Προς το περιεχόμενο

JohnLW

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    0
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

JohnLW's Achievements

  1. JohnLW

    Παράπονα για efood

    Στην περίπτωση αυτή όμως ήταν λάθος της τράπεζας που συνεργάζονται. Άρα ένας λόγος παραπάνω. Δεύτερον δεν ξέρουμε και πρέπει να το μάθουμε πόσα κερδίζουν αυτοί οι τύποι από αυτό, επειδή έχουν βρει μερικούς αλγόριθμους και κάνανε τη σωστή διαφήμιση, ενώ τη δουλειά τη βγάζει ο μάγειρας, ο βοηθός μάγειρα, ο διανομέας και οι call agents του efood. Συμφωνώ πως πρέπει να στραφώ και κατά της τράπεζας. Όσον αφορά τη δεύτερη παράγραφο, στόχος μου είναι να προσπαθήσω να το αλλάξω και να γνωρίσω κι άλλους που το θέλουν. Viva electroweb socialism!
  2. JohnLW

    Παράπονα για efood

    Καλησπέρα, Κατόπιν απόπειρας παραγγελίας αξίας 30,80€, με κάρτα ηλεκτρονικά, η τράπεζά μου (εθνική) δέσμευσε το ποσό και δεν έγινε καμία παραγγελία. Η παραγγελία δεν φαινόταν στο efood ούτε φυσικά και στο κατάστημα. Τα χρήματα όμως δεσμευμένα και δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Ο υπάλληλος του efood μου είπε να στείλω screenshot που να φαίνεται ότι δεσμεύτηκε το ποσό προς "ΑΓΟΡΑ ONLINE DELIVERY" που είναι μάλλον ο γνωστός τους τίτλος για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Ανέφερε ότι εκείνη τη στιγμή έγιναν και άλλα παρόμοια περιστατικά και ότι μάλλον έγινε κάποιο τύπου blackout στην τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζονται και όσοι παραγγείλαν ηλεκτρονικά εκείνες τις στιγμές τους δεσμεύτηκαν τσάμπα τα χρηματα. Μου είπε ότι θα το ελέγξει το τμήμα ηλεκτρονικών πληρωμών και θα μου απαντήσει. 8 μερες μετά μου απάντησαν ότι η τράπεζα η δική μου ευθύνεται και πρέπει να μου αποδεσμεύσει εκείνη τα χρήματα. Η τράπεζα είπε πως το efood πρέπει να αποδεσμεύσει τα χρήματα, αλλιώς η αποδέσμευση θα γίνει "αυτόματα" περίπου σε 40(!) ημέρες. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Κατά τη γνώμη μου ανεξάρτητα ποιανού ευθύνη είναι θα έπρεπε το efood να έχει τρόπους να αποζημιώνει τον πελάτη. Ξέρει κάποιος να εξηγήσει τι έχει συμβεί; Θα παρακινούσα διαλλακτικά πάντα να διαγράψετε τους λογαριασμούς σας μέχρι να αποφασίσει η εταιρεία να αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες της. Επίσης κάτι που βρήκα ενδιαφέρον, όταν προσπάθησα να διαγράψω το λογαριασμό μου, συνειδητοποίησα τι σημαίνει να έχεις λογαριασμό σε ένα τέτοιο site: τους δίνεις προσωπικά δεδομένα και μαζί το δικαίωμα να τα καταγράφουν και πιθανώς να τα χρησιμοποιούν όπως θέλουν. Όταν πάτησα διαγραφή λογαριασμού έλαβα μήνυμα "το αίτημά σας ελήφθη και θα σας απαντήσουμε άμεσα"! Δηλαδή πρέπει να εγκριθεί για να διαγράψω τον προσωπικό μου λογαριασμό! Μετά έλαβα email που έλεγε ότι έκανα αίτημα όσον αφορά τη διαγραφή των προσωπικών μου δεδομένων και θα με ενημερώσουν σύντομα! Σας παρακαλώ αν το θεωρείτε και εσείς σωστό κάντε ευρύτερα γνωστό αυτό το post. Είμαι στο επάγγελμα ειδικευόμενος ιατρός και πρόσφατα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ethical hacking. Παράλληλα ασχολούμαι ερασιτεχνικά και θαυμάζω τη φιλοσοφία των μαθηματικών. <<A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human>>.
  • Δημιουργία νέου...