάει έτσι. Και ευτυχώς δηλαδή.
  4. Ρώτα στην λήξη πόσα θέλουν να εξαγοράσεις το αυτοκίνητο που έχεις (γιατί εξαγορά γίνεται απλά όχι επίσημα και όχι με τους ευνοϊκότερους όρους που ίσχυαν παλιά). θα δεις ότι πρακτικά θα πρέπει να το πληρώσεις συνολικά 1,5 έως 2 φορές την τιμή που είχε καινούργιο για να διατηρήσεις την περαιτέρω χρήση του σε ένα αυτοκίνητο 4 ετών με 70-80000 χλμ. Αν γενικά έχεις χαμηλά καθαρά κέρδη -και η δαπάνη του leasing σε βοηθούσε σε αυτό- τώρα με τον τεκμαρτό αυτό μάλλον πάει περίπατο. Αν πάλι είχες και υψηλό τζίρο (μιλάμε για κοντά ή και πάνω από 6ψήφια ποσά) και υψηλά κέρδη τότε μάλλον δεν σου χρειάζεται ούτως ή άλλως να ασχολείσαι με leasing. Πρότειναν σε φίλο μου σε VW T-Roc 1.5 ποσό για εξαγορά 24.000€! Αξία καινούργιου όταν ξεκίνησε το leasing κάπου 27.000€. Στα 4 χρόνια πλήρωσε σε μισθώματα κάπου 25.000€ (χωρίς το όποιο φορολογικό όφελος έστω το οποίο όμως δεν είναι και δεδομένο για όλους κάθε χρόνο ή πλέον με όσα άλλαξαν). Ειδικά για ιδιώτη νομίζω λοιπόν ότι είναι ξεκάθαρο ότι δεν συμφέρει. Μιλάμε για πολύ πρόσφατα έως σήμερα 2023-2024 πως έχουν τα πράγματα.
  5. Εγώ πάλι έχω χάσει φίλο (πεζός ήταν) γιατί ένα άλλο σκουπίδι (θηλυκού γένους) θεώρησε ότι ο δρόμος της ανήκε και είτε παίζοντας με το κινητό της ή μη έχοντας αντίληψη του τόπου και της πραγματικότητας -δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία- τον πέρασε από πάνω στην ευθεία ενώ αυτός δούλευε στη διαχωριστική νησίδα. Και έκαναν μάλιστα αυτή και οι οικείοι της όπως έμαθα και "παράπονα" στο δικαστήριο μετά από 2-3 χρόνια ότι η ...χήρα του "δεν απαντούσε το τηλέφωνο επί μήνες που καλούσαν να ζητήσουν συγγνώμη"! Έφαγε τελικά από όσο έμαθα 5 χρόνια φυλακή εξαγοράσιμα με καμιά 50αριά χιλιάδες κι άλλα 50.000€ πρόστιμο χρηματικό (πέρα από όσα πλήρωσε για ψυχική οδύνη στους οικείους του η ασφαλιστική). Βαριά ποινή θεωρείται με τα δεδομένα αντίστοιχων περιπτώσεων είπαν οι δικηγόροι. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι στα πάντα στη ζωή υπάρχουν "διαβαθμίσεις". Στις τελικές συνέπειες, στην πρόθεση, στον δόλο, στο "βαθύ πορτοκαλί" στα πάντα. Υπάρχει δηλαδή το "βαθύ πορτοκαλί" της Πατησίων που γίνεται και κόκκινο όταν περνάει την αξονοδιασταύρωση του δρόμου ο πίσω άξονας του αυτοκινήτου αλλά με 20 χ.α.ω. για να μην κλείσεις τη διασταύρωση χωρίς κανέναν πρακτικά κίνδυνο για τον οποιονδήποτε, υπάρχει και το "βλέπω ήδη το κόκκινο για τη Λεωφ. Αλεξάνδρας αναμμένο και πατάω γκάζι να περάσω κατεβαίνοντας τη Βασ. Σοφίας με 100+ χ.α.ω.".
  6. Το 1ο θα έλεγα -αν και δεν συμπαθώ τα Opel- υπό την προϋπόθεση ότι εφόσον έχει DPF έχει αλλαχθεί ή είσαι διατεθειμένος να το αλλάξεις. Γιατί σύντομα δεν θα υπάρχει "διαφυγή" με "delete" κλπ. Επίσης επειδή είναι diesel Euro 5 ενδέχεται να μην μπορεί να κυκλοφορεί σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη κάποια στιγμή (μάλλον απίθανο αλλά ακούστηκε ως ενδεχόμενο). Κανένα από τα 2 δεν θεωρώ πάντως ιδιαίτερα καλή επιλογή. Παίρνεις και νεώτερα αυτοκίνητα με αυτά τα λεφτά...
  7. Γιατί τα μισθώματα έχουν ανέβει πάρα πολύ σε σχέση με πριν 3-4 χρόνια. Γιατί σε 4 χρόνια που θα λήξει η μίσθωση και θα έχεις πληρώσει σε μισθώματα μέχρι τότε ένα ποσό που θα προσεγγίζει ίσως και το 50-60% της τιμής που είχε το αυτοκίνητο αν το αγόραζες θα έχεις 2 επιλογές: 1) Να επιστρέψεις το αυτοκίνητο και άρα να πρέπει να έχεις λεφτά για να αγοράσεις άλλο ή πάλι από την αρχή να μπεις σε διαδικασία leasing 2) Να κάνεις εξαγορά. Το ποσό που θα σου ζητήσουν για την εξαγορά θα είναι το 60-70% (σε κάποιες περιπτώσεις και ακόμα παραπάνω) της τιμής που είχε καινούργιο πριν 4 χρόνια! Για ένα αυτοκίνητο που θα έχει 4 χρόνια και έως 70-80000 χλμ στην πλάτη του (έστω και από τα χέρια σου). Ακόμα και για ελεύθερο επαγγελματία (με μικρό τζίρο) που δεν εκπίπτει ΚΑΙ τον ΦΠΑ του μισθώματος (που νομίμως δεν μπορεί να γίνει σε Ι.Χ. παρά μόνο για επαγγελματικό όχημα) σε συνδυασμό με τις πρόσφατες αλλαγές στη φορολόγηση και τα "τεκμαρτά κέρδη" (όπου δεν συμφέρει πλέον για όσους είχαν χαμηλά έσοδα να εμφανίζουν δαπάνες ή ζημία γιατί πάει χαμένη) μάλλον δεν τον συμφέρει πια. Για ιδιώτη που δεν εκπίπτει τίποτα ως δαπάνη δεν συζητάμε καν συνεπώς... Αυτά για παραδοσιακό Leasing. Η Instacar έχει ακόμα δυσμενέστερους -από οικονομικής άποψης- όρους.
  8. theopan

