Προς το περιεχόμενο

dith

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    421
  • ΜΕΛΟΣ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από dith

  1. Έφτασα κι εγώ στο broadcaster και πάνω που χάρηκα, μου πέσανε τα σαγόνια με την απαίτηση για συγκεκριμένες GPU. Κρίμα γιατί πραγματικά θα ήταν ωραία λύση Ευχαριστώ για την πρόταση, αλλά αυτη τη στιγμή θελω κάτι να λειτουργεί με ενα κλικ για να το βάλω και σε άλλα πισί μετά. Αν δε βρώ κάμερα για all-in-one λύση, το αμέσως επόμενο λογικό βήμα είναι ένα dedicated μικρόφωνο. Σκέφτομαι να δοκιμάσω ένα mic array που κάνει όσα που φαντασιώνωμαι (ακύρωση ηχούς του συνομιλητη, μειωση θορύβου με χρήση beamforming), αλλά και πάλι δεν ειναι plug n play λύση - πρέπει να φτιάξεις ενα ενδιάμεσο λογισμικό. https://www.seeedstudio.com/ReSpeaker-Mic-Array-v2-0.html Μάλλον πρέπει να τα σκάσω για να δοκιμάσω στην πράξη τι κάνουν τα νεότερα μοντέλα της Logitech που ισχυρίζονται μείωση θορύβων. Έχει δοκιμάσει κανένας σας τα Brio 4K και Brio 500 (ή 505);
  2. Ψάχνω μια webcam με μικρόφωνο για απομόνωση θορύβων σε περιβάλλον γραφείου (ομιλίες, και γενικοί θόρυβοι). Με απασχολεί η σωστή σύλληψη της φωνής του ομιλητή, και η εικόνα ειναι σε 2η μοίρα (αν και συνηθως πηγαινουν πακέτο) Τα εξωτερικά dedicated μικρόφωνα ή headsets κάνουν εξαίρετη δουλειά, αλλα δεν εξυπηρετούν το συγκεκριμένο σενάριο χρήσης που τη χρειάζομαι. Διαπιστώνω mixed reviews σε κάμερες για τις οποίες οι κατασκευαστές ισχυρίζονται χρήση διπλών μικροφώνων, ειδικού λογισμικού noise canceling, μέχρι και beamforming. Δηλαδή ενώ θεωρητικά παίρνω μία απο αυτές και τελειώνω, διαβάζω reviews για κακή απόδοση και ριχνω άκυρα. Ενδεικτικά: αυτή τη στιγμή έχω μια κλασσική C920 της Logitech που δεν κάνει την παραμικρή απομόνωση θορυβων https://www.logitech.com/el-gr/products/webcams/c920-pro-hd-webcam.960-001055.html Και αναμέσα σε άλλες παρόμοιες διαβάζω τις υποσχέσεις της νεότερης BRIO Ultra HD Pro που ισχυρίζεται οτι ενσωματώνει "τεχνολογία εξάλειψης θορύβου" https://www.logitech.com/el-gr/products/webcams/brio-4k-hdr-webcam.960-001106.html Έχετε θετική εμπειρία σωστής απομόνωσης θορύβων (ομιλίων κυρίως) απο κάποια webcam με κόστος έως 250€;
  3. dith

    Νέα εφαρμογή winbank app

    Μόλις χθες το έφτιαξα, οπότε μιλάμε για απόλυτο timing η ερώτησή σου. MIUI κινητό, το οποίο είχα rootάρει, στην προσπάθειά μου να φτιάξω το "γνωστό" θέμα με το Google Wallet που δε του αρέσουν τα πειραγμένα firmware. Χθές πέρασα την τελευταία έκδοση απο xiaomi.eu, το οποίο εξαφάνισε το root όπως ηταν αναμενόμενο, και ταυτόχρονα έλυσε και το θέμα με την Πειραιώς χωρίς να πειράξω τίποτα άλλο. Και το πιο αστείο ειναι οτι παίζει και το google wallet κανονικά γιατί έχουν κυκλοφορήσει ένα patchάκι ταυτόχρονα.
