Προς το περιεχόμενο

Wolftub21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    38
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Wolftub21's Achievements

  1. Kαλησπέρα και πάλι παιδιά . Το ποσό των 180 ευρώ για τα ακουστικά μου επιστράφηκε μέσω paypal. Ωστόσο δεν έχει επικοινωνήσει κανείς ούτε για να επιστρέψω το λάθος πακέτο με το παιδικό παιχνίδι (για το οποίο τους ειδοποίησα 3 φορές τηλεφωνικά), ούτε για το δέμα μου που το έχει μια κοπέλα σε άσχετη διεύθυνση. Έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για την οποία δεν έχω καμία ενημέρωση ως τώρα, ώστε αν πουληθεί από κάποιον το προϊόν να μη θεωρηθεί πχ ότι ανήκε σε εμένα αφού δεν το παρέλαβα και να έχω κάλυψη. Τι λέτε εσείς οι υπόλοιποι να κάνω;
  2. 'Έκανα φυσικά και την καταγγελία μου γιατί και εμένα ήταν αξίας 200 € περίπου στο συνήγορο του καταναλωτή
  3. Eσένα είναι και ακόμα μεγαλύτερης αξίας το προϊόν δηλαδή! Εν τω μεταξύ μου επέστρεψαν απλά το ποσό μέσω paypal(ευτυχώς που έκανα έτσι την πληρωμή μου) . Δεν τολμάνε να με πάρουν ένα τηλέφωνο ούτε καν για να επιστρέψω το λάθος πακέτο του ανθρώπου που μπορεί να το ψάχνει! Γενικά πλήρης αδιαφορία! Τη μεγάλη ευθύνη την έχει η μεταφορική που σου πετάει το πακέτο και δεν ρωτάει όνομα και δεν ζητάει υπογραφή!
  4. Καλησπέρα και σε εσένα! Εμένα μου επέστρεψε το ποσό το Paypal αλλά για να είμαι καλυμμένος καθώς δεν παρέλαβα τα ακουστικά μου αλλά ένα παιδικό παιχνίδι για το οποίο δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανένα τρόπο με τα public, έκανα επιπλέον και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Θεωρώ πως είναι λίγο υπερβολικό να πας στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και θα έλεγα να προτιμήσεις το Συνήγορο του Καταναλωτή.
  5. Φοβάμαι μην χάσουμε τα λεφτά μας σε νιώθω απόλυτα! Φοβάμαι μην χάσουμε τα λεφτά μας σε νιώθω απόλυτα!
  6. Καλησπέρα όχι δεν με κατάλαβες έχει πάει το δέμα μου σε μια κοπέλα που και εκείνη περίμενε κάτι διαφορετικό και με πήρε εκείνη τηλέφωνο από την απόδειξη Δεν έχω καμία διάθεση να τρέξω να το πάρω αυτοί πρέπει να μου το φέρουν και μάλιστα με αποζημίωση για την ταλαιπωρία και επειδή δεν ρωτήσανε όνομα και δεν ζήτησαν υπογραφή . Δεν απαντάει κανείς ούτε στο τηλέφωνο ούτε στο email. Έτσι έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ζήτησα τα λεφτά μου στο PayPal. Δεν πειράζει πες ότι σου έκαναν δώρο τους αξίζει δεν θα χρεοκοπήσουν με τόσα έσοδα την περίοδο αυτή. Εμένα έγινε ότι έγραψα και στην κοπέλα προηγουμένως!
  7. Καλησπέρα στο forum. Δεν ήξερα που ακριβώς να το εντάξω αλλά αυτό το μπάχαλο με τα public δεν έχει να κάνει μόνο με την καθυστέρηση της παραγγελίας. Αγόρασα κάποια ακριβά ακουστικά Steelseries 7p για το ps5 προπλήρωσα πριν αρχίσει να γίνεται ο χαμός (25 Νοεμβρίου) και τα έστειλε η μεταφορική χωρίς να ρωτήσει όνομα παραλήπτη σε μια κοπέλα που επικοινώνησε μαζί μου βρίσκοντάς με από την απόδειξη. Το ίδο συνέβη και σε εμένα που παρέλαβα ένα παιδικό παιχνίδι halloween που προοριζόταν για εντελώς άσχετη περιοχή όπως και τα ακουστικά μου τα έστειλαν σε εντελώς άσχετη περιοχή. Πήρα τηλέφωνο τα public δεν απαντάει κανένας και ως δια μαγείας κλείνει η γραμμή, ενώ το πρωί μια κοπέλα με διαβεβαίωσε πως θα με πάρουν τηλέφωνο και ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία κλπ κλπ. Η μεταφορική ενώ φταίξει ξεκάθαρα πετάει το μπαλάκι στα public. Ευτυχώς έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στο Paypal μέσω του οποίου πλήρωσα. Τι άλλο με συμβουλεύετε να κάνω; Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγνώμη για το χρόνο αλλά είμαι πολύ νευριασμένος και κάπου έπρεπε να το μοιραστώ!
  8. Wolftub21