    Αγορά νέου αυτοκινήτου

    Πλησιάζω τα 4 χρόνια με διπλοσύμπλεκτο (και μάλιστα όχι από τα καλύτερα ή γρηγορότερα) με κίνηση και σε πόλη και δεν έχω εντοπίσει κανένα πρόβλημα. Αξιόλογο αυτόματο με μετατροπέα ροπής άλλωστε -εκτός του ΕΑΤ8 της PSA- δύσκολα βρίσκεις πια... Ξεπερασμένος είναι πλέον ο μετατροπέας ροπής.
  9. theopan

    Αγορά νέου αυτοκινήτου

    Απόλυτο είναι. Για διπλού συμπλέκτη ή CVT μιλάμε (κι ας το αντιπαθούν μερικοί-το μόνο "πρόβλημα" είναι ο περίεργος θόρυβος αλλά στην πόλη είναι εξαιρετικό). Αυτό που οδήγησες εσύ ήταν ένα άθλιο "robotized". Δεν συζητάμε για τέτοια προφανώς...
  10. theopan

    Αγορά νέου αυτοκινήτου

    Υπάρχουν κάποια (υπήρχαν τουλάχιστον μέχρι πριν 2-3 χρόνια) που είναι υβριδικά (mild hybrid όχι full) και χειροκίνητα όπως τα Vitara. Απλά δεν μπορεί να εκμεταλλευθεί το υβριδισμό (και άλλα πολλά από τα σύγχρονα συστήματα) του σωστά ένα όχημα αν δεν έχει και αυτόματο κιβώτιο. Και όπως σου έγραψε κι ο Γιάννης -εμπιστευσου μας- αν πας σε αυτόματο δεν υπάρχει γυρισμός σε χειροκίνητο. Ειδικά για πόλη δεν υπάρχει απολύτως τίποτα θετικό στο χειροκίνητο. Για το ηλεκτρικό σου το έγραψα πληρώντας ο ίδιος τις προϋποθέσεις για να έχω τέτοιο (κλειστή θέση στάθμευσης, δυνατότητα παροχής ρεύματος όπως με βολεύει, φορτιστές παντού τριγύρω στην περιοχή μου και όπου κινούμαι συνήθως) και παρ' ότι παίρνω και αύριο το πρωί αν θέλω λοιπόν ηλεκτρικό δεν νιώθω έτοιμος ακόμα. Θα το έβλεπα όμως θετικά ως 2ο για την κίνηση μέσα στην πόλη για αυτό και σου είπα να το εξετάσεις αν έχεις τις προϋποθέσεις κι εσύ. Αλλιώς το υβριδικό -σώνει και καλά- δεν λέει κάτι εκτός κι αν μιλάμε για plugin hybrid και τις εντυπωσιακές επιδόσεις που δίνει. Βέβαια pHEV στη μικρή κατηγορία που ψάχνεις δεν πρέπει να υπάρχει καν.
  11. theopan

