Προς το περιεχόμενο

dith

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    419
  • ΜΕΛΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.192 προβολές προφίλ

dith's Achievements

  1. dith

    Νέα εφαρμογή winbank app

    Μόλις χθες το έφτιαξα, οπότε μιλάμε για απόλυτο timing η ερώτησή σου. MIUI κινητό, το οποίο είχα rootάρει, στην προσπάθειά μου να φτιάξω το "γνωστό" θέμα με το Google Wallet που δε του αρέσουν τα πειραγμένα firmware. Χθές πέρασα την τελευταία έκδοση απο xiaomi.eu, το οποίο εξαφάνισε το root όπως ηταν αναμενόμενο, και ταυτόχρονα έλυσε και το θέμα με την Πειραιώς χωρίς να πειράξω τίποτα άλλο. Και το πιο αστείο ειναι οτι παίζει και το google wallet κανονικά γιατί έχουν κυκλοφορήσει ένα patchάκι ταυτόχρονα.
  2. Αστάρωμα δε θες αν δε φτάσει μέταλλο. Επίσης είναι αλήθεια οτι το λευκό συγχωρεί, αλλά για να μη καταλήξει βαμμένο σαν στρατιωτικό όχημα πρέπει - να έχεις χώρο (δε βαφεις στο δρόμο ή σε ασκέπαστο) και να είναι άνοιξιάτικος ο καιρός χωρίς αέρα, - να το φτάσεις με ψιλά γυαλόχαρτα νερού σε μια ενιαία ματ επιφάνεια χωρίς σημάδια (που σημαινει οτι κάποια σημεια ίσως θελουν και στοκο), - μετα πολλαπλάσιο χρόνο να το περάσεις 2-3 χέρια (αποτι βλέπω οι περισσότεροι diy-ers κάνουν 2 χερια χρωμα και 2 χέρια clear coat) με ότι σημαίνει αυτό σε ποσότητα σπρει - γυαλοχάρτισμα με ψιλό νερού αφου στεγνώσει το χρώμα για να πάρεις τις ατέλειες και τα κολλημένα μυγάκια, και ξανά αφού στεγνώσει το clear coat για να φυγει ο φλοιός πορτοκαλιού που αφήνει σχεδον παντα - και τελευταίο βημα το γυαλισμα με αλοιφή με εναν φτηνο αλοιφαδορο Γενικά ότι είπαν και οι παραπάνω ισχύει ως προς τη δυσκολία και το άθλιο αποτέλεσμα. Κι εγω που καταπιάνομαι με ολα τα diy το συγκεκριμένο δε παίζει να το κάνω σε σοβαρό όχημα, γιατί ξέρω οτι το αποτέλεσμα θα είναι άθλιο χωρίς επαγγελματικά εργαλεία και χρώματα, ενώ τα λεφτά που απαιτεί ξεπερνάνε ευκολα τα 3 με 4 κατοστάρικα. Στο δικό μου (του 2008) που δέρνεται καθημερινά απο τους οδηγάρες της Αττικής και έχει γίνει εμπριμέ, το περνάω που και που με πηλό (αφαιρεί πολύ βρωμιά και σχεδον γυαλίζει μετα) και παραπρόπερσι με τα λοκνταουν του κανα ενα πέρασμα με αλοιφαδόρο (φτηνό) και την κόκκινη meguiars. Παρά τα χτυπήματα, τις γρατσουνιές και τα σκασιματάκια, μια χαρά το ανανέωσε. Αν κυκλοφορούσα επαρχία θα άξιζε βαφή, εδώ πέρα όχι. Ξεκίνα κι εσύ με αυτα τα 2 και μπορεί να ικανοποιηθείς
