Προς το περιεχόμενο

PLACEBO_89

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.120
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

PLACEBO_89's Achievements

  1. Για δύο μήνες δεν παθαίνει τίποτα. Έπρεπε να πάρεις το χρώμα που περίσσεψε για τέτοιες περιπτώσεις.
  2. Οποιος φανοποιος το δει θα του πει επισκευη. Αλλαγη πορτας πιο ακριβα θα του βγει..
  3. Πλακα κανεις? Για εναν επαγγελματια δεν ειναι τιποτα αυτο! Τωρα αν πεσεις σε λαμογιο θα στο παιξει βαρυς για αυξησει το κοσοτολογιο!
  4. Ετσι ακριβως! Για τετοια ζημια εξορισμου δεν αξιζει να αλλαξεις πορτα! Αν δεν εφτιαξες τα αλλα μαζι και αυτο θα ερθει πιο οικονομικα! Αν το φτιαξεις τωρα κοντα δεν χρειαζεται αλλιως χρωμα με μια μπατονετα οπου φαινεται το μεταλλο.
  5. PLACEBO_89

    Audi A6 1.8t quattro

    Ναι οπως το γραφω στα ξεκινηματα και γενικα σε χαμηλο φασμα στροφων..
  6. PLACEBO_89

    Audi A6 1.8t quattro

    Πες και η μηχανη του να ειναι απροβληματιστη ειναι πολυ παλιο αυτοκινητο και καθε χρονο ολο και θα σου βγαζει κατι.. Σιγουρα το 1-1,5λ στα 10000χλμ ειναι η χρυση τομη του ψεματος!!! Υποψιν εχει βαρια καροτσα και αυτο το μοτερ δεν κανει.. Στα ξεκινηματα ειναι μουλαρι. Απο καταναλωση με συγκεκριμενη ΄΄οικονομικη΄΄ οδηγηση παιζει στα 10λ
  7. PLACEBO_89

    Opel vectra c 1800 καίει λάδι

    Εννοεις οτι εχεις ρωτησει και σου λενε πανω απο 1000ε ή δεν μπορεις να διαθεσεις τοσα χρηματα?? Αν ειναι σε καλη κατασταση η καροτσα/ηλεκτρολογικα και το πηρες γυρω στο 1,5 χιλιαρικο δινεις αλλα 1000-1500ε και εχεις ενα καλο αυτοκινητο!
  8. PLACEBO_89

    Opel vectra c 1800 καίει λάδι

    Σιγουρα δεν εχεις και διαρροες??? Αν πραγματικα καιει τοσο πολυ θα πρεπει να εχεις και θεματα οπως δυσκολια στην εκκινηση.. πεσμενη αποδοση.. αυξημενη καταναλωση.. προβλημα στο κτεο.. Βρες εναν καλο μαστορα και φτιαξτον εκει στο 1000ρικο
  9. PLACEBO_89

