Προς το περιεχόμενο

Buglocker

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    17
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

751 προβολές προφίλ

Buglocker's Achievements

  1. 1) Δεν τους έστειλα γραπτό αίτημα γιατί μου είπαν το απαράδεκτο ότι "στείλτε mail γιατί από εμένα (σ.σ. τον υπάλληλο) δεν θα το δεχτούν". Δηλ. ότι και καλά θα τους έλεγε ψέματα ο υπάλληλός τους..... 2) Το Valeur είναι λίγες εργάσιμες μέρες , 3 το πολύ για την τράπεζά μου (Πειραιώς). Η πίστωση όμως μέσω ακύρωσης της συναλλαγής λόγω "αμφισβήτησης συναλλαγής" πάει μέχρι 60 εργάσιμες. 3) Τους είπα να το αναιρέσω και δεν το δέχτηκαν (βλ. 1) 4) Όταν μίλησα με την UPS μου είπαν ότι "δεν έχει παραδοθεί η αποστολή σε κανέναν γιατί αγνοείται από την Ολλανδία και μετά". Άρα είτε η UPS στέλνει πλαστά αποδεικτικά στην Lambda είτε η Lamda δημιούργησε πλαστό αποδεικτικό. 5) Σε επικοινωνία που είχα με την UPS και με την Lambda και οι δύο είπαν τελικά ότι η αποστολή χάθηκε από την Ολλανδία και μετά. Άρα γνωρίζουν πολύ καλά τι συνέβη γι' αυτό και λένε θα επιστρέψουν τα χρήματα. 6) Δηλ. τι ? Αν χαθεί με ευθύνη του αποστολέα ή του courier , χάνεις τα λεφτά σου ?
  2. 1) Σε επικοινωνία👈 που είχα με την UPS μου είπαν ότι "το δέμα έχει παραληφθεί από Αγγλία , πήγε Ολλανδία και έκτοτε αγνοείται". Μετά από αυτό άνοιξε "έρευνα" για να δει τι γίνεται με την αποστολή. 2) Για να διασφαλίσω τα χρήματά μου και να μην ξαναχρησιμοποιηθεί η χρεωστική μου κάρτα για χρέωση από την Lamdatek , η τράπεζά μου (Πειραιώς) με συμβούλεψε : -Να ακυρώσω την κάρτα -Να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής , όπως και έκανα. 3) Η lamdatek με ενημέρωσε ότι το δέμα έχει παραδοθεί σε κάποια "ASPASIA DOUVITS" και μάλιστα μου έστειλαν με mail το αποδεικτικό που (υποτίθεται) ότι τους έστειλε η UPS. Δεν υπάρχει👈 τέτοιο όνομα στην διεύθυνση παράδοσης. Σε νέα εποικοινωνία μου με την UPS , μου είπε ότι "δεν υπάρχει αποδεικτικό παράδοσης , γιατί το πακέτο αγνοείται από την Ολλανδία και μετά". Άρα κάποιος από τους 2 λέει ψέματα. 4) Τελικώς η lamdatek απεφάνθει ότι "το δέμα έχει χαθεί (σ.σ αυτό τους είπαν από την UPS , άρα δεν👈 είχε παραδοθεί όπως έλεγαν αρχικά.....) και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας με πίστωση (σ.σ. στον λογαριασμό που αντιστοιχεί η χρεωστική κάρτα). 5) Ρώτησα την τράπεζά μου πότε θα φανεί η πίστωση και μου είπαν ότι αυτοί χρειάζονται έως 3 εργάσιμες μέρες , αλλά αν έχει μεγαλύτερο όριο η τράπεζα της Lamdatek μπορεί να είναι και παραπάνω. 