  4. Αστάρωμα δε θες αν δε φτάσει μέταλλο. Επίσης είναι αλήθεια οτι το λευκό συγχωρεί, αλλά για να μη καταλήξει βαμμένο σαν στρατιωτικό όχημα πρέπει - να έχεις χώρο (δε βαφεις στο δρόμο ή σε ασκέπαστο) και να είναι άνοιξιάτικος ο καιρός χωρίς αέρα, - να το φτάσεις με ψιλά γυαλόχαρτα νερού σε μια ενιαία ματ επιφάνεια χωρίς σημάδια (που σημαινει οτι κάποια σημεια ίσως θελουν και στοκο), - μετα πολλαπλάσιο χρόνο να το περάσεις 2-3 χέρια (αποτι βλέπω οι περισσότεροι diy-ers κάνουν 2 χερια χρωμα και 2 χέρια clear coat) με ότι σημαίνει αυτό σε ποσότητα σπρει - γυαλοχάρτισμα με ψιλό νερού αφου στεγνώσει το χρώμα για να πάρεις τις ατέλειες και τα κολλημένα μυγάκια, και ξανά αφού στεγνώσει το clear coat για να φυγει ο φλοιός πορτοκαλιού που αφήνει σχεδον παντα - και τελευταίο βημα το γυαλισμα με αλοιφή με εναν φτηνο αλοιφαδορο Γενικά ότι είπαν και οι παραπάνω ισχύει ως προς τη δυσκολία και το άθλιο αποτέλεσμα. Κι εγω που καταπιάνομαι με ολα τα diy το συγκεκριμένο δε παίζει να το κάνω σε σοβαρό όχημα, γιατί ξέρω οτι το αποτέλεσμα θα είναι άθλιο χωρίς επαγγελματικά εργαλεία και χρώματα, ενώ τα λεφτά που απαιτεί ξεπερνάνε ευκολα τα 3 με 4 κατοστάρικα. Στο δικό μου (του 2008) που δέρνεται καθημερινά απο τους οδηγάρες της Αττικής και έχει γίνει εμπριμέ, το περνάω που και που με πηλό (αφαιρεί πολύ βρωμιά και σχεδον γυαλίζει μετα) και παραπρόπερσι με τα λοκνταουν του κανα ενα πέρασμα με αλοιφαδόρο (φτηνό) και την κόκκινη meguiars. Παρά τα χτυπήματα, τις γρατσουνιές και τα σκασιματάκια, μια χαρά το ανανέωσε. Αν κυκλοφορούσα επαρχία θα άξιζε βαφή, εδώ πέρα όχι. Ξεκίνα κι εσύ με αυτα τα 2 και μπορεί να ικανοποιηθείς
  5. Μόνο εμένα μου φαίνονται ακατανόητα ανόητοι οι κανόνες του "χρηματιστηρίου" - απο τη στιγμή που δε μιλάμε μόνο για τη θέρμανση στο τσαρδι του καθενός, αλλά για την εθνική οικονομία και τον πληθωρισμό που μας ξυρίζει;;;; Οι βλαπτικές συνέπειες για το κοινωνικό σύνολο είναι τεράστιες για να παραμένει απρόσβλητο Ποιος ο λόγος να μην πάμε στην "πηγή" να κάνουμε τη διόρθωση που πρέπει, και να παλευουμε με επιδοτήσεις και χρωματισμούς τιμολογίων, δήθεν οτι μας φταίει ο ανταγωνισμος; Έχει συζητηθεί ποτέ κάποιος τρόπος να προσβληθεί νομικά αυτο το χρηματιστήριο ή ονειροπολώ;