    Opel vectra c 1800 καίει λάδι

    Καταρχην θα του βαλεις ιξωδες 5/30. Θα το παρακολουθησεις τι καιει στα 3000 και 5000χλμ. Αν στα 5000χλμ η καταναλωση ειναι πανω απο μισο λιτρο καλα θα ειναι να τα αλλαζεις εκει στα 5-6000χλμ ή να πας σε 5/40. Οι προδιαγραφες ειναι 5/30 dexos2,GM-LL-A-025. Καλα θα ειναι το api να ειναι απο sn και πανω οπως και στην ετικετα να γραφει full synth ή 100% synth και οχι απλα synthetic. Στην πραξη μπορεις να του βαλεις τα περισσοτερα λαδια του εμποριου σε 5/30, 5/40 απο api:sl και πανω. Αλλες προδιαγραφες που μπορεις να βαλεις VW 502 00-505 00-507 00, BMW Longlife-01-04 Αερα συνηθως 30-33 αλλα αν εχεις βαρυ τιμονι μπορεις 35-38. Με παραπανω αερα θελει προσοχη αν τα λαστιχα σου δεν εχουν καλη προσφυση.. Επισης στην αλλαγη με φιλτρο παιρνει κοντα στα 4λ. Στην αγορα(Αθηνα) μπορεις να βρεις αρκετα καλο λαδι με 6-6,5/λιτρο και φιλτρο λαδιου απο 3-5ευρω. Εργασια 15-20ευρω. Εγω αυτο το service θα το εβγαζα 21+3,5+15=39,5ευρω!
  10. Αμα ειναι να την πατησεις με το δικυκλο καλυτερα να ειναι για βιοποριστικους λογους και οχι για extra εισοδημα! Ισως δεν εχεις δει ατυχηματα γι αυτο και το σκεφτεσαι..
  11. Σε σχεση με λιγα χρονια πισω οχι! Τα περισσοτερα προιοντα εχουν χασει την αρχικη τους ποιοτητα ενω οι τιμες πετανε! Οχι οτι δεν θα βλεπει σωστα αλλα στις ιδιοτητες που εχει ο φακος..
  12. Το 1ο νουμερο εχει να κανει με την ρευστοτητα σε κρυες εκκινησεις και το 2ο στις υψηλες θερμοκρασιες. Απο κει και περα το θεμα ειναι πολυπαραγοντικο δηλαδη απο την ποιοτητα του λιπαντικου μεχρι και συνθηκες οδηγησης. Το 10/40 για τα μαστορια,τους ειναι βολικο γιατι εχουν καλυτερο κερδος και ο πελατης μενει ευχαριστημενος σε σχεση με την τιμη που θα του εβγαινε με το 5/30! ΝΑΙ πονταρουν στο κλιμα μας και οτι στις κρυες εκκινησεις με το 10αρι δεν θα παθει κατι τουλαχιστον βραχυπροθεσμα! Το οτι ενδεχεται τον χειμωνα στις κρυες εκκινησεις να ακουγεται το μοτερ πιο τραχυ ή τα ωστηρια μεχρι να ζεσταθει δεν τρεχει και κατι.. Φθορα ειναι και δεν θα την δει ο πελατης αμεσα.. Απεναντιας ο μαστορας την εκανε ζαχαρη με ενσημα/καταθεσεις, μπυρονια/πιτογυρα και τσιγαριες!!!💪
  13. PLACEBO_89

    Ξεθάμπωμα φαναριων

    Μου λες για τους φανοποιους που ριχνουν πρωτα ασταρι και σου λεω υπαρχει βερνικι σε σπρει διαφανες ασταριου... Μετα σου λεω ενα παραδειγμα με εναν ιδιωτη για να σου εκφρασω την ανασφαλεια που εχω και ρωταω.. Thanks για την οποια βοηθεια.
  14. PLACEBO_89

    Ξεθάμπωμα φαναριων

    Εχω δει σπρει να γραφει 2 σε 1 βερνικι διαφανες ασταριου! Το σωστο δηλαδη ειναι πρωτα να πεσει αυτο και μετα το διαφανες με εφε γυαλιστερο? Προσφατα μιλησα με εναν ιδιωτη που αλλαζε μπροστινο φαναρι επειδη ηταν θαμπωμενο αλλα καθαρο λευκο!Μου κανει ''Χαλασε..το ετριψα μετα του βαζω αλοιφη καθαριζει και μετα θαμπωνει'' Και του κανω μπορει να φταιει η αλοιφη και καλυτερα να το παει σε φανοποιο για βερνικι με σκληρυντη και μου κανει τωρα πληρωσα το καινουργιο 160ευρω!!! Γι αυτο εχω ανασφαλειες και ρωταω..
  15. PLACEBO_89

    Ξεθάμπωμα φαναριων

    Πλαστικοποιητης τι ειναι? Σε diy δεν το κανει κανεις αυτο περναει κατευθειαν βερνικι
  • Δημιουργία νέου...