6) Σε νέα ενημέρωση από την Lamdatek μου είπαν ότι η επιστροφή δεν θα γίνει μέσω πίστωσης , αλλά μέσω της αμφισβήτησης συναλλαγής της τράπεζάς μου. Η τράπεζά μου μου είπε ότι μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 60 εργάσιμες μέρες για να γίνει αυτό. 7) Τους πρότεινα να ακυρώσω την αμφισβήτηση συναλλαγής και να μου κάνουν κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό το κόστος. Η τηλεφωνήτρια μου είπε "εγώ δε μπορώ να το μεταφέρω αυτό στο αφεντικό , στείλτε ένα email για να υπάρχει απόδειξη ότι το ζητήσατε...". Της είπα "δηλ. αν το μεταφέρατε εσείς δεν θα σας πίστευαν.....?". Λέει "πρέπει να στείλετε email". Της είπα ότι 26 μέρες μετά την παραγγελία δεν είμαι διατεθειμένος να ασχοληθώ άλλο με αυτό , και θα περιμένω 60 εργ. μέρες.... Με αυτά τα δεδομένα , όποιος θέλει παραγγέλνει. 🤣 1) Σε επικοινωνία👈 που είχα με την UPS μου είπαν ότι "το δέμα έχει παραληφθεί από Αγγλία , πήγε Ολλανδία και έκτοτε αγνοείται". Μετά από αυτό άνοιξε "έρευνα" για να δει τι γίνεται με την αποστολή. 2) Για να διασφαλίσω τα χρήματά μου και να μην ξαναχρησιμοποιηθεί η χρεωστική μου κάρτα για χρέωση από την Lamdatek , η τράπεζά μου (Πειραιώς) με συμβούλεψε : -Να ακυρώσω την κάρτα -Να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής , όπως και έκανα. 3) Η lamdatek με ενημέρωσε ότι το δέμα έχει παραδοθεί σε κάποια "ASPASIA DOUVITS" και μάλιστα μου έστειλαν με mail το αποδεικτικό που (υποτίθεται) ότι τους έστειλε η UPS. Δεν υπάρχει👈 τέτοιο όνομα στην διεύθυνση παράδοσης. Σε νέα εποικοινωνία μου με την UPS , μου είπε ότι "δεν υπάρχει αποδεικτικό παράδοσης , γιατί το πακέτο αγνοείται από την Ολλανδία και μετά". Άρα κάποιος από τους 2 λέει ψέματα. 4) Τελικώς η lamdatek απεφάνθει ότι "το δέμα έχει χαθεί (σ.σ αυτό τους είπαν από την UPS , άρα δεν👈 είχε παραδοθεί όπως έλεγαν αρχικά.....) και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας με πίστωση (σ.σ. στον λογαριασμό που αντιστοιχεί η χρεωστική κάρτα). 5) Ρώτησα την τράπεζά μου πότε θα φανεί η πίστωση και μου είπαν ότι αυτοί χρειάζονται έως 3 εργάσιμες μέρες , αλλά αν έχει μεγαλύτερο όριο η τράπεζα της Lamdatek μπορεί να είναι και παραπάνω. 6) Σε νέα ενημέρωση από την Lamdatek μου είπαν ότι η επιστροφή δεν θα γίνει μέσω πίστωσης , αλλά μέσω της αμφισβήτησης συναλλαγής της τράπεζάς μου. Η τράπεζά μου μου είπε ότι μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 60 εργάσιμες μέρες για να γίνει αυτό. 7) Τους πρότεινα να ακυρώσω την αμφισβήτηση συναλλαγής και να μου κάνουν κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό το κόστος. Η τηλεφωνήτρια μου είπε "εγώ δε μπορώ να το μεταφέρω αυτό στο αφεντικό , στείλτε ένα email για να υπάρχει απόδειξη ότι το ζητήσατε...". Της είπα "δηλ. αν το μεταφέρατε εσείς δεν θα σας πίστευαν.....?". Λέει "πρέπει να στείλετε email". Της είπα ότι 26 μέρες μετά την παραγγελία δεν είμαι διατεθειμένος να ασχοληθώ άλλο με αυτό , και θα περιμένω 60 εργ. μέρες.... Με αυτά τα δεδομένα , όποιος θέλει παραγγέλνει. 🤣
  3. Buglocker