  6. Ενημερώνω οτι όντως τηρήθηκε η ημ/νία που περνάει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΗΕ, οπότε αγνοήθηκε η λανθασμένη καταχώρηση. Ευτυχως δε θα μπλέξουμε με τηλεφωνα για πιστωτικά τετοιες μερες
  7. Ναι, έχω διαβάσει τις ανακοινώσεις οτι στο πράσινο θα ειναι αναγκασμένοι να εμφανίζουν ενιαία τιμή μονάδας. Η απορία μου είναι για ποιο λόγο δεν εφαρμόζεται παντού!! Αφού ο σκοπός ειναι ο ανταγωνισμός (λεμε τωρα) και το συγκεκριμένο "μέτρο" ευνοεί τον υγιή ανταγωνισμό (και όχι να παριστάνει ο πελάτης τον μαθητευόμενο συμβολαιογράφο/δικηγόρο) Επίσης ήταν προφανέστατο απο την πρώτη μέρα οτι το πράσινο θα ηταν φουσκωμένο, και ΑΠΟΡΩ με την διαφήμιση και προώθηση απο το υπουργείο, και που αποσκοπεί! Ακόμα και πίεση τιμών μέσω της ΔΕΗ να θέλουν να κάνουν (το αμφισβητώ) δεν είναι αυτός ο τρόπος, όσο την ίδια στιγμή έχουν τον κάθε μεγαλοεπενδυτή με προστατευμένο/εγγυημένο κέρδος σχεδόν σε όλους τους κλάδους. Κανένας δε θα πιεστεί για τίποτα. Βγάζουν αρκετά όλοι
  8. Ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να το διευκρινίσετε. Έχω εκνευριστεί με όλη αυτή τη μαρκετίστικη συμπεριφορά για ενα τόσο βασικό αγαθό. Έτσι όπως το πηγαίνουν θα απαιτείται και δικηγορική συμβουλή για σύναψη σύμβασης Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να ανακοινώνονται οι τελικές τιμές ανα kwh μετά απο όλες τις εκπτώσεις, σε κάθε τιμολόγιο ανεξαρτήτως χρώματος; Δε φτάνει που έχει φύγει σχεδόν το σύνολο του ρίσκου και μετακυλίεται στον τελικό πελάτη;
  9. Απαντάω στον εαυτό μου: Βλέποντας όλο το ιστορικό λογαριασμών μέσω mydei, η έκδοση εκκαθαριστικού για την εν λόγω παροχή, διαχρονικά συμπίπτει με το χρονικό παράθυρο που δίνει η ΔΕΗ για καταχώρηση πελάτη. Παντα ελάχιστες μέρες μετά βγάινει εκκαθαριστικός - λογικά με την επίσημη μέτρηση απο τον υπάλληλο, αγνοώντας τον πελάτη. Δεν έχει κανένα νόημα δηλαδή να κάθεσαι να καταχωρείς. Οπότε αν τηρηθούν οι ημερομηνίες (πρόκειται για κέντρο επαρχιακής πόλης) ο ΔΕΔΔΗΕ σήμερα/αυριο θα περάσει και θα βάλει τις σωστές μετρήσεις και θα αγνοήσει το λανθασμένο input. Για να μη αναστατώνω λοιπόν άλλο τον Joshua21 με τα παραξεχειλωμένα μου σενάρια, θα περιμένω την έκδοση του λογαριασμού σε μερικές μέρες για να δώ τις σημειωμένες kwh, και θα ενημερώσω εδώ για το τί έχει γίνει.
