Προς το περιεχόμενο

ikonio

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    0
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

446 προβολές προφίλ

ikonio's Achievements

  1. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αν είναι εργοστασιακός ή όχι. Επειδή η τογιότα όμως δεν φτιάχνει συναγερμούς λογικά πρόκειται για κάποιον φασόν συναγερμό όπου απλά έβαλαν την φίρμα τους επάνω και τον εγκατέστησαν είτε στην εδώ αντιπροσωπεία (το πιθανότερο) ή ήρθε με τοποθετημένο απέξω. Σε κάθε περίπτωση, όταν έχουμε τέτοια αποφόρτιση μπαταρίας τότε πρώτα βγάζουμε εκτός το συναγερμό και μετράμε για επιπλέον διαρροές. Στις περισσότερες περιπτώσεις το πρόβλημα προέρχεται από το συναγερμό όπως εξήγησα και στο προηγούμενο ποστ μου. Σε μια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση μου έχει τύχει συναγερμός "αυτοτροφοδοτούμενος" ο οποίος δεν αναγνώριζε πότε το αυτοκίνητο ήταν σβηστό και πάντα προσπαθούσε να φορτίσει την εσωτερική του μπαταρία, η οποία όμως ήταν χαλασμένη και έτσι απλώς κατανάλωνε την κανονική του αυτοκινήτου. Πολλαπλές βλάβες λόγω πολυκαιρίας και κάποιες υγρασίες που βρήκαν το δρόμο προς την πλακέτα του. Γι αυτό ορισμένες εταιρείες προτείνουν ανά κάποια χρόνια να γίνεται "σέρβις" του συναγερμού. Αν έχει κλειδάκι απομόνωσε τον και παρατήρησε αν θα μείνεις πάλι και μετά από πόσο διάστημα, οπότε μετά ψάχνεις για άλλες διαρροές.
  2. Παρατεταμένη ακινησία με συναγερμό μπορεί να αδειάσει τη μπαταρία, ειδικά αν ο συναγερμός είναι παλιό μοντέλο και δεν διαθέτει λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας. Επίσης αν χτυπάει που και που από ψευδοσυναγερμούς είναι ακόμα ένας λόγος να σε αφήσει από μπαταρία νωρίτερα, αν συνεχίζεται η ακινησία. Με συνεχείς ψευδοσυναγερμούς η μπαταρία μπορεί να αδειάσει μέσα σε 10~15 μέρες ανάλογα με το συναγερμό που φοράς, τα φώτα που τροφοδοτεί και τις φορές που χτύπησε χωρίς λόγο. Δεν είναι καθόλου περίεργο ένας χαλασμένος συναγερμός απλά και μόνο όσο μένει οπλισμένος να αδειάζει τη μπαταρία ακόμα και αν δεν χτυπάει. Εφόσον είσαι σίγουρος ότι δεν είχες αφήσει κάποια κατανάλωση ανοιχτή, για παράδειγμα κάποια πλαφονιέρα ή φώτα και αφού η μπαταρία έχει εγγύηση μιλάς με την Τογιότα και το πηγαίνεις για έλεγχο, θα δουν αν έχει κάποια μεγαλύτερη διαρροή και αν οφείλεται στον συναγερμό ή όχι.
  3. Άρα ο ιδιοκτήτης γνωρίζει και κάνει τον κινέζο. Το επόμενο ερώτημα είναι εάν ο ήχος αυτός γίνεται αντιληπτός εξωτερικά του διαμερίσματος ή απλά συντονίζει υπόκωφα και ενοχλεί. Το σκέφτομαι με την έννοια ότι εάν ο ήχος ακούγεται και εξωτερικά του διαμερίσματος πχ σε κοινόχρηστο χώρο ίσως εάν καλούσες την αστυνομία για όχληση σε ώρες κοινής ησυχίας να μπορούσε να επέμβει. (?) Το ερωτηματικό το βάζω γιατί σε αντίστοιχη περίπτωση με πάρτι όμως μέχρι τα ξημερώματα που έτυχε αυτή την εβδομάδα στην πολυκατοικία μου η αστυνομία δεν ασχολήθηκε καν να έρθει, πέρασε σε κάποια φάση ίσως και τυχαία από τον κεντρικό δρόμο και "χτύπησαν" την σειρήνα, το πάρτι "λούφαξε" για λίγο αλλά συνέχισαν κανονικά μετά.
