Προς το περιεχόμενο

Geoponer

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    55
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Geoponer's Achievements

  1. Χθες έκανα την αίτηση για αλλαγή εκπροσώπησης της παροχής μου από elpedison (μετά από 2 μήνες) σε Volton, κίτρινα και τα δύο. Ευχαριστώ πολύ το συμφορουμίτη που ανέφερε μερικές σελίδες πριν ότι μπορούμε να ζητήσουμε να καταγραφών οι ενδείξεις του μετρητή στην αίτηση που μας στέλνουν. Έτσι έκανα και στην περίπτωσή μου, αφού τους ξεκαθάρισα ότι δεν θα συμφωνήσω σε καμία σύμβαση που δεν αναφέρει τις ενδείξεις του μετρητή. Περιμένω να δω τι θα με χρεώσει η Volton μετά από τον δωρεάν μήνα. Κουράστηκα όμως από τις αλλαγές παρόχων - και ειδικά από τις προβληματικές τιμολογήσεις τους - και με βλέπω στη συνέχεια στο Weblue ή σε κάποιο πρόγραμμα της ΔΕΗ, θα δούμε τι συμφέρει μέχρι τότε.
  2. Ίσως εννοούν ότι το αντίστοιχο τμήμα έχει ενημερωθεί για να είναι έτοιμο για την έκδοση λογαριασμού όταν έρθει η ώρα. Εμένα με προβληματίζει η διαδικασία που με πάει 20 χρόνια πίσω: αντί να έχουν μια online φόρμα για την καταχώρηση των μετρήσεων και την ανάρτηση της φωτογραφίας, σε βάζουν να στέλνεις email με όλα τα στοιχεία χειροκίνητα. Αν δεν μπορούν να κάνουν κάποια απλά πράγματα, φοβάμαι τί θα γίνεται σε πιο πολύπλοκα.
  3. Σχετικά με τις ρυθμιζόμενες, δεν τις πληρώνω 2η φορά στον τελικό αφού έχω πληρώσει τις 15 ημέρες στον έναντι; Στον εκκαθαριστικό με χρεώνει για το σύνολο των 40 ημερών και δεν αφαιρεί τις 15 που χρεώθηκα (εκτός αν εννοείς ότι περιλαμβάνονται στην αξία ρεύματος που πιστώθηκε στον εκκαθαριστικό). Δεν τα καταλαβαίνω αυτά, αλλά είχα ανεβάσει τους λογαριασμούς σε spoiler στο μήνυμά μου, μπορείς να το επιβεβαιώσεις σε παρακαλώ; Σχετικά με το δώρο, βλέπω -50€ στον εκκαθαριστικό στη στήλη Α, άρα καταλαίνω ότι είναι οκ. Σε ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου! Υ.Γ. Δεν ξαναπερνάω από τον Ήρωνα ό,τι προσφορά και να κάνει, δεν παλεύεται η κατάσταση! Με κανέναν άλλο πάροχο δεν είχε χρειαστεί να ψάχνω τους λογαριασμούς και τις χρεώσεις έται (ίσως ήμουν τυχερός με ΔΕΗ, Watt&Volt και Ελπε).
  4. Καλημέρα σε όλους, Παθών κι εγώ με τον Ήρωνα, με τον οποίο ολοκλήρωσα σύντομα τη συνεργασία μετά από δύο λογαριασμούς (έναντι με μετρήσεις μου και τελικό εκκαθαριστικό. Έχω κάνει την προεργασία μου και βλέπω ότι στον εκκαθαριστικό: Έχουν υπολογίσει το δώρο (αφαιρέθηκε στο Πεδίο Α) Έχουν αφαιρέσει την αξία του ρεύματος που πλήρωδσα στον έναντι (Πεδίο Γ) Έχουν υπολογίσει τις Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις για το σύνολο του διαστήματος (40 ημέρες) χωρίς να αφαιρούνται οι 15 ημέρες που με χρέωσαν στον έναντι. Είναι σωστά τα παραπάνω όπως τα λέω; Εϊναι κάτι άλλο που μου έχει ξεφύγει; Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις και τη βοήθειά σας. Θέλω να δω τι πρέπει να κάνω για να μη με χρεώσουν κάτι επιπλέον από αυτά που οφείλω πραγματικά - μέχρι τις 28/3.
  5. Το MyElpedison (web & app) είναι εκτός λειτουργίας εδώ και ώρα, πήγα να περάσω εκ νέου πάγια εντολή τώρα που επέστρεψα στην Elpedison αλλά δεν με θέλει Σχετικά με τον Ήρωνα, από τον οποίο αποχώρησα: 1. Έχω ενεργοποιήσει πάγια εντολή και ο λογαριασμός θα πληρωθεί στις 28/2. Αν πληρώσω νωρίτερα, θα πάρω τα 1.000 Vibes επιπλέον; 2. Έχω κερδίσει κουπόνι Box από το Παιχνίδι Μνήμης στο app του Ήρωνα, αλλά έχω φύγει εδώ και 20 περίπου ημέρες (έχω κανονικά πρόσβαση στο MyHeron app όμως). Ξέρει κανείς αν θα παραμείνει ενεργό το κουπόνι ακόμη και όταν κλείσω τις εκκρεμότητές μου (πληρωθούν όλοι οι λογαριασμοί) ή απενεργοποιείται σε κάποια φάση (πριν την ημερομηνία λήξης);