  10. Ευχαριστώ. Οπότε γι αυτές τις καταναλώσεις, ενεργοποιώ το 4all εως σημερα να γλιτώσω και το green pass
  11. Τελικά υπάρχει κάποιος λόγος να μη πάει κάποιος στο 4all της ΔΕΗ και να περιμένει να μεταπέσει αυτόματα στο Open; Μιλώντας πάντα για καταναλώσεις κάτω απο 500kwh. Βλέπω το open να λέει "Χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής". Τι μαρκετίστικη μπούρδα μπορει να ειναι αυτή;
  12. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Για το 1, αντιλαμβάνομαι την διαδικασία που περιγράφεις για την κανονική εκκαθάριση. Είναι όμως λιγο πιο περίεργο εδώ, γιατί χθές 29/11 δήλωσε μέτρηση πελάτη (και το εκανε λαθος) ενώ σήμερα 30/11 ειναι να περάσει προγραμματισμένα για μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ για να βγει εκκαθαριστικός, αποτι βλέπω τώρα. Το καλό σενάριο (που απλοποιεί τα πράγματα) είναι να αγνοηθεί το input και να μπει η πραγματική μέτρηση απο τον υπάλληλο. Το κακό σενάριο είναι να μην περάσει υπάλληλος, και να καταγραφεί το 30200 kwh. Και όταν στις 5/12 κάνει αίτηση πχ για Elpedison και έρθει υπάλληλος για μέτρηση, να βρει το ρολόι "γυρισμένο πίσω" στα 30050 kwh (απλοποιημένα νούμερα για να γίνει αντιληπτό το πρόβλημα). Ελπίζω να μη διπλοπληρώσει αυτές τις 200kwh (μια στον εκκαθαριστικό της ΔΕΗ και μία ακομα στον νέο προμηθευτή) Για το 2, κι εγώ μαζί σου είμαι, μιας και θα πρέπει να ασχολούμαι με τουλάχιστον 3 συγγενείς που θέλουν σχετική βοήθεια. Αλλά όλα δείχνουν οτι οι τιμές θα ειναι χρηματιστήριο
  13. Καλησπέρα, 2 ερωτήσεις για όποιον γνωρίζει, με τη 2η να μας απασχολεί όλους Ερώτηση 1: Συγγενής έδωσε απο απροσεξία ένδειξη στο mydei με +200 κιλοβατώρες αποτι τελικά είχε το ρολόι, έστω 30.200. Αν τώρα με τις ανακατατάξεις πάει σε άλλο προμηθευτή και στην εκκαθαριστική μέτρηση απο Δεδδηε καταμετρηθεί το ρολόι με τις πραγματικές (έστω 30.050) τι προβλέπεται γι αυτή την αστοχία; Θα του επιστραφούν τα χρήματα που έχει προπληρώσει στον έναντι του παλιού προμηθευτη (ΔΕΗ); Ερωτηση 2, σχετική με την απο πάνω, αφορά όλους: Τώρα που αλλάζουμε προμηθευτές κάθε μήνα, - έρχεται όντως κάποιος απο Δεδδηέ και μετράει σε κάθε αλλαγή για να γίνει εκκαθάριση; - χρεώνουν στο περίπου όπως στα έναντι ή - δίνουμε εμεις μετρήσεις;
  14. Κι εγω με astra h ειμαι και βολευομαι με καβούκια απο Ali. Μια χαρά είναι Πηρα μπόλικα και αλλαζω με το που αρχίζει και φευγει το ματ, δε φτάνω ποτέ στο χάλι να μη λειτουργούν
