Προς το περιεχόμενο

leondas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    89
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με leondas

  • Ημερομηνία γέννησης 25 Ιανουαρίου

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    LIMASSOL

Ιστοσελίδα

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.862 προβολές προφίλ

leondas's Achievements

  1. Καλησπέρα στο Forum. Σκέφτομαι να ξεκινήσω την ενασχόληση με το dropshiping και απ ότι βλέπω υπάρχουν κάποιες τυπικές διαδικασίες περίπου σαν να ανοίγεις φυσικό κατάστημα. Θα ήθελα να ακούσω συμβουλές από τους πιο έμπειρους αλλά και βήματα checklist που θα πρέπει να ακολουθήσω και αν τελικά αξίζει όλος ο κόπος.
  2. Εισαι δηλαδη σιγουρος οτι τα βγαζω απο το κεφαλι μου αυτα μηπως θα ηθελες να σου προωθησω το mail της VODAFONE
  3. Εκτός της κακής ποιότητας υπηρεσιών έφτασα προσφάτως να αντιμετωπίζω και ειρωνικές απαντήσεις από τους υπαλλήλους της εξυπηρέτησης της vodafone. 3 ώρες αναμονής χωρίς τη δυνατότητα επανακλησης από αυτούς. Κάθε φορά ξεκινάς απο την αρχή με το πρόβλημα που μπορεί συνεχίζει επι μήνες όπως το δικό μου. Παραθέτω συνομιλία μου με τεχνικό και το φοβερό ύφος του που μου λέει οτι η γη είναι κύβος και όχι σφαίρα και εγώ με το ζόρι πρέπει να τον πιστέψω. Να γιατί θα αλλάξω πάροχο αμέσως. 00:00:01 Vodafone : Καλώς ήρθες στο Live Chat! 00:00:01 Vodafone : Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία με τη Vodafone. Ένας εκπρόσωπός μας θα είναι σύντομα διαθέσιμος. 00:01:40 Εγώ : Μίλησα και προηγουμένως με εκπρόσωπο και το προβλημά μου είναι η σύνδεση του internet. 00:44:15 Vodafone : καλησπερα σας 00:44:24 Vodafone : τι ακριβος προβλημα αντιμετοπιζετε ? 00:45:22 Εγώ : Αν δείτε το ιστορικό και μετρησετε θα δείτε συνεχεις διακοπές 00:46:29 Εγώ : Ηρθε τεχνικός δύο φορές και το πρόβλημα δεν λύνεται 00:48:12 Εγώ : Έφερα δικό μου τεχνικό και μέτρησε τη γραμμή στο σπίτι και στην είσοδο της πολυκατοικίας και αποφάνθηκε οτι το προβλημα είναι στο DSLAM 00:49:43 Εγώ : Η γραμμή μου κατά τη μέτρηση είχε εκατομμύρια λάθη σε 20 δευτερόλεπτα 00:49:59 Εγώ : Στην παροχή 00:57:05 Vodafone : Απο οτι βλεπω ο τεχνικος αναφερει οτι δεν υπαρχουν σφαλματα στην παροχη σας 00:57:26 Εγώ : ΟΚ 00:57:30 Vodafone : εχετε ενημερωθει για spliter στην γραμμη σας 00:58:07 Vodafone : και αν καποια συσκευη τηλεφωνου δεν συνδεετε μαζι με το router στην ιδια μπριζα του ΟΤΕ 00:58:12 Εγω : Έχω αλλάξει σπλιτερ φίλτρα και όλα τα καλώδια καθώς και το ρουτερ 00:58:28 Vodafone : θα πρπει να εχει τηλεφωνικο φιλτρο 00:58:49 Εγώ : Ναι τα έχω κάνει όλα απο 5 φορές 00:59:09 Εγώ : Δύο μήνες έχω το πρόβλημα 00:59:11 Vodafone : θα πρεπει να τα αλαξετε 00:59:32 Vodafone : δεν φενετε καποιο καλωδιακο προβλημα στην γραμμη σας' 01:01:54 Εγώ : Ακούστε με .Ο τεχνικός σας την πρώτη φορά μου είπε να αλλάξω την καλωδίωση όπως και έκανα. Τα προβλήτα δεν σταματήσαν και έτσι ξαναήρθε και ανακάλυψε οτι η γραμμή δεν έχει πρόβλημα..... αλλά εγώ δεν έχω ιντερνετ κάθε μέρα κάποιες ώρες 01:02:26 Εγώ : Αν δεν είχα πρόβλημα δεν θα σας απασχολούσα 01:04:02 Vodafone : μαλιστα 01:04:14 Vodafone : αυτο που μου αναφερετε συμβενει στο wifi ? 