  4. Μέσα σε διαμέρισμα θα μπορούσα να σκεφτώ από παράδειγμα που έχω έναν μικρό τόρνο, και προτού γελάσετε, έχω δει τόρνο σε ρετιρέ - δώμα στα Εξάρχεια όπου ανέβαζαν από το ασανσέρ ολόκληρα μηχανάκια όρθια για να τα πάνε για φτιάξιμο στο τεράστιο μπαλκόνι του. Αντίστοιχα θα μπορούσε να είναι ένα κομπρεσέρ αέρα. Αυτά όμως δεν δικαιολογούν τις ώρες χρήσης που αναφέρονται, συν ότι νομίζω πως δεν υπάρχουν τόσοι πολλοί που μπορεί να έχουν κάνει τέτοια δουλειά μέσα σε ένα διαμέρισμα. Ένα δεύτερο σενάριο για μένα είναι κάποιο παλιό κλιματιστικό που συντονίζει στο τοίχο και ακούγεται σαν να είναι εσωτερικά ενώ είναι εξωτερικά. Ένα τρίτο σενάριο θα μπορούσε να είναι ένα ψυγείο στα τελευταία του που συντονίζει, 24/7 λειτουργία, διαστήματα ηρεμίας αν και μικρά αλλά ίσως δεν δικαιολογεί την κατανάλωση Η μια σκέψη της τελευταίας στιγμής, κάποια κατασκευή για mining κρυπτονομισμάτων που όμως δεν νομίζω να δημιουργεί κραδασμό, ίσως να ακουγόταν περισσότερο σαν ηλεκτρική σκούπα. Αυτά είναι που λειτουργούν θεωρητικά 24/7 και 365 μέρες το χρόνο. Το σημαντικότερο όμως όπου δεν γνωρίζω την πιθανή κατανάλωση είναι συσκευή - συμπιεστής οξυγόνου για κάποιο άτομο που έχει πρόβλημα με την αναπνοή, και στις 2 ώρες που γίνεται η διακοπή να γίνονται αλλαγές περιφερειακών που έχει το μηχάνημα. Αλήθεια μια τέτοια συσκευή μειώνει την ποιότητα ζωής σας, αλλά πιθανόν να αυξάνει την πιθανότητα κάποιος άλλος να παραμείνει στην ζωή. Δεν πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να κινηθεί νομικά ενάντια σε κάτι τέτοιο και να δικαιωθεί. Ξανασημειώνω το γεγονός ότι κάνουμε εικασίες στον αέρα για να συνεχίσω με κάτι πιο σημαντικό. Σε κάθε περίπτωση, αναφέρετε κατανάλωση, που σημαίνει ότι ψάχνοντας τρίβεστε στην γκλίτσα του τσοπάνη. Αν σας ενοχλεί ο ένοικος διπλανού διαμερίσματος τότε πρώτα προσπαθείτε να μιλήσετε μαζί του και κατόπιν εάν είναι ενοικιαστής με τον ιδιοκτήτη του και φυσικά με τον διαχειριστή της πολυκατοικίας (αν μιλάμε για πολυκατοικία). Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά εικασίες και δεν βοηθούν σε τίποτα, μπορώ να σκεφτώ και χίλια άλλα λογικά η παράλογα πράγματα για την προέλευση του θορύβου. Να υποθέσω ότι η κίνηση να γραφτεί η ερώτηση στο φόρουμ ήταν η τελευταία αφού είχαν εξαντληθεί όλες οι λογικές κινήσεις μιλώντας με όλους τους εμπλεκόμενους?