  15. Επειδή μάλλον αλληλομπερδευτήκαμε απο τα πολλά δεδομένα, θα σου πω τι θα έκανα εγώ αρχικά, για να απομονώσω το πρόβλημα. 1. Απενεργοποιησε το συναγερμό και ξέχνα οτι υπάρχει (μαζί με τα χειριστήρια του). Λογικά αν ανοίξεις με το χειριστήριο του συναγερμού, και δε ξανακλείσεις, θα παραμείνει απενεργοποιημένος. 2. Βαλε μπρος το αμαξι με το επισημο κλειδι (διαλεξε 1 απο τα 2 και το αλλο ξέχνα το). Αν συνεχίσει να μη το ξεκλειδώνει μετά απο αυτο, δοκίμασε να πατήσεις και κάποιο απο τα κουμπιά του κλειδιου ενώ ειναι στο on ο διακοπτης μιζας. Ίσως εδώ χρειαστείς τη βοήθεια σχετικού επαγγελματία για να μη κάνεις στην τύχη πράγματα. Ο σκοπός ειναι να "συγχρονίσει" ο τηλεχειρισμός του κλειδιου με το αμαξι σου, και ο κάθε κατασκευαστής το κάνει με το δικό του τρόπο Αν πρόκειται για θέμα rolling code, θα λυθεί. Πάντως εφόσον - έστω και μία στο τόσο - το επίσημο κλειδί ξεκλειδώνει το αμάξι, δεν είναι θέμα register (η διαδικασία με τα πολλά βήματα,.. ανοιξε κλεισε πορτες κτλ) Αν τα έχεις κάνει ήδη τα παραπάνω και δεν έπαιξε, πρέπει να ψάξεις και τον προγραμματισμό του ίδιου του συναγερμού. Πχ μπορει να ειναι ρυθμισμένος να κάνει πράγματα που δεν δεχεται το αμάξι (πχ να οπλιζει αυτοματα, ή να παρεμποδίζει τη λειτουργία του επισημου τηλεχειρισμου). Εγω θα λεγα πριν πας με τον ακριβό δρόμο του επαναπρογραμματισμού, να πας σε εναν ηλεκτρολόγο να στον αφαιρέσει προσωρινά (να βγαλει τα καλώδια απο την πλεξούδα του αμαξιού) ή ακόμα καλύτερα δες αν έχει φύσα που ξεκουμπώνει για να το κάνεις μόνος σου. Με αυτό τον τρόπο απαλοίφεις ταυτόχρονα και πιθανά θέματα οξειδώσεων/κακής σύνδεσης του συναγερμού Το να φταίει ο συναγερμός θα είναι "ευτύχημα" σε σχέση με το να έχει πρόβλημα το αμάξι. Βάζεις ενα gps module να σε ειδοποιεί απομακρυσμένα όταν μετακινηθεί, αντί συναγερμού
  16. διάβασα το πρόβλημά σου, και το γεγονός οτι και οι 2 ομάδες (επισημα κλειδια και τηλεχειριστηρια συναγερμού) ξεκλειδώνουν τις πόρτες μου θύμισε μια οδηγία που είχα διαβάσει. Οτι αν χρησιμοποιείς διαρκώς το 1 απο τα 2 κλειδιά σου και το άλλο παραμένει σε αχρηστία, ενδέχεται να αποσυγχρονιστεί και να μη κλειδώνει/ξεκλειδώνει (rolling code). Οπότε όταν το ξαναχρησιμοποιήσεις, συνήθως αυτόματα το αμάξι το συχρονίζει με τον τρόπο που επέλεξε ο κάθε κατασκευαστής και λειτουργεί ξανά. Μήπως το κλείδωμα/ξεκλείδωμα συνεχώς απο τον τηλεχειρισμό του συναγερμού είναι αυτό που δημιουργεί το θέμα με τον τηλεχειρισμό απο τα κλειδιά; Δε νομίζω οτι σε αφορά (είπες οτι λειτουργούν του συναγερμού σου οταν την ίδια στιγμή δε λειτουργουν τα κλειδιά σου) αλλά παραθέτω δικό μου σχετικό θέμα : Ανακάλυψα θέμα οξείδωσης των συνδέσεων στο δικό μου αμάξι (ο