Προς το περιεχόμενο

GiOrGoSk21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.239
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με GiOrGoSk21

  • Ημερομηνία γέννησης 06/06/1983

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Ιωάννινα

Πρόσφατες Επισκέψεις

5.392 προβολές προφίλ

GiOrGoSk21's Achievements

  1. Απ' έξω εννοείς aliexpress φάση; Ή κάτι "πιο επώνυμο" ας πούμε; Anyway να 'σαι καλά για τις πληροφορίες!
  2. 90 ευρώ μου πηραν για να μου βγάλουν 2ο έτοιμο, καινούριο κλειδί. Πριν κανα 8άρι χρόνια. Ευχαριστώ.
  3. Προς ενημέρωσή σας, και από μενα, για το Green Pass... Μπήκα στο 4All αρχές Νοέμβρη, το κράτησα και από 01/2024 που έπρεπε να επιλέξουμε και αρχές Μαρτίου έκανα αίτηση μέσω του mydei για την κατάργηση του Green Pass. Mία εβδομάδα αργότερα, δέχθηκα email από τη ΔΕΗ με τον κωδικό αιτήματός μου και 4 μέρες μετά δέχθηκα και 2ο mail από τη ΔΕΗ λέγοντάς μου ότι το αίτημά μου έχει προωθηθεί προς επίλυση. Μέχρι προχθές δεν είχα ενημέρωση από τη ΔΕΗ, οπότε άνοιξα αίτημα στη ΡΑΕ (ανεβάζοντας και τα αρχεία με τους ειδικούς όρους του 4All -και τους παλιούς που ίσχυαν 07 - 11/2023 και αυτούς από 1/23/2023 έως σήμερα αλλά και αυτό με τους ειδικούς όρους του Green Pass). Σήμερα κιόλας, 2 μέρες μετά, είχα την απάντηση της ΔΕΗ (μέσω της πλατφόρμας της ΡΑΕ εννοείται) ότι "(μπλα μπλα μπλα) η ΔΕΗ προέβη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και από τις 26/03 έχει απενεργοποιηθεί η υπηρεσία (μπλα μπλα μπλα)". Αυτά για όσους σαν κι εμένα δουλεύουν πρωί κάθε μέρα και δε μπορούν να πάνε σε κατάστημα ΔΕΗ να το απενεργοποιήσουν.
  4. Συγνώμη αν είναι λίγο άκυρη η ερώτησή μου, αλλά δεν γνωρίζω τίποτα πάνω στο θέμα κλειδιών αυτοκινήτου... Όταν λες να ρωτήσω σε κλειδαρά, εννοείς σε κοινό κλειδαρά, ή κάποιο συγκεκριμένο επαγγελματία που ειδικεύεται στο συγκεκριμένο αντικείμενο; Βρίσκομαι και επαρχία και δεν έχω και τις άπειρες επιλογές, γι' αυτό. Να υποθέσω δεν το προγραμμάτισες μόνος σου, έτσι; Ο κλειδαράς στο προγραμμάτισε ή στο συνεργείο; Και επίσης... Από που το πήρες το ιμιτασιόν τηλεκοντρόλ; Τι σου κόστισε ο προγραμματισμός, θυμάσαι;
  5. Καλησπέρα παιδιά. Η ερώτηση αφορά Opel Corsa D (2008), αν παίζει κάποιο ρόλο. Σήμερα σταμάτησε να λειτουργεί από το κλειδί το κουμπί που κλειδώνει το αυτοκίνητο. Το άνοιξα μετά στο σπίτι και έχει ξεκολλήσει το αντίστοιχο κουμπάκι από την πλακέτα (το κράτησα εννοείται, δεν μου έφυγε). Από τα καλάι πάνω στην πλακέτα, φαίνεται που ακριβώς ήταν τοποθετημένο. Λέω να το πάω σε κάποιον μου κάνει τέτοιες μικροδουλειές με καλάι κλπ, όπως σε τεχνικούς κινητών που έχουν τέτοια μικροεργαλεία, για να μου το κολλήσουν πάλι. Σε περίπτωση που δεν μπορέσει όμως (ή τελος πάντων έφυγε και κάτι άλλο που δεν είδα, whatever)... 