  6. Σε ευχαριστώ για την επισήμανση. Αυτά διάβαζα και αποφάσισα να την κάνω αρχικά για το κυμαινόμενο της Elpedison για να φύγω το συντομότερο δυνατόν από τον Ήρωνα (και τις παραξενιές του) για τα €50 και μετά βλέπουμε αν θα πάμε για Volton (αν ισχύει μέχρι τότε η προσφορά για τις 500 KWh). Έκανα σήμερα στην Elpedison την αίτηση ηλεκτρονικά και σε 5 λεπτά με πήραν τηλέφωνο για επιβεβαίωση και για να ζητήσουν φωτογραφία μετρητή. Ελπίζω και η αλλαγή παρόχου να γίνει εξίσου γρήγορα
  7. Απογοητευμένος κι εγώ από τον Ήρωνα, αφού πέρασα για να πάρω το 50άρι δώρο αλλά θα το πληρώσω ακριβά αφού η τιμή κιλοβατώρας βγήκε διπλάσια λόγω της Διακύμανσης Κόστους Αγοράς Θέλω να φύγω άμεσα τώρα που έφαγα το 50άρικο και σκέφτομαι να πάω Volton για τα δώρα, πριν καταλήξω σε σταθερό. Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω με τη Volton; Μου φαίνεται η καλύτερη επιλογή για ενεργειακό τουρισμό, ίσως μετά γυρίσω στην Elpedison για το Bright με τα €50 δώρο, καθώς δεν είχα πρόβλημα στο λίγο διάστημα που έμεινα. Κατανάλωση περίπου 400 KWh το μήνα - άσχετα που ο λογαριασμός του Ήρωνα για 15 μέρες ήταν 422 (!!) KWh (ποτέ δεν θυμάμαι να έχουμε κάψει τόσο, αλλά ήταν με μετρήσεις που έδωσα εγώ).
  8. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες, δεν τα γνώριζα όλα αυτά. Έτσι εξηγείται το ότι η παροχή μου φαίνεται ακόμη ενεργή στην Elpedison και δεν επικοινώνησαν μαζί μου για αντιπροσφορά - ή έστω να ρωτήσουν γιατί φεύγω (όπως έκαναν οι προηγούμενοι πάροχοι).
  9. Πρώτες εμπειρίες με το (προβληματικό όπως αναφέρετε) σύστημα του Ήρωνα, ως πελάτης για πρώτη φορά: Στις 4/1/2024 λαμβάνω μήνυμα στο Viber από τον Ήρωνα ότι έχει υποβάλει αίτημα εκπροσώπησης της παροχής μου στο ΔΕΔΔΗΕ. Εγκαθιστώ το mobile app του Ήρωνα και παρακολουθώ τη διαδικασία. Μέχρι και σήμερα το πρωί (15/1/2024) το αίτημα, σύμφωνα με τον Ήρωνα ήταν σε εκκρεμότητα και η παροχή μου δεν φαινόταν στο app. Μέσα στο Σ/Κ έστειλα αίτημα στο ΔΕΔΔΗΕ, ρωτώντας για ποιο λόγο έχει κολλήσει το αίτημά μου. Ο ΔΕΔΔΗΕ απάντησε με SMS ότι από τις 4/1/2024 (την ίδια ημέρα του αιτήματος!!) έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, και μάλιστα μου έδωσε αριθμό πρωτοκόλλου. Επικοινωνία με το support του Ήρωνα μέσω του myHeron app σήμερα, άμεση απάντηση και παραδοχή ότι δεν έχουν ενημερωθεί ακόμη τα συστήματά τους και υπόσχεση ότι θα ενημερωθούν μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες. Δεν είναι κάτι τραγικό, αλλά οι πρώτες μου εντυπώσεις δεν είναι θετικές και φοβάμαι τι θα γίνει αν τύχει κάτι σημαντικό στο επόμενο διάστημα...
  10. Σε παρόμοια φάση είμαι κι εγώ με τον Ήρωνα (αίτηση από προχθές). Αν δω ότι ακυρώνεται η προσφορά των €50 μέχρι να υπογράψω, απλά δεν θα υπογράψω. Σε κάθε περίπτωση η προσφορά θα πρέπει να αναφέρεται ξεκάθαρα στα δικαιολογητικά που θα ζητήσουν να στείλεις για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, αλλιώς μπορείς να τη διακόψεις.
  11. Οι μόνοι πόντοι Go4More που μπορείς να πάρεις σε αυτή τη φάση από την Elpedison είναι το 5% του λογαριασμού, αν πληρώνεις με πιστωτική κάρτα Εθνικής. Αυτό ισχύει και για πάγια εντολή με κάρτα.
  12. Είμαι ήδη στην ΕΛΠΕ οπότε από ότι κατάλαβα δεν θα έπαιρνα τα €100 μόνο με την αλλαγή προγράμματος.
  13. Δεν ασχολήθηκα όταν έπρεπε, πάροτι διαβάζω συστηματικά το topic 😢 Έχω σχετικά μικρή κατανάλωση και είχα το πιστωτικό των €50 από το δώρο, οπότε δεν ασχολήθηκα με το smart. Κακώς βέβαια!
  14. Είμαι στο Economy Plus της Elpedison, με €0,12 / Kwh και μπορώ να στείλω μετρήσεις στην εταιρεία μέχρι τις 20/12. Επειδή καταλαβαίνω ότι με το νέο έτος θα τσιμπήσουν αρκετά οι τιμές, μήπως με συμφέρει να τους αφήσω να βγάλουν έναντι (πιθανώς με αυξημένη κατανάλωση) και να γίνει μετά εκκαθάριση (όταν θα έχουν αυξηθεί οι τιμές) ή δεν θα κάνει διαφορά?
  • Δημιουργία νέου...