Προς το περιεχόμενο

pifilos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    922
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://www.instagram.com/filippos.drylerakis/
  • Skype
    https://www.flickr.com/people/194737069@N06/

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.924 προβολές προφίλ
  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 22/04/2024 09:41 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται ο sigma 16mm για fujifilm x σε άριστη κατάσταση με πλήρη συσκευασία. Αγορασμενος από τον Γαλαιο πριν 1 χρόνο με υπόλοιπο εγγύησης. Κατά προτίμηση από Αθήνα για άμεση συναλλαγή και έλεγχο του φακού.

    300 €

  2. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 22/04/2024 09:41 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Η εξαντλημένη συλλογή του Marc Riboud. Σε άριστη κατάσταση, πρακτικά καινούργιο, διαβάστηκε μόνο μια φορά. Κατά προτίμηση από Αθήνα για επιτόπιο έλεγχο και συναλλαγή. Παρουσίαση του βιβλίου

    450 €

  3. Ripley στο Netflix Γιά όσους ενδιαφέρονται για ωραία κάδρα γενικότερα (υποθέτω όλοι όσοι ασχολούνται με τη φωτογραφία ), αλλά και για όσους "γραφικούς" από εμάς που τους αρέσουν οι ασπρόμαυρες ταινίες - φωτογραφίες αξίζει. Πέραν του ουσιαστικού δηλαδή που είναι η υπόθεση, σκηνοθεσία, παίξιμο κλπ κλπ μόνο και μόνο για την εικόνα αξίζει . https://www.vanityfair.com/hollywood/ripley-netflix-shot-list-awards-insider
  4. Μάλλον το ίδιο λέτε αλλά ανάποδα. Το μεν 60% παραπάνω από το 460 το δε 38% παρακάτω από το 740. Βάσει του post του LongTom βέβαια το 38% πιο κάτω κολλάει λίγο περισσότερο.
  5. Αν ασχολιομουν αρκετά με πορτραίτα ή και σε στούντιο γενικότερα όντως έχεις δίκιο είναι must. Αλλά για την πιο χαλαρή τυπική χρήση που κάνω σαν ερασιτέχνης δεν μπορώ να δικαιολογήσω το βάρος του. Επίσης το γράψιμο του παλιού (και σίγουρα όχι του καινούργιου) 56mm f/1.2 είναι αρκετά κοντά με φοβερή διαφορά στις διαστάσεις και το βάρος, οπότε είναι πιο φιλικός στον μέσο χρήση όπως εγώ. Ποτέ δε λέω ποτέ βέβαια...
  6. Από περιέργεια αν και ετεροχρονισμένα μιας και τώρα είδα τη συζήτηση, αναφέρεσαι σε jpeg ή RAW αρχεία ; Επίσης για ποιους φακούς μιλάς ;
  7. Μια απ' τα ίδια και ίσως χειρότερα στη Fujifilm. Χώρια του ότι δε βρίσκεις και τίποτα διαθέσιμο στην Ελλάδα λόγω χαμηλού αριθμού πωλήσεων έτσι και αλλιώς. Παραγγελία και όποτε έρθει. Βασικά αν δεν υπήρχε το e-infinity μάλλον δε θα είχα καν αυτό το σύστημα 😀 Ωστόσο, η Nikon όπως είπε και ο LongTom αποτελεί εξαίρεση αρκετά συχνά και μπράβο της.
  8. Δε μου έχει δοθεί τέτοια εντύπωση πάντως. Έχοντας αγοράσει από εκεί ένα σώμα και έξι φακούς σε διάστημα τεσσάρων ετών ήταν και είναι ακόμα όλα μια χαρά. Η μοναδική φορά που παρατήρησα κάτι διαφορετικό ήταν πριν ενάμιση περίπου χρόνο οπότε και στο κουτί του φακού που ήρθε δεν υπήρχε το αυτοκόλλητο με τον σειριακό αριθμό του. Μου έκανε εντύπωση γιατί σε όλα τα υπόλοιπα που ανέφερα παραπάνω υπήρχε κανονικά. Εκτιμώ πως λόγω του όγκου των παραγγελιών και των επιστροφών που δέχονται μπορεί να ήταν επιστροφή εντός 14 ημερών από άλλον πελάτη, να έγινε μπέρδεμα με τα κουτιά όπως βγάζουν τα επιστρεφθέντα προϊόντα για να τα ελέγξουν, να μπήκε σε άλλο κουτί και απλώς να ξεκόλλησαν τον λάθος σειριακό αριθμό για να μη φαίνεται. Προσωπικά δε με ενοχλεί αυτό καθότι όλα τα μαγαζιά τόσο σε Ελλάδα όσο και εξωτερικό το ίδιο κάνουν και ουσιαστικά το πουλάνε σαν καινούργιο. Εφόσον δηλαδή είναι λειτουργικό, εμφανισιακά άρτιο και δεν παρουσιάζει κάποιο ψεγάδι είμαι οκ. Σε κάθε περίπτωση το μειωμένο κόστος πάντα έχει το ρίσκο του. Είτε αυτό είναι βλάβη χωρίς εγγύηση, είτε ακόμα και κουραστική διαδικασία επιστροφής. Συγκριτικά π.