  5. Όσο νόημα έχει να σου επιτρέπει να δηλώνεις δύο μόνο στο πάνω μέρος, άλλο τόσο λόγο έχει και η ύπαρξη σημειώσεων και άλλο τόσο όπως έγραψα εξαρτάται από την διακριτική ευχέρεια εκείνου που θα πραγματοποιήσει τον έλεγχο να βεβαιώσει πρόστιμο ή όχι. Ο τρόπος με τον οποίο θα χρησιμοποιήσεις τις περιφερειακές ενότητες πρέπει να έχει και κάποια λογική συνέχεια, για παράδειγμα σαν ηλεκτρολόγος μπορεί να κινηθείς από Πειραιά μέχρι Κηφισιά, αλλά να έχεις έδρα στο Περιστέρι, οπότε εκεί χρειάζεσαι τρείς επιλογές. Προφανώς δεν μπορείς να γράψεις ότι έχεις έδρα στην Αθήνα και πας για εργασίες στην Αλεξανδρούπολη (όχι ότι δεν παίζει σαν εξαιρετική περίπτωση, αλλά όπως είπα αποτελεί εξαιρετική περίπτωση). Η φόρμα αυτή όπως είναι χωρισμένη η Αθήνα είναι στημένη λάθος, τουλάχιστον θα έπρεπε το λεκανοπέδιο να το θεωρεί ενιαίο και να επιτρέπεται για λόγους εργασίας η μετακίνηση ανάμεσα σε όλες τις Π.Ε. της Αττικής. Για την χρήση των σημειώσεων συμβουλεύτηκα την πολιτική προστασία αφού κατάφερα να βρω γραμμή και μίλησα και με τα τηλέφωνα επικοινωνίας στο ΕΡΓΑΝΗ (ΣΕΠΕ). Η απάντηση που έλαβα ήταν και αυτή που σου έδωσα, ότι μπορείς μεν να γράψεις στις σημειώσεις και τις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες, ή ότι απλά θα χρειαστεί να κινηθείς και εκτός των παραπάνω δύο για λόγους εργασίας. Δεν υπάρχει επίσημη οδηγία πουθενά γι αυτό και σαφώς πιστεύω ότι αν υπάρξει θέμα κανείς από τους παραπάνω δεν φέρει ευθύνη. Εγώ σημειώνω μόνο ότι σε ελέγχους που έτυχα και μάλιστα εκτός των δυο ενοτήτων που είχα στο πάνω μέρος δεν αντιμετώπισα πρόβλημα.
  6. Αναφέρομαι στο πεδίο σημειώσεις, εκεί μπορείς να γράψεις ότι λόγω της φύσης της εργασίας δύναται να χρειαστεί να μετακινηθώ σε όλη την Αττική, ή να το σπάσεις σε Περιφερειακές ενότητες και να συμπληρώσεις έξτρα εκείνες που δεν σε αφήνει να επιλέξεις το σύστημα. Σε έλεγχο που έτυχα δεν μου είπαν κάτι, και μάλιστα ήμουν εκτός από τις δύο Περιφερειακές Ενότητες που είχα επιλέξει στο πάνω μέρος. Εντιτ: Πράγματι τη δεύτερη μέρα που ξεκίνησε το σύστημα αν και έγραφες σημειώσεις δεν εκτυπώνονταν στο PDF, το έχουν διορθώσει πλέον. Εάν μου πληρώνεις τους λογαριασμούς και μου δίνεις το μεροκάματό μου στο χέρι κάθομαι μέσα και όλο το χρόνο δεν έχω πρόβλημα. Γιατί εγώ δεν δικαιούμαι ούτε τα 800 ευρώ, ούτε υπάρχει δυνατότητα να δουλέψω από το σπίτι μου.
  7. Επειδή είχα την απορία από το πρώτο λοκντάουν με τις χειρόγραφες, είναι στη διακριτική ευχέρεια του οργάνου να σου βάλει πρόστιμο εάν έχεις τη χειρόγραφη και αναφέρει αόριστα "Αττική". Στις βεβαιώσεις πρέπει να αναφέρεται ξεκάθαρα η Περιφερειακή Ενότητα, στο ΕΡΓΑΝΗ όπως ειπώθηκε μπορείς να γράψεις μέχρι δύο, στο χειρόγραφο με επιφύλαξη μεγάλη μπορείς να βάλεις περισσότερες (αλλά αυτό δεν το καθιστά αυτομάτως νόμιμο). Ακόμα και στις βεβαιώσεις του ΕΡΓΑΝΗ υπάρχει σημείο όπου μπορείς να προσθέσεις "χειροκίνητα" κάποια σημείωση. Επειδή όμως δεν υπάρχουν πουθενά σαφείς οδηγίες είναι πάντα στην διακριτική ευχέρεια του οργάνου να βεβαιώσει ή όχι πρόστιμο ανάλογα με το αν κρίνει ότι η βεβαίωση κακώς γράφει ότι γράφει. Σε μια τέτοια περίπτωση το πρόστιμο θα βεβαιωθεί από τα συμφραζόμενα, δηλαδή έδρα επιχείρησης ή διεύθυνση οικίας και φυσικά συνυπολογίζοντας την φύση της εργασίας, δηλαδή αν απαιτείται όντως να μετακινείσαι σαν τεχνικός για παράδειγμα ή σαν κούριερ. Συμπέρασμα: Προσωπικά βγαίνω τηρώντας τα μέτρα και προσπαθώ να είμαι στα όρια της νομιμότητας όπως ορίζεται "από τα συμφραζόμενα", σεβόμενος εκείνον που φοβάται, αν και δυστυχώς δεν βλέπω τον αντίστοιχο σεβασμό εκείνους προς τους υπόλοιπους. Από εκεί και πέρα ξέρω ότι μπορεί να με περιμένει σε κάποια γωνία ένα 300άρι πρόστιμο και κινούμαι αναλόγως Για να κλείσω πιστεύω ότι δεν θα κάτσει κανένας αστυνομικός να σου κάνει ιστορία για φάρμακα, με απόδειξη στο χέρι, εφόσων βέβαια δεν πήγες στην Κόρινθο να τα πάρεις.
