Προς το περιεχόμενο

nickolasemp

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    262
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από nickolasemp

  1. Συμφωνώ! Προσωπικά παίζω με firefox+ublock origin κι όταν (σπάνια) κάτι δεν παίζει, brave. Mozilla και ξερό ψωμί ρε. Ούτε chromium ούτε τίποτα.
  2. Κι εγώ Firefox εδώ και 7 χρόνια, ακριβώς με την ίδια λογική. Κι έχω και τον brave εάν καπου κάποιο site δεν παίζει σωστά (πολύ σπάνιο, αλλά μπορεί να γίνει)
  3. Εγώ κοιτάω κάθε φορά και αγο΄ραζω ό,τι με συμφέρει από https://esimradar.com/ https://esims.io https://esimfy.com/ https://esimdb.com/
  4. γρήγορη ερώτηση για αυτούς που έχουν βάλει πάνω των 5 kWp: Τα 5 πρώτα kWp πάρνουν την επιδότηση στα 650€/kWp? Και μετά; Έλαβα μια προσφορά στα 5,22kWp (επιδότηση 2050€) και ο ανάδοχος μού έβγαλε λιγότερη επιδότηση ως προσφορά από τα 4,66kWp (3100€). Εγώ θεωρούσα ότι μέχρι τα 5 πρώτα είναι 650€/kWp και τα έπειτα 350€/kWp, άρα 3100€+77€=3177€
  5. Σε τεχνολογικό site, θέλεις να βλέπεις άλλες ειδήσεις δηλαδή; Εμένα μού αρέσει που έχει κυρίως τεχνολογικές.
  6. παραμυθάκι δεν το λες, αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτό: πώς ακριβώς μολύνουν τα ηλεκτρικά στο κέντρο του Παρισίου;;;;; Σε λίγο θα αλλάξουν και το φόρο CO2 που έχουν πολλά κράτη (αντί για τέλη κυκλοφορίας, το λένε τέλος CO2) και θα λένε αρλούμπες. οι πολιτικοί παντού κωλοτούμπες να πάρει. Όπου τούς συμφέρει, προστασία του περιβάλλοντος (πάρτε ηλεκτρικά), όπου δεν τού συμφέρει μασάνε άλλη πιπίλα (μην πάρετε ηλεκτρικά πάνω από 2t, κάνουν κακό)
  7. @Hal9000 Στον τίτλο: εξαιτίας, χάρη ή λόγω; Παίρνεις θέση κατά τότε. Το ζήτημα να μάς δίνουν την ελευθερία να κάνουμε ό,τι θέλουμε με τα κινητά μας είναι λάθος, δηλαδή; οοοοοκ
  8. Εκεί που δεν πατάει άνθρωπος, νομίζω είναι υπερβολή. Έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο και πραγματικά χρειάζομαι την ταχυφόρτιση μόνο στις εθνικές οδούς (όπου κάνω μία στάση κάθε δύο ώρες τουλάχιστον των 20 λεπτών από μόνος μου να ξεπισατούν πόδια/μέσες κλπ). Το καλύτερο για εμένα θα ήταν αυτό που έχει κάνει το Λονδίνο (που πήγα πρόσφατα). Κάθε στήλη του ΔΕΔΗΕ και μια πρίζα 3.5kWh (π.χ. Camberwell). Το παρκάρεις το βράδυ στις 7, το άλλο πρωί έχουν μπει 42kWh. Τώρα, δαύτες, από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο διαφέρει τί σού δίνουν: εάν θες 12kWh/100km, σού δίνουν 350χλμ. Εάν έχεις SUV, σού δίνουν 200χλμ. Κι αυτό δεν το θες/κάνεις κάθε βράδυ. Εκεί που δεν πατάει άνθρωπος, συνήθως μένεις ένα βράδυ κι είσαι μια χαρά. Π.χ. πήγα λίγο έξω από τη Λαμία, σε σπίτι φίλου, η πρίζα του τοίχου μια χαρά μού έφτασε για τις μετακινήσεις μου και εν τέλει για την επιστροφή στην Αθήνα. Εγώ νόμιζα ότι θα έχω πρόβλημα γενικά, αλλά βλέπω ότι δεν έχω τόσο. Πάντως οι μπαταρίες δεν είναι σαν των κινητών. Προθερμαίνονται, γίνεται καλή συντήρηση κλπ κι έχεις μικρό degradation: https://electrek.co/2023/04/25/tesla-update-battery-degradation/
  9. Για την αίτηση; Ή για την εγκατάσταση; Προσωπικοί λόγοι, θέλω να είμαι εκεί στην εγκατάσταση στο πατρικό μου.