χ. με ένα φυσικό κατάστημα στην Αθήνα ή το MPB που έχει πιο ξεκάθαρη λειτουργία και συναλλαγές.
  9. Υπάρχει ένα σχετικό νήμα περί ηθικής στη φωτογραφία δρόμου, το είχα ανοίξει προ 2,5 ετών. Το βάζω έτσι για τα τυπικά αλλά και αν θέλει κάποιος να γράψει κάτι πιο συγκεκριμένο εκεί καθώς το εδώ νήμα είναι πιο γενικό. Από εκεί και πέρα θα έλεγα πως δεν υπάρχει σαφής ορισμός του τι είναι πραγματική φωτογραφία δρόμου και τι όχι. Αν κάποιος έχει ορισμό θα ήθελα να τον δω. Και το ξάφνιασμα αλλά και οι αντιδράσεις είναι μέσα στο πρόγραμμα. Το ότι μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει αυτή η προσέγγιση ή ακόμα και να τους εκνευρίζει - εμού συμπεριλαμβανομένου - δεν το καθιστά κάτι διαφορετικό. Κάποιοι έκαναν και κάνουν καριέρα με αυτή την προσέγγιση, υπάρχουν 2 σύνδεσμοι στο νήμα που παρέθεσα. Είναι 100% legit τουλάχιστον φωτογραφικά.
  10. Ωραίο θέμα. Κάποιες σκόρπιες σκέψεις και δύο διαφωνίες όσον αφορά στον σύνδεσμο. Καταρχάς, νομίζω πως όποιος έχει δουλέψει με σύγχρονους, ευρυγώνιους κυρίως, φακούς θα έχει διαπιστώσει πως βασίζονται αρκετά στις αυτόματες διορθώσεις εντός μηχανής για τα jpeg αρχεία. Οπότε ξεκινώντας την επεξεργασία ενός αρχείου RAW το lens correction με ο,τι αυτό περιλαμβάνει είναι το λογικό πρώτο βήμα καθώς θα επηρεάσει όλα τα παρακάτω, τόσο το κάδρο όσο και τη φωτεινότητα στις άκρες άρα και τον βαθμό των τοπικών αλλαγών που θα πρέπει να γίνουν. Θα έλεγα πως η σειρά την οποία ακολουθεί κάποιος έχει να κάνει με την εκάστοτε λήψη. Δηλαδή αν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο θέμα που θέλουμε να αναδείξουμε και αυτό είναι το κύριο στοιχείο της φωτογραφίας μάλλον είναι καλό να γίνει αρχικά το framing/cropping βάσει του θέματος π.χ. ένα πορτραίτο. Αν όμως είναι ολόκληρη η σκηνή το θέμα π.χ. ένα γραφικό στενό ίσως δεν είναι τόσο απαραίτητο. Ο λόγος είναι πως μετά το πέρας όλων των υπολοίπων διαδικασιών επεξεργασίας και ειδικά αν έχει γίνει χρήση τοπικών αλλαγών/μασκών μπορεί να έχει αλλάξει δραματικά η ισορροπία της σκηνής και άρα το αρχικό crop να μην έχει πια νόημα. Οπότε μάλλον το νούμερο ένα για μένα είναι το lens correction, αναλόγως πάντα και με τον φακό, και μετά θα έλεγα πως εξαρτάται από την εκάστοτε φωτογραφία. Αναφορικά με τον σύνδεσμο τώρα έχω δύο ενστάσεις. Πρώτον, για το white balance και τα χρώματα γενικά. Δεν υπάρχει για μένα σωστό ή λάθος. Ο καθένας επικοινωνεί με το δικό του ύφος αυτό που θέλει και το χρώμα είναι ένας τρόπος να γίνει αυτό. Μπορεί να μην είναι καλαίσθητο για την πλειοψηφία αλλά παραμένει σωστό για τον δημιουργό. Εφόσον το κάνει συνειδητά πάντα και όχι λόγω απειρίας. Υπάρχουν πχ κάποιοι που επεξεργάζονται τις εικόνες τους με τρόπο τέτοιο που θα μπορούσε να είναι κάδρο από ταινία. Όπως και στις ταινίες τα χρώματα δεν ανταποκρίνονται