Προς το περιεχόμενο

MoDeViL

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    21
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.968 προβολές προφίλ

MoDeViL's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

2

Φήμη

  1. Ε κοίταξε, νομίζω όσοι ζητάμε US keyboard έχουμε λόγο. Μετά από 15 χρόνια touch typing σε US, σε IE είναι λες και μαθαίνω από την αρχή 😅 Στο μεταξύ τους το είπα πάνω από 10 φορές στα τηλέφωνα και κάθε φορά μου λέγανε ναι εννοείται. Τώρα αν είναι τόσο άσχετοι ή αν μπέρδεψαν τα κουτιά δεν ξέρω, πάντως χτες μου έλεγαν "Αν ανοίξατε το κουτί δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα". Ισχύει αυτό;
  2. Γεια σε όλη την παρέα. Μπαίνω κι εγώ για το απαραίτητο rant γιατί θα σκάσω. Είδα την Τετάρτη 29-06 ετοιμοπαράδοτο 16άρι Max 32GB US keyboard στο mobicell, τηλ κατευθείαν για παραγγελία με αποφορολόγηση, "Είναι US ρωτάω;" "Εννοείται!" μου λένε "πληρώστε πρώτα και περάστε αύριο να παραλάβετε". Χαρά εγώ, πληρώνω (3400 προ φπα 🖐), τηλ την Πέμπτη "Δυστυχώς έχουμε θέμα με την αποθήκη, θα κάνετε λίγη υπομονή μέχρι αύριο". Πρώτο άγχος. Τηλ την Παρασκευή, "Να κάτι έγινε με τις παραγγελίες μέχρι το βράδυ θα είναι εδώ, αλλιώς Δευτέρα". Δεύτερο άγχος και λίγα νεύρα, πουθενά το λάπτοπ. Δευτέρα πρωί τηλ εγώ, "Πώς πάμε;" "Να ξέρετε κάπου έγινε μπέρδεμα, θα περιμένετε μέχρι αύριο. Αν δεν έρθει μέχρι αύριο θα ακυρώσουμε την παραγγελία και θα σας επιστρέψουμε τα λεφτά σας". Πολλά νεύρα σε αυτό το σημείο 😅 Με τα πολλά με παίρνουν τηλ Δευτέρα απόγευμα "περάστε να παραλάβετε". Τέλεια λέω, πάω παίρνω γυρνάω σπίτι, ανοίγω, IE keyboard! 🤦 Στο τηλ μετά τους κινέζους. Τι κάνουμε για πείτε;;
  3. Εντέλει η εταιρία ζήτησε από την UPS να επιστρέψει πίσω το δέμα(ελπίζω να μην "χαθεί" κάπου στην πορεία), για τους εξής λόγους: Ενώ είχε πληρωθεί ο ΦΠΑ στην Ελβετία, ζητούσαν να πληρωθεί +24% εδώ Ζητούσαν το συμβόλαιο που έχω με την εταιρία (το οποίο εν μέρει βγάζει νόημα, αλλά από την άλλη προσωπικά δεδομένα) Εκ των υστέρων, με τα λεφτά που έχουν δώσει στα μεταφορικά θα μπορούσαν να μου κλείσουν αεροπορικά να πάω από το γραφείο να το πάρω και θα είχαμε γλυτώσει και όλη την ταλαιπωρία. Τελοσπάντων, τα γράφω μπας και τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο.
  4. Γεια σας! Μου έστειλαν από ελβετική εταιρία που δουλεύω ένα λάπτοπ το οποίο σταμάτησε Σπάτα και δεν βγάζω άκρη. Το κουτί του λάπτοπ είχε ανοιχτεί και από την UPS Ελβετίας τους είπαν να γράψουν στο πακέτο non-taxable, internal use. Η υπάλληλος εκτελωνισμού της UPS Ελλάδας επιμένει ότι πρέπει να εκτελωνιστεί (24% φπα, συν εργατικά. Συνεργείο καταντήσαμε :P) Επίσης μου είπανε ότι ακόμη και αν πληρωθεί το ποσό από τον αποστολέα, εγώ θα πρέπει όπως και να ’χει να βγάλω EORI για να παραλάβω. Μου είπε και κάτι άλλο και επέμενε, το οποίο μου φάνηκε κουλό. Ακόμα και τα μεταχειρισμένα πράγματα εκτελωνίζονται. Είναι καινούριο αυτό ή απλά έχασα επεισόδια;
  5. MoDeViL

    Κινητα απο skroutz

    Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Είχα ακούσει ότι κάτι μπορεί να άλλαξε αλλά δεν ήμουν σίγουρος. Να σκεφτείς πάντως ότι το κουμπί χάλασε από την official θήκη της google επειδή είχε σκληρό περίβλημα και έπρεπε να το ζορίζεις. Τελοσπάντων, θα δω τι θα γίνει και θα έρθω να κάνω update μήπως χρειαστεί και σε κάποιον άλλον.
  6. MoDeViL

    Κινητα απο skroutz

    Καλησπέρα σε όλους, από αναζήτηση στο thread δεν βρήκα απάντηση στην ερώτησή μου οπότε τη γράφω. Έχω ένα Nexus 5 32gb το οποίο είχα αγοράσει το πάσχα του '14 και μου παρουσίασε πρόβλημα επάνω στο μήνα. Επικοινώνησα με το κατάστημα που το είχα αγοράσει και μου έκαναν αντικατάσταση οι ίδιοι. Τώρα το κινητό ξαναπαρουσίασε πρόβλημα (έχει χαλάσει το power button, μερικές φορές δεν πατιέται, άλλες μένει πατημένο μέσα και κάνει bootloop, γενικά είναι known problem και καλύπτεται από την εγγύηση απότι έχω δει στο xda), αλλά το κατάστημα απ' όπου το αγόρασα έχει κλείσει ( Site: http://www.planetmobile.eu">planetmobile.eu ). Απ΄ ότι διάβασα εδώ, όλα τα κινητά αγορασμένα στην Ευρώπη (το συγκεκριμένο είναι παραεισαγωγή από Γερμανία) έχουν πανευρωπαϊκή εγγύηση. Όταν είχα κάνει ερώτηση όμως στην procordia για την επισκευή / αντικατάσταση (την πρώτη φορά που είχε χαλάσει) μου είχαν πει ότι δεν το καλύπτουν επειδή είναι 32gb έκδοση που δεν έρχεται στην Ελλάδα! Ισχύει κάτι τέτοιο? Μπορεί να μου αρνηθεί την επισκευή / αντικατάσταση? Μπορώ κάπως να πιέσω (με παράθεση κάποιου ευρωπαϊκού νόμου κτλ); Ευχαριστώ.
  7. MoDeViL

    Κινητα απο skroutz

    Καλησπέρα. Έχει μιλήσει κανένας αυτές τις μέρες με το κατάστημα planetmobile.eu? Θέλω να κινήσω διαδικασία εγγύησης για το Nexus 5 32gb (που δεν έρχεται κανονικά στην Ελλάδα) και προσπαθώ εδώ και μερικές μέρες να επικοινωνήσω με το κατάστημα προκειμένου να με ενημερώσουν τι πρέπει να κάνω, αλλά δυστυχώς εδώ και 4-5 μέρες ούτε τηλέφωνα σηκώνουν, ούτε στα email έχουν απαντήσει, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα μίλησα κανονικά. Ξέρει κανείς τι συμβαίνει;
  8. Και τι γίνεται με τις σελίδες που η χρηστικότητα τους βασίζεται σε js?
  • Δημιουργία νέου...