01:04:34 Εγώ : Τι εννοείται? 01:05:14 Vodafone : Oτι σε συνδεση wifi εχετε τις αποσυνδεσεις? 01:07:07 Εγώ : Ακούστε είμαι τεχνικός Υ/Η και δικτύων και σας λέει για λάθη που γεμίζουν τη μνήμη του ρουτερ με αποτέλεσμα να αποσυνδέεται. πέφτει το DSL άρα δεν υπάρχει σύνδεση στο ιντερνετ 01:07:20 Vodafone : μαλιστα 01:07:33 Vodafone : τοτε θα πρεπει να κανετε οτι σας ειπα παραπανω 01:07:43 Vodafone : αλαγη 01:07:48 Vodafone ς : spliter filter 01:08:11 Εγώ : Πόσες φορές το μήνα ? 01:08:25 Vodafone : ειναι προβλημα καλωδιοσης σας 01:08:30 Vodafone : και οχι γραμμης 01:08:35 Εγώ : Τα έχω αλλάξει τρεις φόρες σε δύο μήνες 01:08:53 Εγώ : Το πρόβλημα είναι της γραμμής. 01:08:59 Εγώ : 100% 01:09:02Vodafone : συνεπως τοτε φτεει το καλωδιο του dsl. 01:09:57 Εγώ : Δεν ξέρω πόσα γνωρίζεται από δικτυακές δομές αλλά τα λάθη μπορούν πλεον να εντοπιστούν ως προς την προέλευση 01:10:17 Εγώ : και ειδικά από έμπειρους τεχνικούς 01:10:28 Vodafone : τα παντα 01:12:14 Εγώ : Σας λέω οτι μέτρηση στην παροχή της πολυκατοικίας βρήκε εκατομύρια λάθη αρα απο που προέρχονται απο την καλωδίωση της πολυκατοικίς ή απο τον παροχο? 01:13:02 Vodafone : απο την πολυκατοικια 01:14:37 Εγώ : Προφανώς με ειρωνεύεστε Φιλικά, Vodafone Οπως καταλαβαίνεται μετά η συνομιλία σταμάτησε με πρωτοβουλία του"τεχνικού" κοινώς με γείωσε.
  4. Για να είναι anti-macbook ένα laptop δεν αρκεί μόνο το hardware και το design αλλά κυρίως το λειτουργικό του σύστημα.
  5. Πραγματικά εντυπωσιακή εμφάνιση για κινητό αυτής της κατηγορίας Και τα χαρακτηριστικά του αξιόλογα, μόνη αμφιβολία η διαχείριση της μπαταρίας ίδωμεν....
  6. Προκειμένου να πέσει η τιμή του πακέτου η ms θα πρέπει να ρίξει τις προδιαγραφές της σε ποιότητα κατασκευής ή απόδοσης. Δεν μπορεί να πετύχει το ίδιο αποτέλεσμα με την pro σε τιμή κάτω του μισού.
  7. Καλησπέρα σου φίλε μου. Βρήκες λύση στο προβλημά σου γιατι έχω το ίδιο πρόβλημα.
  8. Το λειτουργικό της apple (osx) σε όλες του τις εκδόσεις εδώ και 15 χρόνια έχει δοκιμαστεί εκτενώς και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Τα windows από την άλλη πέρασαν από τα αποτυχημένα 8 στα 10 πριν 2 μήνες. Άρα περιμένετε να δείτε και μετά βγάζουμε συμπεράσματα.
  9. leondas

    Microsoft Lumia 640 Review

    Κατ'αρχήν να πώ οτι είχα δύο συσκευες WP το lumia 610 απο τα πρώτα και το Lumia 535DS Δεν ξέρω αν και επειδή είναι low range κινητα έχουν μικρότερη απόδοση. Απο χαρακτηριστικά το 535 έχει σχετικά καλά και ο λογος τιμής χαρακτηριστικών είναι αριστος ΑΛΛΑ δεν συμβαίνει το ίδιο και σε επι μέρους λειτουργικά χαρακτηριστικά όπως η αποκριση επαφής της οθόνης. Δεν ξέρω αν είναι προβλημα του λειτουργικού αλλά πάσχει και χρειάζεται αναβάθμηση επιγόντως. Προσωπικά εαν δεν περίμενα να δώ τα WP10 θα το είχα αλλάξει.
  • Δημιουργία νέου...