  3. Μόνο εμένα μου φαίνονται ακατανόητα ανόητοι οι κανόνες του "χρηματιστηρίου" - απο τη στιγμή που δε μιλάμε μόνο για τη θέρμανση στο τσαρδι του καθενός, αλλά για την εθνική οικονομία και τον πληθωρισμό που μας ξυρίζει;;;; Οι βλαπτικές συνέπειες για το κοινωνικό σύνολο είναι τεράστιες για να παραμένει απρόσβλητο Ποιος ο λόγος να μην πάμε στην "πηγή" να κάνουμε τη διόρθωση που πρέπει, και να παλευουμε με επιδοτήσεις και χρωματισμούς τιμολογίων, δήθεν οτι μας φταίει ο ανταγωνισμος; Έχει συζητηθεί ποτέ κάποιος τρόπος να προσβληθεί νομικά αυτο το χρηματιστήριο ή ονειροπολώ;
  4. Ενημερώνω οτι όντως τηρήθηκε η ημ/νία που περνάει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΗΕ, οπότε αγνοήθηκε η λανθασμένη καταχώρηση. Ευτυχως δε θα μπλέξουμε με τηλεφωνα για πιστωτικά τετοιες μερες
  5. Ναι, έχω διαβάσει τις ανακοινώσεις οτι στο πράσινο θα ειναι αναγκασμένοι να εμφανίζουν ενιαία τιμή μονάδας. Η απορία μου είναι για ποιο λόγο δεν εφαρμόζεται παντού!! Αφού ο σκοπός ειναι ο ανταγωνισμός (λεμε τωρα) και το συγκεκριμένο "μέτρο" ευνοεί τον υγιή ανταγωνισμό (και όχι να παριστάνει ο πελάτης τον μαθητευόμενο συμβολαιογράφο/δικηγόρο) Επίσης ήταν προφανέστατο απο την πρώτη μέρα οτι το πράσινο θα ηταν φουσκωμένο, και ΑΠΟΡΩ με την διαφήμιση και προώθηση απο το υπουργείο, και που αποσκοπεί! Ακόμα και πίεση τιμών μέσω της ΔΕΗ να θέλουν να κάνουν (το αμφισβητώ) δεν είναι αυτός ο τρόπος, όσο την ίδια στιγμή έχουν τον κάθε μεγαλοεπενδυτή με προστατευμένο/εγγυημένο κέρδος σχεδόν σε όλους τους κλάδους. Κανένας δε θα πιεστεί για τίποτα. Βγάζουν αρκετά όλοι
  6. Ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να το διευκρινίσετε. Έχω εκνευριστεί με όλη αυτή τη μαρκετίστικη συμπεριφορά για ενα τόσο βασικό αγαθό. Έτσι όπως το πηγαίνουν θα απαιτείται και δικηγορική συμβουλή για σύναψη σύμβασης Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να ανακοινώνονται οι τελικές τιμές ανα kwh μετά απο όλες τις εκπτώσεις, σε κάθε τιμολόγιο ανεξαρτήτως χρώματος; Δε φτάνει που έχει φύγει σχεδόν το σύνολο του ρίσκου και μετακυλίεται στον τελικό πελάτη;
  7. Απαντάω στον εαυτό μου: Βλέποντας όλο το ιστορικό λογαριασμών μέσω mydei, η έκδοση εκκαθαριστικού για την εν λόγω παροχή, διαχρονικά συμπίπτει με το χρονικό παράθυρο που δίνει η ΔΕΗ για καταχώρηση πελάτη. Παντα ελάχιστες μέρες μετά βγάινει εκκαθαριστικός - λογικά με την επίσημη μέτρηση απο τον υπάλληλο, αγνοώντας τον πελάτη. Δεν έχει κανένα νόημα δηλαδή να κάθεσαι να καταχωρείς. Οπότε αν τηρηθούν οι ημερομηνίες (πρόκειται για κέντρο επαρχιακής πόλης) ο ΔΕΔΔΗΕ σήμερα/αυριο θα περάσει και θα βάλει τις σωστές μετρήσεις και θα αγνοήσει το λανθασμένο input. Για να μη αναστατώνω λοιπόν άλλο τον Joshua21 με τα παραξεχειλωμένα μου σενάρια, θα περιμένω την έκδοση του λογαριασμού σε μερικές μέρες για να δώ τις σημειωμένες kwh, και θα ενημερώσω εδώ για το τί έχει γίνει.