  8. Μάλλον ήθελε και αυτός να αποφύγει το ρίσκο οπότε τα είπε όλα αυτά. Ανταλλακτικά όντως δεν θα βρεις εύκολα, το μοτεράκι όμως του ρελαντί πουλιέται λογικά ακόμα γιατί είναι βλάβη που όπως είπε και ο @Fubar.gr είναι κοινή σε αυτά τα μοντέλα και πάρα πολλά κυκλοφορούν ακόμα. Αν θέλεις μπορώ να σου στείλω με πμ ώστε να μη θεωρηθεί διαφήμιση ένα μαγαζί που προμηθεύομαι ανταλλακτικά για τα VAG στην Αθήνα ο οποίος θα μπορέσει να σε βοηθήσει εάν υπάρχει το μοτεράκι σαν ανταλλακτικό καινούργιο. Αυτό που πρέπει επίσης αυστηρά να ελέγξεις είναι το φισάκι που πάει στο μοτεράκι ρελαντί, μπορεί να μην κάνει καλή επαφή ή να έχει φθαρεί η καλωδίωση και από εκεί να σου κάνει κόλπα ακόμα και αν το αλλάξεις με καινούργιο.
  9. O ts αναφέρει προβλήματα στο ρελαντί τα οποία κατά 90% προέρχονται από το σώμα ψεκασμού. Ακόμα και να έβρισκε να αγοράσει κινητήρα από Έλληνα έμπορο δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση να τον πάρει κομπλέ μαζί με το σώμα ψεκασμού (εκτός και αν το τελευταίο ήταν για πέταμα οπότε δεν θα έμπαινε και κανείς στον κόπο να το αφαιρέσει). Σε αντίθετη περίπτωση ο "φθηνός" κινητήρας θα είναι τόσο ξαλαφρωμένος από περιφερειακά που δεν θα το πιστεύει κανείς. Και μην σας ξεγελούν οι φωτογραφίες στις αγγελίες ακόμα και αν δεν αναγράφεται στο 99% των περιπτώσεων είναι ενδεικτικές. Οι φθηνοί κινητήρες που πουλάνε πολλές φορές έρχονται με βγαλμένες μέχρι και τις πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής από πάνω γι αυτό είναι και φθηνοί. Σχετικά με το ρελαντί επειδή το έχω δει πολλές φορές να αναφέρεται για τις 700-750 στροφές, δεν αποτελεί κανόνα για όλα τα αυτοκίνητα. Το πόσες στροφές θα έχει ρελαντί εξαρτάται από τη χρονολογία κατασκευής, τον κατασκευαστή και τον προγραμματισμό που έχει η ecu του αυτοκινήτου, όταν μιλάμε για οχήματα με ψεκασμό. Ακόμα και revision του ίδιου αυτοκινήτου άλλης χρονολογίας δύναται να έχουν διαφορετικές στροφές ρελαντί και κάτω από 700 αλλά και πάνω από 750. Το πόσες στροφές πρέπει να έχει το αναγράφει στο service manual του αυτοκινήτου. Με σχετική ασφάλεια θα μπορούσε κάποιος να απαντήσει μόνο αν έχει το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο. Τα παραπάνω δεν τα γράφω για να ξεκινήσω αντιπαράθεση, τα αναφέρω μόνο και μόνο επειδή έχω αρκετές φορές ζήσει το σκηνικό να έρχεται πελάτης και να μου ζητάει να ψάξω να του κατεβάσω το ρελαντί στις 700 στροφές που διάβασε σε κάποιο φόρουμ, ενώ το αυτοκίνητό του είχε από το εργοστάσιο 950 και η βελόνα έδειχνε κοντά στις 1000.