πάντα στα "πραγματικά" οπότε το ίδιο θα ισχύει και για τις φωτογραφίες αυτές αλλά αυτό δεν τις κάνει λανθασμένες χρωματικά. Εκτός αν μιλάμε για κατάλογο ρούχων σε eshop. Η δεύτερη και πιο βασική ένσταση έχει να κάνει με τα λευκά και τα μαύρα. Αλήθεια δεν ξέρω από που έχει προκύψει αυτό ότι δεν πρέπει να υπάρχουν τελείως λευκά ή τελείως μαύρα στις φωτογραφίες ειδικά στις ασπρόμαυρες. Είναι νομίζω από τις χειρότερες συμβουλές που έχω ακούσει τα 4 χρόνια που ασχολούμαι με το σπορ και το έχω ακούσει - διαβάσει ουκ ολίγες φορές. Για να μην είναι τελείως μακρυναρι το post δε θα το αναλύσω περαιτέρω αλλά ευχαρίστως αν επιθυμεί κάποιος να το συζητήσουμε. Καθαρά με τον σύνδεσμο οι ενστάσεις και όχι με εσένα OP.
  11. Ναι ισχύει. Θα είναι η επόμενη επιλογή μου όταν τελειώσουν είτε τα swabs μου είτε το καθαριστικό από Nitecore. Καθαρά βασιζόμενος σε κριτικές από BHPhoto κλπ σελίδες εξωτερικού. Απλώς επειδή δεν τα έχω χρησιμοποιήσει δεν τα πρότεινα πριν.
  12. Ναι και εγώ έχω έναν αντάπτορα από M42 σε fuji-x mount και είναι μια χαρά. Και για τα φίλτρα δεν έχω ακούσει κακά λόγια αλλά για το καθαριστικό δυστυχώς δεν... H Nitecore έχει και swabs για τα οποία λένε καλά λόγια, δεν τα έχω χρησιμοποιήσει. Το υγρό μαζί με αυτά θα σου βγουν στα 35+ περίπου ευρώ που τα θεωρώ τίμια λύση.
  13. Για το Α) δεν έχω άποψη. Έχω ένα των 7 ευρώ, ταλαιπωρημένο κάπως αλλά τη δουλειά την κάνει. Κάποια στιγμή το πίσω μέρος ξεκόλλησε και το έβαλα στη θέση του με λίγη κόλλα. Ίσως σε ένα των 25 να μη συνέβαινε. Για το Β) αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία είναι να αποφύγεις το K&F concept set που κυκλοφορεί ευρέως. Τα swabs που έχει είναι τίμια αλλά το υγρό που έχει δεν κάνει για αισθητήρες και ας το πουλάνε έτσι. Το γράφει βέβαια πως είναι lens cleaner αλλά δεν κάνει ούτε για αυτό. Έχω χρησιμοποιήσει τα swabs από αυτό το set μαζί με υγρό από Nitecore. Οκ έγινε η δουλειά αλλά και πάλι δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Υπάρχουν καταστήματα που χρησιμοποιούν ακριβότερα προϊόντα και λογικά το αποτέλεσμα είναι καλύτερο. Κάποιοι λένε πως δεν αξίζει τα χρήματα, αλλά αν είναι να αγοράσεις κάτι όπως το K&F χίλιες φορές να τα δώσεις σε ένα μαγαζί και να τελειώνεις.
  14. Εντελώς υποκειμενικό δυστυχώς. Π.χ. έχω έναν 50-230mm δηλαδή 76-345mm αντίστοιχα σε FF όπως η δική σου. Πλαστικός, με πλαστικό mount, σκοτεινός και και και... Αλλά είναι πανάλαφρος και δε θα τον άλλαζα για "φωτεινότερους" ή κατασκευαστικά καλύτερους με μικρότερο εύρος. Ωστόσο η χρήση για την οποία προορίζεται - τοπία και ψιλό all round - δεν τα απαιτεί αυτά κιόλας. Μιας και ανέφερες πανσέληνο ενίοτε τα ~ 350mm (για FF πάντα) δεν είναι αρκετά και ένα crop θα πέσει. Άλλες φορές άμα θες ένα πιο ανοιχτό κάδρο που θα φαίνεται και κάτι ακόμα θα είναι οκ. Καλύτερα να τα έχεις πάντως τα έξτρα mm για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Εφόσον λοιπόν είναι υποκειμενικό το ζήτημα και για μένα το sharpness δεν είναι κριτήριο επιλογής (για την ακρίβεια το θεωρώ πολυσυζητημένο και βαρετό θέμα) θα προτιμούσα εκείνον με το μεγαλύτερο εύρος για τη συγκεκριμένη χρήση. Ίσως όμως όχι κάτι του στυλ 100-400mm γιατί μου είναι αρκετά χρήσιμο και το ευρύ μέρος.
  • Δημιουργία νέου...