    Αγορά από lambda-tek.gr. Safe?

    ΜΑΚΡΙΑ. Βλέπετε ανάρτησή μου εδώ.
  4. Στην καλή περίπτωση απαράδεκτα ασυνεπείς , στην κακή απατεώνες. Δε μπορώ να απαντήσω ακόμα με 100% σιγουριά , γιατί περιμένω να παραλάβω παραγγελία που έκανα στις 5-5-2023 και στάλθηκε κατά δήλωσή τους στις 9-5-2023 , και είναι 19-5-2023 και δεν έχω παραλάβει και ακόμη χειρότερα δε γνωρίζω/ζουν αν και πότε θα παραλάβω. Επίσης αρνούνται να ακυρώσουν την παραγγελία γιατί "δεν έχουν ενημερωθεί από την UPS". Σε ερώτησή μου γιατί δεν τους παίρνουν τηλ. να μάθουν τι γίνεται . η απάντηση ήταν "δε λειτουργούμε έτσι σαν εταιρία , επικοινωνούμε μόνο με email , και τους έχουμε στείλει και δεν έχουν απαντήσει". Το πιθανότερο είναι να είναι απατεώνες. Σε κάθε περίπτωση μακριά. Ίσως να μην είναι τυχαίο ότι δεν στέλνουν με αντικαταβολή παρά μόνο με προχρέωση......... Πήγα να γλιτώσω 15 ευρώ και όπως δείχνει θα χάσω 112...... ΜΑΚΡΙΑ.
  5. Γεια χαρά. Έχω το παραπάνω router και προσπαθώ να συνδέσω USB stick σε αυτό. Στην σελίδα του router φαίνεται ότι το βλέπει , αλλά στον υπολογιστή δεν το βλέπω πουθενά. Κάποια ιδέα ? Ευχαριστώ.
  6. Ακύρωσα την φορητότητα , γιατί μίλησα με την τεχνική υποστήριξη της Vodafone και μου είπαν ότι δεν θα δουλέψει και δεν παρέχουν υποστήριξη για άλλα routers εκτός από τα δικά τους. Ευχαριστώ.
  7. 1) Ρώτησα Vodafone και Nova (τεχνική υποστήριξη) και μου είπαν ότι "δε μπορείτε να τα βάλετε γιατί δεν έχετε τους κωδικούς και δε μπορούμε να τους δώσουμε. 2) Ρώτησα την αντιπροσωπεία και το τεχνικό τμήμα εμπόρου που το πουλά και μου είπαν το ίδιο. 3) Ρώτησα με email την AVM και μου είπαν ότι δε μπορεί να μπει λόγω κωδικών.
  8. 1) Έχω ήδη ρωτήσει αν μπορώ να κάνω επιλογή modem που θα μου στείλουν και η απάντηση ήταν : " Όχι. Θα σας σταλεί ότι υπάρχει σε απόθεμα. " 2) Γράφεις "εφόσον βρεις τρόπο να τους πάρεις από το μόντεμ που θα σου στείλουν". Προφανώς και δεν έχω τρόπο. 3) Συμπεράσματα : α.Ακυρώνω την αίτηση φορητότητας γιατί ο πρώτος λόγος που ήθελα αλλαγή παρόχου , ήταν γιατί μου είπαν από το εμπορικό τμήμα της Vodafone ότι "μπορείτε να βάλετε οποιοδήποτε router του εμπορίου αν είναι VDSL και VOIP". β. Το θέμα όπως λέει και ο τίτλος του άρθρου , λύθηκε ως εξής : δε μπορεί να μπει το AVM 7530 σε γραμμή VODAFONE , παρά μόνο αν συμβαίνουν και τα δύο : 1) Το χορηγούμενο router είναι το Η300 και 2) γίνει χρήση του σχετικού προγράμματος. Ευχαριστώ για τον χρόνο και γιατί έλυσα την απορία μου.😃👍
  9. Το modem που θέλω να βάλω είναι το AVM 7530 , όπως έγραψα στον τίτλο του άρθρου. Αν δε μου στείλουν το H300 δε μπορώ να βάλω το AVM 7530 ?
  10. Διάβασα το νήμα , αλλά δε βρήκα κάπου βήματα εγκατάστασης και χρήσης του προγράμματος☹️. Μπορείς να τα πεις περιληπτικά ? Otherwise , πες ότι έχω αγορασμένο το 7530 και το πρόγραμμα. Τι κάνω ? Έκανα ένα backup χωρίς να βάλω username/password και σώθηκε αυτό : Ευχαριστώ.