  10. Δυστυχως οχι, το ρελαντί ρυθμίζεται μόνο του από τη βαλβίδα αυτή
  11. Λόγω χρονολογίας θα κοίταζα αυστηρά όλες τις υποπιέσεις και τις σωληνώσεις του κινητήρα με έμφαση γύρω από το σεβρό των φρένων όπου έχω συναντήσει πολλές φορές σκασμένο το λαστιχάκι της αντεπίστροφης, αν κουνήσεις την βαλβίδα και ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές είναι από εκεί. Οι περισσότερες βλάβες που έχω συναντήσει στο συγκεκριμένο μοτέρ είχαν να κάνουν με κάποια βλαμμένη υποπίεση που είχε σκάσει ή είχε κοπεί τελείως. Αν βεβαιωθείς ότι από "αέρα" είναι εντάξει τότε το βαρελάκι του ρελαντί μάλλον κολλάει, εκεί θα πρέπει να τσεκαρείς την καλωδίωση του και εάν είναι καθαρό ή έχει τρέξει λάδι πάνω σε αυτήν. Το μοτεράκι θέλω να πιστεύω ότι πλέον πουλιέται σαν ανταλλακτικό σε λογικές τιμές οπότε εάν καταλήξεις ότι είναι οφ, το αλλάζεις, μην ασχοληθείς με μεταχειρισμένα σώματα ψεκασμού ή μοτεράκια γιατί σύντομα θα βρεθείς στην ίδια θέση. Αν δεν μπορέσεις να βρεις ανταλλακτικό τότε δυστυχώς το μεταχειρισμένο θα είναι μονόδρομος. Το μοτεράκι ρελαντί είναι βιδωμένο πάνω στο σώμα ψεκασμού , πρέπει να βγάλεις το φίλτρο και το φιλτροκούτι για να έχεις καθαρή πρόσβαση σε αυτό. Είναι ένα μαύρο ορθογώνιο εξάρτημα στο οποίο κουμπώνει μια φίσα με 3 ή 4 καλώδια. Μπορείς αρχικά να δοκιμάσεις να το καθαρίσεις μήπως το σώσεις.
  12. Έχεις κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο ή τον "ενισχυμένο" με τους δύο εκκεντροφόρους και πολλαπλό ψεκασμό; Το πρόβλημα δείχνει όντως βαλβίδα ρελαντί όπως έγραψε ήδη ο fubar, αλλά το που θα κοιτάξεις στο κάθε μοτέρ καθώς και η πιθανότητα να το λύσεις εξαρτάται από τον κινητήρα.
  13. Δυστυχώς δεν έχω κάτι υπόψιν. Φαντάζομαι ότι και ο χρόνος εξαρτάται από το κάθε ΚΠΑ και τον τρόπο με τον οποίο τα χειρίζονται.
  14. Ακόμα και αν έχει αντίστοιχη περίπτωση κάποιος πολλά μπορεί να παίξουν ρόλο ακόμα και στο ίδιο ΚΠΑ αν υπάγεται η περίπτωση. Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, απλά περιμένεις να δεις την έκβαση. Αν υπάρξει κατανόηση θα αποφασίσουν και θα δεχτούν την ένσταση, σε αντίθετη περίπτωση θα την απορρίψουν τηρώντας κατά γράμμα την εγκύκλιο
  15. Όπως είπαν τα παιδιά μάλλον το έχασες. Δυστυχώς ήταν στη διακριτική ευχέρεια της υπηρεσίας για να προχωρήσει η όχι η αίτηση. Από ότι βλέπω υπαγόμαστε σε διαφορετικές υπηρεσίες οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Αυτό που επιβεβαιώνω όμως και με το παραπάνω είναι ότι σε όλες τις περιπτώσεις αφήνουν τις αιτήσεις στον αέρα και μόνο όταν τους ενοχλήσεις ασχολούνται να σε ενημερώσουν ή να τις προχωρήσουν. Έχω και δεύτερη αίτηση σε εκκρεμότητα για πρόγραμμα στο οποίο είμαι ωφελούμενος όμως δεν έχει γίνει καμία κίνηση πέραν της καταγραφής στο σύστημα.
  • Δημιουργία νέου...