1). Από που αγοράζουμε πλακέτα; Βλέπω και στα Aliexpress κλπ διάφορα, αλλά δε ξέρω αν είναι όντως της προκοπής. 2). Αν παρθεί πλακέτα, χρειάζεται να γίνει κάποιου είδους προγραμματισμός του κλειδιού στο συνεργείο; Τι κοστίζει πάνω κάτω;
  6. Γιατί, με άλλο email provider δεν κάνει; Π.χ. Outlook/hotmail; Έτσι όπως το γράφετε, είναι σαν να πρέπει να βάλεις μόνο gmail account στο Temu account, για να πάρεις κουπόνια.
  7. Η (ελληνική) λογική λέει αυτό. Σε μία normal χώρα θα είχαν συνέπειες, εδώ παρτάρουν. Καλημέρες.
  8. Μάλιστα. Συγνώμη αν μου διέφυγαν κάποιες λεπτομέρειες διαβάζοντας το thread, αλλά έχω 2 ερωτήσεις. 1). Για να επιλέξεις να μείνεις στο κίτρινο όπως λες, ποια ενέργεια ακριβώς κάνεις, γνωρίζουμε; Πάντως, στο mydei δε διακρίνω κάποια επιλογή έως τώρα με την οποία να δηλώνεις ότι: "μένω στο κίτρινο". Σου δίνει μόνο τη δυνατότητα να πας σε ένα από τα μπλε myHomeOnline/myHomeEnter, όπως φαίνεται στη φωτο. Τηλεφωνικά μόνο, να υποθέσω, γίνεται η δουλειά έως τώρα; (Με έχουν πάρει κι εμένα τηλ βεβαίως τις τελευταίες μέρες, αλλά τους έχω πει ότι περιμένω ακόμα.) 2). Έστω ότι με κάποιον τρόπο το δηλώνουμε αυτό, πριν την 1/1/2024, και μένουμε στο κίτρινο (myHome4All). Το myHome4All έως τις 31/12/2023 σε σύγκριση με το myHome4All από 1/1/2024 έχουν μια διαφορά στο πάγιο, 3,5€ στην 1η περίπτωση και 5€ στη 2η. Να υποθέσω ότι θα μας κρατήσει στο 1ο, λογικά, αφού το συμβόλαιο έχει ξεκινήσει π.χ. Νοέμβριο, όπως ο φίλος πιο πάνω;
  9. Παιδιά να ρωτήσω... Όσοι κάνατε αίτηση για να πάτε από το παλιό Myhome Online που έληγε στο 4all ή στο Γ1, στο νέο πρόγραμμα μπήκατε την ίδια στιγμή που πατήσατε Ενεργοποίηση στο mydei; Ή χρειάστηκαν κάποιες μέρες για να γίνει η μετάβαση; Ρωτάω γιατί σε 5 μέρες λήγει και το δικό μου και πάω προς 4all και θέλω να ξέρω πότε να πατήσω κι εγώ τη μετάβαση, ώστε να μην με πάει στο Open για κάποιες μέρες.
  10. Ενημερωτικά, πήρα στο 8004004000 αλλά το ανηψάκι μου που πήγε γυμνάσιο φέτος, πιο πολλά πρέπει να ξέρει από τον άνθρωπο με τον οποίο μίλησα. Συγκεκριμένα, μου απαντούσε σε φάση: "Ναι, λογικά δε θα έχεις πρόβλημα, νομίζω θα τη δεχτεί την αίτηση (για το νέο σπίτι)..." Μετά από λίγο που επέμεινα να τον ξαναρωτάω: "...δε θα υπάρξει πρόβλημα που η νέα κατοικία (και η νέα παροχή) δεν υπάρχει στο Ε1;" απαντούσε: "...Χμ κοιτάξτε, ίσως τότε δεν γίνει δεκτή..." Δηλαδή αύριο μπορεί να βρέξει, αλλά μπορεί και να μη βρέξει. Anyway με παρέπεμψε να ρωτήσω στο τηλ του ΗΔΙΚΑ, το οποίο όμως δεν είναι για πληροφορίες αλλά μόνο για αναφορές λαθών, σφάλματα κλπ. Αυτά τα ωραία, προχωράμε.