  11. Φορητότητα κάνω. Τώρα έχω το ZTE 288A στη NOVA. Κατέβασα το πρόγραμμά σου και το εκτέλεσα. Όταν πατάω "Retrieve and backup VOIP" μου βγάζει τον σχετικό πίνακα. Εκεί είναι όλα συμπληρωμένα εκτός από username και password. Πρέπει να τα συμπληρώσω εγώ ? Αν ναι ποια είναι αυτά ? Είναι αυτά που μου έδωσε η NOVA όταν ενεργοποίησα την γραμμή και που υπάρχουν (το username μόνο φαίνεται) στην ιστοσελίδα του ZTE 288A ? Ευχαριστώ. 👍
  12. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Η απάντηση που μου δίνεις είναι για το AVM ή για το H300S ? Γιατί η ερώτησή μου είναι για το AVM 7530. Απορίες αν είναι για το AVM 7530 : 1) Αυτό που μου είπε η τηλ. τεχνική υποστήριξη της Vodafone ότι με του εμπορίου δεν θα δουλεύει το τηλέφωνο λόγω κωδικών που λειτουργούν μόνο με το firmaware της Vodafone δεν ισχύει ? 2) Ποια είναι τα βήματα για την σύνδεση και τι διαπιστευτήρια θα χρειαστώ συνολικά (usernames & passwords) ? 3) Εννοείς ότι θα πρέπει να κάνω backup από το ZTE 288A της Nova που έχω , κάποιες ρυθμίσεις ? Αν ναι , από που γίνεται αυτό , γιατί από όσο είδα δε βρήκα κάτι. Ευχαριστώ. 🙂👍
  13. Καλησπέρα , καλή χρονιά. Είμαι στην Nova. Τους ζήτησα να μου αλλάξουν router με κάποιο της επιλογής μου , είτε από αυτά που αυτοί δίνουν , είτε από το εμπόριο. Η απάντηση ήταν ότι του εμπορίου δε μπορούν να μπουν , και από τα δικά τους δε μπορώ να επιλέξω (ήθελα να επιλέξω ένα Thomson/technicolor) , και ότι αν μου έστελναν εκείνοι δε γνωρίζουν ποιο θα είναι😁. Κοινώς .... χάος. Στο μεταξύ μου έδωσαν τον Μάρτιο καινούργιο router ΖΤΕ 267Ν το οποίο χάλασε μετά 8 μήνες. Προχθές μου έδωσαν το ZTE 288 που έχει προβλήματα. Στη συνέχεια (χθες) , πήρα τηλ. το εμπορικό τμήμα της Vodafone και τους ρώτησα αν έκανα φορητότητα αν θα μπορούσα να επιλέξω router. Η απάντηση ήταν ότι από τα δικά τους που έρχονται δωρεάν δε μπορώ να επιλέξω , αλλά μπορώ να επιλέξω κάποιο του εμπορίου με τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές δηλ. VDSL 100MBs και VOIP. Με αυτό το δεδομένο , έκανα αίτηση φορητότητας , αφού από το εμπόριο θέλω να βάλω το AVM FRITZ! Box 7530. Πήρα σήμερα το τεχνικό τμήμα της Vodafone για να επιβεβαιώσω το ότι μπορώ να βάλω του εμπορίου και η απάντηση ήταν : " Θα δουλεύει το internet αλλά όχι το τηλέφωνο😁 (!!!!!!!!!!). Αυτό γιατί οι κωδικοί μπορούν να περαστούν μόνο με το firmware της Vodafone το οποίο δεν θα έχει του εμπορίου". Τους είπα ότι έχω διαβάσει στο internet έχουν καταφέρει να βάλουν το AVM FRITZ! Box 7530. Το έκαναν search στο internet και μου είπαν : "Ίσως να δουλέψει αλλά δε μπορώ να σας το εγγυηθώ". Επίσης μου είπαν ότι μπορώ να το κάνω bridge κάτι το οποίο δεν έχω ξανακάνει , και δε γνωρίζω αν θα περιορίσει τις επιδόσεις του AVM FRITZ! Box 7530 αφού θα μεσολαβεί και άλλο router. Με αυτά τα δεδομένα , θα ήθελα να μάθω : 1) αν δουλεύει το AVM FRITZ! Box 7530 σε Vodafone VDSL 100Mbs , αλλιώς να ακυρώσω την φορητότητα. 2) Πώς κάνω bridge και αν αυτό επηρεάζει λόγω συνδεσμολογίας τις επιδόσεις του AVM FRITZ! Box 7530. Ευχαριστώ.
  • Δημιουργία νέου...