Καλησπέρα, αυτό ίσως θα είναι το πρώτο αρνητικό post για την BOXNOW, αποστολή απο κίνα πήγε ολλανδία εδώ άλλαξε tracking number μου έστειλαν να παραλάβω απο κέντρο ενώ η διεύθυνση ήταν Βόρεια προάστεια που έχουν πάμπολες θυρίδες διαθέσιμες.
Η διαδικασία καθυστέρησε πάνω απο 10 ημέρες με δέμα μέσα στην θυρίδα στο κέντρο, ο προμηθευτής επέμενε οτι το δέμα είναι στην περιοχή μου όπως και το tracking site που έβλεπα αυτές τις ημέρες έλεγε οτι το δέμα είναι πρός παράδοση στην περιοχή μου.
Το τηλεφωνικό κέντρο τους είναι μονίμως κατελλημένο.
Αναγκάστηκα να πάω κέντρο για ριψοκίνδυνη παραλαβή αφού δεν ήξερα απο ποιόν είναι και τι είναι, τους έστειλα email διαμαρτυρίας και αντί για συγγνώμη λίγο πολύ μου ζήτησαν τα ρέστα που δεν τους ενημέρωσα...να αλλάξουν διεύθυνση αποστολής, σε τι δέμα, με τι αριθμό ανίχνευσης και με τι στοιχεία αποστολέα που ήταν ανύπαρκτα;
Απο πότε ο παραλήπτης έχει αυτή την υποχρέωση;
Για αυτούς οι κανόνες που διέπουν τις ταχυδρομικές υπηρεσίες σύμφωνα με την ΕΕΤΤ τους είναι απλά αδιάφοροι!
Εχω παρόμοια εμπειρία απο Γερμανία, έμεινα εκεί μόλις μιά εβδομάδα, μου έστειλαν απο εδώ ταχυδρομικά δέμα και η αντίστοιχη Γερμανική εταιρεία το έστειλε στο πιό κοντινό delivery point καθώς και μηνύματα sms, viber, και email για την παράδοση του και όλα ομαλά με χώρα αποστολής στο μνμ κλπ...
Συμπέρασμα...η διαλογή-διακίνηση τους είναι απλά τραγική!