Προς το περιεχόμενο

nick_corobos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    661
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    4

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Στα τέτοια μας. Πλέον ζούμε στη περίοδο που υπάρχουν ελλείψεις. Κανείς δεν ξέρει το λόγο αλλά υπάρχουν. Όπως λέμε ενεργειακή κρίση, η οποία ήταν φουλ πλασματική γιατί ήταν αποτέλεσμα πολιτικής και όχι έλλειψης φυσικών πόρων. Κάτι τέτοιο θα γίνεται και εδώ.
  2. Καλησπέρα, Υπάρχει κάποιος Ελληνικός πάροχος που να επιτρέπει WiFi calling απο την Κύπρο; Στο σπίτι μου δυστυχώς δεν έχω σήμα και η Vodafone δυστυχώς δεν δουλεύει με κυπριακούς παρόχους στο WiFi calling. Ξέρει κανείς αν η Cosmote λειτουργεί; Η Frog ισως; Ξέρω ότι με nova/wind στα Σκόπια λειτουργούσε κανονικά, άρα φαντάζομαι ότι το ίδιο θα είναι και στην Κύπρο;
  3. Το πρόβλημα.ε το υδρογόνο είναι άλλο. Ας αφήσουμε την αποθήκευση που είναι δύσκολη. Έστω ότι έχεις παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας απο φυσικο αεριο. Εστω εχεις ενέργεια σε ηλεκτρική μορφή 100kwh, που χρειάστηκαν 300kwh θερμικής ενέργειας. Αυτές οι 100kwh θα παράξουν 90kwh υδρογόνο. Τωρα αν έχεις ενα αμάξι με 20% θερμική απόδοση θα έχεις μηχανικό έργο αξιας 20kwh. Δηλαδή κάψαμε υδρογονάνθρακες αξιας 300kwh για να παρουμε τελικά 20kwh μηχανικό έργο. Αρα σε αυτο το σενάριο συμφέρει να έχεις ηλεκτρικό αμαξι που θα κάψεις 300kwh υδρογονάνθρακες και θα πάρεις 90kwh ηλεκτρικής ενέργειας/μηχανικό εργο απο το ηλεκτρικό αμάξι σου.
  4. Τι ηλεκτρικό αμάξι λέμε και κουραφεξαλα. Το ηλεκτρικό αμάξι είναι καθαρά αμαξι πόλεως ή πολύ μικρών αποστάσεων. Το πρόβλημα είναι ότι στην πόλη δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης και δεν μπορούν να υπάρξουν σταθμοί φόρτισης για να το αφήσεις όλο το βράδυ να φορτίσει. Αρα αν είσαι απο πόλη δεν μπορείς να έχεις ηλεκτρικό. Αν είσαι απο χωριό, καλώς, το φορτίζεις κάθε νύχτα, αλλά δεν μπορείς να πας πολύ μακριά. Αντε να κάνεις 200 χλμ χωρίς να αγχωθεις. Υβριδικό είναι η καλύτερη λύση πρις το παρόν. Αν βρούν ενα τρόπο να αλλάζουν μπαταρίες εντός 5 λεπτών με modular τροπο αυτό θα είναι η λυση. Θα πηγαίνεις στο αντίστοιχο βενζινάδικο, αυτόματα θα σου αλλάζουν οι μπαταρίες και τέλος. Αυτό όμως δεν το βλέπω να γίνεται. Μπορούν ομως να έχουν μια μεγάλη μπαταρία η οποία φορτίζει στο σπίτι ή σε σταθμό και 2 υποδοχείς για μικρες μπαταρίες των 50χλμ η καθε μια που να αλλάζει εύκολα σε 1-2 λεπτά με modular τροπο. Αλλά εδώ δεν μπορούσαν τα κινητά να συμφωνήσουν στο type c θα το κανουν οι εταιρείες αυτοκινήτων που έχουν μανία με το proprietary
  5. Οθονες αφης οτι χειροτερο. Αρχικα αποσπουν την προσοχη και καταδευτερον δεν ειναι straight forward. Επισης, λιγες οθονες ειναι σωστα και εργονομηκα (οσο γινεται) σχεδιασμενες.
  6. Δεν τους επιτρέπει το κράτος έμμεσα, αφού δεν χτίζεις το φασιστικό αφορολογητο με revolut Μπορείς να κανεις μεταφορά απο revolut κατευθείαν στην κάρτα της Πειραιώς και να εμφανιστούν άμεσα.
  7. Βλαχοι και λιγοι. Βγαζουν updates που δεν τα δοκιμαζουν καν. Εκει που ολα δουλευουν ξαφνικα εχει χαζα bugs. Πριν λιγο καιρο, οταν πατουτες στο chat head απλα ανοιγε το messenger και σε πηγαινε στην προηγουμενη οθονη που ηταν πριν. Δηλαδη μιλουσες με τον Α, σου εστελνε ο Β, πατουσες το chat head του Β και σε πηγαινε στην ομιλια του Α.
  8. Υποτίθεται οτι το να φτασει μια εταιρεια το 1τρις ηταν οροσημο και δεν το καταφερναν. Πως γινεται με το που το φτασαν να κοντευουν τα 2 τρις. Αρα καλα λενε οτι το δυσκολο ειναι το πρωτο εκατομμυριο. Αρα το ιδιο ισχυει και για δις και τρις.
  9. Εδώ γινεται στην τηλεοραση οταν βλεπεις σπορ. Δηλαδη σα να λες στα μικρα παιδια, οταν μεγαλωσεις θα παιζεις και εσυ τζογο αλλα οχι τωρα γιατι εισαι μικρος. Τραγικοι ειναι ολοι τους
  10. Ιαως πρέπει να κοιτάξουν ςτην ευρωπαϊκή ένωση το γεγονός ότι το να δίνεις το 50% των εσόδων σου σε φόρους και μετά να αγοράζεις προϊόντα με φπα "ισως" οδηγεί σε τάσεις φοροδιαφυγής. Λέω εγώ τώρα.
  • Δημιουργία νέου...