  8. Ευχαριστώ. Οπότε γι αυτές τις καταναλώσεις, ενεργοποιώ το 4all εως σημερα να γλιτώσω και το green pass
  9. Τελικά υπάρχει κάποιος λόγος να μη πάει κάποιος στο 4all της ΔΕΗ και να περιμένει να μεταπέσει αυτόματα στο Open; Μιλώντας πάντα για καταναλώσεις κάτω απο 500kwh. Βλέπω το open να λέει "Χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής". Τι μαρκετίστικη μπούρδα μπορει να ειναι αυτή;
  10. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Για το 1, αντιλαμβάνομαι την διαδικασία που περιγράφεις για την κανονική εκκαθάριση. Είναι όμως λιγο πιο περίεργο εδώ, γιατί χθές 29/11 δήλωσε μέτρηση πελάτη (και το εκανε λαθος) ενώ σήμερα 30/11 ειναι να περάσει προγραμματισμένα για μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ για να βγει εκκαθαριστικός, αποτι βλέπω τώρα. Το καλό σενάριο (που απλοποιεί τα πράγματα) είναι να αγνοηθεί το input και να μπει η πραγματική μέτρηση απο τον υπάλληλο. Το κακό σενάριο είναι να μην περάσει υπάλληλος, και να καταγραφεί το 30200 kwh. Και όταν στις 5/12 κάνει αίτηση πχ για Elpedison και έρθει υπάλληλος για μέτρηση, να βρει το ρολόι "γυρισμένο πίσω" στα 30050 kwh (απλοποιημένα νούμερα για να γίνει αντιληπτό το πρόβλημα). Ελπίζω να μη διπλοπληρώσει αυτές τις 200kwh (μια στον εκκαθαριστικό της ΔΕΗ και μία ακομα στον νέο προμηθευτή) Για το 2, κι εγώ μαζί σου είμαι, μιας και θα πρέπει να ασχολούμαι με τουλάχιστον 3 συγγενείς που θέλουν σχετική βοήθεια. Αλλά όλα δείχνουν οτι οι τιμές θα ειναι χρηματιστήριο
  11. Καλησπέρα, 2 ερωτήσεις για όποιον γνωρίζει, με τη 2η να μας απασχολεί όλους Ερώτηση 1: Συγγενής έδωσε απο απροσεξία ένδειξη στο mydei με +200 κιλοβατώρες αποτι τελικά είχε το ρολόι, έστω 30.200. Αν τώρα με τις ανακατατάξεις πάει σε άλλο προμηθευτή και στην εκκαθαριστική μέτρηση απο Δεδδηε καταμετρηθεί το ρολόι με τις πραγματικές (έστω 30.050) τι προβλέπεται γι αυτή την αστοχία; Θα του επιστραφούν τα χρήματα που έχει προπληρώσει στον έναντι του παλιού προμηθευτη (ΔΕΗ); Ερωτηση 2, σχετική με την απο πάνω, αφορά όλους: Τώρα που αλλάζουμε προμηθευτές κάθε μήνα, - έρχεται όντως κάποιος απο Δεδδηέ και μετράει σε κάθε αλλαγή για να γίνει εκκαθάριση; - χρεώνουν στο περίπου όπως στα έναντι ή - δίνουμε εμεις μετρήσεις;
  12. Κι εγω με astra h ειμαι και βολευομαι με καβούκια απο Ali. Μια χαρά είναι Πηρα μπόλικα και αλλαζω με το που αρχίζει και φευγει το ματ, δε φτάνω ποτέ στο χάλι να μη λειτουργούν
  13. Επειδή μάλλον αλληλομπερδευτήκαμε απο τα πολλά δεδομένα, θα σου πω τι θα έκανα εγώ αρχικά, για να απομονώσω το πρόβλημα. 1. Απενεργοποιησε το συναγερμό και ξέχνα οτι υπάρχει (μαζί με τα χειριστήρια του). Λογικά αν ανοίξεις με το χειριστήριο του συναγερμού, και δε ξανακλείσεις, θα παραμείνει απενεργοποιημένος. 