  10. Καλημέρα, υπάρχει κάπου η όλη διαδικασία/procedure, βήμα βήμα; Έχω αρχίσει να καλώ τους τεχνίτες αλλά φοβάμαι ότι η εγκατάσταση θα πρέπει να γίνει Μάιο/Ιούνιο και θα χαθεί η επιδότηση. Η αίτηση στον ΔΕΔΗΕ γίνεται την ίδια ημέρα με την εγκατάσταση; Κι αν σού την απορρίψει; Κοιτάω για 5kWc με μπαταρία 10kWh.
  11. Εγώ άλλα βλέπω για τον της μισθοδοσίας 😕 : https://www.alpha.gr/-/media/alphagr/pdf-files/diafora-sunodeutika-pdf/deltio-pliroforiseos-peri-telon/deltio-telon-alpha-misthodosia.pdf?la=el&hash=9B43880FBEC24DCBAB2A86B54731BAC33A4267FD
  12. Sorry, αλλά έχει δίκιο ο https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/tesla-and-nissan-make-the-most-reliable-electric-vehicles-a1003912076/ Στα περισσότερα sites βλέπεις άλλα.
  13. Να τους κρίνεις, έχεις το δικαίωμα. Να μην τούς ακολουθείς, όμως, είναι παραβατικό. Οι νόμοι είναι εκεί για να ρυθμίζουν τις ελευθερίες μας, όταν εκείνες ξεκινούν να γίνονται βάρος στους υπόλοιπους πολίτες. Συνεπώς, στην παραβατική συμπεριφορά βγαίνει χαμένος ο διπλανός σου. Ούτε το κράτος μάς ανήκει ούτε σού ανήκει. Το κράτος είμαστε όλοι μας και δεν υπάρχει σχέση ιδιοκτησίας. Εάν με το κράτος εσύ εννοείς την εκάστοτε κυβέρνηση, είναι άλλο θέμα. Αυτό για την ΕΕ το αφήνω απ'έξω. Η ιστορία έχει δείξει ότι η ισχύς εν τη ενώσει. Τους ευρωβουλευτές που είναι στην ευρωβουλή εγώ κι εσύ τούς ψηφίζουμε. Άρα ψηφίζεις κάποιους που είναι κόντρα στη λογική; Οκ, πάω πάσο. Τώρα σοβαρά, θεωρείς ότι η Αγγλία αποχώρησε γιατί ήταν δυνάστης η ΕΕ ή επειδή πλέον η αυτοκρατορική νοοτροπία της Αγγλίας δεν περνούσε πλέον στο Κοινοβούλιο και στο Συμβούλιο; Μάλλον το δεύτερο. Ήθελε πάντα να είναι κερδισμένη, παραπάνω "ίση από τους ίσους". Ας βγήκε, καλύτερα. Αλλά οκ, ας παλέψουμε όλοι στο δικαίωμά μας να μην υπάρχουν δικαιώματα : Κάτω η Δύση και κάτω η ΕΕ
  14. Ζεις σε μια νόμιμη κοινωνία κι όχι σε μπανανία. Δεν νομίζω να έχουμε και τα φόντα (εγώ είμαι καλός στο ΙΤ -λένε-, όχι όμως στη Γεωργία, στις αγορές, στα οικονομικά κλπ κλπ) να ψηφίζεις όλους τους νόμους που περνάνε. Τί εννοείς ότι έχεις το δικαίωμα: Εννοείς ότι έχεις το δικαίωμα να εκφράζεσαι κατά του νόμου ή ότι έχεις το δικαίωμα να μην τον ακολουθείς; Γιατί, εάν εννοείς το δεύτερο, φαντάζεσαι όλοι μας να μην ακολουθούσαμε τους νόμους; Υπάρχει στην σύγχρονη ιστορία αναρχη κοινωνία που επιβίωσε; Είμαστε έτοιμοι για μια ασύδοτη κοινωνία που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει;
  15. Όπου λειτουργεί σωστά ο ανταγωνισμός, ο τελικός καταναλωτής βγαίνει κερδισμένος. Τα καλύτερα ευχόμαστε!🍀
  16. καλά, δεν το έχω και σίγουρο. Πάντως η αντλία θερμότητας που αναφέρουμε είναι από την μπαταρία προς την καμπίνα. Μπορεί ούτως ή άλλως να υπάρχει αυτή του AC/θέρμανσης και η άλλη να είναι επιπρόσθετη, δεν ξέρω.