συναγερμός μπήκε στην αντιπροσωπεία), καθώς το 99% των ηλεκτρολόγων εγκαταστατών απλά στρίβει τα καλώδια του συναγερμού, αφού απογυμνώσει λίγο τα αντίστοιχα καλώδια της πλεξούδας του αμαξιού. Σε εμένα ξεκίνησε δημιουργώντας μου πρόβλημα στον διακοπτη φωτων (αναβαν μονα τους και δεν εκλειναν όταν χειμώνιαζε), να κλειδώνει/ξεκλειδώνει με την 2η προσπάθεια και εφτασε να μη λειτουργεί καθόλου (κλείδωνε/ξεκλείδωνε αλλα δεν εμπαινε συναγερμός και δε μου κλεινε τα παράθυρα). Τα ξηλωσα ολα να φτάσω στις συνδέσεις, βρήκα τον κακό χαμό (χαλαρα στριμμένα και εκαναν κακη επαφή), τα σουλούπωσα και τώρα μου δουλευει τέλεια. Σχεδον ποτέ δεν είναι καταστροφικό πρόβλημα ή καμμένων ασφαλειών.... αντίθετα - από διάφορες εμπειρίες που μου λένε ή έχω - είναι πολύ συχνές οι οξειδώσεις και οι προβληματικές επαφές. Οι οποίες προκαλούν και αλλοπρόσαλη συμπεριφορά που δε δικαιολογείται
  17. Είναι χρήσιμο στο βίδωμα - σταματάει να βιδώνει, ενώ το μοτέρ συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά... για να μη σου χαλάσει σπείρωμα με την πολύ δύναμη του εργαλείου. Για τρύπημα έχει ειδική θέση, θα δεις μια εικονα τρυπανιού, και δε σταματάει ποτέ να γυρίζει
  18. dith

    Νέα εφαρμογή winbank app

    Έχω ακριβώς τα ίδια θέματα με την νέα έκδοση. Δε μπήκα στον κόπο να επικοινωνήσω με το support τους. Ξέρω τι ανικανότητα επικρατεί εκεί, και οτι θα προτείναν επανεγκατάσταση. Σήμερα μετά απο reset που αναγκάστηκα να κάνω σε Poco F2, δε μου επιτρέπει να ενεργοποιήσω κάν το βιομετρικό. Είναι ανενεργό το κουμπί (ενεργό το later ακριβώς απο κάτω εννοείται)! Έχω εγώ κάτι στραβό με τη συσκευή μου ή συμβαίνει και σε άλλους;
  19. Υπάρχει κάποια έξτρα εκπτωση και βγήκε 40;
  20. Εγώ διαφωνώ κάθετα με αυτό. Η συνδεσμολογία, είτε ενδιάμεσου (σαν το sonoff) ή τελικού (σαν το blitzwolf) διακόπτη, απαιτεί πολύ βασικές γνώσεις ηλεκτρολογίας και ο κάθε επαγγελματίας θα το κάνει αν ρίξει μισή ματιά στο βιβλιαράκι της συσκευής. Αφού συνδεθεί ηλεκτρολογικά, εννοείται οτι κανένας απλός ηλεκτρολόγος δε θα κάτσει να ασχοληθει να σου στήνει αυτοματισμους και να σου κατεβάζει εφαρμογές. Δε φαντάζομαι κάν ποιος θα το έκανε "επαγγελματικά" για πελάτη σε λογική τιμή, ούτε και "πελάτη" που θα γνώριζε εξ αρχής και με ακρίβεια τι αυτοματισμούς θέλει να κάνει στο σπίτι του. Αυτό ειναι κάτι που πρέπει να το κάνεις μόνος, με δοκιμές, αφιερώνοντας προσωπικό χρόνο