2. Βαλε μπρος το αμαξι με το επισημο κλειδι (διαλεξε 1 απο τα 2 και το αλλο ξέχνα το). Αν συνεχίσει να μη το ξεκλειδώνει μετά απο αυτο, δοκίμασε να πατήσεις και κάποιο απο τα κουμπιά του κλειδιου ενώ ειναι στο on ο διακοπτης μιζας. Ίσως εδώ χρειαστείς τη βοήθεια σχετικού επαγγελματία για να μη κάνεις στην τύχη πράγματα. Ο σκοπός ειναι να "συγχρονίσει" ο τηλεχειρισμός του κλειδιου με το αμαξι σου, και ο κάθε κατασκευαστής το κάνει με το δικό του τρόπο Αν πρόκειται για θέμα rolling code, θα λυθεί. Πάντως εφόσον - έστω και μία στο τόσο - το επίσημο κλειδί ξεκλειδώνει το αμάξι, δεν είναι θέμα register (η διαδικασία με τα πολλά βήματα,.. ανοιξε κλεισε πορτες κτλ) Αν τα έχεις κάνει ήδη τα παραπάνω και δεν έπαιξε, πρέπει να ψάξεις και τον προγραμματισμό του ίδιου του συναγερμού. Πχ μπορει να ειναι ρυθμισμένος να κάνει πράγματα που δεν δεχεται το αμάξι (πχ να οπλιζει αυτοματα, ή να παρεμποδίζει τη λειτουργία του επισημου τηλεχειρισμου). Εγω θα λεγα πριν πας με τον ακριβό δρόμο του επαναπρογραμματισμού, να πας σε εναν ηλεκτρολόγο να στον αφαιρέσει προσωρινά (να βγαλει τα καλώδια απο την πλεξούδα του αμαξιού) ή ακόμα καλύτερα δες αν έχει φύσα που ξεκουμπώνει για να το κάνεις μόνος σου. Με αυτό τον τρόπο απαλοίφεις ταυτόχρονα και πιθανά θέματα οξειδώσεων/κακής σύνδεσης του συναγερμού Το να φταίει ο συναγερμός θα είναι "ευτύχημα" σε σχέση με το να έχει πρόβλημα το αμάξι. Βάζεις ενα gps module να σε ειδοποιεί απομακρυσμένα όταν μετακινηθεί, αντί συναγερμού
  14. διάβασα το πρόβλημά σου, και το γεγονός οτι και οι 2 ομάδες (επισημα κλειδια και τηλεχειριστηρια συναγερμού) ξεκλειδώνουν τις πόρτες μου θύμισε μια οδηγία που είχα διαβάσει. Οτι αν χρησιμοποιείς διαρκώς το 1 απο τα 2 κλειδιά σου και το άλλο παραμένει σε αχρηστία, ενδέχεται να αποσυγχρονιστεί και να μη κλειδώνει/ξεκλειδώνει (rolling code). Οπότε όταν το ξαναχρησιμοποιήσεις, συνήθως αυτόματα το αμάξι το συχρονίζει με τον τρόπο που επέλεξε ο κάθε κατασκευαστής και λειτουργεί ξανά. Μήπως το κλείδωμα/ξεκλείδωμα συνεχώς απο τον τηλεχειρισμό του συναγερμού είναι αυτό που δημιουργεί το θέμα με τον τηλεχειρισμό απο τα κλειδιά; Δε νομίζω οτι σε αφορά (είπες οτι λειτουργούν του συναγερμού σου οταν την ίδια στιγμή δε λειτουργουν τα κλειδιά σου) αλλά παραθέτω δικό μου σχετικό θέμα : Ανακάλυψα θέμα οξείδωσης των συνδέσεων στο δικό μου αμάξι (ο συναγερμός μπήκε στην αντιπροσωπεία), καθώς το 99% των ηλεκτρολόγων εγκαταστατών απλά στρίβει τα καλώδια του συναγερμού, αφού απογυμνώσει λίγο τα αντίστοιχα καλώδια της πλεξούδας του αμαξιού. Σε εμένα ξεκίνησε δημιουργώντας μου πρόβλημα στον διακοπτη φωτων (αναβαν μονα τους και δεν εκλειναν όταν χειμώνιαζε), να κλειδώνει/ξεκλειδώνει με την 2η προσπάθεια και εφτασε να μη λειτουργεί καθόλου (κλείδωνε/ξεκλείδωνε αλλα δεν εμπαινε συναγερμός και δε μου κλεινε τα παράθυρα). Τα ξηλωσα ολα να φτάσω στις συνδέσεις, βρήκα τον κακό χαμό (χαλαρα στριμμένα και εκαναν κακη επαφή), τα σουλούπωσα και τώρα μου δουλευει τέλεια. Σχεδον ποτέ δεν είναι καταστροφικό πρόβλημα ή καμμένων ασφαλειών.... αντίθετα - από διάφορες εμπειρίες που μου λένε ή έχω - είναι πολύ συχνές οι οξειδώσεις και οι προβληματικές επαφές. Οι οποίες προκαλούν και αλλοπρόσαλη συμπεριφορά που δε δικαιολογείται
  15. Είναι χρήσιμο στο βίδωμα - σταματάει να βιδώνει, ενώ το μοτέρ συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά... για να μη σου χαλάσει σπείρωμα με την πολύ δύναμη του εργαλείου. Για τρύπημα έχει ειδική θέση, θα δεις μια εικονα τρυπανιού, και δε σταματάει ποτέ να γυρίζει
  • Δημιουργία νέου...