Θέλω και εγώ να μοιραστώ την εμπειρία μου σχετικά με την παραγγελία μου από Κωτσόβολο. Εγώ προσωπικά είχα κάνει εκδήλωση ενδιαφέροντος την ημέρα ανακοίνωσης της κονσόλας κάπου στον Αύγουστο (δεν θυμάμαι δυστυχώς πότε) και προ-παραγγελία στις 17/09. Μετά από μερικές μέρες με κάλεσαν στο τηλέφωνο και μου ζήτησαν την προκαταβολή που στην αρχή δεν ήθελα να την δώσω για να μην δεσμευθώ, όμως ο υπάλληλος με έπεισε λέγοντάς μου ότι με την σειρά που έχω δύσκολα να μην πάρω πρώτη μέρα. Αυτό που με παραξένεψε και θέλω να το κρατήσετε γιατί ίσως δώσει μια απάντηση στον όλο χαμό που βιώνουμε είναι που μου είπε ότι «θα δημιουργήσουμε τώρα μια νέα παραγγελία για να γίνει η πληρωμή της προκαταβολής». Εγώ αμέσως τον ρώτησα τι εννοεί και ότι δεν έχει νόημα γιατί έτσι θα χάσω την σειρά μου προφανώς (αν δημιουργούσαμε μια νέα παραγγελία στις 22/09 αν θυμάμαι σωστά). Πάλι όμως με διαβεβαίωσε πως δεν θα χαθεί η σειρά της πρώτης παραγγελίας. Μετά από καιρό και όταν μπήκαμε σε καραντίνα εδώ Θεσσαλονίκη επικοινώνησα μαζί τους για να αλλάξω τον τρόπο παράδοσης καθώς είχα επιλέξει παραλαβή από κατάστημα και η κοπέλα στο τηλέφωνο μου αναφέρει σαν ημερομηνία παραγγελίας την ημέρα πληρωμής της προ-καταβολής. Της επισήμανα ότι δεν ήταν εκείνη η ημέρα και ψάχνοντας στο ιστορικό της παραγγελίας είδε εν τέλη το 17/09. Καθώς περνούσαν οι μέρες εγώ ήλπιζα να υπάρξει μια αλλαγή στο στάτους της παραγγελίας από την Παρασκευή που πέρασε καθώς είχα πληροφορηθεί ότι η Σονυ θα έδινε στους προμηθευτές τα κομμάτια που τους αναλογούσαν την Παρασκευή που πέρασε. Δυστυχώς όμως δεν έγινε αυτό και σε κάθε προσπάθεια να μάθω κάτι έπαιρνα πάντα τα αυτοματοποιημένα μηνύματα τους σαν απάντηση. Μέχρι το απόγευμα χθες η παραγγελία έμενε στάσιμη μέχρι που κατά τις 19:00 περίπου άλλαξε και πήγε στο Συλλογή και Προετοιμασία όμως έμεινε εκεί μέχρι σήμερα το πρωί τι 9 παρά όπου μου ήρθε και μηνυμα στο κινητό ότι το δέμα είναι στο δρόμο πλέον. Από την Γενική Ταχυδρομική έχει μείνει στο ότι έφυγε από Ρέντης στις 06:09 και τίποτα νεότερο και δεν μπορώ να μάθω και κάτι από την Γενική Ταχυδρομική που όπως όλες οι Μεταφορικές είναι και αυτές στα χαμένα. Με αυτά που διαβάζω εδώ πολύ αμφιβάλω ότι η κονσόλα μου είναι για να παραδοθεί σε εμένα και απλά έχει γίνει ένα λάθος. Απλά όπως είπα παραπάνω πιστεύω ότι όλο το αλαλούμ με τις προτεραιότητες έχει να κάνει με την πληρωμή σε δεύτερο χρόνο της προκαταβολής από Κωτσόβολο καθώς ήταν ο μόνος που δεν ζητούσε εξ αρχής προκαταβολή ενώ όλες οι άλλες αλυσίδες για να προχωρήσει η παραγγελία είχα εξ αρχής τον όρο αυτό και έτσι προφανώς δεν χάθηκε η μπάλα. Αυτά είχα να μοιραστώ παιδιά μαζί σας. Καλή υπομονή σε όλους όσους είναι στην αβεβαιότητα για το αν αποκτήσουν τελικά την κονσόλα αυτές τις μέρες