Προς το περιεχόμενο

Ria1184

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    18
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Ria1184's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (3/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. Δηλαδή aliexpress' proposal είναι του πωλητη; και πως σημερα μου ήρθε mail ότι ο πωλητής συμφωνει μαζι μου; αν παρατηρήσετε κάτω από την proposal 2 γραφει the seller has accepted your proposal. The seller has agreed to your proposed solution for Order .... , and the dispute will be handled based on your solution. Please check the details to see the next steps. Ειναξ Το mail που μου ήρθε.
  2. Μπορείτε να καταλάβετε αν ο πωλητής συμφωνει με την δικη μου πρόταση ή με αυτή του aliexpress?
  3. Αρχικά ζητησα full refund χωρίς επιστροφή. Μου έδωσαν 2 επιλογές. 16 € refund only ή 31€ κα να επιστρέψω με δικά μου έξοδα το προιον. Δεν δέχτηκα. Μου έδωσαν αυτές τις 2 επιλογές. Και σήμερα μου ήρθε mail ότι ο πωλητής συμφωνει μαζι μου. Εγώ όμως βλέπω ότι το γραφει κάτω από την 2η πρόταση του aliexpress. Δεν καταλαβαίνω τι γίνετε.
  4. Έχω ανοίξει dispute στο aliexpress και μου ήρθε mail ότι ο πωλητης συμφώνησε μαζι μου. Όμως στην σελίδα του dispute φαίνεται το παρακάτω. Συμφωνησε τελικά με την πρότασή μου για refund only 31,05€ ή με την προταση του aliexpress refund and return goods? Αν πραγματι συμφωνησε μαζι μου τι πρέπει να κανω εγω τωρα; ευχαριστώ
  5. Η απάντηση από το aliexpress είναι 1. Refund 15€ (δηλαδη μου δίνουν μόνο τα μεταφορικα) ή 2. return goods and full refund. Να κανω reject στις προτάσεις του aliexpress? Και αν ναι τοτε και στις δυο; πως να το διαχειριστω από δω και περα; έχω 3 μερες στη διάθεσή μου να απαντήσω.
  6. Να κανω πρώτα confirm order και μετα να ανοιξω dispute? Ή κατευθείαν dispute? Επίσης, σκέτο dispute ή dispute and return goods για να τους επιστρέψω το άλλο? Δεν θέλω εννοείται να πληρώσω εγώ τα έξοδα αποστολής για δικό τους λαθος. Αλλα δεν θέλω να τους αδικήσω και να το κρατήσω...
  7. Καλησπέρα. Παρελαβα από aliexpress ένα παιχνίδι που είχα παραγγείλει αλλα μου εστειλαν λαθος μοντέλο, το οποίο δεν το θέλω. Να σημειώσω ότι έχουν κάνει λαθος και στα μεταφορικα. Πλήρωσα aliexpress premium shipping και μου το έστειλαν με aliexpress standard shipping που ηταν δωρεάν. Τι να κάνω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  8. Συγνωμη αν ενοχλώ... εχω κι εγώ παρόμοια περίπτωση. Πλήρωσα μεταφορικα 14 ευρω με aliexpress premium shipping (για να το έχω πιο γρηγορα υποτιθεται) και ο πωλητής μου το έστειλε με aliexpress standard shipping που ηταν δωρεάν. Το προβλημα μου είναι ότι η αξία με τα μεταφορικα είναι 28 ευρω και θα πληρώσω επιπλέον φορους στο τελωνείο, ενώ με το λάθος που έκανε ο πωλητης η αξία θα ήταν μόνο 14 ευρω. Θα μπορώ να το αποδείξω αυτό στον τελωνειακό έλεγχο για να μην πληρώσω τους φορους;
  9. Α δεν ήξερα ότι βγάζουν φωτο πριν τα στείλουν. Το κάνουν όλοι ή το ζητάς εσυ πριν την παραγγελία; αν είναι να του την ζητησω Μηπως γνωρίζεις αν κρατάνε καποιο αντίγραφο της αποδειξης;
  10. Φωτο του πακέτου δεν εχω, γιατι δεν το παρέλαβα ακομη. Στην πληρωμή δείχνει όλο το ποσό. Προσπαθησα να ζητήσω μερική επιστροφή χρημάτων αλλα δεν μπόρεσα, γιατι δεν παρέλαβα ακομη. Το θέμα είναι να μπορουσα να κανω κατι για να μην πληρώσω τελωνείο, αφού στην αξία cif είναι μέσα τα μεταφορικα και ο πωλητής χρησιμοποίησε δωρεάν μεταφορικά. Να ανοιξω dispute και να ζητήσω να πάρω τα χρήματα πίσω και να επιστραφεί το προϊόν στον πωλητη; γιατί δεν μπόρεσα να ζητήσω μερική επιστροφή και να παραλάβω κανονικα το δέμα. Εκτος αν δεν έκανα κάτι σωστά. Να προσθέσω ότι μετα από επικοινωνία που είχα με τον πωλητή και ο ίδιος μου ειπε να ανοιξω dispute για να μου επιστρεψει την διαφορά. Αλλα δεν μπόρεσα να το κάνω
  11. Να ανοιξω dispute και να ζητήσω να πάρω τα χρήματα πίσω και να επιστραφεί το προϊόν στον πωλητη; γιατί δεν μπόρεσα να ζητήσω μερική επιστροφή και να παραλάβω κανονικα το δέμα. Εκτος αν δεν έκανα κάτι σωστά. Να προσθέσω ότι μετα από επικοινωνία που είχα με τον πωλητή και ο ίδιος μου ειπε να ανοιξω dispute για να μου επιστρεψει την διαφορά. Αλλα δεν μπόρεσα να το κάνω.
  12. Έρχεται σίγουρα με δωρεάν μεταφορικά, γιατι στις λεπτομέρειες της παραγγελίας στο trucking εχει aliexpress standard shipping. Υπαρχει ομως πιθανότητα να μου ζητησει το τελωνείο απόδειξη πληρωμης; μήπως να ανοιξω dispute τωρα για να τους δείξω αν χρειαστεί οτι θα μου επιστρέψουν την διαφορά για τα μεταφορικα; ή να περιμένω λίγο ακόμη και μετα να ανοιξω dispute?
  • Δημιουργία νέου...