    Αγορά νέου αυτοκινήτου

    Υβριδικό και χειροκίνητο σασμάν δεν πάνε μαζί. Βασικά δεν είναι πια καλή επιλογή το χειροκίνητο για οτιδήποτε. Το Aygo θα σου έλεγα από αυτά που έβαλες στη λίστα. Ή κάποιο άλλο αμιγώς ηλεκτρικό αφού θέλεις κίνηση μόνο σε πόλη από όσο καταλαβαίνω.
  12. Όχι, δεν συμφέρει. (τελεία). Βασικά κανέναν ιδιώτη δεν συμφέρει οποιαδήποτε μορφή μακροχρόνιας μίσθωσης. Δεν συμφέρει πλέον ούτε τους περισσότερους επαγγελματίες. Μόνο αν έχει κάποιος πάρα πολλά λεφτά και θέλει για κάποιο διάστημα να δοκιμάζει/αλλάζει συνεχώς αυτοκίνητα για να δει ποιό του αρέσει καλύτερα.
  13. Μπορείς να μας υποδείξεις (με ονομασία προϊόντος σε οποιαδήποτε τράπεζα) μια τέτοια; Γιατί πραγματικά δεν έχω δει κάτι τέτοιο και μου κάνει εντύπωση αυτό που λες. Μιλάμε πάντα για πιστωτική έτσι; Όχι κάτι "Business" debit. Επίσης αν πάρουμε ως δεδομένο ότι υπάρχουν, ο απαραίτητος πιστωτικός έλεγχος πριν την έγκριση και την έκδοσή τους σε ποιόν γίνεται; Στην ατομική επιχείρηση ή στον "εκπρόσωπο" ελεύθερο επαγγελματία/αυτοαπασχολούμενο ως φυσικό πρόσωπο; Γιατί αν γίνεται στην 1η τότε χαιρετίσματα! Το 90% των ατομικών είναι φαινομενικά (σκόπιμα) ή κατ' ούσιαν χρεοκοπημένες. Αν γίνεται στον 2ο τότε δεν βλέπω ποιά η διαφορά από μια οποιαδήποτε προσωπική πιστωτική κάρτα που ήδη κατέχει ο επιχειρηματίας. Επίσης οι ατομικές δεν έχουν "ταμείο" όπως οι εταιρίες. Ειδικά το τελευταίο καθιστά παράλογο όλον αυτόν τον "φημολογούμενο" τελευταία μηχανισμό που αφορά στις δαπάνες τους. Θα ετοιμάσω και θα στείλω ερώτημα στην ΑΑΔΕ πάντως εγώ. Απορώ όμως που δεν το έχουν κάνει ήδη λογιστές και επιμένουν να εκτίθενται δίνοντας τέτοιες ασαφείς οδηγίες στους πελάτες τους.
  14. Σταμάτα να γράφεις "σοφιστείες" (ανοησίες ουσιαστικά δηλαδή) για να καλύψεις τις "αστοχίες" σου. Όλοι κάνουν το ίδιο πράγμα γιατί δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο. Δεν υπάρχει από όσο ξέρω καν η έννοια "εταιρική πιστωτική" σε ατομική επιχείρηση. Μόνο σε νομικά πρόσωπα (εταιρίες) εκδίδονται τέτοιες. Άρα το "σωστό" πρέπει να είναι και "εφικτό" αλλιώς είναι αμφίβολη η ορθότητά του. Τον δικό μου τον έχω ρωτήσει ξεκάθαρα να μου πει τι σημαίνει "επαγγελματικός λογαριασμός", μήπως είναι ο λογαριασμός που δηλώνουμε στο ανάλογο μητρώο της ΑΑΔΕ στο οποίο γίνεται δεκτός μετά από επαλήθευση οποιουδήποτε είδους λογαριασμός -ταμιευτηρίου, όψεως, τρεχούμενος- με ΙΒΑΝ που ξεκινάει απλά από GR, μήπως είναι κάποιος λογαριασμός χαρακτηρισμένος από την εκάστοτε τράπεζα ως "επαγγελματικός" ή οτιδήποτε άλλο και καμία σαφή απάντηση δεν έχω πάρει μέχρι τώρα... Φυσικά και το κάνουμε όταν δεν έχουμε να πληρώσουμε το σύνολο των χρεώσεων. Το αν είναι "επικίνδυνο" για να χαθεί ο έλεγχος είναι άλλο θέμα. Πάντως η πιστωτική ένα δάνειο είναι με δυσμενείς βέβαια συνήθως όρους και επιτόκιο. Είναι σαν να λες "μην παίρνετε ποτέ δάνειο". Ε δεν θέλω αλλά αναγκάζομαι να πάρω...
  • Δημιουργία νέου...