  21. Εμένα που έτυχε να είναι δίπλα καλοριφέρ, το καλώδιο κρύβεται εκει μέχρι να κατέβει πάτωμα και μετά κολλημένο με θερμοκολλα πάει σε πρίζα στα 3 μέτρα ακολουθώντας το σοβατεπί (όχι στο πάτωμα). Μαζί με τα επιπλα του χώρου δε φαίνεται τίποτα απολύτως. Ο γενικός κανόνας είναι να ακολουθείς ακμές που ήδη υπάρχουν, πχ σπασίματα τοίχου, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει λίγο μεγαλύτερο μηκος καλωδίου. Είτε βάλεις καναλάκι ή χύμα κολλημένο όπως εγώ. Χάνεται στο ματι. Αν η πρίζα είναι πάνω/κάτω/δίπλα τότε 99% υπάρχει σπιραλ εσωτερικά στον τοίχο και το περνάς απο εκει Αν σε ενοχλούν οι καλωδιώσεις, οπωσδήποτε πάς σε εξυπνο διακοπτη και πετάς τον παλιό. Η σύνδεση ειναι πολύ πιο απλή και θα χρειάζεται μονο 1 2πλο καλώδιο για να δουλέψει. Εγώ αρχικά θα σου πρότεινα να πάρεις ενα τέτοιο και τον φτηνό Blitzwolf διακόπτη που εγγυημένα ειναι οκ (τον εβαλα σε φίλο) και να το συνδέσεις μόνος σου μέχρι να έρθει κάποιος για μόνιμη εγκατάσταση. Με την πρίζα που μπαινοβγαίνει, θα είσαι απολυτα ασφαλής. Εδω το εγχειρίδιο του https://manuals.plus/blitzwolf/bw-ss12-smart-wifi-shutter-switch-with-app-remote-control-manual Επειδή στις πρίζες δε ξερεις ποια τρύπα ειναι ο ουδέτερος και ποια η φάση αν δεν την ανοίξεις - αν δε σου δουλέψει με την πρώτη, κάνε τούμπα το βυσμα και ξαναβάλτο στην πρίζα για να παίξει κάνε εναλλαγή στην συνδεσμολογία του διακοπτη
  22. Έκανες "λαθος" ερώτηση. Για το sonoff δείξτους το παρακάτω σχέδιο και ρώτα τους τι μεροκάματο θέλουν για να το κάνουν. Τα υπόλοιπα αν δε τα ξέρεις, ψάχνεσαι με κανα βιντεάκι
  23. Σαν συνδεσμολογία ειναι πολύ απλή. Αν δεν έχεις ανεση με τέτοιες εργασίες ο ίδιος, θεωρώ πως ένας οποιοσδήποτε ηλεκτρολόγος θα το φτιάξει αν δει το φυλλαδιάκι με τις οδηγίες. Γενικά κάνουν πολύ δυσκολότερα πράγματα
  24. Εδώ είσαι για την πιο φτηνή λύση https://www.skroutz.gr/s/29373670/Sonoff-Smart-Ενδιάμεσος-Διακόπτης-Wi-Fi-σε-Λευκό-Χρώμα-DUALR3.html Το εβαλα κι εγώ για ρολά. Θέλει οπωσδήποτε να υπάρχει ουδέτερος στο κουτί για να λειτουργήσει (όπως όλα τα σχετικά switch). Εγώ δεν είχα ουδέτερο, και αναγκαστικά το έβαλα σε ένα κουτάκι εξωτερικό (https://www.skroutz.gr/s/25801221/Legrand-Plexo-Ηλεκτρολογικό-Κουτί-Εξωτερικής-Τοποθέτησης-Διακλάδωσης-IP55-Στρογγυλό-Φ70x45mm-σε-Γκρι-Χρώμα-092002.html) γιατί δε χωράει μέσα στο κουτάκι της πριζας και πήρα ρευμα απο μια πρίζα στα 3 μέτρα. Θέλει 5 καλωδιάκια απο/προς τον διακόπτη του σπιτιού (2 για τις εντολές απο τον διακόπτη, 2 για την καλωδίωση του μοτέρ και 1 για τη φάση) Δουλέυει και χωρίς cloud/internet με τον παλιό διακόπτη, που πλεον γινεται 1 touch (πατάς 1 φορά και ανεβαινει/κατεβαίνει, πατάς αλλη 1 και σταματάει). Επίσης έχει και