  11. Απαντάω μόνος μου, προς ενημέρωση των υπολοίπων... Πήρα πριν λίγο στο 8009001000 στη ΔΕΗ και μου είπαν ότι μπορούν να συνυπάρχουν κανονικά το συμβόλαιο με το ΚΟΤ (που όπως είπα, το είχα και πριν 2 χρόνια έτσι).
  12. Αρχικά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Ψάχνοντας λίγο παραπάνω, στο ενημερωτικό υλικό στο site της πλατφόρμας του ΚΟΤ, αναφέρεται: Σε περίπτωση αλλαγής της διεύθυνσης της κύριας κατοικίας του νοικοκυριού ο δικαιούχος υποχρεούται να ανακαλέσει την εγκεκριμένη αίτησή του, ανεξάρτητα από το αν έχει προβεί σε αλλαγή του δικαιούχου της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας μέσω του προμηθευτή που τον εκπροσωπεί. Κλασσικά, ασαφής - ημιτελής η διατύπωση. Τι να εννοεί; Ότι μετά την ανάκληση της εγκεκριμένης αίτησης, μπορεί να προχωρήσει σε εκ νέου αίτηση με το νέο αριθμό παροχής και διεύθυνση, ή όχι; Θέλω να πιστεύω το 1ο. Μάλλον πρέπει να πάρω να ρωτήσω στο ΔΕΔΔΗΕ στο 11500.
  13. Καταρχήν, το σπίτι που μένω τόσα χρόνια με το συγκεκριμένο αριθμό παροχής είναι αυτά που έχω δηλωμένα στη φορολογική μου. Ωστόσο, στην αίτηση για το ΚΟΤ, εσύ γράφεις τον αριθμό παροχής, δεν το τραβάει το σύστημα από τη φορολογική σου. Γίνεται εκ των υστέρων διασταύρωση από αυτούς; Δε ξέρω. Αλλά anyway, δεν είναι εκεί το θέμα μου. Εγώ ρώτησα: αν π.χ. τον ερχόμενο Δεκέμβριο φύγω από το σπίτι αυτό και πάω να μείνω αλλού, θα μπορώ στο νέο σπίτι να συνεχίσω να παίρνω το ΚΟΤ Β; Θα μπορώ να κάνω νέα αίτηση δηλαδή με τον νέο αριθμό παροχής (αυτόν του νέου σπιτιού), ώστε συνεχίσω να έχω την έκπτωση του ΚΟΤ;
  14. Παιδιά να ρωτήσω. Κάνοντας τώρα αίτηση για ΚΟΤ Β (η οποία θα εγκριθεί σίγουρα), αν αλλάξω πόλη/κατοικία σε μερικούς μήνες (και άρα αριθμό παροχής), θα μπορώ να κάνω κάτι ώστε να συνεχίσω να επωφελούμαι από το ΚΟΤ και στη νέα κατοικία; Γιατί θα χρειαστεί νέα αίτηση, ώστε να δηλωθεί ο νέος αριθμός παροχής....
  15. Επειδή είμαι στην ίδια κατάσταση, να ρωτήσω... Το MyHome Online (των 0,096) συνδυάζεται με το ΚΟΤ Β, ή με το που κάνω αίτηση και εγκριθεί το ΚΟΤ Β θα με πετάξει από το MyHome Online (έστω για αυτούς τους περίπου 2 μήνες που απομένουν ως τη λήξη του); Προ 2 ετών θυμάμαι καλά ότι συνδυάζονταν μια χαρά (το είχα κι εγώ εξάλλου), αλλά ρωτώ γιατί σε post προ 1,5+ χρόνου που διάβασα, αναφερόταν ότι δεν ίσχυε πλέον. Και λέω μήπως το άλλαξαν.
  • Δημιουργία νέου...