    PlayStation 5 Topic v2

    Παιδιά δεν καταλαβαίνω γιατί το ψειρίζουμε τόσο και θέλουμε να βρίσκουμε με το ζόρι ασήμαντα ελαττώματα ως σημαντικά. Εμένα πχ αν θα κάνει 15 δευτερόλεπτα (γιατί τόσο κρατάει) σαν αεροπλάνο για να φορτώσει δεν με ενδιαφέρει. Έχει πολλά πράγματα τα οποία έχουν ανέβει εμφανώς επίπεδο από το ps4 (χρόνοι φόρτωσης, ταχύτητα, πρόσβαση στις πίστες άμεσα, δυνατότητες γραφικών και dualsense). Γιατί δυσκολευόμαστε να πούμε "Ναι είναι μια πολύ καλή κονσόλα" ;
  9. Wolftub21

    PlayStation 5 Topic v2

    Καλησπέρα παιδιά ξέρετε κανένα κατάστημα που να μην έχουν εξαντληθεί τα επίσημα ακουστικά της Sony για το PS5? Αν δεν θέλετε να κάνετε διαφήμιση παρακαλώ στείλτε μου inbox!
  10. Το πλαίσιο τελικά ό,τι και να είπα προηγουμένως είναι το πιο αξιόπιστο και δεν κορόιδεψε ποτέ. Απλά για να μην πούνε κάτι που δεν ισχύει δεν απαντούσαν. Παραλαμβάνω αύριο κανονικά και έχω πληρώσει το σύνολο παιδιά άλλαξε το status!
  11. Παιδιά κανείς από πλαίσιο με αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης αύριο; Αλλά έχει μείνει στη συλλογή προϊόντων και δεν έχει προχωρήσει σε αποστολή η κατάσταση της παραγγελίας.
  12. Και εγώ στην ίδια κατάσταση ελπίζω να μη μας ρίξουν άκυρο αν και μου είπαν αύριο θα μου έρθει SMS. Για πλαίσιο μιλάω
  13. Εννοώ ότι έχουν ενημέρωση πως θα παραλάβουν την πρώτη μέρα , όπως φαίνεται στη σελίδα 3 εδώ, παιδιά που παρήγγειλαν αργότερα από εμένα ενώ εγώ έκανα εκδήλωση ενδιαφέροντος από Ιούνιο και με έβαλαν στη δεύτερη παρτίδα. Είναι γενικά όλοι ανοργάνωτοι πέρα από τα λίγα τεμάχια. Από console club μόλις το ακύρωσα πάντως ντροπή ψωνίζω από δέκα χρονών εκεί!
  14. . Το γκρουπ δημιουργήθηκε για ένα σκοπό θα λαικιζουμε και εδώ ;; Να φωνάξουμε και τον Ευαγγελάτο αν είναι! Το Πλαίσιο σήμερα δεν έχει ιδέα ενώ έχω εξοφλήσει όλο το ποσό και στο Console club ενώ έχω παραγγείλει Ιούνιο πριν καν ανοίξουν οι κρατήσεις, βλέπω ότι από εκεί παραλαμβάνουν άτομα που έκαναν παραγγελία πολύ αργότερα από εμένα! Εκεί ήταν χωρίς προκαταβολή η κράτηση. Προφανώς είναι ευθύνη και του αντιπροσώπου και των καταστημάτων
  15. Απαράδεκτοι εμένα μου είπαν ότι είναι εξαντλημένα και είχα παραγγείλει Ιούνιο πριν καν ανοίξουν οι παραγγελίες!
  • Δημιουργία νέου...