calibration όπου καταλαβαίνει σε τι ποσοστό έχει κλείσει/ανοίξει για να το χρησιμοποιείς σε διάφορα σενάρια. Έχει οδηγίες εδω https://sonoff.tech/product/diy-smart-switch/dualr3/ και αρκετά σχετικά βιντεάκια Το shelly 2.5 είναι πιο μικρό, και πιθανόν να χωράει μέσα στο κουτί του διακοπτη αν ειναι απο τα μεγάλα. Για να αποφύγεις εξωτερικά κουτάκια κτλ, υπάρχει αυτος ο διακόπτης με μερικά ευρώ επιπλέον https://www.skroutz.gr/s/36000027/BlitzWolf-Χωνευτός-Διακόπτης-Τοίχου-Wi-Fi-Εντολών-με-Πλαίσιο-και-Τρία-Πλήκτρα-Αφής-Λευκός-BW-SS12.html?from=account_favorites Και πάλι θα χρειαστείς μερικά μέτρα καλώδιο 2κλωνο και μια πρίζα κοντά για να πάρεις ουδέτερο αν δεν έχεις, αλλα είναι πολύ πιο απλή η συνδεσμολογία και χωράει κανονικά στο κουτί της πριζας. Το πρόβλημα με αυτους τους διακόπτες ειναι η ασυμβατότητά τους με τα ευρωπαικά κουτιά - δε κουμπώνουν με τα κλασσικά άγκιστρα. Ή ανοίγεις τρύπες/ουπα για να τον βιδώσεις ή απλά λίγη σιλικόνη/montagekit και το κολλάς στον τοιχο ημιμόνιμα. Το αγόρασα και το πέρασα σε φίλο, και δουλέυει ωραία και σωστά (και alexa μέσω της εφαρμογής της vtac)
  25. Το Astra K το 1.6 έχει πρόβλημα με τον τεντωτήρα καδένας. Είναι σχεδιαστικό θέμα, που σημαίνει οτι το έχουν όλα, αλλά δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος που θα στο βγάλει. Ξεκινάει με έντονο θόρυβο, πρώτα στις κρύες εκκινήσεις και όταν το κακό προχωρήσει στο κάνει και εν λειτουργία. Στο τελικό στάδιο σπάει γλίστρα, πηδάει δόντι ο χρονισμός και αντε γεια. Για να παρατείνεις την εμφάνισή του, βάζεις (το νέο συνιστώμενο απο peugeot πλεον) καλό λάδι και κάνεις συχνές αλλαγές Η αποκατάσταση της βλάβης ειναι θεωρητικά ευκολη, αλλά λόγω σχεδιασμού του κινητήρα πρέπει να κατέβει απο το σασί πολύ πράμα. Αν και εχω δεί κάποιους που με πατέντες ανοιγουν μόνο καπάκια και με πολύ κόπο το φτιάχνουν έτσι. Κόστος ~1000 στην πρωτη περιπτωση και πολύ λιγότερο στην 2η. Οπότε πρώτα το ακούς ΚΡΥΟ, μετά ψάχνεις συνεργείο που θα στο κάνει χωρίς κατεβασμα κινητήρα και μετά προχωράς. Συμφωνώ απόλυτα για την οδήγηση και την δύναμη του κινητήρα (κατοχος), και να προσθέσω οτι αν δεν το πνίγεις, οι καταναλώσεις ειναι γυρω στα 4 λιτρα μικτη Και εδώ είναι κάποιος που δείχνει την εναλλακτική μέθοδο χωρίς να διαλύεις το μισό αμάξι, σε ένα mokka με ίδιο κινητήρα. Στο 10:00 δείχνει την φλαντζούλα που τοποθετείται στον τεντωτήρα πριν γίνει ζημια. Αν γίνει ζημιά και σπάσουν γλίστρες θέλει αναγκαστικά την ακριβή διαδικασία Και στο 14:25 δείχνει τον τεντωτήρα που θέλει την προσθήκη
  • Δημιουργία νέου...