  17. Θέρμανση με αντίσταση, ψύξη μάλλον με αντλία θερμότητας (δεν ξέρω εάν είναι η ίδια). Η αντλία θερμότητας που αναφέρουμε εδώ, είναι για το κομμάτι που παίρνει από την μπαταρία και το πάει στην καμπίνα και όχι από τον εξωτερικό αέρα (νομίζω τουλάχιστον).
  18. Είχε επιλογή και σε εμένα αλλά εμπιστεύτηκα τον πωλητή που μού είπε ότι δεν γλυτώνεις πολύ (είχε e-tron εκείνος) και δεν την έβαλα. Εμένα μού κακοφαινόταν με την πέδηση όταν χρησιμοποιώ ένα Yaris μερικές φορές.
  19. @VasilisxdΤεράστια διαφορά με το B..! Το έβαλα σήμερα να δοκιμάσω λίγο να κάτι λόφους και κατηφόρες κι ήμουν στα 13.6kWh/100km. Κοίτα να δεις... Είναι σπαστικό όμως το ότι πρέπει να βρεις το σωστό σημείο να πηγαίνει μπροστά και λίγο πριν το ξεπεράσεις να αρχίσει να φρενάρει. Δοκιμάζεις και τους μύες του γόνατού σου που δεν είναι και το φόρτε μου. 😅 Edit: έκανα trip 200km το ΣΚ κι ήμουν με D στα 15kW/100km. Νομίζω αυτό που το ξεσκίζει είναι η θέρμανση.
  20. Δεν οδηγώ νευρικά, αλλά είμαι στο D κι όχι στο B. To B μού την σπάει λίγο. Εθνική πηγαίνω πατημένος στα 120km/h (αλλά δεν είναι μεγάλη η απόσταση της αθνικής, άντε 5 λεπτά). Αυτό εννοώ αλλά όχι φορτωμένος. 77kWh είμαι. Νομίζω 150kW ισχύς, 200άλογα ; κάτι τέτοιο.
  21. Λοιπόν, όταν είμαι μέσα στην πόλη, μού βγάζει 15~16kWh/100km και σε εμένα με eco mode στον κλιματισμό. Όταν βγαίνω στον Κηφισό/εθνική, κλαίω στα 20~21kWh/100km.
  22. Έλα τώρα, δεν θα κλάψουμε την Άμαζον. Που δήλωνε και δηλώνει ζημιές για λιγότερους φόρους στην ΕΕ, που μέχρι πρότινος εκμεταλλευόταν τρύπες για να φορολογείται ψίχουλα στο Λουξεμβούργο (μέχρι να έρθει η ΕΕ και να επιβάλλει απόδοση φορολογίας στο κράτος μέλος που προσφέρονται οι υπηρεσίες και τα προϊόντα). Ας βρει άλλο μοντέλο κι ας δώσει κάτι ψίχουλα (για εκείνη ψίχουλα) για να είναι έννομη και για να play fair.
  23. Ουπς σορρυ, νόμιζα ID.4 ότι λέγατε. Κοίτα διαφορά ρε....
  • Δημιουργία νέου...